Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, StormGr είπε

Όντως επειδή με Νόβα δεν βγάζω άκρη πλέον, πήγα σήμερα το μεσημέρι στη Vodafone.

Οι καμπίνες στη περιοχή μου είναι δικές της οπότε αυτό είναι ένα θετικό.

Μου κάνανε πρόταση για 50αρα στα 21 ευρώ και μάλλον από βδομάδα θα κάνω αυτό.

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει. Τώρα συνδέομαι με το ΑΚ στο κέντρο της πόλης, 4.5 χλμ από μένα με το adsl.

Mε VDSL θα συνδέομαι με καμπίνα στη γειτονιά μου στα 450 μέτρα που είναι η κοντινότερη της Vodafone?

Ναι, θα σε πάνε καμπίνα όσο πιο κοντά γίνεται, αλλά στα 450 μέτρα (ευθεία ή με τις στροφές σε τετράγωνα; ) ίσως να μην έχεις το full sync. Αν τώρα αντί για 45+ είσαι στα 40 μάλλον θα σου περάσουν κάποια έκπτωση χωρίς να γίνει τεχνικός έλεγχος, αν είσαι <35mbps τότε θα γίνει έλεγχος πρώτα χώρου με τεχνικό vf και μετά βλάβη ΟΤΕ καθώς ο χαλκός ανήκει πάντα στον ΟΤΕ

  • Like 1
  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 20/1/2023 στις 11:54 ΠΜ, StormGr είπε

Παίρνω τηλέφωνο μπας και πάρω καλύτερη προσφορά

Και εγώ περιμένω τηλέφωνο για προσφορά από τη Nova, κάλεσα και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση την Δευτέρα.. ήρθε Σάββατο ακόμα τίποτα, θα περιμένω ακόμα δύο μέρες άμα δε θα με καλέσουν θα πάρω πίσω τηλέφωνο πάλι.

Πριν από δύο βδομάδες σκεφτόμουνα να κάνω αναβάθμιση και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση. Την προηγούμενη Κυριακή μου πήραν τηλέφωνο, μίλησα με την κοπέλα και μου είπε μπλαμπλά 23€ 50άρα σύνδεση κτλ.. αφού δεν ήμουν ακόμα σίγουρος για να κάνω αναβάθμιση είπα ότι θα σκεφτώ και θα πάρω πάλι τηλέφωνο, μετά τη Δευτέρα συνεννοηθήκαμε με την οικογένεια και κάλεσα πίσω. Μου ήρθε ένας άνδρας και είπα εγώ αυτά που είπα στη κοπέλα και μου είπε πρέπει να δηλώσω ενδιαφέρον και μετα θα σας καλέσουν και θα σας κάνουν την πιο καλύτερη προσφορά αναβάθμισης κτλ.. μου είπε αυτά αλλά ακόμα περιμένουμε..

Επίσης το τηλέφωνο μου πήρε την Κυριακή ήτανε αυτό: 2105100200

Δημοσ.

οσοι κανατε αιτημα μεσω του app για αναβαθμιση προγραμματος στην 100αρα, σας καλεσε καθολου η νοβα;

εχω κανει εδω κ μια βδομαδα αλλα ουτε mail εχω λαβει ουτε τηλεφωνημα..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, oumtt είπε

Και εγώ περιμένω τηλέφωνο για προσφορά από τη Nova, κάλεσα και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση την Δευτέρα.. ήρθε Σάββατο ακόμα τίποτα, θα περιμένω ακόμα δύο μέρες άμα δε θα με καλέσουν θα πάρω πίσω τηλέφωνο πάλι.

Πριν από δύο βδομάδες σκεφτόμουνα να κάνω αναβάθμιση και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση. Την προηγούμενη Κυριακή μου πήραν τηλέφωνο, μίλησα με την κοπέλα και μου είπε μπλαμπλά 23€ 50άρα σύνδεση κτλ.. αφού δεν ήμουν ακόμα σίγουρος για να κάνω αναβάθμιση είπα ότι θα σκεφτώ και θα πάρω πάλι τηλέφωνο, μετά τη Δευτέρα συνεννοηθήκαμε με την οικογένεια και κάλεσα πίσω. Μου ήρθε ένας άνδρας και είπα εγώ αυτά που είπα στη κοπέλα και μου είπε πρέπει να δηλώσω ενδιαφέρον και μετα θα σας καλέσουν και θα σας κάνουν την πιο καλύτερη προσφορά αναβάθμισης κτλ.. μου είπε αυτά αλλά ακόμα περιμένουμε..

Επίσης το τηλέφωνο μου πήρε την Κυριακή ήτανε αυτό: 2105100200

3 φορές δήλωσα ενδιαφέρον και 3 φορές με πήρανε σχετικά γρήγορα τηλέφωνο μέσα σε κανά δίωρο. Το πρόβλημα είναι και τις 3 φορές άκρη δεν έβγαλα τηλεφωνικά. Οπότε θα φάει άκυρο από μένα η Νόβα, δεν μπορώ να περιμένω πότε θα στρώσει η κατάσταση τους μετά τη συγχώνευση.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

οσοι κανατε αιτημα μεσω του app για αναβαθμιση προγραμματος στην 100αρα, σας καλεσε καθολου η νοβα;

εχω κανει εδω κ μια βδομαδα αλλα ουτε mail εχω λαβει ουτε τηλεφωνημα..

Όχι δεν πήρε κάνεις και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Πηγα ο ίδιος σε κατάστημα τους  έδωσα τα στοιχεία μου είδανε ότι πράγματι έχω κάνει το αίτημα μου μέσω app κάνανε επιτόπου το νέο συμβόλαιο αναβάθμισης (χρειάστηκε η ταυτότητα μου μόνο) σε δύο ώρες είχα 100αρα στο σπίτι.

Δημοσ.
53 minutes ago, favou2000 said:

Όχι δεν πήρε κάνεις και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Πηγα ο ίδιος σε κατάστημα τους  έδωσα τα στοιχεία μου είδανε ότι πράγματι έχω κάνει το αίτημα μου μέσω app κάνανε επιτόπου το νέο συμβόλαιο αναβάθμισης (χρειάστηκε η ταυτότητα μου μόνο) σε δύο ώρες είχα 100αρα στο σπίτι.

αρα καλυτερα να γινει η ολη διαδικασια απο καταστημα nova ε; μαλιστα, εγινε φιλε μου σε ευχαριστω

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tzini_Gr είπε

αρα καλυτερα να γινει η ολη διαδικασια απο καταστημα nova ε; μαλιστα, εγινε φιλε μου σε ευχαριστω

Ναι ακριβώς.Μόνο  ταυτότητα χρειάστηκε.

5 ώρες πριν, oumtt είπε

Και εγώ περιμένω τηλέφωνο για προσφορά από τη Nova, κάλεσα και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση την Δευτέρα.. ήρθε Σάββατο ακόμα τίποτα, θα περιμένω ακόμα δύο μέρες άμα δε θα με καλέσουν θα πάρω πίσω τηλέφωνο πάλι.

Πριν από δύο βδομάδες σκεφτόμουνα να κάνω αναβάθμιση και δήλωσα ενδιαφέρον για αναβάθμιση. Την προηγούμενη Κυριακή μου πήραν τηλέφωνο, μίλησα με την κοπέλα και μου είπε μπλαμπλά 23€ 50άρα σύνδεση κτλ.. αφού δεν ήμουν ακόμα σίγουρος για να κάνω αναβάθμιση είπα ότι θα σκεφτώ και θα πάρω πάλι τηλέφωνο, μετά τη Δευτέρα συνεννοηθήκαμε με την οικογένεια και κάλεσα πίσω. Μου ήρθε ένας άνδρας και είπα εγώ αυτά που είπα στη κοπέλα και μου είπε πρέπει να δηλώσω ενδιαφέρον και μετα θα σας καλέσουν και θα σας κάνουν την πιο καλύτερη προσφορά αναβάθμισης κτλ.. μου είπε αυτά αλλά ακόμα περιμένουμε..

Επίσης το τηλέφωνο μου πήρε την Κυριακή ήτανε αυτό: 2105100200

Πήγαινε σε κατάστημα να ξεμπερδεψεις αμέσως. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Πήγαινε σε κατάστημα να ξεμπερδεψεις αμέσως. 

Λόγω της δουλιάς μου δε με βολεύει να πάω κατάστημα γι’ αυτό ήθελα να κάνω τηλεφωνικά, αλλά ο εκπρόσωπος που με μίλησε εμένα μπορεί να έχει δηλώσει λάθος τηλέφωνο επικοινωνίας για να με καλέσουν. Πάντως εγώ αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο πάλι

Γιατί εκπρόσωπος που δήλωσε ενδιαφέρον για να με καλέσουν να πω την αλήθεια δεν ήξερε τίποτα. Μου λέει ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου αλλά δεν μου έχει λήξει

Η κοπέλα που μίλησα ήταν καλύτερη από το δεύτερο τηλέφωνο που είχα άντρα..

Και τέλος να ρωτήσω ότι αν πάρω τηλέφωνο αύριο και να τους πω ότι μου έχετε καλέσει και το σήκωσα αλλά έπεσε η γραμμή γι’ αυτό πήρα πίσω.. θα το καταλάβουν ότι λέω ψέματα ή όχι;;

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, oumtt είπε

Λόγω της δουλιάς μου δε με βολεύει να πάω κατάστημα γι’ αυτό ήθελα να κάνω τηλεφωνικά, αλλά ο εκπρόσωπος που με μίλησε εμένα μπορεί να έχει δηλώσει λάθος τηλέφωνο επικοινωνίας για να με καλέσουν. Πάντως εγώ αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο πάλι

Γιατί εκπρόσωπος που δήλωσε ενδιαφέρον για να με καλέσουν να πω την αλήθεια δεν ήξερε τίποτα. Μου λέει ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου αλλά δεν μου έχει λήξει

Η κοπέλα που μίλησα ήταν καλύτερη από το δεύτερο τηλέφωνο που είχα άντρα..

Και τέλος να ρωτήσω ότι αν πάρω τηλέφωνο αύριο και να τους πω ότι μου έχετε καλέσει και το σήκωσα αλλά έπεσε η γραμμή γι’ αυτό πήρα πίσω.. θα το καταλάβουν ότι λέω ψέματα ή όχι;;

Παρε κανονικα αυτοι πελάτες θέλουν αλλα λογω της συνενωσης δεν ειναι ικανοι να τους διαχειριστουν.Αν του παιρνεις καθε λιγο και λιγακι και εχεις και υπομονη πιθανον να τα καταφερεις αλλα θα ταλαιπωρηθεις.Αν ξεκλεβες 10λεπτα κα πηγαινες σε ενα καταστημα θα γλυτωνες ολη αυτην την ταλαιπωρια αλλα αν δεν μπορεις,Εσυ ξέρεις.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Παρε κανονικα αυτοι πελάτες θέλουν αλλα λογω της συνενωσης δεν ειναι ικανοι να τους διαχειριστουν.Αν του παιρνεις καθε λιγο και λιγακι και εχεις και υπομονη πιθανον να τα καταφερεις αλλα θα ταλαιπωρηθεις.Αν ξεκλεβες 10λεπτα κα πηγαινες σε ενα καταστημα θα γλυτωνες ολη αυτην την ταλαιπωρια αλλα αν δεν μπορεις,Εσυ ξέρεις.

Δε με πειράζει όταν τους καλώ ούτε 5 λεπτά αναμονή δεν έχει αμέσως έρχεται ο εκπρόσωπος

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Tzini_Gr είπε

οσοι κανατε αιτημα μεσω του app για αναβαθμιση προγραμματος στην 100αρα, σας καλεσε καθολου η νοβα;

εχω κανει εδω κ μια βδομαδα αλλα ουτε mail εχω λαβει ουτε τηλεφωνημα..

εγώ έκανα αίτημα μεσω app τπτ.

μετά την τρίτη που μας πέρασε πήρα τηλέφωνο κάναμε το συμβόλαιο τηλεφωνικά. 

μου είπαν Τετάρτη θα μου το στείλουν μεσω mail. 

Τπτ .

πήγε Πέμπτη μίλησα μαζί του μεσω τηλεφώνου μεσω app και ακόμη περιμένω να το στείλουν...

αν δεν το έχω λάβει και την Δευτέρα την τρίτη θα πάω από το κατάστημα. 

τραγικοί.....

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, johnnyman είπε

μετά την τρίτη που μας πέρασε πήρα τηλέφωνο κάναμε το συμβόλαιο τηλεφωνικά. 

Και εγώ μόλις τώρα έκανα τηλεφωνικά αναβάθμιση σε 50 αρα σύνδεση, για να μην λέω λάθος το mail μου είπα γράμμα γράμμα στην κοπέλα που είχα στο τηλέφωνο, και μετά μου είπε ότι Δευτέρα ή Τρίτη δηλαδή μέσα στην εβδομάδα θα έρθει το συμβόλαιο μου με mail. Το αρχείο θα έχει με κωδικό με την Α.Φ.Μ. σας. Μετά όταν το διαβάζω μου είπε ότι πρέπει να στείλω με κεφαλαία γράμματα «συμφωνώ» και πρέπει να στείλω ταυτότητα Μπρος πίσω..

Θα το δούμε την ερχόμενη εβδομάδα τι θα γίνει, άμα έχει γίνει κάποιο λάθος ευτυχώς πήρα όνομα της κοπέλας θα πω να με συνδέσουν σε αυτή την κοπέλα και θα το μιλήσουμε πάλι

Δημοσ.
Στις 16/1/2023 στις 6:44 ΜΜ, mphxths είπε

θα στα πει ο πωλητης αυτα οπως και τις λοιπες λεπτομερειες.

Να σε πω σήμερα κάλεσα και έκανα αναβάθμιση, η κοπέλα μου είπε ότι θα έρθει ένα mail με το συμβόλαιο και όταν θα το διαβάσω πρέπει να απαντήσω συμφωνώ με κεφαλαία γράμματα, και μου είπε επίσης πρέπει να στείλω σε αυτό το mail ταυτότητα μπρος και πίσω. Ας να ελπίζω να μην έχει γράψει λάθος mail.. θα το δούμε την ερχόμενη εβδομάδα.

Και το τέλος μου είπε ότι δεν θα έχω κάποια χρέωση για αναβάθμιση πχ. τέλος ενεργοποίησης.

Μου είπαν την προσφορά του τιμοκαταλόγου δηλαδή: απεριόριστες κλήσεις προς σταθερά/κινητά, απεριόριστη χρήση internet έως 50 mbps, δωρεάν τέλος ενεργοποίηση, δωρεάν router και μπλά μπλά και το τελικό μηνιαίο πάγιο 23€.

Πόσες μέρες έκανε σε εσένα να έρθει το μόντεμ μετά την τηλεφωνική αναβάθμιση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, oumtt είπε

Να σε πω σήμερα κάλεσα και έκανα αναβάθμιση, η κοπέλα μου είπε ότι θα έρθει ένα mail με το συμβόλαιο και όταν θα το διαβάσω πρέπει να απαντήσω συμφωνώ με κεφαλαία γράμματα, και μου είπε επίσης πρέπει να στείλω σε αυτό το mail ταυτότητα μπρος και πίσω. Ας να ελπίζω να μην έχει γράψει λάθος mail.. θα το δούμε την ερχόμενη εβδομάδα.

Εμενα δεν μου ηρθε συμβολαιο με email ή οτιδηποτε. Απο οσο θυμαμαι δηλ. Να υπενθυμισω οτι ημουν ηδη πελατης τους , οτι ειχα 24αρα , οτι ημουν χρονια στην nova/forthnet. Η πλακα ειναι οτι τους κυνηγουσα να μου κανουν προσφορα. Δηλαδη εβλεπα στο σαιτ της τιμη της προσφορας και οταν επαιρνα τηλεφωνο μου ελεγαν εξωπραγματικες τιμες γιατι μαλλον η τιμη του σαιτ ηταν για νεους πελατες (?). Αφου τους ειχα ενοχλησει 2-3 φορες , σε φαση "βλεπω την ταδε τιμη στο σαιτ γιατι εσεις μου δινετε αλλη τιμη ακυρη ?" , και μου ελεγαν συνεχεια "θα προωθησουμε το αιτημα στο τμημα προσφορων" κλπ κλπ και το τμημα προσφορων ποτε δεν με καλεσε πισω , μια απο τις κοπελες που μιλησα με παιρνει καπακι πισω και αρχισε τα περι "επειδη ειστε καιρο πελατης μας , με εξουσιοδοτησαν να σας κανω προσφορα , μπλα μπλα" , στην ουσια να μου αναβαθμισουν την γραμμη στην τιμη του σαιτ ... Ολα εγιναν τηλεφωνικα , "η κληση καταγραφεται , η προσφορα ειναι η ταδε με αυτες τις παροχες , πειτε ευκρινως οτι συμφωνειτε για να καταγραφει". Αυτο και τελος. Ουτε εμαιλς , ουτε φωτοτυπιες ταυτοτητας ουτε τιποτα.

58 λεπτά πριν, oumtt είπε

Και το τέλος μου είπε ότι δεν θα έχω κάποια χρέωση για αναβάθμιση πχ. τέλος ενεργοποίησης.

Σε εμενα υπηρχε ξεκαθαρα τελος ενεργοποιησης , μιας και ο 1ος λογαριασμος (εχω ακομα κρατημενο το αποδεικτικο πληρωμης) ηταν περιπου 80κατι ευρω και εκτοτε ολοι οι επομενοι στα 60 οπως ηταν αναμενομενο.
Τωρα αν τρεχει αλλη προσφορα οπου "χαριζουν" το τελος ενεργοποιησης , τι να σου πω... παιζουν και αυτα τα σεναρια.
 

58 λεπτά πριν, oumtt είπε

Πόσες μέρες έκανε σε εσένα να έρθει το μόντεμ μετά την τηλεφωνική αναβάθμιση;

Εζησα το απολυτο ονειρο εγω :) Δευτερα παιχτηκε η φαση με το τηλεφωνο και εκτοτε εσκαγαν ενημερωτικα sms για την πορεια της αναβαθμισης. Το μοντεμ ηταν στο τοπικο υποκαταστημα του courier (νομιζω ηταν ελτα courier) , περιπου την Πεμπτη και επειδη ειχε σκασει sms οτι Παρασκευη θα γινει η ενεργοποιηση και εκει στα Ελτα δεν εβλεπα να βγαζουν "κινηση" να το φερουν , πηγα αυτοπροσωπως και το παρελαβα. Παρασκευη εγινε οντως η αλλαγη στην γραμμη. Να εμεινα χωρις ιντερνετ μερικα λεπτα ? Ανωδυνη η μεταβαση τελειως ... Ειχα κουμπωσει πανω το νεο μοντεμ , ετοιμο σεταρισμενο απο τα κεντρικα με κωδικους τηλεφωνιας , εγω απλα εβαλα username/password για την συνδεση αν θυμαμαι καλα.  Αυτα :) 

ΥΓ : Δεν μου κανανε προσφορα επειδη δεν ειχα "δεσμευση" μαζι τους , μιας και ημουν χρονια σε αυτους , οποτε τους ελεγα "ε και ? ξερω οτι με αναβαθμιση θα δεσμευτω για Χ μηνες ... ε δεν εχω προβλημα , καντε μου την προσφορα με την τιμη του σαιτ , μην κολατε :) " Τραγελαφικα πραγματα...

Επεξ/σία από mphxths
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα 50άρα Wind και ενεργοποίησα την προσφορά από τις 13 Ιανουαρίου online και τηλεφωνικά. Παρολαυτά δεν έχει γινει κάτι ακόμη. Μάλλον πρεπει να πάω απο κατάστημα αύριο.  image.png.005c12d90f2bda39383d76458b7dbede.png

Επεξ/σία από jodact

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...