Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Θα σου πρότεινα να πάρεις αχρεωτα το τεχνικό τμήμα σαν νέος πελάτης πενηντάρας πλέον και να τους πεις ότι κλειδώνει στα 37 αυτή θα ρίξουμε μία ματιά από μέσα και θα δούνε τι συμβαίνει πιθανόν θα κάνουν δυο-τρεις ρυθμίσεις εξ αποστάσεως και θα δουν το τελικό αποτέλεσμα αν είσαι τυχερός μπορεί να διορθωθεί και εξαποστασεως  αν όχι και με λίγο μπλα μπλα να τους πείσεις να σου στείλουν τεχνικό, ξέχνα το ότι το έκανες αυτό πριν δύο μήνες τότε είχες ADSL τώρα fiber. Από κει και πέρα δύο είναι περιπτώσεις όπως σου έγραψα και πριν πρώτον να έρχεται το πενηντάρι  σπίτι σου απλά να μην έρχεται πάνω οπότε είναι η καλωδίωση που λέγαμε και πιθανόν το router μικρή πιθανότητα όμως το router και η δεύτερη περίπτωση να φταίει το ζεύγος ο βρόχος που λέμε και να φτάνει έξω από το σπίτι σου 37. Αν είναι το δεύτερο ο βρόγχος δηλαδή τότε με λίγη γκρίνια με λίγο κλάψα να του πεις να μεταφέρει να σου αλλάξει το ζεύγος. Αν τα κάνεις όλα αυτά και έρθει ο τεχνικός τον ρωτάς και για την κολώνα αυτός κάτι θα ξέρει παραπάνω.

Θα το δούμε ευχαριστώ για την απάντηση, ας να περάσει καμιά εβδομάδα πρώτα να δω τι συνέβη, και μετά θα αποφασίσω τι θα την κάνω.

Φυσικά θα γκρινιάζω άμα θα έχω πρόβλημα, γιατί ο γείτονας μας έχει 4 μήνες το πρόγραμμα Fiber 50 και δεν έχει ούτε αποσύνδεσης ούτε κάτι άλλο και πιάνει φουλ..

  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, oumtt είπε

Φυσικά θα γκρινιάζω άμα θα έχω πρόβλημα, γιατί ο γείτονας μας έχει 4 μήνες το πρόγραμμα Fiber 50 και δεν έχει ούτε αποσύνδεσης ούτε κάτι άλλο και πιάνει φουλ..

Αυτό θα το αναφέρεις και στο τεχνικό τμήμα στο τηλέφωνο(αν έχεις και το τηλεφωνικό αριθμό του γείτονα ακόμα καλύτερα) αλλά και στον τεχνικό όταν έρθει 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, warewolf είπε

Δεν διάβασα ολόκληρο το νήμα, οπότε συγνώμη εάν ήδη έχει απαντηθεί.

Εγώ παίρνω από vdsl καμπίνα της vodafone που υπενοικιάζει στην nova.

Αν αύριο η Nova αποφασίσει να διπλασιάσει την ταχύτητα, δεν παίζει ρόλο και τι γράφει το router ως max rate. ? Εμένα π.χ. το download αναφέρει πως δεν μπορεί να πετύχει τον διπλασιασμό (αν αυτός δοθεί).

Άρα ουσιαστικά θα κερδίσω μόνο το έξτρα μέγεθος που μου αναφέρει το Max rate τώρα, ή κάτι θα αλλάξουν στην καμπίνα ή όπου αλλού και το max rate θα ανέβει κι άλλο αν διπλασιάσουν. ?

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2023-02-04 181855.jpg

Τώρα σαν 100mbps είσαι σε 17a profile και είσαι πολύ καλά. Αν πας στα 200 σε πάνε σε 35b οπότε λογικά θα πιάνεις αυτά τα 220+

 

3 ώρες πριν, oumtt είπε

Να κάνω μία ερώτηση αν ξέρετε την απάντηση να πείτε κάτι..

Εμείς στο σπίτι μας που μένουμε στο χωριό και η γραμμή έρχεται με κολώνες, έχουμε 3 κολώνες. 1η είναι η κεντρική που έρχεται γραμμή από κάτω, 2η που έχει πάνω μόνο μία σύνδεση και το 3ο έχει τρεις συνδέσης. Η 1η κολώνα είναι δίπλα στο σπίτι η 2η κολώνα κι αυτός είναι δίπλα στο σπίτι και το 3ο είναι λίγο μακριά από το σπίτι, και μαντέψτε από ποιον παίρνουμε το ίντερνετ…. Από το 3ο κολώνα μας έρχεται.. (Πριν από πολλά χρόνια μας έχουν συνδέσει από το 3ο κολώνα, περίπου στις 2011)

Η 2η κολώνα μας βολεύει πιο πολύ και θέλουμε να πάρουμε την γραμμή μας από εκεί, μπορούμε να κάνουμε αλλαγή κολώνας ή κάτι τέτοιο να κάνουμε κάποια αίτηση να μας αλλάξουν την κολώνα που έχει τη γραμμή; έχουμε κάποιο δικαίωμα για να το αλλάξουμε την κολώνα που παίρνουμε τη γραμμή; τι μπορούμε να κάνουμε γιατί δε μας βολεύει η 3η κολώνα..

Ότι ξέρετε να πείτε περιμένω την απάντησή σας

Αυτό που λες ανήκει όλο στο δίκτυο του ΟΤΕ, λογικά το αιτήσαι σε κάποιο υποκατάστημα τους αλλά ίσως χρειαστεί επιμονή και υπομονή και πάλι ίσως να σου πουν ότι δεν είσαι πελάτης τους και να το πεις στον πάροχο σου αλλά και να το πεις στον πάροχο σου, αν δεις την σελίδα που κάνουμε τις αναφορές βλάβης έχει κάποιες επιλογές βλάβης έτοιμες και δεν έχει το παραπάνω μέσα στην λίστα άρα δεν θα δοθεί γιατί θα πρέπει να πάει με λάθος σύμπτωμα ΑΝ ποτέ την στείλει ο πάροχος δλδ γιατί ο πάροχος πρέπει να σκάσει 50€ για την κάθε βλάβη που δίνει ΟΤΕ και δεν είναι υπαιτιότητα ΟΤΕ.
Αν δεν βγάλεις άκρη από κατάστημα του ΟΤΕ (κεντρικά μάλλον) τότε δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω :(

 

 

1 ώρα πριν, oumtt είπε

Θα το δούμε ευχαριστώ για την απάντηση, ας να περάσει καμιά εβδομάδα πρώτα να δω τι συνέβη, και μετά θα αποφασίσω τι θα την κάνω.

Φυσικά θα γκρινιάζω άμα θα έχω πρόβλημα, γιατί ο γείτονας μας έχει 4 μήνες το πρόγραμμα Fiber 50 και δεν έχει ούτε αποσύνδεσης ούτε κάτι άλλο και πιάνει φουλ..

 

57 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Αυτό θα το αναφέρεις και στο τεχνικό τμήμα στο τηλέφωνο(αν έχεις και το τηλεφωνικό αριθμό του γείτονα ακόμα καλύτερα) αλλά και στον τεχνικό όταν έρθει 

Σε αυτό θα σας πω κάτι που υπάρχει συχνά και το έχω γράψει σαν απάντηση και σε άλλο νήμα, ακόμα και στο ίδιο κτήριο να είναι κάποιος και στον ίδιο όροφο, δίπλα πόρτα, το καλώδιο (απερχόμενο) που πάει στον καθένα σας, είναι πολύ πιθανό να ακολουθεί άλλο δρόμο. Ο ένας μπορεί να παίρνει full ταχύτητα και ο άλλος να έχει θέμα. Γιατί του ενός πάει από κοντά και του άλλου πάει από 2 τετράγωνα πιο πέρα.
Δεν υπάρχει λογική και δεν μπορείς να το ξέρεις από πριν.
Φυσικά και να το αναφέρετε στο τεχνικό όταν καλέσετε αλλά δεν παίζει το ίδιο επειδή είστε κοντά. Θα πρέπει να σας πουν το walking distance ή loop length από το WCRM του ΟΤΕ για να ξέρετε πόσο χαλκό έχετε στην κάθε γραμμή. Φυσικά δεν θα σας πουν του γείτονα αλλά μόνο για την δικιά σας γραμμή και δεν μπορεί να σας το πει το παιδί που απαντάει στην κλήση όταν καλείτε, το βλέπει το 2nd level αυτό.
Μπορείτε να το καλέσετε για βλάβη δλδ αλλά να πείτε ότι θέλετε να μάθετε από το 2nd level το loop length ή walking distance.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Αυτό που λες ανήκει όλο στο δίκτυο του ΟΤΕ, λογικά το αιτήσαι σε κάποιο υποκατάστημα τους αλλά ίσως χρειαστεί επιμονή και υπομονή και πάλι ίσως να σου πουν ότι δεν είσαι πελάτης τους και να το πεις στον πάροχο σου αλλά και να το πεις στον πάροχο σου, αν δεις την σελίδα που κάνουμε τις αναφορές βλάβης έχει κάποιες επιλογές βλάβης έτοιμες και δεν έχει το παραπάνω μέσα στην λίστα άρα δεν θα δοθεί γιατί θα πρέπει να πάει με λάθος σύμπτωμα ΑΝ ποτέ την στείλει ο πάροχος δλδ γιατί ο πάροχος πρέπει να σκάσει 50€ για την κάθε βλάβη που δίνει ΟΤΕ και δεν είναι υπαιτιότητα ΟΤΕ.
Αν δεν βγάλεις άκρη από κατάστημα του ΟΤΕ (κεντρικά μάλλον) τότε δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω :(

 

Κατάλαβα, θα το δούμε

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Georgram είπε

 

! Και το λέω έτσι γιατί πάντα είχα προβλήματα με την nova παλαιότερα,τώρα στην wind,και πάλι στην wind->nova που έγινε! Ένα πράμα σαν να με κυνηγάνε!

Εγώ είχα πάντα προβλήματα στο άλλο δίδυμο... HOL-VODAFONE. Είδες τύχη; 

Ενα χρόνο πρόβλημα η γραμμή μου στη vodafone, έπαιζε όπου ήθελε. 

Πρόβλημα στο καλώδιο που είναι υπόγειο μου έλεγαν. Εγινε μείωση τιμής.

Τελείωσε το συμβολαιό μου και πήγα nova μέχρι να δώσουν οπτική στην περιοχή μου.

Μαντέψτε. Το "πρόβλημα" στο καλώδιο εξαφανίστηκε. Μπάλα πάει η 100άρα.

Με δούλευαν ένα χρόνο στη vodafone.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tasvar είπε

Εγώ είχα πάντα προβλήματα στο άλλο δίδυμο... HOL-VODAFONE. Είδες τύχη; 

Ενα χρόνο πρόβλημα η γραμμή μου στη vodafone, έπαιζε όπου ήθελε. 

Πρόβλημα στο καλώδιο που είναι υπόγειο μου έλεγαν. Εγινε μείωση τιμής.

Τελείωσε το συμβολαιό μου και πήγα nova μέχρι να δώσουν οπτική στην περιοχή μου.

Μαντέψτε. Το "πρόβλημα" στο καλώδιο εξαφανίστηκε. Μπάλα πάει η 100άρα.

Με δούλευαν ένα χρόνο στη vodafone.

Γενικά είναι μην σου τύχει! Συνήθως αν έχεις ftth δεν έχεις προβλήματα! Εμένα που είναι ακόμα χαλκός από την καμπίνα μέχρι το σπίτι λογικά σε όποιον πάροχο και να πάω θα έχω θέματα! Εκτός άμα με αλλάξουνε βρόγχο,κατι τέτοιο το οποίο δεν το κάνουν έτσι απλά! Πλέον μόνο inalan κτλπ αξίζουν αλλά και σε αυτό άτυχος είμαι και για λίγο δεν με καλύπτουν!

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Georgram είπε

Γενικά είναι μην σου τύχει! Συνήθως αν έχεις ftth δεν έχεις προβλήματα! Εμένα που είναι ακόμα χαλκός από την καμπίνα μέχρι το σπίτι λογικά σε όποιον πάροχο και να πάω θα έχω θέματα! Εκτός άμα με αλλάξουνε βρόγχο,κατι τέτοιο το οποίο δεν το κάνουν έτσι απλά! Πλέον μόνο inalan κτλπ αξίζουν αλλά και σε αυτό άτυχος είμαι και για λίγο δεν με καλύπτουν!

Εδώ που μένω (Περιστέρι), έχουν περάσει οπτικές ίνες εναέριες. Σε κάθε κολώνα ΔΕΗ υπάρχει κατανεμητής. Πέτυχα τον εργολάβο και τον ρώτησα ποιός θα είναι ο πάροχος. Μου είπε για αρχή η NOVA. Οπότε ,τελειώνοντας το συμβολαιό μου στη vodafone πήγα NOVA με καλώδιο όπως ήμουν, μέχρι να δώσουν την οπτική.

Δημοσ.

εδω και ενα μηνα με μηνυματα να με παρουν τηλ και δεν πηραν ποτε (σε καποια ελεγα οτι θα κανω και καταγγελια) ,  και σε ακυρο απο υποκαταστημα νοβα για το ιδιο θεμα ωστε  για να μου κανουν διπλασιασμο απο 50 σε 100 στα 26€ . 26 εδινα ηδη  για την 50αρα! χθες το βραδυ μου πεταξε την προσφορα στο app και την εκανα..για να δουμε πως θα παει αυτο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NIKOSKURT είπε

εδω και ενα μηνα με μηνυματα να με παρουν τηλ και δεν πηραν ποτε (σε καποια ελεγα οτι θα κανω και καταγγελια) ,  και σε ακυρο απο υποκαταστημα νοβα για το ιδιο θεμα ωστε  για να μου κανουν διπλασιασμο απο 50 σε 100 στα 26€ . 26 εδινα ηδη  για την 50αρα! χθες το βραδυ μου πεταξε την προσφορα στο app και την εκανα..για να δουμε πως θα παει αυτο

Το έχω γράψει και αρκετές φορές πιο πανω αν έχεις χρόνο Πήγαινε σε κατάστημα και ζήτα τους να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο 100αρα με 26 ευρώ για 24 μήνες (τόσο κάνει πλέον για όλους μην αναφέρεις διπλασιασμους κλπ γιατί είναι ηλίθιοι) θα ξεμπερδεύεις αμέσως τάκα-τάκα μην περιμένεις από το app και από τα κεντρικά.Προφανως δεν έχεις πρόστιμο αποχώρησης μιας και μένεις στην εταιρεία.

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά στην εφαρμογή Nova και στο Nova web μετά την αναβάθμιση μου δείχνει ότι έχω δύο συνδέςης, το 24άρα και 50άρα σε ίδιο νούμερο.. Ελπίζω να μην πληρώσω και τα δύο, γιατί έκανα αναβάθμιση σε 50άρα και μου δείχνει ακόμα το παλιό στην εφαρμογή ότι έχω σαν δύο συνδέσης.

8B05DE8F-B905-4E5A-95F4-E1C500F4B130.jpeg.87b4d620b9798df20b8558f1cf269e75.jpeg

5D3F6677-8FD9-46BD-A170-71117E7AFF5A.jpeg.b2c744625a867058ab8f442451d1a2e1.jpeg

Τι φάση;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, oumtt είπε

Παιδιά στην εφαρμογή Nova και στο Nova web μετά την αναβάθμιση μου δείχνει ότι έχω δύο συνδέςης, το 24άρα και 50άρα σε ίδιο νούμερο.. Ελπίζω να μην πληρώσω και τα δύο, γιατί έκανα αναβάθμιση σε 50άρα και μου δείχνει ακόμα το παλιό στην εφαρμογή ότι έχω σαν δύο συνδέσης.

8B05DE8F-B905-4E5A-95F4-E1C500F4B130.jpeg.87b4d620b9798df20b8558f1cf269e75.jpeg

5D3F6677-8FD9-46BD-A170-71117E7AFF5A.jpeg.b2c744625a867058ab8f442451d1a2e1.jpeg

Τι φάση;

Είναι δυνατόν στην ίδια γραμμή να έχεις και adsl24 και fiber50 😁?Μην δίνεις σημασία bug της nova είναι θα αλλάξει μόνο του κάποια στιγμή 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Μην δίνεις σημασία bug της nova είναι θα αλλάξει μόνο του κάποια στιγμή 

Καλα τότε😂 thankss

Δημοσ.

Σήμερα επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη για το συγχρονισμό.. ο γείτονάς μου έχει 50 και εγώ έχω 35 απο 50άρα σύνδεση.  Έλεγξαν από τα συστήματα της και μετά μου είπε ο εκπρόσωπος ότι κανονικά πρέπει να συγχρονίζεται στα 45 το minimum, και μου είπε ότι εσείς σύγχρονίζεται στα  33-35 κάπου εκεί, και είπε ότι πρέπει να στείλουμε τεχνικό για να το ελέγξει αν έχει κάποιο πρόβλημα κτλ..

Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποιο πρόβλημα (αποσυνδέσης ή κάτι άλλο), επίσης και η ταχύτητα μου φτάνει αυτή τη στιγμή. Για αυτό δεν ήθελα να ασχοληθώ με το τεχνικό, και τους είπα ότι δεν θέλω αυτή τη στιγμή.. Άμα μετά από καιρό θα έχω προβλήματα σχετικά με την ταχύτητα ή κάτι άλλο, τότε θα καλέσω και θα της ζητήσω να στείλουν τεχνικό.

 

Δημοσ.

Πάντως από την συνένωση τους ως και σήμερα, τους καλώ 2 φορές την μέρα (σαν αντιβίωση)για να πάω από την 100mbps vdsl που έχω σε είτε 200mbps που υπάρχει και το δίνουν όλοι οι πάροχοι είτε στα 1000mbps από ftth που πέρασε στον δρόμο μου, δεν έχει μπει στο κτήριο ακόμα αλλά ας κάνουν την αρχή/αίτημα να μπει και ας μου δώσουν σε 6 μήνες που λέει ο λόγος!
Αλλά δεν βγάζω άκρη μαζί τους! Και καλά επειδή έχω πακέτο και το κινητό με το internet δεν έχει βγει προσφορά...
Τι στο καλό; δεν θέλουν να πουλήσουν;
Δεν το καταλαβαίνω αυτό "δεν υπάρχει προσφορά γιατί έχεις πακέτο με το κινητό", εγώ καταλαβαίνω μόνο "οκ θα κάνουμε το Α + Β + Γ για να πάμε σε επόμενη ταχύτητα".
Μπορώ να κάνω κάποιου είδους καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Cosmote και vodafone μια χαρά μου λένε ότι δίνουν 1000mbps -σε καλύτερη τιμή-. Βασικά και η ίδια η nova αν βάλω οδό και όχι τον αριθμό μου και πω είμαι νέος συνδρομητής μια χαρά βγάζει 1000mbps!
Και πάω και από το κατάστημα όπου την Παρασκευή υπήρχε κάποιο συστημικό σφάλμα, οκ δεκτόν, μου ζητάνε κινητό κτλ και θα με καλούσαν Σάββατο πρωί που θα υπήρχε αποκατάσταση...ακόμα καλούνε!
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...