Προς το περιεχόμενο

Γραμμή καταγγελίας παραβάσεων ΚΟΚ


Dr_Pepper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, JakeKaufman είπε

Δεν είναι αρμοδιότητα του πολίτη να κάνει τον μπάτσο. Εκεί είναι το στραβό.

Αλλά  βοηθάει και στην ασυδοσία.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

θα δουλευε μονο με βιντεο ωστε να μπορει να βεβωθει η παραβαση. Για οτιδηποτε αλλο θα γινοταν καταχρηση και ψευδεις καταγγελιες

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λόγος που στην Αμερική οι εταιρείες έχουν γραμμή καταγγελιών για τους οδηγούς τους έχει να κάνει με το λεγόμενο legal liability που έχουν σε περίπτωση ατυχήματος / δυστυχήματος με εμπλοκή του εταιρικού οχήματος. Αν ο οδηγός τους αποδειχθεί πως έχει υπαιτιότητα, ο άλλος οδηγός θα κινηθεί νομικά κατά της εταιρείας και όχι κατά του οδηγού, ισχυριζόμενος πως έχουν ευθύνη καθότι δεν είχε σωστή εκπαίδευση κτλ. Η ύπαρξη γραμμής καταγγελιών βοηθάει αφενός να προλάβουν και να απολύσουν κάποιον ανεύθυνο / ανίκανο οδηγό, αφετέρου για να δείξουν στο δικαστήριο πως είναι σοβαρή εταιρεία που παρακολουθεί το πως οδηγούν οι υπάλληλοί της.

Εδώ Ελλάδα, αν γίνει τίποτα η ασφαλιστική θα καλύψει τις ζημιές και τα ιατρικά έξοδα μέχρι το όριο που προβλέπει το ασφαλιστήριο, και αν δεν είναι ικανοποιημένος ο άλλος οδηγός θα κινηθεί νομικά κατά του οδηγού της εταιρίας (που στο μεταξύ θα έχει γίνει πρώην υπάλληλος της εταιρείας) οπότε δεν έχουν λόγο να διατηρούν γραμμή καταγγελιών. 

Επίσης για διάφορους λόγους που μπορείς να φανταστείς, πολλές εταιρείες δεν θέλουν να γνωρίζουν τι κάνουν οι οδηγοί τους όταν έχουν δρομολόγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν νομίζω να έχουμε κάτι αντίστοιχο εδώ στην ελλάδα ή έχουμε; 

Έχουμε κάτι ακόμα καλύτερο, τον τηλ. αριθμό 100, στον οποίο μπορείς είτε να καλέσεις για να μιλήσεις με κάποιον είτε να στείλεις sms/viber.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Έλληνας έχει μπερδέψει την καταγγελία μιας έκνομης πράξης με ρουφιανιά, κουκούλες και άλλα τέτοια όμορφα.

Μετά γκρινιάζει γιατί η χώρα είναι μπουρδέλο και κανένας δεν ακολουθεί τους νόμους.

  • Like 27
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Spect~ είπε

θα δουλευε μονο με βιντεο ωστε να μπορει να βεβωθει η παραβαση. Για οτιδηποτε αλλο θα γινοταν καταχρηση και ψευδεις καταγγελιες

Καταρχήν φαντάζομαι στις ΗΠΑ δεν τρως πρόστιμο με το που κάνει κάποιος κάποια καταγγελία ούτε ξοδεύουν εργατοώρες για να ακούνε τις περιγραφές  θα πρέπει πρώτα να μαζευτεί ένας αριθμός καταγγελιών για την ίδια πινακίδα και μετά θα ξοδέψουν χρόνο για να ακούσουν τις περιγραφές. 

Και επίσης φαντάζομαι το ότι γίνει δεν θα βασιστεί στις περιγραφές απλά  θα του κάνουν κάποια σύσταση και αν ξαναμαζευτούν τότε θα του κόψουν κάποιο πρόστιμο για μη συμμόρφωση και γενικά θα τον έχουν στο μάτι. 

Απο εκει και πέρα δεν ξέρω πως θα μπορούσε να γίνει κατάχρηση του συστήματος πέρα απο τα απλά που μπορούν να φιλτραριστούν και να μην ληφθούν υπόψιν (ή και να τιμωρηθεί αυτός που κάνει κατάχρηση με πρόστιμο) πχ αν ό ίδιος αριθμός καταγγέλει συνέχεια την ίδια πινακίδα πολλαπλές φορές (ενώ για αυτή την πινακίδα κανένας άλλος δεν έχει κάνει καταγγελία δεν γίνεται λοιπόν να ειναι παραβάτης μόνο όταν πετυχαίνει ένα συγκεκριμένο άτομο ) 

36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έχουμε κάτι ακόμα καλύτερο, τον τηλ. αριθμό 100, στον οποίο μπορείς είτε να καλέσεις για να μιλήσεις με κάποιον είτε να στείλεις sms/viber.

ναι καλά οκ αν ειναι να περιμένω τον μπάτσο στο 100 ενώ οδηγώ κτλ καληνύχτα... 

Άσε που θα γελάσει (εκτός αν συμβαίνει κάτι ακραίο πχ να ενημερώσω ότι πάτησαν άνθρωπο ή τίποτα τέτοιο)  

38 λεπτά πριν, Narayan είπε

Ο λόγος που στην Αμερική οι εταιρείες έχουν γραμμή καταγγελιών για τους οδηγούς τους έχει να κάνει με το λεγόμενο legal liability που έχουν σε περίπτωση ατυχήματος / δυστυχήματος με εμπλοκή του εταιρικού οχήματος. Αν ο οδηγός τους αποδειχθεί πως έχει υπαιτιότητα, ο άλλος οδηγός θα κινηθεί νομικά κατά της εταιρείας και όχι κατά του οδηγού, ισχυριζόμενος πως έχουν ευθύνη καθότι δεν είχε σωστή εκπαίδευση κτλ. Η ύπαρξη γραμμής καταγγελιών βοηθάει αφενός να προλάβουν και να απολύσουν κάποιον ανεύθυνο / ανίκανο οδηγό, αφετέρου για να δείξουν στο δικαστήριο πως είναι σοβαρή εταιρεία που παρακολουθεί το πως οδηγούν οι υπάλληλοί της.

Εδώ Ελλάδα, αν γίνει τίποτα η ασφαλιστική θα καλύψει τις ζημιές και τα ιατρικά έξοδα μέχρι το όριο που προβλέπει το ασφαλιστήριο, και αν δεν είναι ικανοποιημένος ο άλλος οδηγός θα κινηθεί νομικά κατά του οδηγού της εταιρίας (που στο μεταξύ θα έχει γίνει πρώην υπάλληλος της εταιρείας) οπότε δεν έχουν λόγο να διατηρούν γραμμή καταγγελιών. 

Επίσης για διάφορους λόγους που μπορείς να φανταστείς, πολλές εταιρείες δεν θέλουν να γνωρίζουν τι κάνουν οι οδηγοί τους όταν έχουν δρομολόγιο.

ναι άλλο ειναι αυτό που λέω εγώ όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JakeKaufman είπε

Σωστό, και γιατί όχι και δικαστές. Αφού σας αρέσει τόσο το Hollywood μπορείτε να γίνετε όλοι judge dredd

Δεν είναι τόσο κακό. Αν πολλοί χρήστες αναφέρουν την ίδια πινακίδια με ίδια παράβαση, κάτι συμβαίνει. Δεν λέω να μπαίνει έτσι πρόστιμο, αλλά οκ. 

Αλλά με την περιγραφή της παράβασης, αν γίνεται συνέχεια η ίδια παράβαση, πχ κόκκινο σε διασταύρωση, τότε θα ήξεραν και αυτοί που να κάθονται (όχι ότι δεν ξέρουν, αλλά στατιστικά) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

ναι καλά οκ αν ειναι να περιμένω τον μπάτσο στο 100 ενώ οδηγώ κτλ καληνύχτα... 

Άσε που θα γελάσει (εκτός αν συμβαίνει κάτι ακραίο πχ να ενημερώσω ότι πάτησαν άνθρωπο ή τίποτα τέτοιο)  

Γιατί να περιμένεις? Το 100 δεν είναι σαν την εξυπηρέτηση πελατών της cosmote, το σηκώνουν αμέσως.

Και όχι, δεν γελάνε (εκτός και αν τους πεις χοντρή μλκια), και επίσης η γραμμή αυτή δεν είναι ούτε για κάτι ακραίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ημουν στην Μεσογείων, κολλημένος στην κίνηση σχεδον και βλέπω ενα Suzuki Jimmy, με δύο άτομα, να έχει μπαγκαζιέρα απο πίσω και πανω φορτωμένη μια μηχανή της Ε.Α..

Εχοντας λοιπον χρόνο, καθώς δεν τσούλαγε και πολύ εκεινη την ώρα ο δρόμος, λέω άντε, ας τραβήξω ενα βίντεο. Μετά απο λίγο, βλέπω οτι συνεχίζουν στην ίδια κατευθυνση με εμένα.  Εκει λέω ας πάρω το 100, να ελέγξουν πινακίδες τουλάχιστον. Εδωσα αριθμό πινακίδας του Jimmy, αριθμό πινακίδας της μηχανής και τους λέω είναι φορτωμένη χύμα, σε μπαγκαζιέρα σε πολιτικό αμάξι, στο σημείο ταδε με κατευθυνση τάδε.

 

Ε , δεν ήρθε κανείς να τους ελέγξει! Μέχρι που έστριψα μετα απο 30' και τους έχασα απο την ορατοτητα μου.

Τώρα, κάποιος θα μου πει, μπορεί να ξέμεινε ο ίδιος μπατσος κάπου και φορτωσε την μηχανη στο αμάξι του και στην μπαγκαζιέρα του.  Αν ισχύει αυτό, δεν είναι παράνομο; Δεν νομίζω κάποιο πρωτοκολλο να λέει 'φέρτην όπως νομίζεις' .  Αν βγάλω το βίντεο στα σοσιαλ και στα κανάλια, θα φταίω;

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Γιατί να περιμένεις? Το 100 δεν είναι σαν την εξυπηρέτηση πελατών της cosmote, το σηκώνουν αμέσως.

Και όχι, δεν γελάνε (εκτός και αν τους πεις χοντρή μλκια), και επίσης η γραμμή αυτή δεν είναι ούτε για κάτι ακραίο.

Φίλε μου άστο καταρχήν θα σου πούν δεν ειναι υπεύθυνοι να πάρω στην τροχαία ή κάτι τέτοιο. 

Είχα πάρει τηλέφωνο γιατί όντως ήμουν σε πιθανό κίνδυνο (σε γκαράζ εκτός 300 μέτρα έξω απο το χωριό μόνος μου 3 η ώρα το βράδυ και χωρίς φωτισμό στον δρόμο είχε σταματήσει αυτοκίνητο με 4 αλλοδαπούς και αρχίζανε να φωνάζουν κτλ ) 

και μετά απο 10 λεπτά το σήκωσε και με έπρηξε στις ερωτήσεις για άλλα 5 λεπτά λεπτά για να μου πει μετά να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα της πόλης όπου και πήρα εκει το σηκώσανε πιο γρήγορα αλλά είχε νεύρα ο αξιωματικός υπηρεσίας που τον κάλεσα χωρίς να έχω πεθάνει ή να με έχουν κλέψει και μου είπε να ξαναπάρω αν γίνει κάτι. 

Επίσης σιγά μην μπορεί τώρα ο άνθρωπος στο τηλέφωνο να κρατάει σημειώσεις με το χέρι για 1000 περιστατικά κάθε μέρα και μετά να τα αρχειοθετούν κιόλας κτλ 

Εδώ ο σκοπός ειναι να γίνονται αυτόματα τα πράματα αν πχ κάποιος στην εθνική πεταχτεί απο τα δεξια σου για νε προσπεράσει ή κάνει καμια παρόμοια τρέλα την ώρα που τον έχεις μπροστά σου (και βλέπεις τον αριθμό ) να πάρεις να το σηκώσει ρομπότ/αυτόματος τηλεφωνητής και να μπείς κατευθείαν στο ψητό 

Πείτε μου αριθμό πινακίδας 

ΑΚ 12312

Περιγράψτε μου το συμβάν

έγινε αυτό και αυτό 



καταχωρείται η ηχογράφηση στην βάση δεδομένων  μπαίνει "+1" στον αριθμό με τις συνολικές καταγγελίες για την συγκεκριμένη πινακίδα  (σκέψου σαν αρχείο excel ας πούμε και να ειναι με φθήνουσα σειρά με βάση αριθμό καταγγελιών  οι πινακίδες που καταγγέλθηκαν)

και τέλος. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Τι άποψη έχετε εσείς για αυτό; 

Θα είχε νόημα μόνο αν ήταν πλήρως νόμιμες οι dash-cam και ήσουν υποχρεωμένος να στείλεις το σχετικό απόσπασμα μαζί με την καταγγελία.

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα έπαιρνε ο κάθε αργόσχολος να λέει ότι του καπνίσει...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Φίλε μου άστο καταρχήν θα σου πούν δεν ειναι υπεύθυνοι να πάρω στην τροχαία ή κάτι τέτοιο. 

Είχα πάρει τηλέφωνο γιατί όντως ήμουν σε πιθανό κίνδυνο (σε γκαράζ εκτός 300 μέτρα έξω απο το χωριό μόνος μου 3 η ώρα το βράδυ και χωρίς φωτισμό στον δρόμο είχε σταματήσει αυτοκίνητο με 4 αλλοδαπούς και αρχίζανε να φωνάζουν κτλ ) 

και μετά απο 10 λεπτά το σήκωσε και με έπρηξε στις ερωτήσεις για άλλα 5 λεπτά λεπτά για να μου πει μετά να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα της πόλης όπου και πήρα εκει το σηκώσανε πιο γρήγορα αλλά είχε νεύρα ο αξιωματικός υπηρεσίας που τον κάλεσα χωρίς να έχω πεθάνει ή να με έχουν κλέψει και μου είπε να ξαναπάρω αν γίνει κάτι. 

Επίσης σιγά μην μπορεί τώρα ο άνθρωπος στο τηλέφωνο να κρατάει σημειώσεις με το χέρι για 1000 περιστατικά κάθε μέρα και μετά να τα αρχειοθετούν κιόλας κτλ 

Εδώ ο σκοπός ειναι να γίνονται αυτόματα τα πράματα αν πχ κάποιος στην εθνική πεταχτεί απο τα δεξια σου για νε προσπεράσει ή κάνει καμια παρόμοια τρέλα την ώρα που τον έχεις μπροστά σου (και βλέπεις τον αριθμό ) να πάρεις να το σηκώσει ρομπότ/αυτόματος τηλεφωνητής και να μπείς κατευθείαν στο ψητό 

Πείτε μου αριθμό πινακίδας 

ΑΚ 12312

Περιγράψτε μου το συμβάν

έγινε αυτό και αυτό 



καταχωρείται η ηχογράφηση στην βάση δεδομένων  μπαίνει "+1" στον αριθμό με τις συνολικές καταγγελίες για την συγκεκριμένη πινακίδα  (σκέψου σαν αρχείο excel ας πούμε και να ειναι με φθήνουσα σειρά με βάση αριθμό καταγγελιών  οι πινακίδες που καταγγέλθηκαν)

και τέλος. 

Ok, σου έτυχε εσένα μια φορά να τηλ. και να μην ασχοληθούν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούνται ποτέ και με τπτ.

Αλλά πες πως έχω άδικο, πως ακριβώς αυτό σημαίνει, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με το σύστημα που περιγράφεις θα ασχοληθούν? Και τι ακριβώς θα κάνουν δλδ αν μαζευτούν πολλές καταγγελίες (και όχι απαραίτητα αληθινές) για μια πινακίδα?

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

μηχανή της Ε.Α..

Game Geeks News | The Official Gaming News Channel for Gamers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Είδα πρόσφατα μια ταινία (Father Stu ) όπου ο Μελ Γκίψον ενώ οδηγεί πετάγεται ξαφνικά ένα φορτηγό μπροστά του και κάλεσε έναν αριθμό όπου βγήκε τηλεφωνητής και του ζήτησε τον αριθμό πινακίδας (του οχήματος που θέλει να καταγγείλει) και όταν είπε τον αριθμό μετά ζήτησε να περιγράψει την φύση της παράβασης 

Και μου φάνηκε ΤΕΛΕΙΑ ιδέα για να εφαρμοστεί στην ελλάδα (μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε ένα απο τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα μας σαν λαός -να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα σαν πλεονέκτημα για την λύση ενός προβλήματος) 

Δεν νομίζω να έχουμε κάτι αντίστοιχο εδώ στην ελλάδα ή έχουμε; 

Επίσης δεν νομίζω να μπορεί να γίνει κατάχρηση γιατί δεν γίνεται επίτηδες πχ 100 άτομα να καταγγείλουν την ίδια πινακίδα γιατί θα πρέπει να την δουν μπροστά τους ή να μαντέψουν και τα 100 την ίδια (αν λένε στην τύχη έναν αριθμό) 

Τέλος δεν νομίζω να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν (ή να μην έχει συνέπειες σε περίπτωση που κάποιος λέει ψέματα) αν το ίδιο άτομο παίρνει για να καταγγείλει συνέχια την ίδια πινακίδα (πχ γιατί δεν γουστάρει κάποιον) γιατί δεν γίνεται συνέχεια να κάνει παραβιάσεις μόνο όταν πετυχαίνει αυτόν και κανένας άλλος να μην έκανε καταγγελία. 

Το σύστημα (χωρίς να έχω ιδέα) φαντάζομαι λειτουργεί με βάση την συχνότητα των περιστατικών δηλαδή αν υπάρξουν πολλές καταγγελίας απο διάφορα άτομα για την ίδια πινακίδα. 

Τι άποψη έχετε εσείς για αυτό; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλλά πες πως έχω άδικο, πως ακριβώς αυτό σημαίνει, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με το σύστημα που περιγράφεις θα ασχοληθούν? Και τι ακριβώς θα κάνουν δλδ αν μαζευτούν πολλές καταγγελίες (και όχι απαραίτητα αληθινές) για μια πινακίδα?

ρε φίλε
1) μιλάμε για επικοινωνία με άνθρωπο αυτό απο μόνο του ειναι άστα να πάνε ειδικά αν μιλάμε για δημόσιο 
2) το 100 είναι αριθμός της αμέσου δράσεως δεν ειναι για να τέτοια πράματα (εγώ τους κάλεσα για κάτι σχετικό με την άμεση δράση αλλά επειδή δεν έγινε κάτι ακόμη που να θέλει άμεση δράση με κλάσανε)  παίρνεις τηλέφωνο γιατί πχ σε κλέψανε, σου σπάσανε το αμάξι, σε απειλούν κτλ όχι επειδή είδες κάποιον πχ να παραβιάζει στοπ. 
3) σκέψου τα logistics για να κρατηθεί κάτι τέτοιο με ανθρώπους.

Ψηφιακά ειναι πιο εύκολα γιατί ακριβώς δεν χρειάζεται να ασχοληθεί κάποιος με την οργάνωση όλων των καταγγελιών και την αξιολόγηση τους  εκτός και αν μαζευτούν πολλές καταγγελίες για μια πινακίδα και τότε θα αξιολογήσει κάποιος τις καταγγελίες μόνο για την πινακίδα αυτή τι πιο απλό και efficient δηλαδή. 

και απο μεριάς των πολιτών πιο εύκολο γιατί μπαμ μπαμ λες αριθμό και λες τι έγινε και το κλείνεις ούτε αναμονές ούτε συζητήσεις κτλ 
 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας αρχίσουμε από το ότι επιτρέπει να κυκλοφορούν οχήματα που έχουν δηλωθεί σε ακινησία για αποφυγή τελών, ασφαλείας κλπ. Και γνωρίζουν εύκολα ποια είναι με μερικά μπλόκα, καταγραφή χιλιομέτρων ακινησίας κλπ. 

Ας συνεχίσουμε ότι από τα νόμιμα με πινακίδες πολλά δεν πάνε καν στο ΚΤΕΟ κ είναι ακατάλληλα κ επικίνδυνα για όλους. 

Ακόμα κ απο όσα περνάνε ΚΤΕΟ πολλά είναι ακατάλληλα γιατί το περνάνε.... στα γρήγορα. 

Τέλος σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες να εντάξουμε τους οδηγούς που δεν γνωρίζουν την τυφλά τους και κυκλοφορούν σαν το χάρο με το κινητό στο αυτί κ.α. πολλά. 

Λίγα να λύναμε θα ήταν όλα καλύτερα στο δρόμο. 

Να βάζαμε υποχρεωτικά gps στο ΚΤΕΟ να καταγραφεί ταχύτητα online σε βάση δεδομένων κ αν περνάει κάνεις όριο να σκάει κλήση με sms; ωραία θα ήτανε αλλά... προσωπικά δεδομένα για τον... απρόσωπο δολοφόνο της ασφάλτου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...