Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, grayden είπε

Για πες μας και τι σπούδασες για να βγάζεις και τέτοια συμπεράσματα;

Ή, ακόμα καλύτερα, δείξε μας τα νούμερα να μορφωθούμε και εμείς.

Είναι γραμμένα σε όλα τα σχολικά βιβλία φυσικής. Δεν φταίω εγώ που δεν άνοιγες βιβλίο στο σχολείο. Τώρα είναι αργά να μορφωθείς.😄

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, pavlitakis είπε

Είναι γραμμένα σε όλα τα σχολικά βιβλία φυσικής. Δεν φταίω εγώ που δεν άνοιγες βιβλίο στο σχολείο. Τώρα είναι αργά να μορφωθείς.😄

Δείξε μας τα νούμερα ντε

Δημοσ.
16 ώρες πριν, UnderZer0 είπε

Φαντάσου τωρα Ελληνα ιπτάμενο ταρίφα....

Αυτοί έφτιαξαν το πρώτο αεροπλάνο, είναι τόσα χρόνια που πετάνε. Δεν έχεις φίλο ταξιτζή να σου τα εξηγήσει; 

Δημοσ.
Στις 12/9/2022 στις 11:27 ΠΜ, grayden είπε

Για πες μας και τι σπούδασες για να βγάζεις και τέτοια συμπεράσματα;

Ή, ακόμα καλύτερα, δείξε μας τα νούμερα να μορφωθούμε και εμείς.

Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight. Ένα αεροσκάφος που καταναλώνει ορυκτά καύσιμα όσο κινείται "ελαφραίνει" με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης όσο πλησιάζει προς το τέλος του ταξιδιού του. Αυτό δε συμβαίνει με τα ηλεκτροκίνητα όμως. Παρόλα αυτά, είναι σίγουρα θέμα λίγων ετών μέχρι να βρεθούν πολύ αποδοτικές μπαταρίες που θα παρέχουν εμβέλεια εφάμιλλη των συμβατικών. Σχετικά με αυτό που έγραψες για την ασφάλεια, έχεις δίκιο. Πέραν των ελάχιστων κινουμένων μερών που έχει ένας ηλεκτροκινητήρας (ο οποίος δεν απαιτεί και σύστημα μετάδοσης καθώς η μετάδοση μπορεί να γίνει 1:1), αεροσκάφη όπως ηλεκτρικά drones με πολλαπλούς κινητήρες παρέχουν πολύ μεγάλο redundancy λόγω αυτού του γεγονότος που τα καθιστά ακόμα περισσότερο ασφαλή.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, project.breeze είπε

Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight.

Αυτό είναι προφανές και γι' αυτό το βάρος είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάνε οι εταιρείες πριν κάνουν καν την πρώτη πρόσληψη.

Αυτό την στιγμή η τεχνολογία των μπαταριών είναι στο όριο και γι' αυτό και μόλις τώρα ξεκινάνε όλες αυτές οι πρόσπάθειες να βγαίνουν στην επιφάνεια.

Σε συνδυασμό με τα 5-10 χρόνια που απαιτούνται για την έγκριση του αεροσκάφους, μέχρι να πάρουν όλοι αυτοί άδεια, οι μπαταρίες θα είναι υπεραρκετές γιατί τόσο η ταχυφόρτιση όσο και η επιτόπου αλλαγή μπαταρίας επιτρέπει σχεδόν μηδενικό downtime. Και όσο βελτιώνεται η τεχνολογία τόσο θα βέλτιώνεται και ο χρόνος πτήσης (που έτσι και αλλιώς δεν είναι τόσο σημαντικός γιατί οι περισσότερες πτήσεις είναι 2-3 ωρών το πολύ).

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, project.breeze είπε

Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight. Ένα αεροσκάφος που καταναλώνει ορυκτά καύσιμα όσο κινείται "ελαφραίνει" με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης όσο πλησιάζει προς το τέλος του ταξιδιού του.

Μπορείς να το περιγράψεις και ανάποδα. Το κλασικό ελικόπτερο στην απογείωση πρέπει να σηκώσει το φορτίο του συν τα καύσιμα για όλο το ταξίδι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...