freegr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Θα τα δούμε και στην Ελλάδα από άλλη εταιρία μάλλον αλλά σε ποιες πόλεις θα έχει ενδιαφέρον
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 15 ώρες πριν, grayden είπε Για πες μας και τι σπούδασες για να βγάζεις και τέτοια συμπεράσματα; Ή, ακόμα καλύτερα, δείξε μας τα νούμερα να μορφωθούμε και εμείς. Είναι γραμμένα σε όλα τα σχολικά βιβλία φυσικής. Δεν φταίω εγώ που δεν άνοιγες βιβλίο στο σχολείο. Τώρα είναι αργά να μορφωθείς.😄
grayden Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 10 λεπτά πριν, pavlitakis είπε Είναι γραμμένα σε όλα τα σχολικά βιβλία φυσικής. Δεν φταίω εγώ που δεν άνοιγες βιβλίο στο σχολείο. Τώρα είναι αργά να μορφωθείς.😄 Δείξε μας τα νούμερα ντε
thanasisxask Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 16 ώρες πριν, UnderZer0 είπε Φαντάσου τωρα Ελληνα ιπτάμενο ταρίφα.... Αυτοί έφτιαξαν το πρώτο αεροπλάνο, είναι τόσα χρόνια που πετάνε. Δεν έχεις φίλο ταξιτζή να σου τα εξηγήσει;
giorgos_76 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Οι "ταρίφες" από τη Σχολή Ικάρων θα βγαίνουνε ;;
project.breeze Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 12/9/2022 στις 11:27 ΠΜ, grayden είπε Για πες μας και τι σπούδασες για να βγάζεις και τέτοια συμπεράσματα; Ή, ακόμα καλύτερα, δείξε μας τα νούμερα να μορφωθούμε και εμείς. Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight. Ένα αεροσκάφος που καταναλώνει ορυκτά καύσιμα όσο κινείται "ελαφραίνει" με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης όσο πλησιάζει προς το τέλος του ταξιδιού του. Αυτό δε συμβαίνει με τα ηλεκτροκίνητα όμως. Παρόλα αυτά, είναι σίγουρα θέμα λίγων ετών μέχρι να βρεθούν πολύ αποδοτικές μπαταρίες που θα παρέχουν εμβέλεια εφάμιλλη των συμβατικών. Σχετικά με αυτό που έγραψες για την ασφάλεια, έχεις δίκιο. Πέραν των ελάχιστων κινουμένων μερών που έχει ένας ηλεκτροκινητήρας (ο οποίος δεν απαιτεί και σύστημα μετάδοσης καθώς η μετάδοση μπορεί να γίνει 1:1), αεροσκάφη όπως ηλεκτρικά drones με πολλαπλούς κινητήρες παρέχουν πολύ μεγάλο redundancy λόγω αυτού του γεγονότος που τα καθιστά ακόμα περισσότερο ασφαλή.
grayden Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 52 λεπτά πριν, project.breeze είπε Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight. Αυτό είναι προφανές και γι' αυτό το βάρος είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάνε οι εταιρείες πριν κάνουν καν την πρώτη πρόσληψη. Αυτό την στιγμή η τεχνολογία των μπαταριών είναι στο όριο και γι' αυτό και μόλις τώρα ξεκινάνε όλες αυτές οι πρόσπάθειες να βγαίνουν στην επιφάνεια. Σε συνδυασμό με τα 5-10 χρόνια που απαιτούνται για την έγκριση του αεροσκάφους, μέχρι να πάρουν όλοι αυτοί άδεια, οι μπαταρίες θα είναι υπεραρκετές γιατί τόσο η ταχυφόρτιση όσο και η επιτόπου αλλαγή μπαταρίας επιτρέπει σχεδόν μηδενικό downtime. Και όσο βελτιώνεται η τεχνολογία τόσο θα βέλτιώνεται και ο χρόνος πτήσης (που έτσι και αλλιώς δεν είναι τόσο σημαντικός γιατί οι περισσότερες πτήσεις είναι 2-3 ωρών το πολύ). 1
Doubt Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, project.breeze είπε Το βασικότερο ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στον αέρα είναι το dead weight. Ένα αεροσκάφος που καταναλώνει ορυκτά καύσιμα όσο κινείται "ελαφραίνει" με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης όσο πλησιάζει προς το τέλος του ταξιδιού του. Μπορείς να το περιγράψεις και ανάποδα. Το κλασικό ελικόπτερο στην απογείωση πρέπει να σηκώσει το φορτίο του συν τα καύσιμα για όλο το ταξίδι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα