Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, svartevarg είπε

Αν ξεμείνει από μπαταρία τι παίζει;;;

Έρχεται ένα που καίει ορυκτό καύσιμο και κουβαλάει φορτιστή, και το φορτίζει στον αέρα! 

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, ea6gka είπε

Βομβες οχι, δεν κανουν μπαμ αυτα, το πολυ πολυ να σε σκοτωσει απο ηλεκτροπληξια....

Προφανώς δεν μπορεί να κάνει ίδια ζημιά με ένα αεροπλάνο, αλλά εξαρτάται από το που θα πέσει και τι θα κουβαλάνε οι επιβάτες. Εκτός αν πρέπει να περάσεις από ελέγχους αεροδρομίου για να επιβιβαστείς, οπότε δεν μιλάμε για ταξί.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Έρχεται ένα που καίει ορυκτό καύσιμο και κουβαλάει φορτιστή, και το φορτίζει στον αέρα! 

Και αν κι εκείνο που καίει κλασικό καύσιμο ξεμείνει στον αέρα; 😛

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ChownTuen είπε

Η εταιρεία δεν ασχολείται με το όχημα μόνο αλλά και την διαχείριση της κίνησης στην πόλη. Το να πας μια βόλτα με ελικόπτρερο δεν είναι εξωφρενικό. Έχω πετύχει εταιρεία που πρόσφερε 10 λεπτά τουριστική βόλτα με 200 ευρώ. Παρόλα αυτά ελικόπτερα πέρα από αστυνομία και νοσοκομεία, βλέπουμε και ακούμε πολύ σπάνια. Θα είχε ενδιάφερον να μας εξηγούσε τι χαρτούρα θα χρειάζονταν ένας, ώστε κάθε μέρα να μπορεί με το ελικόπτερο του να πετάει π.χ. από Σύνταγμα Μαρούσι και να γυρνάει πίσω.

Εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο, τα σημεία προσγείωσης. Όταν θα γίνει τις μόδας, οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα ζητάνε καλά ενοίκια. Πιστεύω για να φτάσει να λειτουργεί καθημερίνα σε παραπάνω από 5 χώρες το εγχείρημα, θα πρέπει να μιλήσουμε για 2035 και βάλε. 

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα χαρτούρας. Είναι κυρίως θέμα υποδομών. Το ελικόπτερο για να προσγειωθεί δεν πρέπει να υπάρχουν εκεί γύρω γραμμές ηλεκτρικού ρεύματος. Κάτι που αποκλείει αμέσως πυκνοκατοικημένες περιοχές. Στο εξωτερικό προσγειώνονται σε ψιλά κτίρια που έχουν την κατάλληλη υποδομή στις ταράτσες. Εδώ δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Έτσι δεν βλέπω να διαφέρουν ιδιαίτερα από τα συμβατικά ελικόπτερα.

Όταν δεν ξέρουμε δεν πετάμε κοτσάνες.

Τα ελικόπτερα, εκτός του ότι είναι πολύ πιο δύσκολα στην εκμάθηση από ένα αεροπλάνο, είναι και πολύ πιο θανατηφόρα και ένας βασικός λόγος είναι τα μηδενικά περιθώρια για λάθος ή βλάβη. Αν πάθει κάτι ο κινητήρας την έκατσες. Αν πάθει κάτι έλικας την έκατσες. Αν πάθει κάτι ο πιλότος την έκατσες. Αν χτυπήσεις κάτι στον αέρα την έκατσες.

Και πέραν αυτών, είναι και πανάκριβα στην συντήρηση γιατί, εκτός των άλλων, δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη.

Εν αντιθέσει, τα VTOLs όπως του άρθρου όντας ηλεκτρικά είναι απίστευτα πιο αξιόπιστα με πολύ φθηνότερη συντήρηση, πολύ πιο εύκολη εκμάθηση (πολλά από αυτά θα είναι πλήρως αυτόνομα σύντομα), πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, πολύ δυσκολότερο να πέσουν καθώς με 4-20 κινητήρες αντέχουν να χάσουν 1-2 χωρίς να συντριβούν, κτλ.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεύτερη σελίδα κι ακόμα να γραφτεί..

"Άπατο θα πάει.. δεν υπάρχει περίπτωση"

Όσοι ανησυχείτε για μπαταρίες, προσγείωση κλπ κλπ περιμένετε να μάθετε ταρίφα πρώτα. Υποψιάζομαι θα κοστίζει κάτι τις παραπάνω από κούρσα με Skoda Octavia πχ. 

Για να έρθει στην Αθήνα.. σε 10 χρόνια και θα απευθύνεται σε μεγαλοστελέχη, επιχειρηματίες κλπ όπου ο χρόνος είναι πολύ χρήμα. Σενάριο χρήσης "έχει απεργία σήμερα το μετρό, ας πάρω vtol" ούτε καν επιστημονική φαντασία.

Εν τω μεταξύ τώρα πρόσεξα το λογότυπο στο πλάι..

14-05-2018-11-25-5af97215d5de4.jpg

 

Δημοσ.

Άρθρο.

Αμερικανική εταιρεία επενδύει σε αμερικανική εταιρεία.

Σχόλια.

Και πως θα προσγειωθεί στην Ερμού;

ινσερτ μιμ Κουτσούμπα "άρες μάρες κουκουνάρες.."

Τι φυντάνια είστε σεις..

Μια ταινία δεν έχετε δει από αυτές του Χόλιγουντ;Έχει καλώδια ΔΕΗ το empire state ;

Το κινητό δε το φορτίζετε πριν τελειώσει η μπαταρια;

Όχι μικροφθαλμία ,μιλάμε για παντελή ανικανότητα σκέψης.

 

Όσο ωραία και να φαίνεται η προοπτική της αστικής αεροπορικής μετακίνησης,είναι μπάλωμα στο πρόβλημα της συρροής πληθυσμού στις πόλεις.

 

 

Δημοσ.

Το άλλο με τον Τοτό είναι καλύτερο

Η ενέργεια που χρειάζεται για να πετάξει χωρίς να γίνεται ανάκτηση στην προσγείωση το κάνουν πλήρως αντιοικονομικό και αντιοικολογικό.

Άλλη μία φούσκα της πράσινης τεχνολογίας.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, pavlitakis είπε

Η ενέργεια που χρειάζεται για να πετάξει χωρίς να γίνεται ανάκτηση στην προσγείωση το κάνουν πλήρως αντιοικονομικό και αντιοικολογικό.

Για πες μας και τι σπούδασες για να βγάζεις και τέτοια συμπεράσματα;

Ή, ακόμα καλύτερα, δείξε μας τα νούμερα να μορφωθούμε και εμείς.

Δημοσ.

Ακόμα και για πλουσίους να είναι, δε νομίζω ότι χαλάει κανέναν να μετακινούνται με αυτά οι πλούσιοι των B.Π και όχι με Range Rover στην Κηφισίας που πιάνουν χώρο όσο 2 συμβατικά αυτοκίνητα πόλης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...