Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για αυτα τα πραγματικα πολυ ομορφα αυτοκινητα .

Είδαμε και την Toyota (αρα) με τον προβληματικό από το εργοστάσιο κινητήρα 1NR-FE 1.33 που φοράγανε τα Yaris & Auris πριν περίπου 10 χρόνια (υπερβολική κατανάλωση λαδιού).

  • Like 6
  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα παλιότερα αυτόκίνητα θα αντέξουν σίγουρα γιατί ήταν πιο απλές κατασκευές.

Τα καινούργια επειδή έχουν πολλούς αισθητήρες και ηλεκτρονικά δεν ξέρω. Πιστεύω ότι από ένα σημείο και έπειτα αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα θα επηρεάζονται. Ορισμένα βέβαια μπορεί να μην επηρεάζουν την λειτουργία του αυτοκινήτου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Είδαμε και την Toyota (αρα) με τον προβληματικό από το εργοστάσιο κινητήρα 1NR-FE 1.33 που φοράγανε τα Yaris & Auris πριν περίπου 10 χρόνια (υπερβολική κατανάλωση λαδιού).

Σωστος και σε κατι avensis 1.8 θυμαμαι ειχαν τετοια προβληματα,αν εξαιρεσεις 2 μοτερ τα υπολοιπα 100 ειναι αλεξισφαιρα ομως 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Είδαμε και την Toyota (αρα) με τον προβληματικό από το εργοστάσιο κινητήρα 1NR-FE 1.33 που φοράγανε τα Yaris & Auris πριν περίπου 10 χρόνια (υπερβολική κατανάλωση λαδιού).

δεν υπάρχουν σήμερα πολλά 100% made in japan.  πολλές φορές βλέπεις το ίδιο σκαρί σε αυτοκινήτα και ίδιους κινητηρες ταυτόχρονα σε αυτοκίνητα 2-3 εταιρειών .

Προσωπικά έχω το astra h (μοντέλο 2009) και έχει αποδειχτεί σκυλί το συγκεκριμένο μοντέλο. Αντιθέτως όσοι φίλοι μου έχουν πεζό γνωρίζουν απ' έξω και ανακατωτά κάθε σημείο του αυτοκινήτου τους γιατί έχουν χαλάσει τα πάντα. Εγώ είμαι άσχετος ούτε καν λάδι δεν ξέρω πως συμπληρώνεται στο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Είδαμε και την Toyota (αρα) με τον προβληματικό από το εργοστάσιο κινητήρα 1NR-FE 1.33 που φοράγανε τα Yaris & Auris πριν περίπου 10 χρόνια (υπερβολική κατανάλωση λαδιού).

Σωστά. Στης συζύγου μου (yaris 2009, sport edition, εξατάχυτο, με start-stop / πολύ προχώ για την εποχή του) έγινε πλήρης αντικατάσταση κινητήρα. Δεν έκαιγε λάδια (ίσως να ήμασταν σε πρωταρχικό στάδιο) αλλά ακουγόταν ένας ανεπαίσθητος ήχος στην εκκίνηση (το πήρε χαμπάρι ο πεθερός που είχε σχολή οδηγών τότε και 2 yaris στον στόλο). Πήγε Πασπαλιάρη και τον άλλαξαν. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 3
Δημοσ.

Έχει ο πατέρας μου Renault 19 1.4 energy από το 1988 η 1989. Το αμάξι έχει κάνει 480.000++ χλμ και τώρα έχει αρχίσει να το λέει το παραμύθι σιγά σιγά (μοτερικα)!!! Χάνει λάδι από την τσιμούχα του εκκεντροφόρου πλέον, ο μηχανικος λέει ότι είναι απλά μια τσιμούχα. Θα δείξει. Δεν το περίμενα ποτέ πως τόσο μικρό μοτεράκι μπορεί να αντέξει τόσο! Οι μόνες ζημιές τόσα χρόνια ήταν δίσκο πλατό και κολαρα.

Με αυτό έμαθα να οδηγάω και εγώ και ο αδερφός μου. Εντωμεταξύ εξωτερικά παρά την ηλικία του είναι σαν καινούργιο!!! Δεν υπάρχει καν σκουριά πάνω του… Αλλά πάντα είχε τα σέρβις του στην ώρα του και ήταν σε γκαράζ.

 
Παιδες εμείς να έχουμε υγεία και τα σίδερα ας πάθουν ότι θέλουν… Γενικά πάντως αν τα προσεχείς αντέχουν πολλά χρόνια.

  • Like 6
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω δει στο δρομο και Nissan Sunny (Teokar )   του 1988 ( το πρωτο μου αυτοκινητο )

Έχει ένας φίλος μου του 91 με 80000-85000 κμ. Brand new! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα σύγχρονα αυτοκίνητα θεωρώ πως δεν πρόκειται να αντέξουν όπως τα παλαιότερα. Δεν είναι μόνο τα ηλεκτρονικά μέρη που αναφέρθηκαν αλλά και τα μηχανικά. Πλέον οι κινητητήρες έχουν πλαστικά μέρη τα οποία είναι σίγουρο πως έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής! Το κόστος αντικατάστασής των, κάποια στιγμή η οποία θα είναι συνδυασμός χιλιομέτρων & ηλικίας, θα είναι υψηλό και ασύμφορο.

Παράλληλα, τα τελευταία 10 χρόνια οι εταιρείες χρησιμοποιούν μέρη από ανακυκλώσιμα υλικά τα οποία πίσω τους κρύβουν μια μεγάλη ιστορία που δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό, διότι κανείς δεν ψάχνεται για τα ανακυκλώσιμα υλικά. Κάποτε το μοντέλο ήταν να αγοράσουν όλοι από ένα αυτοκίνητο, όταν αυτό επετεύχθει, οι εταιρείες θα έκλειναν. Στη συνέχεια σχεδιάστηκε και χρησιμοποιείται το μοντέλο μερικού χρόνου. Πλέον στις μέρες μας, εχει σχεδιαστεί με μεγάλη ακρίβεια η διάρκεια ζωής ΚΑΘΕ εξαρτήματος ενός αυτοκινήτου ενώ είναι επίσης προσχεδιασμένο πότε (χιλιόμετρα, ηλικία) θα χαλάσει και θα χρειαστεί αντικατάσταση το κάθε τι.
 

Επεξ/σία από Hk2004gr
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, GoMaR είπε

Τι 500.000 και 1.000.000 διαβαζω ρεε ;
Αlfa romeo 75 1.8.. Απο το 1ο χιλιομετρο αρχισε να ζηταει 😂

Το Μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος το έχεις ακούσει; 😋

Πολλά Alfa ζητούσαν αλλά μετά το συνεργείο το πατούσες ένα πλύσιμο και καθόσουν με το καφεδάκι απέναντι να το χαζεύεις με τις ώρες 😍

Τα χρόνια που πήραμε την Ascona C στο χωριό που μόνο αγροτικά υπήρχαν αγόρασε ένας μια Alfa 75 κόκκινη. Το δικό μας ήταν ένας τενεκές με ρόδες ενώ το δικό του ήταν μια ομορφιά με έναν υπέροχο ήχο μηχανής. 

Βέβαια ούτε δέκα χρόνια δεν άντεξε η Alfa 😄 ενώ η Ascona είναι 35 και αν δεν φιλήσει κανένα δέντρο έχει πολλά χρόνια μπροστά της. 

 

2 ώρες πριν, b-boy_steve είπε

Χάνει λάδι από την τσιμούχα του εκκεντροφόρου πλέον, ο μηχανικος λέει ότι είναι απλά μια τσιμούχα. Θα δείξει. 

Έλα ρε σιγά την ζημιά. Μια τσιμούχα με κόστος περίπου 30€ με το πέρασμα είναι. Προφανώς το μοτέρ τραβάει δεν έχει άλλα σημάδια ανησυχίας σωστά; 

5 χρόνια έχανε εμένα από εκεί και το έκανα γιατί σιχάθηκα να λερώνει το μπλοκ και το ψαλίδι. Τσιμούχα ζήτα να σου βάλει μία "καλή" πχ ELRING, CORTECO. Αποφεύγω τις Victor Reinz γιατί όποτε έβαλα έχασαν πάλι σύντομα. 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/9/2022 στις 10:08 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

Για να εχεις μια εικονα η καροτσα θα βγαλει πολλα χρονια! Εκει που υπαρχει φθορα ακομα και να μην το κινεις ειναι στα ελαστικα μερη που φθειρονται στο περας του χρονου.. οπου υπαρχουν αρθρωσεις υπαρχουν και λαστιχα! ακρομπαρα,μπαλακια ψαλιδιων,ζαμφορ,φουσκες γενικα οτι περιεχει λαστιχο εχει ημερομηνια ληξης!

Κινητηρας,σασμαν θα δουλευουν και αυτα  για πολλα χρονια περα απο τις διαρροες που θα εχεις  γιατι και εκει υπαρχουν ελαστικα εξαρτηματα!

Αρα αν τα παγια εξοδα του ειναι μεγαλα και δεν κανεις απο καποια χλμ και πανω ανα ετος δεν αξιοποιεις και τα χρηματα που δινεις..! Σου βγαινει ασυμφορο.. Ειναι καθε χρονο σαν να πετας καποια χρηματα στα σκουπιδια!  

Απο κει και περα ολα εχουν να κανουν με τα εσοδα-εξοδα και γενικα οτι κανουμε στη ζωη μας να το εχουμε μελετησει εκ των προτερων ωστε να μην το μετανιωσουμε μελλοντικα!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νίσσαν αλμερα 2002. 170000 χιλιόμετρα. Θεωρώ ότι είναι στα μισά της ζωής του!!! 

 

 

Edit; δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να ελέγξω λάδια/νερά 

Επεξ/σία από costacurta
  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ έχω ένα Ford fiesta του 2003. Το πήρα μεταχειρισμένο και το εγώ περίπου 10 χρόνια... Αλλά το αυτοκίνητο είναι 20 χρόνων... Σίγουρα κάνει κάποιους θορύβους αλλά με σωστή συντήρηση και σωστή οδήγηση είναι μια χαρά... Καίει λίγο λάδι αλλά οκ... 

  • Like 1
Δημοσ.

Btw όποιος θέλει να δει πόσο αντέχουν αυτοκίνητα με σωστή συντήρηση και αγάπη απ τους ιδιοκτήτες σήμερα στον Άλιμο έχει εκδήλωση κλασικών ιστορικών αυτοκινήτων που τη διοργανώνει ο κατά τ αλλά αντιπαθής Νίκος Μαστοράκης 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αξιοπιστία

- συνήθως τα αυτοκίνητα που καίνε βενζίνη είναι αξιόπιστα για 200.000, το πολύ 250.000 χλμ. Μετά αρχίζουν συνήθως τα προβλήματα

- αντίστοιχα αν καίνε πετρέλαιο, είσαι ήσυχος για τουλάχιστον 500.000 χλμ. Ρώτησα ταξιτζή που είχε ίδιο αυτοκίνητο με εμένα για την αξιοπιστία του κινητήρα. Πρώτη αλλαγή μηχανής στο 1.500.000χλμ. Η δεύτερη ήταν στο 1.000.000 χλμ και συνέχιζε να λειτουργεί απροβλημάτιστα.

 

Κόστος καυσίμου

Αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, δεν αξίζει να αλλάξεις αμάξι.

Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, συμφέρει να πάρεις αμάξι νεότερης τεχνολογίας καθώς η εξοικονόμηση στα καύσιμα θα ξεπεράσει τις δόσεις του νέου. 

Όταν από αυτοκίνητου του 1996 με βενζίνη πήγα σε αυτοκίνητο του 2004 με πετρέλαιο, έπαθα πλάκα όταν είδα την διαφορά στην κατανάλωση.

Το πρώτο έκαιγε στην εθνική (με συχνές προσπεράσεις. είχε διπλό καρμπυρατέρ weber και πέταγε) πάνω από 11lt/100km και τότε κόστιζε 1.35€/λίτρο.

Το καινούργιο έκαιγε 4.8lt/100km το οποίο τότε κόστιζε 0.85€/lt.

Την μια μέρα με το παλιό για διαδρομή 200km έκαψα 29€ και την επόμενη με το καινούργιο έκαψα 8.6€ !!!

 

Βάλε τα κάτω με χαρτί και με μολύβι. Πόσα καις με το τωρινό σου αμάξι και πόσα θα καις αν πάρεις πιο καινούργιο με χαμηλότερη κατανάλωση. 

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Η θεία μου πήρε δωρεάν από άλλον συγγενή ενα Peugeot αρχών 90. Το αμάξι γενικά έχει θέματα, σχεδόν τον πρώτο χρόνο χάλασε η αντλία βενζίνης. Κάτι τσιμούχες είχανε πέσει, οι πίσω πόρτες κόλλησαν και δεν ανοίγουν μπαίνουμε μόνο από μπροστά και βάζουμε πίσω τα καθίσματα. Δεν μπορεί να πάει πάνω από μια ταχύτητα σε λεωφόρους, δεν αντέχει η μηχανή λόγω παλαιότητας οπότε το πάνε με το όριο, αποφευγουν να το κινούν καλοκαίρια και στην ζέστη γιατί ανάβουν οι λυχνίες υπερθέρμανσης και μια φορά τους μύριζε κάτι. 

Τώρα το κατά πόσο έχει γίνει καλή συντήρηση από τον προηγούμενο κάτοχο και τι απαιτείται συνολικά για να έρθει σε μια καλή κατάσταση από την θεία μου δεν το ξέρω ακριβώς. Της είπα πως αυτό το δωρεάν που το πήραν θα το πληρώσουν αλλιώς, αλλά δεν έχουν λεφτά, προτιμούν να το πάρουν τζάμπα και να πληρωνουν μικροποσα αν προκύψουν ζημιές, αν όμως γίνει καμία μεγάλη ζημιά εκεί να τους δω. 

Η λογική λέει πάντως, πως αντεχουν μια χαρά τα παλιά αυτοκίνητα με σωστή και καλή συντήρηση. 

Αυτο με τα peugeot πρώτη φορά το ξανακουω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...