Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Insane84 είπε

Τα χιλιόμετρα είναι το κύριο κριτήριο για εμάς τους Έλληνες όταν θέλουμε να προσδιορίσουμε το όριο ζωής ενός αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα υπάρχει ένας μύθος ότι ένα αυτοκίνητο αντέχει μέχρι άντε το πολύ 200.000 χιλιόμετρα. Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις χιλιομετρικά στη χώρα μας και ένα μέσο αυτοκίνητο "παλιώνει" περίπου σε αυτά τα χιλιόμετρα ή και αρκετά λιγότερα. Αυτό είναι όμως μεγάλο λάθος. Το αυτοκίνητο δεν "παλιώνει" λόγω των χιλιομέτρων αλλά λόγω της φθοράς στο υπόλοιπο σύνολο λόγω των ετών όπως π.χ. πλαστικά, ταπετσαρίες, υπόλοιπα μηχανικά μέρη κτλ. Άρα όσο πιο καλά συντηρείς ένα αυτοκίνητο τόσο πιο πολλά χρόνια θα αντέξει. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να βγάζει πολλά εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Π.χ. στην Αυστραλία τα αυτοκίνητα γράφουν 500.000+ χιλιόμετρα πριν προλάβουν να παλιώσουν τα υπόλοιπα μέρη του λόγω των μεγάλων αποστάσεων.

δε ξερω απο που βγαινει αυτη η θεωρια αλλα ακομα και στη Γερμανια πανω απο 300.000 χλμ θεωρειται αχρηστο. Τις τελευταιες δεκαετιες τα υλικα εχουν υποβαθμιστει (και οσο πανε χειροτερευουν για τα οχηματα με μηχανες εσωτ καυσης) αφου πρεπει να υπαρχει μια ισσοροπια στο κοστος με τα ηλεκτρικα καλουδια που παλιοτερα δεν υπηρχαν (οθονες/leds κτλ). Ακριβως το αντιθετο ισχυει με τα ηλεκτροκινουμενα οχηματα οπου πραγματικα κατω απο 300.000 θεωρειται οτι δεν εχει κανει πολλους κυκλους ο ηλεκτροκινητηρας. Δεν ειναι σπανιο να δεις αγγελιες πωλησης π.χ prius με 800.000 (εξωτερικο) ή ακομα και 400.000 χλμ (Ελλαδα).

Υπαρχει μαλιστα προσφατα δηλωση απο στελεχος του vag που σε συνεντευξη υποστηριξε οτι ουτε λιγο ουτε πολυ, τα οχηματα ειναι ενα καταναλωτικο προιον με χρονο ζωης τα 10 χρονια μαξ (για εσωτ καυση)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

δε ξερω απο που βγαινει αυτη η θεωρια αλλα ακομα και στη Γερμανια πανω απο 300.000 χλμ θεωρειται αχρηστο. Τις τελευταιες δεκαετιες τα υλικα εχουν υποβαθμιστει (και οσο πανε χειροτερευουν για τα οχηματα με μηχανες εσωτ καυσης) αφου πρεπει να υπαρχει μια ισσοροπια στο κοστος με τα ηλεκτρικα καλουδια που παλιοτερα δεν υπηρχαν (οθονες/leds κτλ). Ακριβως το αντιθετο ισχυει με τα ηλεκτροκινουμενα οχηματα οπου πραγματικα κατω απο 300.000 θεωρειται οτι δεν εχει κανει πολλους κυκλους ο ηλεκτροκινητηρας. Δεν ειναι σπανιο να δεις αγγελιες πωλησης π.χ prius με 800.000 (εξωτερικο) ή ακομα και 400.000 χλμ (Ελλαδα)

Στην Γερμανία και στις χώρες γενικώς που πέφτει πολύ χιόνι και δημιουργείται πάγος έχουν άλλα προβλήματα. Οι Γερμανοί αλλάζουν αυτοκίνητα περίπου στην 5ετία όχι λόγω του ότι τα 300.000 χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά αλλά γιατί από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους είναι θέμα χρόνου να σαπίσουν. Αυτά τα αυτοκίνητα έρχονται μετά στην Ελλάδα ως ευκαιρίες και με κατεβασμένα χιλιόμετρα ακριβώς γιατί οι έμποροι γνωρίζουν το ψυχολογικό μας με τα χιλιόμετρα. Και εκεί βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Το πρόβλημα δεν είναι τα κατεβασμένα χιλιόμετρα αλλά το ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά σάπια. Είναι τελείως διαφορετική περίπτωση.

14 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

Υπαρχει μαλιστα προσφατα δηλωση απο στελεχος του vag που σε συνεντευξη υποστηριξε οτι ουτε λιγο ουτε πολυ, τα οχηματα ειναι ενα καταναλωτικο προιον με χρονο ζωης τα 10 χρονια μαξ (για εσωτ καυση)

Προφανώς και τους βολεύει να ισχύει κάτι τέτοιο δεν νομίζεις? Παρόλα αυτά και σε αυτό υπάρχει μια δόση αλήθειας. Δεν μίλησε για χιλιόμετρα μίλησε για έτη.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Insane84
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έρχονται ως ανταλλακτικό καινούργια καπάκια για το Nissan Sunny N14?

Γι αυτά τα καπάκια που είχαν αλλάξει στην πορεία ρώτησα. Σίγουρα έχουν αρχίσει να καταργούνται ανταλλακτικά για αυτοκίνητα πριν το 1995

17 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

δε ξερω απο που βγαινει αυτη η θεωρια αλλα ακομα και στη Γερμανια πανω απο 300.000 χλμ θεωρειται αχρηστο.

Στην Γερμανία επειδή έχουν τεράστια παραγωγή οχημάτων τα αλλάζουν χωρίς να παλιώσουν πολύ, γι αυτό θωρείται άχρηστο σ αυτά τα χιλιόμετρα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Candela είπε

Γι αυτά τα καπάκια που είχαν αλλάξει στην πορεία ρώτησα. Σίγουρα έχουν αρχίσει να καταργούνται ανταλλακτικά για αυτοκίνητα πριν το 1995

Τότε το διατύπωσες λάθος, θα έπρεπε να γράψεις "είχαν" αντί για "έχουν".

Πάντως πολύ αμφιβάλλω αν έστω και ένας πλήρωσε καινούργιο καπάκι στην αντιπροσωπεία (ήταν υπερβολικά πολλά τα λεφτά), επίσης δεν ξέρω πως θα μπορούσε να σου φανεί χρήσιμη μια τέτοια πληροφορία σήμερα που τέτοια αυτοκίνητα κάνουν μόνο για scrap.

29 λεπτά πριν, Insane84 είπε

Οι Γερμανοί αλλάζουν αυτοκίνητα περίπου στην 5ετία

Αυτή η κουλαμάρα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να πάψει να αναπαράγεται. Το 2020 ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων επιβατικών αυτοκινήτων στην Γερμανία ήταν 9,6 έτη (τώρα είναι παραπάνω), αν τα άλλαζαν στην 5ετία όπως λες τότε ο μέσος όρος θα ήταν 2,5 έτη.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

..................

Αυτή η κουλαμάρα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να πάψει να αναπαράγεται. Το 2020 ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων επιβατικών αυτοκινήτων στην Γερμανία ήταν 9,6 έτη (τώρα είναι παραπάνω), αν τα άλλαζαν στην 5ετία όπως λες τότε ο μέσος όρος θα ήταν 2,5 έτη.

Παραδέχομαι βάση αυτού που λες και που όντως ισχύει, ότι πρέπει να έχω κάνει ατόπημα, καθώς από ότι κατάλαβα γενίκευσα την τάση στην Γερμανία να στέλνουν στην Ελλάδα ως ευκαιρίες αυτοκίνητα πενταετίας. Πάντως, θα έπρεπε νομίζω να είσαι πιο ευγενικός στις εκφράσεις σου όταν χαρακτηρίζεις λεγόμενα κάποιου άλλου, τον οποίο μάλιστα δεν γνωρίζεις.

Παρόλα αυτά όμως και για να επανέρθω στην τοποθέτηση μου προηγουμένως, μπορεί να μην είναι 5 τα χρόνια που αλλάζει ο μέσος όρος το αυτοκίνητό του στη Γερμανίας αλλά και πάλι τα 9,6 έτη ΜΟ είναι σημαντικά μικρότερο νούμερο από το 16 έτη ΜΟ της Ελλάδας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πάντως πολύ αμφιβάλλω αν έστω και ένας πλήρωσε καινούργιο καπάκι στην αντιπροσωπεία (ήταν υπερβολικά πολλά τα λεφτά), επίσης δεν ξέρω πως θα μπορούσε να σου φανεί χρήσιμη μια τέτοια πληροφορία σήμερα που τέτοια αυτοκίνητα κάνουν μόνο για scrap.

Για πρόχειρο αυτοκίνητο της δουλειάς καλό είναι και στις μέρες μας, πχ να κάνεις μαστορέματα σπιτιού και να κουβαλάς εργαλεία και εξαρτήματα. Και για κανονικό αυτοκίνητο θα ήταν καλό εάν είναι καλοσυντηρημένο και δεν υπάρχει ζημιά στο σκάφος.

Αυτό που μου άρεσε πολύ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ότι είχε μεγάλο χώρο στο πορτ μπαγκαζ και έτσι θα ήταν κρίμα να μην είχε λυθεί το πρόβλημα που είχε στο κεφαλάρι

Επεξ/σία από Candela
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Insane84 είπε

Στην Γερμανία και στις χώρες γενικώς που πέφτει πολύ χιόνι και δημιουργείται πάγος έχουν άλλα προβλήματα. Οι Γερμανοί αλλάζουν αυτοκίνητα περίπου στην 5ετία όχι λόγω του ότι τα 300.000 χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά αλλά γιατί από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους είναι θέμα χρόνου να σαπίσουν. Αυτά τα αυτοκίνητα έρχονται μετά στην Ελλάδα ως ευκαιρίες και με κατεβασμένα χιλιόμετρα ακριβώς γιατί οι έμποροι γνωρίζουν το ψυχολογικό μας με τα χιλιόμετρα. Και εκεί βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Το πρόβλημα δεν είναι τα κατεβασμένα χιλιόμετρα αλλά το ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά σάπια. Είναι τελείως διαφορετική περίπτωση.

Έχεις δει αυτοκίνητο "σύγχρονο" 5 - 10 ή ακόμα και 15 ετών στην Γερμανία να είναι από κάτω σάπιο; 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Insane84 είπε

Παραδέχομαι βάση αυτού που λες και που όντως ισχύει, ότι πρέπει να έχω κάνει ατόπημα, καθώς από ότι κατάλαβα γενίκευσα την τάση στην Γερμανία να στέλνουν στην Ελλάδα ως ευκαιρίες αυτοκίνητα πενταετίας. Πάντως, θα έπρεπε νομίζω να είσαι πιο ευγενικός στις εκφράσεις σου όταν χαρακτηρίζεις λεγόμενα κάποιου άλλου, τον οποίο μάλιστα δεν γνωρίζεις.

Παρόλα αυτά όμως και για να επανέρθω στην τοποθέτηση μου προηγουμένως, μπορεί να μην είναι 5 τα χρόνια που αλλάζει ο μέσος όρος το αυτοκίνητό του στη Γερμανίας αλλά και πάλι τα 9,6 έτη ΜΟ είναι σημαντικά μικρότερο νούμερο από το 16 έτη ΜΟ της Ελλάδας.

Μην το παίρνεις προσωπικά, δεν χαρακτήρισα εσένα. Άλλωστε και εσύ κάπου το άκουσες και το επανέλαβες, δεν το σκέφτηκες μόνος σου, και τώρα που το επεξεργάστηκες διαπίστωσες ότι δεν ισχύει.

Επίσης στην Γερμανία δεν έχουν την τάση να "στέλνουν" τίποτα, ο Γερμανός όταν βάζει για πούλημα ένα αυτοκίνητο 5ετίας (ή όποιας ηλικίας) το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να πάρει τα λεφτά που ζητάει, αδιάφορο αν θα τα πάρει από Γερμανό, Έλληνα, Τούρκο, Ρουμάνο, χορεύτρια, οικοδόμο ή οτιδήποτε άλλο.

Και για να επανέλθουμε στην τοποθέτηση σου προηγουμένως, η πραγματικότητα είναι ότι - εντελώς μπακαλίστικα - οι Γερμανοί τα κρατάνε 20 χρόνια, το οποίο σαφώς και είναι σημαντικά μικρότερο νούμερο από τα 30 χρόνια που τα κρατάμε εδώ στην Ελλάδα.

1 ώρα πριν, Candela είπε

Για πρόχειρο αυτοκίνητο της δουλειάς καλό είναι και στις μέρες μας, πχ να κάνεις μαστορέματα σπιτιού και να κουβαλάς εργαλεία και εξαρτήματα. Και για κανονικό αυτοκίνητο θα ήταν καλό εάν είναι καλοσυντηρημένο και δεν υπάρχει ζημιά στο σκάφος.

Αυτό που μου άρεσε πολύ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ότι είχε μεγάλο χώρο στο πορτ μπαγκαζ και έτσι θα ήταν κρίμα να μην είχε λυθεί το πρόβλημα που είχε στο κεφαλάρι

Ειδικά τα πρώτα κομμάτια από 1991 - 1993 που είχαν καρμπυρατέρ, είναι εντελώς ασύμφορα για οποιαδήποτε χρήση λόγω κατανάλωσης.

Όσο για το πορτ μπαγκαζ υπάρχουν κιάλλα με μεγαλύτερο, το skoda oktavia ας πούμε έχει πάνω από 500 λίτρα.

Όσο για το πρόβλημα στο κεφαλάρι μάθε πως ρήγμα δεν κάνει στα καλά καθούμενα, κάνει μόνο αν ανεβάσει πολύ μεγάλη θερμοκρασία.

Δημοσ.

Για τον μέσο Έλληνα που έχει και άποψη για το τι γίνεται σε άλλες χώρες,

οι Γερμανοί αλλάζουν αμαξι κάθε 5 χρόνια,στην Ελλάδα ειδικά  στέλνουν μόνο τη σαβουρα,τα αμάξια εκεί είναι μετά από μερικά χρόνια σάπια λόγω σκουριάς,δεν κυκλοφορούν αμάξια 20+ ετών.

Δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.Τη πιο πολλή δουλειά έχουν τα πλυντήρια αυτοκινήτων όταν χιονίζει και ρίχνουν αλάτι.Μιλάμε για ουρές.

Επίσης υπάρχουν παρα πολλά παλιά αμάξια,άριστα συντηρημένα,τα οποία τραβάνε τα βλέμματα.Βασική διαφορά εκεί με εδώ,εκεί υπάρχει ΚΤΕΟ που κάνει τη δουλειά του,και τροχαία που επίσης ξέρει και κάνει τη δουλειά της.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, liakinen είπε

Έχεις δει αυτοκίνητο "σύγχρονο" 5 - 10 ή ακόμα και 15 ετών στην Γερμανία να είναι από κάτω σάπιο; 

 

Ναι έχω δει. Αυτοκίνητο εισαγωγής από Γερμανία που πλασαριζότανε σαν ευκαιρία, όχι πολλών ετών και με λίγα χιλιόμετρα (μάλλον γυρισμένα). Διαφωνείς δηλαδή ότι είναι φυσικό και επόμενο να διαβρωθεί ένα αμάξι, το οποίο βγαίνει εντατικά σε δρόμους με αλάτι και μάλιστα χωρίς να πλένεται από κάτω μετά? Είναι φυσικό αποτέλεσμα κάποτε να συμβεί. Δεν μιλάμε απλά να σκύψεις κάτω από την πόρτα του οδηγού και να ψάξεις για προφανή σκουριά.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Insane84 είπε

Ναι έχω δει. Αυτοκίνητο εισαγωγής από Γερμανία που πλασαριζότανε σαν ευκαιρία, όχι πολλών ετών και με λίγα χιλιόμετρα (μάλλον γυρισμένα). Διαφωνείς δηλαδή ότι είναι φυσικό και επόμενο να διαβρωθεί ένα αμάξι, το οποίο βγαίνει εντατικά σε δρόμους με αλάτι και μάλιστα χωρίς να πλένεται από κάτω μετά? Είναι φυσικό αποτέλεσμα κάποτε να συμβεί. Δεν μιλάμε απλά να σκύψεις κάτω από την πόρτα του οδηγού και να ψάξεις για προφανή σκουριά.

Έχω γνωστό που φέρνει αυτοκίνητα στην Δυτική Μακεδονία από Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο. Έχει συνεργασία με μάντρες εκεί. Τα αυτοκίνητα σηκώνονται εκεί και βγαίνουν φωτογραφία τα φέρνει Ελλάδα στον πελάτη με όλα τα χαρτιά κτλ και ο πελάτης τα πάει εφόσον θέλει σε συνεργείο της επιλογής του εδώ. Ένα σάπιο (δεν μιλάμε για επιφανειακή σκουριά πχ σε ελατήρια κτλ) δεν βρέθηκε. Η προστασία των σύγχρονων αυτοκινήτων δεν έχει καμία σχέση με αυτήν των 80s & 90s.

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς κι εγώ έχω δει αυτοκίνητα μετά το 2015 από βόρειες χώρες που από κάτω είναι χάλια... Έχει γνωστός μάντρα με εισαγωγής και είχα πάει τότε να δω...

 

Αν είναι μερακλής κάθε χρόνο μετά τον χειμώνα πάει για καλό πλύσιμο και πισάρισμα (δεν είναι πίσα αλλά ένα άλλο υλικό που δεν θυμάμαι πως λέγεται, έχουν και στην βόρεια Ελλάδα). Αλλά αυτός δεν το πουλάει στα 5 χρόνια και το έχει και σε πάρκινγκ όλο τον χρόνο...

 

 

Δημοσ.

Το χειμώνα με χιόνια αυτοί που τα φροντίζουν το αμάξι τους,το πλένουν συχνά,και σφραγίζουν όλο το κάτω μέρος αλλά και ότι θόλος υπάρχει με ειδικό υλικό κατά της σκουριάς.Σε αυτα τα οχήματα δεν υπάρχει πουθενά σκουριά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Το χειμώνα με χιόνια αυτοί που τα φροντίζουν το αμάξι τους,το πλένουν συχνά,και σφραγίζουν όλο το κάτω μέρος αλλά και ότι θόλος υπάρχει με ειδικό υλικό κατά της σκουριάς.Σε αυτα τα οχήματα δεν υπάρχει πουθενά σκουριά.

Λες για αυτό που μοιάζει σαν λάδι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...