Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Το να κάνεις ένα αμάξι βίδες  για να το περάσεις ανακατασκευή δεν το λες ότι αντέχει.Ετσι αντέχει και η  κιβωτός του Νώε.

 

σε ολα τα μεσα, απο τρενα μεχρι τραμ και αεροσκαφη, αυτη ειναι η διαδικασια βαριας συντηρησης..

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, epp είπε

σε ολα τα μεσα, απο τρενα μεχρι τραμ και αεροσκαφη, αυτη ειναι η διαδικασια βαριας συντηρησης..

Καταρχήν ο όρος "βαριά συντήρηση" δεν χρησιμοποιείται για αυτοκίνητα, η διαδικασία που περιέγραψες πως έκανε ο φίλος σου στο αυτοκίνητο του είναι ευρέως γνωστή ως ανακατασκευή. Και η ανακατασκευή σε ένα αυτοκίνητο κατά κανόνα γίνεται ακριβώς επειδή δεν αντέχει, αν άντεχε δεν υπήρχε λόγος την να κάνει, αν δεν είχε σκουριές δεν θα χρειαζόταν να λύσει τα πάντα για να το βάψει κτλ.

Πάντως όπως και να το δεις η κίνηση του ήταν λανθασμένη, με τα λεφτά που χάλασε θα μπορούσε να είχε πάρει κάτι αντίστοιχο αλλά πολύ νεώτερο το οποίο θα ήταν από κάθε άποψη ανώτερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ολα τα πραγματα που κατασκευαζονται σημερα εχουν ενα περιορισμενο χρονικο οριζοντα

Στο μελλον θα ειναι πιθανως πιο συμφερον να ενοικιαζεις on the spot ενα αυτοκινητο παρα να εισαι ιδιοκτητης,ιδιοκτητης θα εισαι ως χομπιστας για κατι ιδιαιτερο,οχι για εχεις toyota yaris

Δημοσ.

Η ανακατασκευή είναι σχετικό αν αξίζει να γίνει ακόμα και αν υπάρχουν λεφτά. 

Γνωστός για ένα Audi 80 του 1984 είχε δώσει πριν λίγα χρόνια 2600€ για βάψιμο ολικό (σκουριές, χτυπήματα, αλλαγές φτερών - θόλων - μίας πόρτας, λάδι από κάτω κτλ). 

Μέσα στο mobile.de αργότερα βρήκε το ίδιο μοντέλο σε έκθεση στην Γερμανία με 35.000 χλμ στο κοντέρ 5000€ μαμά όλα πάνω του. Έστειλε τον αδερφό του που ζει εκεί και όντως το αυτοκίνητο ήταν "καινούργιο". 

Άξιζε η ανακατασκευή που έκανε; 🤔

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, liakinen είπε

Η ανακατασκευή είναι σχετικό αν αξίζει να γίνει ακόμα και αν υπάρχουν λεφτά. 

Γνωστός για ένα Audi 80 του 1984 είχε δώσει πριν λίγα χρόνια 2600€ για βάψιμο ολικό (σκουριές, χτυπήματα, αλλαγές φτερών - θόλων - μίας πόρτας, λάδι από κάτω κτλ). 

Μέσα στο mobile.de αργότερα βρήκε το ίδιο μοντέλο σε έκθεση στην Γερμανία με 35.000 χλμ στο κοντέρ 5000€ μαμά όλα πάνω του. Έστειλε τον αδερφό του που ζει εκεί και όντως το αυτοκίνητο ήταν "καινούργιο". 

Άξιζε η ανακατασκευή που έκανε; 🤔

Αυτες είναι ενέργειες και λογικές άλλης εποχής.Τότε που μπορούσες να αγοράσεις ένα αμάξι όλο και ολο στην ζωή σου.

Το γερμανικό πάντως δεν μπορεί να το εκτελωνίσει ,είναι πολύ παλιά έκδοση euro.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Το γερμανικό πάντως δεν μπορεί να το εκτελωνίσει ,είναι πολύ παλιά έκδοση euro.

Για δώσε λίγο φώτα. 

Δηλαδή δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να το φέρει; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Για δώσε λίγο φώτα. 

Δηλαδή δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να το φέρει; 

Θυμάμαι κάτι σαν το παρακάτω:

Από την την άλλη μεριά σύμφωνα με το νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας απαγορεύονται οι εισαγωγές οχημάτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 η και παλαιότερες ενώ στα Euro 4 και στα Euro 5a επιβάλλεται Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ αντίστοιχα.

https://www.newsauto.gr/news/se-ischi-i-nei-dasmi-se-aftokinita-ke-fortiga-ti-allaxe/

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θυμάμαι κάτι σαν το παρακάτω:

Από την την άλλη μεριά σύμφωνα με το νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας απαγορεύονται οι εισαγωγές οχημάτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 η και παλαιότερες ενώ στα Euro 4 και στα Euro 5a επιβάλλεται Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ αντίστοιχα.

https://www.newsauto.gr/news/se-ischi-i-nei-dasmi-se-aftokinita-ke-fortiga-ti-allaxe/

Ίσως πατάει πάνω στο παρακάτω:

Από την παρούσα εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ίσως πατάει πάνω στο παρακάτω:

Από την παρούσα εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Δεν ξέρω τι ισχύει με αυτά.Εχουν αλλάξει τόσες φορές το πως και που επιτρέπεται να κυκλοφορουν που το έχω χάσει.Παντως για καθημερινή χρήση δεν κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, liakinen είπε

Ίσως πατάει πάνω στο παρακάτω:

Από την παρούσα εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Η εισαγωγη αυτοκινήτων για ιστορικά είναι λίγο grey zone. Εισάγονται σαν αντικείμενα και όχι σαν αυτοκίνητα και η κυκλοφορία με πινακίδες λέσχης έχεις αρκετους περιορισμούς. Βέβαια έρχεται ο νέος νόμος για την κυκλοφορία των ιστορικών και οι κρατικές ιστορικές πινακίδες αλλά ακόμα περιμένουμε και υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που δεν έχουν μελετηθεί 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν έχουμε εδώ Ελλάδα ένα παλιό αυτοκίνητο και βρούμε Γερμανία ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση και θέλουμε να το φέρουμε ολόκληρο όπως είναι για ανταλλακτικά γίνεται;

Υπάρχουν άτομα αρκετά που έχουν αυτοκίνητα που θέλουν για δικούς τους λόγους να τα κρατήσουν για αυτό ψάχνονται. Εδώ Ελλάδα τα ανταλλακτικά δυσκολεύουν πλέον μιας και στις ανακυκλώσεις έχουν πάει σχεδόν όλα (30 - 40 ετών) πρέσα και όσα υπάρχουν δεν αξίζει να βγάλεις ούτε βίδα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν έχουμε εδώ Ελλάδα ένα παλιό αυτοκίνητο και βρούμε Γερμανία ένα ίδιο σε άριστη κατάσταση και θέλουμε να το φέρουμε ολόκληρο όπως είναι για ανταλλακτικά γίνεται;

Υπάρχουν άτομα αρκετά που έχουν αυτοκίνητα που θέλουν για δικούς τους λόγους να τα κρατήσουν για αυτό ψάχνονται. Εδώ Ελλάδα τα ανταλλακτικά δυσκολεύουν πλέον μιας και στις ανακυκλώσεις έχουν πάει σχεδόν όλα (30 - 40 ετών) πρέσα και όσα υπάρχουν δεν αξίζει να βγάλεις ούτε βίδα.

Το φερνεις σαν ανταλλακτικά.Θα κοπεί στην μέση πρώτα και θα γίνει εισαγωγή σαν ανταλλακτικά.Πως φέρνουν τόσες και τόσες μάντρες ανταλλακτικων τροπέτα ;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το φερνεις σαν ανταλλακτικά.Θα κοπεί στην μέση πρώτα και θα γίνει εισαγωγή σαν ανταλλακτικά.Πως φέρνουν τόσες και τόσες μάντρες ανταλλακτικων τροπέτα ;

Εμ αυτό είναι το θέμα να μην κοπεί. Ο μόνος τρόπος από ότι φαίνεται είναι σαν ιστορικό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakinen είπε

Εμ αυτό είναι το θέμα να μην κοπεί. Ο μόνος τρόπος από ότι φαίνεται είναι σαν ιστορικό.

σαν ανταλλακτικά μονο κομμένο.Για τον ίδιο λόγο που και ολόκληρο κουφάρι να παρεις απο ανακύκλωση θα είναι κομμένο.Γιατί το θες ολόκληρο;

Αν θες ολόκληρο αγοράζεις ένα απο Ελλάδα , καταθέτεις πινακίδες και το κρατάς στον χώρο σου. Ώσπου κάποια στιγμή τα μαζευει  ο παλιατζής για σκραπ για να καθαρίσει ο χώρος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...