Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση . Εχω κανει μονο 111.000 χλμ Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ? 2
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση . Εχω κανει μονο 111.000 χλμ Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ? ναι. 8
Joshua21 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση . Εχω κανει μονο 111.000 χλμ Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ? Δεν χρειάζεται να κάνεις εικασίες, αν προσέξεις θα δεις στους δρόμους να κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα πάνω από 30 ετών, συνεπώς αντέχουν. Το θέμα είναι εσύ πόσο θα αντέχεις να πληρώνεις τα αυξημένα κόστη χρήσης και συντήρησης που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν χρειάζεται να κάνεις εικασίες, αν προσέξεις θα δεις στους δρόμους να κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα πάνω από 30 ετών, συνεπώς αντέχουν. Το θέμα είναι εσύ πόσο θα αντέχεις να πληρώνεις τα αυξημένα κόστη χρήσης και συντήρησης που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω. Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. 1
aromeo Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Εγώ πάντως μετά από 200.000 χιλιόμετρα με BMW πετρέλαιο και μόνο με αλλαγές λαδιού κάθε 30.000 χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω. Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. Το μεγαλυτερο πρόβλημα θα είναι πιθανή άγρια φορολόγηση και έλλειψη ανταλλακτικών. 2
SabotazNic Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Εχουμε ενα seat cordoba '96 αψογα διατηρημενο. Τελευταια πραγματα, εκτος των κλασικων (πχ τακακια/ταμπουρα πως λεγονται, αμορτισερ κτλ), αλλαξαμε βασεις αμορτισερ, αντλια βενζινης και πριν απο 2 εβδομαδες τα 2 σωληνακια που τροφοδοτουν την μηχανη με βενζινη (ειχε ξεραθει και απο καπου εσταζε, το μυρισα απο τον ανεμιστηρα). Στα 285κ. Λογικα στα κοντα θα χρειαστει δισκο-πλατο, και ενα τσεκ στις ταχυτητες. Απο εκει και περα δεν εχει θεμα. 5
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το μεγαλυτερο πρόβλημα θα είναι πιθανή άγρια φορολόγηση και έλλειψη ανταλλακτικών. Τα ανταλλακτικα θα ειναι ισως ενα θεματακι
basilis_k6 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 39 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μετα απο κάποιο σημειο ειναι ασυμφορη ή και αδύνατη. αλλιως δεν υπαρχει συγκεκριμένο χρονικο οριο. 50-60 ακόμη και παραπανω χρονια. υπαρχουν εν κινησει αυτη τη στιγμη αρκετά καθημερινα αυτοκίνητα μοντελα ΄80. 5
JakeKaufman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση . Εχω κανει μονο 111.000 χλμ Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ? Να πω κάτι; Βλέπω ότι βάζεις ένα ηλικιακό όριο στον εαυτό σου, και μπράβο γι αυτό. Εύχομαι να φτάσουμε ολοι τα 80 και κάπου εκεί να πούμε από μόνοι μας τέρμα η οδήγηση. με αυτό το σκεπτικό, εγώ θα σου πρότεινα πάρε ένα αυτοκίνητο να το χαρείς. Ο,τι σε παίρνει οικονομικά, μόνο και μόνο για την χαρά του νέου. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2022 από JakeKaufman 7 1
Joshua21 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω. Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. Εξαρτάται πως το βλέπεις, πχ αν το συγκρίνεις με κάποιο ελαφρώς νεώτερο diesel θα δεις πως έχει τραγικό κόστος και σε κατανάλωση και σε φόρους λόγω κυβικών/ηλικίας. Από ζημιές λογικό είναι να μην σου έχει βγάλει επειδή ήταν σχετικά καινούργιο, όσο παλιώνει όμως τόσο θα ζητάει, μην παίρνεις σαν δεδομένο ότι θα αντέξει άλλα 15 χρόνια χωρίς να χρειαστεί να κάνεις σοβαρά έξοδα λόγω φθορών/ζημιών.
magicnumbers Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 31 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε πάρε ένα αυτοκίνητο να το χαρείς. Ο,τι σε παίρνει οικονομικά, μόνο και μόνο για την χαρά του νέου. Ενα καινουριο μικρο κουβαδακι με κανα 15αρι η κανα κ καλα μερσεντες πχ με κανα 45αρι που καμια σχεση δεν εχει πλεον με τα μερσεντες της εποχης του CRV σε ποιοτητα κ συναρμογη (08) καθως λιγο πιο μετα αρχισαν να γινονται φασον πλαστικουρες..κ αυτα τα αμαξια γενικα θα γερασουν 2 κ 3 φορες γρηγοροτερα. Για μενα αν το τρεχον δεν εχει θεμα,δεν αξιζει να μπει σε διαδικασια αντικαταστασης..Θα αξιζε σαν κινηση να παρει καποιο ιδιας εποχης κ πιο λουξ πχ Ε200 αλλα τζογαρεις στην χρηση του προηγουμενου κ τι προβληματα θα εχει.Μονο αν βρεις καποια τιμη χωμα ωστε να φυγει παλι αν χρειαστει. 2
green gordon Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Το honda θα αντεξει φιλε Γιαννη. Ειχα 2 civic ουτε λαδια δεν κοιταζα και ακομα κοπανιεμαι που πηγα σε ευρωπαϊκα.Η αγορα αυτοκινητου οπως ξερεις ειναι τραγικη αυτη την περιοδο οποτε κρατα τη χονταρα και εισαι αρχοντας. 10
Fordakias7 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Ούτε στα μισά δεν είναι ακόμα για να σου βγάλει σοβαρές ζημιές αν το συντηρείς άριστα Και 30 χρόνια αντέχει εύκολα αν το προσέχεις 4
liakinen Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Έχω μία Ascona C 1.6 του 1987 καρμπυρατέρ με τσοκ χειροκίνητο αγορασμένη από Γερμανία (την έφερε ο πατέρας μου). Το αμάξι μπαίνει σε γκαράζ πάντα από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Ανταλλακτικά τις σπάνιες φορές που χρειάστηκα βρήκα πανεύκολα. Σε πολλά έχω να διαλέξω ανάμεσα σε μάρκες αρκετές. Μιλάω πάντα για αγορά από Ελλάδα. Κάτι σπάνιο αν χρειαστώ πχ χρειάστηκα αφαλό από κλειδαριά πορτμπαγκάζ και έβρισκα μόνο σε παλιά - μεταχειρισμένα - ανακύκλωση. Ε λοιπόν βρήκα στην Γερμανία με κόστος όλα μαζί (προϊόν - μεταφορικά) 80€. Ακριβά για αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας αλλά εγώ τα δίνω. Ο λόγος είναι ότι αν δεις το αυτοκίνητο δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου. Η έκφραση στην πένα δεν μπορεί να το περιγράψει. Έχω επίσης ένα Audi 80 (αβγό) 1.6 του 1989 και μία Toyota Carina 1.6 του 1992. Αυτά τα δύο αν και είναι πλήρως λειτουργικά έχουν μικρό φθορές εξαιτίας της χρήσης τους (δουλειά, κτήμα κτλ). Το μεγαλύτερο πρόβλημα με παλιά αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν είναι φτου φτου ένα τροχαίο. Εκεί δυστυχώς συνήθως έρχεται το τέλος. 9
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα