Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

  • Like 2
  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

ναι.

  • Like 8
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

Δεν χρειάζεται να κάνεις εικασίες, αν προσέξεις θα δεις στους δρόμους να κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα πάνω από 30 ετών, συνεπώς αντέχουν.

Το θέμα είναι εσύ πόσο θα αντέχεις να πληρώνεις τα αυξημένα κόστη χρήσης και συντήρησης που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν χρειάζεται να κάνεις εικασίες, αν προσέξεις θα δεις στους δρόμους να κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα πάνω από 30 ετών, συνεπώς αντέχουν.

Το θέμα είναι εσύ πόσο θα αντέχεις να πληρώνεις τα αυξημένα κόστη χρήσης και συντήρησης που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω

Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν  το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω.

Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως μετά από 200.000 χιλιόμετρα με BMW πετρέλαιο και μόνο με αλλαγές λαδιού κάθε 30.000 χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω

Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν  το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω.

Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. 

Το μεγαλυτερο πρόβλημα θα είναι πιθανή άγρια φορολόγηση και έλλειψη ανταλλακτικών.

  • Like 2
Δημοσ.

Εχουμε ενα seat cordoba '96 αψογα διατηρημενο. Τελευταια πραγματα, εκτος των κλασικων (πχ τακακια/ταμπουρα πως λεγονται, αμορτισερ κτλ), αλλαξαμε βασεις αμορτισερ, αντλια βενζινης και πριν απο 2 εβδομαδες τα 2 σωληνακια που τροφοδοτουν την μηχανη με βενζινη (ειχε ξεραθει και απο καπου εσταζε, το μυρισα απο τον ανεμιστηρα). Στα 285κ. Λογικα στα κοντα θα χρειαστει δισκο-πλατο, και ενα τσεκ στις ταχυτητες. Απο εκει και περα δεν εχει θεμα.

  • Like 5
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το μεγαλυτερο πρόβλημα θα είναι πιθανή άγρια φορολόγηση και έλλειψη ανταλλακτικών.

Τα ανταλλακτικα θα ειναι ισως ενα θεματακι 

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

σαν σκαρι με σωστη συντηρηση

μετα απο κάποιο σημειο ειναι ασυμφορη ή και αδύνατη. αλλιως δεν υπαρχει συγκεκριμένο χρονικο οριο. 50-60 ακόμη και παραπανω χρονια. υπαρχουν εν κινησει αυτη τη στιγμη αρκετά καθημερινα αυτοκίνητα μοντελα ΄80.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

Να πω κάτι; Βλέπω ότι βάζεις ένα ηλικιακό όριο στον εαυτό σου, και μπράβο γι αυτό. Εύχομαι να φτάσουμε ολοι τα 80 και κάπου εκεί να πούμε από μόνοι μας τέρμα η οδήγηση.

με αυτό το σκεπτικό, εγώ θα σου πρότεινα πάρε ένα αυτοκίνητο να το χαρείς. Ο,τι σε παίρνει οικονομικά, μόνο και μόνο για την χαρά του νέου.

Επεξ/σία από JakeKaufman
  • Like 7
  • Confused 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Με τα τωρινα οικονομικα δεδομενα θα μπορω .Δεν εχει και τραγικα κοστη ...Απο ζημιες ενα δυναμο μου εχει βγαλει με κοστος 250 ευρω

Τωρα αν αυτα θα αλλαξουν κανεις δεν ξερει αλλα ακομα και αν  το πουλησω, καπου στις 10000 πιανει, τιποτα αξιολογο δεν μπορω να παρω.

Ειναι ανετο και ευκολο στο οδηγημα αν και μεγαλο σε μεγεθος. 

Εξαρτάται πως το βλέπεις, πχ αν το συγκρίνεις με κάποιο ελαφρώς νεώτερο diesel θα δεις πως έχει τραγικό κόστος και σε κατανάλωση και σε φόρους λόγω κυβικών/ηλικίας.

Από ζημιές λογικό είναι να μην σου έχει βγάλει επειδή ήταν σχετικά καινούργιο, όσο παλιώνει όμως τόσο θα ζητάει, μην παίρνεις σαν δεδομένο ότι θα αντέξει άλλα 15 χρόνια χωρίς να χρειαστεί να κάνεις σοβαρά έξοδα λόγω φθορών/ζημιών.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

πάρε ένα αυτοκίνητο να το χαρείς. Ο,τι σε παίρνει οικονομικά, μόνο και μόνο για την χαρά του νέου.

Ενα καινουριο μικρο κουβαδακι με κανα 15αρι η κανα κ καλα μερσεντες πχ με κανα 45αρι που καμια σχεση δεν εχει πλεον με τα μερσεντες της εποχης του CRV σε ποιοτητα κ συναρμογη (08) καθως λιγο πιο μετα αρχισαν να γινονται φασον πλαστικουρες..κ αυτα τα αμαξια γενικα θα γερασουν 2 κ 3 φορες γρηγοροτερα.

Για μενα αν το τρεχον δεν εχει θεμα,δεν αξιζει να μπει σε διαδικασια αντικαταστασης..Θα αξιζε σαν κινηση να παρει καποιο ιδιας εποχης κ πιο λουξ πχ Ε200 αλλα τζογαρεις στην χρηση του προηγουμενου κ τι προβληματα θα εχει.Μονο αν βρεις καποια τιμη χωμα ωστε να φυγει παλι αν χρειαστει.

  • Like 2
Δημοσ.

Το honda θα αντεξει φιλε Γιαννη.

Ειχα 2 civic ουτε λαδια δεν κοιταζα και ακομα κοπανιεμαι που πηγα σε ευρωπαϊκα.Η αγορα αυτοκινητου οπως ξερεις ειναι τραγικη αυτη την περιοδο οποτε κρατα τη χονταρα και εισαι αρχοντας.

  • Like 10
Δημοσ.

Ούτε στα μισά δεν είναι ακόμα για να σου βγάλει σοβαρές ζημιές αν το συντηρείς άριστα

Και 30 χρόνια αντέχει εύκολα αν το προσέχεις

  • Like 4
Δημοσ.

Έχω μία Ascona C 1.6 του 1987 καρμπυρατέρ με τσοκ χειροκίνητο αγορασμένη από Γερμανία (την έφερε ο πατέρας μου). Το αμάξι μπαίνει σε γκαράζ πάντα από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Ανταλλακτικά τις σπάνιες φορές που χρειάστηκα βρήκα πανεύκολα. Σε πολλά έχω να διαλέξω ανάμεσα σε μάρκες αρκετές. Μιλάω πάντα για αγορά από Ελλάδα. Κάτι σπάνιο αν χρειαστώ πχ χρειάστηκα αφαλό από κλειδαριά πορτμπαγκάζ και έβρισκα μόνο σε παλιά - μεταχειρισμένα - ανακύκλωση. Ε λοιπόν βρήκα στην Γερμανία με κόστος όλα μαζί (προϊόν - μεταφορικά) 80€. Ακριβά για αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας αλλά εγώ τα δίνω. Ο λόγος είναι ότι αν δεις το αυτοκίνητο δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου. Η έκφραση στην πένα δεν μπορεί να το περιγράψει. 

Έχω επίσης ένα Audi 80 (αβγό) 1.6 του 1989 και μία Toyota Carina 1.6 του 1992. Αυτά τα δύο αν και είναι πλήρως λειτουργικά έχουν μικρό φθορές εξαιτίας της χρήσης τους (δουλειά, κτήμα κτλ). 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με παλιά αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν είναι φτου φτου ένα τροχαίο. Εκεί δυστυχώς συνήθως έρχεται το τέλος. 

  • Like 9

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...