Προς το περιεχόμενο

Apple και after sale ανύπαρκτο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από nikos523,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην μεγάλη παρέα,

ανοίγω αυτό το θέμα καθώς έπαθα. Έχω στην κατοχή μου ένα  macBook Pro 15" αγορασμένο το 2017. Πριν περίπου 1 χρόνο έβγαλε στην οθόνη εσωτερικά σημάδια. Στην αρχή δεν ήταν ενοχλητικά, αλλά με την πάροδο του χρόνου έγιναν περισσότερα και μεγαλύτερα. Επικοινώνησα με την Apple στην εξηπυρέτηση με Έλληνα και μου λέει θα το κοιτάξει. Περιμένω λοιπόν, διαβάζω για παρόμοια περιστατικά με άλλους χρήστες και μαθαίνω ότι έκανε η Apple ανάκλυση για 2 χρόνια για το συσγκεκριμένο πρόβλημα και τώρα έλειξε η υποστήριξη. Μιλάω επίσης και με τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα-σέρβις (μόνο εμπόριο κάνουν) και μου απαντούν ότι εφόσων έληξε η εγγύηση 1 έτους δεν μπορούν να μου αλλάξουν την οθόνη δωρεάν και θα πρέπει να πληρώσω 670€. Ούτε λόγος για την ανάκλυση...  της μαμάς Apple. Στέλνω μερικά μηνύματα στον Έλληνα υπάλληλο της Apple.. καμία απάντηση... Από λάθος του δεν μου έδωσε λίνκ για επικοινωνία κι εγώ περίμενα... Περνάνε 2 μήνες και παίρνω απόφαση να ξανα ενοχλήσω την "εξυπηρέτηση" γιατί άλλος τρόπος επικοινωνίας δεν υπάρχει καθώς όλη η βοήθεια στις σελίδες τους είναι καταστήματα με σέρβις... όπως προ είπα. Είχε φύγει απο το τμήμα ο υπάλληλος που είχε αναλάβει την υπόθεση μου και δεν ασχολήθηκε κάποιος άλλος !? Ανοίγουμε ΝΕΟ περιστατικό με μια κυρία στην τηλεφωνική υποστήριξη και συμφωνούμε να το πάω να το δει εξουσιοδοτημένο σέρβις. Το πάω λοιπόν το περιφέρουν απο κατάστημα σε κατάστημα και μετά από 8 ημέρες αποφασίζω να παω και να το πάρω καθώς κατάλαβα ότι με κοροιδεύουν. Το παραλαμβάνω και με ενημερώνουν ότι έγινε "οπτικός" έλεγχος και όντως έχει πρόβλημα εσωτερικής επίστρωσης της οθόνης. Με παίρνουν την ίδια ώρα τηλέφωνο από Apple ότι περιμένουν απάντηση απο Apple-infoquest ? Παίρνω την απάντηση που ήξερα "υπάρχει πρόβλημα στην οθόνη εσωτερικά με την επίστρωση, αλλά έχει παρέλθει ο χρόνος που θα μπορούσε να γίνει δωρεάν επισκευή κι αν θέλω να πληρώσω για την αντικατάσταση" ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ. Περίπου 3.000 ευρώ η αγορά.

Macbook Pro.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, oXXo_nikosar είπε

Καλησπέρα στην μεγάλη παρέα,

ανοίγω αυτό το θέμα καθώς έπαθα. Έχω στην κατοχή μου ένα  macBook Pro 15" αγορασμένο το 2017. Πριν περίπου 1 χρόνο έβγαλε στην οθόνη εσωτερικά σημάδια. Στην αρχή δεν ήταν ενοχλητικά, αλλά με την πάροδο του χρόνου έγιναν περισσότερα και μεγαλύτερα. Επικοινώνησα με την Apple στην εξηπυρέτηση με Έλληνα και μου λέει θα το κοιτάξει. Περιμένω λοιπόν, διαβάζω για παρόμοια περιστατικά με άλλους χρήστες και μαθαίνω ότι έκανε η Apple ανάκλυση για 2 χρόνια για το συσγκεκριμένο πρόβλημα και τώρα έλειξε η υποστήριξη. Μιλάω επίσης και με τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα-σέρβις (μόνο εμπόριο κάνουν) και μου απαντούν ότι εφόσων έληξε η εγγύηση 1 έτους δεν μπορούν να μου αλλάξουν την οθόνη δωρεάν και θα πρέπει να πληρώσω 670€. Ούτε λόγος για την ανάκλυση...  της μαμάς Apple. Στέλνω μερικά μηνύματα στον Έλληνα υπάλληλο της Apple.. καμία απάντηση... Από λάθος του δεν μου έδωσε λίνκ για επικοινωνία κι εγώ περίμενα... Περνάνε 2 μήνες και παίρνω απόφαση να ξανα ενοχλήσω την "εξυπηρέτηση" γιατί άλλος τρόπος επικοινωνίας δεν υπάρχει καθώς όλη η βοήθεια στις σελίδες τους είναι καταστήματα με σέρβις... όπως προ είπα. Είχε φύγει απο το τμήμα ο υπάλληλος που είχε αναλάβει την υπόθεση μου και δεν ασχολήθηκε κάποιος άλλος !? Ανοίγουμε ΝΕΟ περιστατικό με μια κυρία στην τηλεφωνική υποστήριξη και συμφωνούμε να το πάω να το δει εξουσιοδοτημένο σέρβις. Το πάω λοιπόν το περιφέρουν απο κατάστημα σε κατάστημα και μετά από 8 ημέρες αποφασίζω να παω και να το πάρω καθώς κατάλαβα ότι με κοροιδεύουν. Το παραλαμβάνω και με ενημερώνουν ότι έγινε "οπτικός" έλεγχος και όντως έχει πρόβλημα εσωτερικής επίστρωσης της οθόνης. Με παίρνουν την ίδια ώρα τηλέφωνο από Apple ότι περιμένουν απάντηση απο Apple-infoquest ? Παίρνω την απάντηση που ήξερα "υπάρχει πρόβλημα στην οθόνη εσωτερικά με την επίστρωση, αλλά έχει παρέλθει ο χρόνος που θα μπορούσε να γίνει δωρεάν επισκευή κι αν θέλω να πληρώσω για την αντικατάσταση" ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ. Περίπου 3.000 ευρώ η αγορά.

Macbook Pro.jpg

Μοντέλο ποιας χρονιας ειναι;

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Νομίζω πως όντως έχει λήξει η περίοδος που έτρεχε το σχετικό πρόγραμμα αντικατάστασης. Στη θέση σου θα ρωτούσα και την τεχνική υποστήριξη της Document που τα γνωρίζουν όλα αυτά καλύτερα και με έχουν βοηθήσει πολλές φορές! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως αναφέρονται αυτή τη στιγμή στο site του κατασκευαστή, τα "τρέχοντα" περιλαμβάνονται στο κάτωθι link

https://support.apple.com/service-programs

Μιλάμε λοιπόν για expired πρόγραμμα (κάποτε βέβαια υπήρχε λίστα και για αυτά στο site,πλέον δεν την βλέπω...)

Το AppleCare έκανε τη δουλειά του σωστά, σε παρέπεμψε σε service (InfoQuest - Document - iSystem - iStorm)...

Εφόσον αυτοί αποδέχονται το πρόβλημα, αλλά έχει περάσει ο χρόνος που το τελευταίο έτρεχε, μόνη λύση που εγώ μπορώ να σκεφτώ, είναι ξανά κλήση στο τηλεφωνικό και "κλάψα" (αν μου επιτρέπεται ο όρος) μήπως δοθεί καποιου είδους εξαίρεση, ξέρω γώ (συνέβαινε στο παρελθόν,τώρα βέβαια πολύ πιο σπάνια)...

Δεν έχεις να χάσεις κάτι, ρώτα και αν μπορείς να στείλεις κάπου παραπάνω κανένα complaint letter (βέβαια και εσύ έπρεπε να το κυνηγήσεις εντονότερα την πρώτη φορά που λες πήγες, αν κατάλαβα καλά)...

Θα προσπαθήσω online να δώ πότε ξεκίνησε και πότε έληξε το συγκεκριμένο,γιατί και εμένα κάτι μου θυμίζει...

Αλλιώς από εκεί και πέρα, μη εξουσιοδοτημένα αν βρεθεί κάποιο part σε "νορμάλ τιμή"...

Επεξ/σία από ChrisOnceMore
Δημοσ.

Στο βρήκα σε άρθρο στο MacRumors : 

https://www.macrumors.com/2019/12/20/macbook-pro-anti-reflective-repair-program/

Είχε ονομαστεί και StainGate, και ο λόγος που δεν θα το βρίσκαμε ποτέ στην official σελίδα είναι γιατί :

"Apple began this repair program in October 2015 after some MacBook and MacBook Pro users experienced issues with the anti-reflective coating wearing off or delaminating on Retina displays. Apple has never posted the repair program to its website, opting instead to handle the matter more quietly"

Άρα, μόνο επίσημα service έχουν visibility αυτών των repair programs, it is what it is αν σου είπαν οτί έληξε...

Αυτά από εμένα, οπότε όπως προείπα , "κλάψα" στο τηλεφωνικό μήπως και λόγω υψηλού κόστους σε λυπηθούν (δεν το νομίζω, αλλά δεν χάνεις και κάτι....) 

Επίσης, μάλλον το θέμα θα έπρεπε να μετακινηθεί στο Apple Hardware;

Μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ChrisOnceMore είπε

Στο βρήκα σε άρθρο στο MacRumors : 

https://www.macrumors.com/2019/12/20/macbook-pro-anti-reflective-repair-program/

Είχε ονομαστεί και StainGate, και ο λόγος που δεν θα το βρίσκαμε ποτέ στην official σελίδα είναι γιατί :

"Apple began this repair program in October 2015 after some MacBook and MacBook Pro users experienced issues with the anti-reflective coating wearing off or delaminating on Retina displays. Apple has never posted the repair program to its website, opting instead to handle the matter more quietly"

Άρα, μόνο επίσημα service έχουν visibility αυτών των repair programs, it is what it is αν σου είπαν οτί έληξε...

Αυτά από εμένα, οπότε όπως προείπα , "κλάψα" στο τηλεφωνικό μήπως και λόγω υψηλού κόστους σε λυπηθούν (δεν το νομίζω, αλλά δεν χάνεις και κάτι....) 

Επίσης, μάλλον το θέμα θα έπρεπε να μετακινηθεί στο Apple Hardware;

Μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους...

Αν μπορεί να το μεταφέρει ο συντονιστής το θέμα. 

Ναι ΟΚ έληξε η ανάκληση, όμως σε εμένα το παρουσίασε μετά το τέλος της, αρχές του 2021, τότε τρέχαμε να βάλουμε την ΝΕΑ "ασφαλή" έκδοση macOS Big Sur η οποία είναι o 1 από τους λόγους του προβλήματος και ο 2ος είναι η τσιμούχα που έχει περιφερειακά η οθόνη και όταν κλείνεις το καπάκι μετά από χρήση.. εγκλωβίζεται η ζέστη της ίδιας της οθόνης και προκαλεί το φαινόμενο του inside coating heatting. Φυσικά τα γνωρίζουν όλα αυτά στην Apple κι όχι μόνο για macbook αλλά και iPhone, iMac με κατασκευαστικά προβλήματα που αν δεν μιλάμε οι κάτοχοι ε τότε διαιονίζεται το πρόβλημα. Φυσικά δεν εξαιρώ άλλες εταιρείες με ίδια αλλά και χειρότερη αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα προιόντα της Apple είναι ότι είναι πανάκριβα και δεν συγχωρούνται προβλήματα που είναι ανύπαρκτα σε φθυνότερες συσκευές άλλων εταιρειών που δεν είναι premium. Να στα μούτρα μου

47 λεπτά πριν, atheatos είπε

Μπες στο Twitter και στειλτους μυνημα.Αν και το μόνο που μπορεί να κερδίσεις είναι καμία έκπτωση για καινούργιο Mac. Σιγά μην εχουνε ανταλλακτικά.

https://twitter.com/applesupport?s=21&t=ruv5WEf7XTPW8QkI7-lFDw

Δεν ξέρω να φτιάξω λογαριασμό και να τους τα χώσω?

1 ώρα πριν, costas1973 είπε

Μοντέλο ποιας χρονιας ειναι;

 

Mid 2015, αγορασμένο 9/2017

Επεξ/σία από oXXo_nikosar
Δημοσ.
2 ώρες πριν, oXXo_nikosar είπε

Καλησπέρα στην μεγάλη παρέα,

ανοίγω αυτό το θέμα καθώς έπαθα. Έχω στην κατοχή μου ένα  macBook Pro 15" αγορασμένο το 2017. Πριν περίπου 1 χρόνο έβγαλε στην οθόνη εσωτερικά σημάδια. Στην αρχή δεν ήταν ενοχλητικά, αλλά με την πάροδο του χρόνου έγιναν περισσότερα και μεγαλύτερα. Επικοινώνησα με την Apple στην εξηπυρέτηση με Έλληνα και μου λέει θα το κοιτάξει. Περιμένω λοιπόν, διαβάζω για παρόμοια περιστατικά με άλλους χρήστες και μαθαίνω ότι έκανε η Apple ανάκλυση για 2 χρόνια για το συσγκεκριμένο πρόβλημα και τώρα έλειξε η υποστήριξη. Μιλάω επίσης και με τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα-σέρβις (μόνο εμπόριο κάνουν) και μου απαντούν ότι εφόσων έληξε η εγγύηση 1 έτους δεν μπορούν να μου αλλάξουν την οθόνη δωρεάν και θα πρέπει να πληρώσω 670€. Ούτε λόγος για την ανάκλυση...  της μαμάς Apple. Στέλνω μερικά μηνύματα στον Έλληνα υπάλληλο της Apple.. καμία απάντηση... Από λάθος του δεν μου έδωσε λίνκ για επικοινωνία κι εγώ περίμενα... Περνάνε 2 μήνες και παίρνω απόφαση να ξανα ενοχλήσω την "εξυπηρέτηση" γιατί άλλος τρόπος επικοινωνίας δεν υπάρχει καθώς όλη η βοήθεια στις σελίδες τους είναι καταστήματα με σέρβις... όπως προ είπα. Είχε φύγει απο το τμήμα ο υπάλληλος που είχε αναλάβει την υπόθεση μου και δεν ασχολήθηκε κάποιος άλλος !? Ανοίγουμε ΝΕΟ περιστατικό με μια κυρία στην τηλεφωνική υποστήριξη και συμφωνούμε να το πάω να το δει εξουσιοδοτημένο σέρβις. Το πάω λοιπόν το περιφέρουν απο κατάστημα σε κατάστημα και μετά από 8 ημέρες αποφασίζω να παω και να το πάρω καθώς κατάλαβα ότι με κοροιδεύουν. Το παραλαμβάνω και με ενημερώνουν ότι έγινε "οπτικός" έλεγχος και όντως έχει πρόβλημα εσωτερικής επίστρωσης της οθόνης. Με παίρνουν την ίδια ώρα τηλέφωνο από Apple ότι περιμένουν απάντηση απο Apple-infoquest ? Παίρνω την απάντηση που ήξερα "υπάρχει πρόβλημα στην οθόνη εσωτερικά με την επίστρωση, αλλά έχει παρέλθει ο χρόνος που θα μπορούσε να γίνει δωρεάν επισκευή κι αν θέλω να πληρώσω για την αντικατάσταση" ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕ. Περίπου 3.000 ευρώ η αγορά.

Macbook Pro.jpg

Αν έχω καταλάβει καλά την όλη υπόθεση...

Η συσκευή έχει γίνει αγορά το 2017 + 2 στη εγγύησης (υποθέτω αγορά εντός ΕΕ) φτάνουμε 2019.

Το πρόβλημα το εμφάνισε το 2021, 2 έτη αργότερα.

Τι δεν έχω καταλάβει όσον αφορά το κομμάτι εγγύησης και ανάκλησης?

 

Οι ανακλήσεις ισχύουν στα προϊόντα εφόρου ζωής?

 

Μφχ

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kormos είπε

Αν έχω καταλάβει καλά την όλη υπόθεση...

Η συσκευή έχει γίνει αγορά το 2017 + 2 στη εγγύησης (υποθέτω αγορά εντός ΕΕ) φτάνουμε 2019.

Το πρόβλημα το εμφάνισε το 2021, 2 έτη αργότερα.

Τι δεν έχω καταλάβει όσον αφορά το κομμάτι εγγύησης και ανάκλησης?

 

Οι ανακλήσεις ισχύουν στα προϊόντα εφόρου ζωής?

 

Μφχ

Τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης εχουν ημερομηνία λήξης,αναφέρεται για το καθένα στη σελίδα της Apple υπό ποιους όρους ισχύει...

Το συγκεκριμένο για το οποίο παρέθεσα και άρθρο,προφανώς έληξε σύμφωνα με τα service που το πήγε ο φίλος...Δεν το πρόλαβε...Τώρα μόνο μέσω Apple υποστήριξης εάν βγει κάτι...Περαιτέρω γνώση της υπόθεσης,μόνο κάποιος που δουλεύει σε επίσημο service θεωρώ μπορεί να προσφέρει...Document,πχ,οπως προείπαν...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ChrisOnceMore είπε

Τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης εχουν ημερομηνία λήξης,αναφέρεται για το καθένα στη σελίδα της Apple υπό ποιους όρους ισχύει...

Το συγκεκριμένο για το οποίο παρέθεσα και άρθρο,προφανώς έληξε σύμφωνα με τα service που το πήγε ο φίλος...Δεν το πρόλαβε...Τώρα μόνο μέσω Apple υποστήριξης εάν βγει κάτι...Περαιτέρω γνώση της υπόθεσης,μόνο κάποιος που δουλεύει σε επίσημο service θεωρώ μπορεί να προσφέρει...Document,πχ,οπως προείπαν...

Ωραία, ευχαριστώ για την επεξήγηση :)

Ουσιαστικά δεν μπορεί να διεκδικήσει κάτι.

Μόνο αν γίνει κατ εξαίρεση (λίγο δύσκολο το βλέπω βέβαια, γιατί είναι υψηλό το κόστος)

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι απλά.. αν υπάρχει πρόβλημα σε κάποιο κομμάτι της γραμμής παραγωγής όπως αυτό της οθόνης του macBook Pro σε πάρα πολλά μοντέλα... από τα απλά μοντέλα 13 ιντσων αρχές του 2013 έως μοντέλα Pro 13, 15 ιντσών μέχρι αρχές του 2017.

 https://discussions.apple.com/thread/250189019

Η ανάκληση έγινε όπως αναφέρει και ο φίλος @ChrisOnceMore ήσυχα και σχεδόν έγινε προσπάθεια (συνήθες για προϊόντα της εταιρείας) συγκάλυψης. 

Ανάκληση γίνεται σε όλα τα προϊόντα όταν παρατηρηθεί πρόβλημα με κάποιο εξάρτημα π.χ ηλεκτρική κλειδαριά αυτοκινήτου κλπ Ειδοποιούνται λοιπόν μέσω συνεργείων, email, τηλέφωνο, sms, οι κάτοχοι και χωρίς χρέωση αλλάζεται το προβληματικό εξάρτημα με ραντεβού... βλέπετε καμιά συσχέτιση ? ΟΧΙ δεν υπάρχει σε προϊόντα τεχνολογίας γιατί δεν υπάρχει δεδικασμένο προηγούμενο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...