Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα μεταβίβασα γραμμή σταθερού από το όνομα του πατέρα μου στο δικό μου. Το συμβόλαιο είχε λήξει. Η μεταβίβαση έγινε με αποστολή υπογεγραμμενης σκανναρισμένης φόρμας με email. Είχε πολλά ψιλά γράμματα αλλά ξεκάθαρα δεν ήταν συμβόλαιο.

Νωρίτερα μέσω live chat με είχαν διαβεβαιώσει ότι η μεταβίβαση δεν αποτελεί ανανέωση συμβολαίου και ότι μετά τη μεταβίβαση θα μπορώ να συζητήσω όρους ανανέωσης η και να πάω σε άλλο πάροχο χωρίς τέλος διακοπής.

Έρχεται ο πρώτος λογαριασμός στο όνομα μου και χωρίς, δυστυχώς, μεγάλη έκπληξη, βλέπω ότι γράφει επάνω λήξη συμβολαίου σε 2 χρόνια.

 

Επικοινωνώ και πάλι μέσω chat και με ενημερώνουν ότι πρόκειται για σφάλμα που αφορά μικρή μερίδα γραμμών που μεταβιβάζονται, ότι το σφάλμα είναι προς επίλυση, ότι η ημερομηνία λήξης είναι εικονική, ότι πράγματι μπορώ να ανανεώσω η και να φύγω, αλλά ότι δεν είναι βέβαιοι ότι σε επόμενους λογαριασμούς δε θα αναγράφεται πάλι η λάθος ημερομηνία λήξης (!)

 

Μετά από συζήτηση περί ανανέωσης του συμβολαίου δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος, και θέλω πράγματι να πάω σε άλλο πάροχο. Με όλα αυτά που ακούω όμως και με τις προηγούμενες εμπειρίες μου με παρόχους, φοβάμαι. Τι αξία έχουν τα screenshots από τα chats αν αρχίσουν να βαράνε οι εισπρακτικές;

 

Έχει συναντήσει κανείς κάτι παρόμοιο; Είμαι υπερβολικά καχύποπτος η όντως θα την φάω; Υπάρχει κάποιος τρόπος να έχω κάποια απόλυτη εγγύηση;

Επεξ/σία από Avengy
Δημοσ.

Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπέγραψες ανανέωση συμβολαίου και ήταν απλή μεταβίβαση γραμμής από ένα όνομα σε άλλο, είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες. Βεβαιώσου, ότι όντως ΔΕΝ υπέγραψες ανανέωση συμβολαίου και ήταν απλή μεταβίβαση. Όσον αφορά τις εισπρακτικές, κι εμένα έχουν προσπαθήσει να μου κάνουν νούμερα, αλλά επειδή δεν έχω και πολύ υπομονή τους έριξα μια μέρα όλες τις λειτουργίες μαζί κι ησύχασαν. Ο κόσμος πρέπει να μάθει να μην ψαρώνει στις ύπουλες τακτικές των καρτελ κι αν το παίζουν "δύσκολοι" μια ωραία καταγγελία την ΕΕΤΤ. Κάνε αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο κι αμέσως θα σε πάρουν τηλέφωνο για προσφορά έτσι μου κάνανε κι εμένα. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πες τους ότι θες να πας αλλού να δεις τι θα σου απαντήσουν.

Το είπα. Δύο διαφορετικοί υπάλληλοι μετά από μικρή πίεση είπαν ότι είμαι εντελώς ελεύθερος να φυγω. Απλά όσο ο λογαριασμός γράφει αλλα δεν ξέρω αν ο λόγος τους έχει κάποια αξία. 

8 ώρες πριν, AngelOfDeath7_GR είπε

Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπέγραψες ανανέωση συμβολαίου και ήταν απλή μεταβίβαση γραμμής από ένα όνομα σε άλλο, είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες. Βεβαιώσου, ότι όντως ΔΕΝ υπέγραψες ανανέωση συμβολαίου και ήταν απλή μεταβίβαση. Όσον αφορά τις εισπρακτικές, κι εμένα έχουν προσπαθήσει να μου κάνουν νούμερα, αλλά επειδή δεν έχω και πολύ υπομονή τους έριξα μια μέρα όλες τις λειτουργίες μαζί κι ησύχασαν. Ο κόσμος πρέπει να μάθει να μην ψαρώνει στις ύπουλες τακτικές των καρτελ κι αν το παίζουν "δύσκολοι" μια ωραία καταγγελία την ΕΕΤΤ. Κάνε αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο κι αμέσως θα σε πάρουν τηλέφωνο για προσφορά έτσι μου κάνανε κι εμένα. 

Είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν ανανέωση. Απλά δεν έχω όρεξη να τρέχω αν πάνε να το διεκδικήσουν. Ειδικά με την ΕΕΤΤ είχα ξαναπροσπαθήσει να βγάλω άκρη και ούτε να το θυμάμαι δε θέλω. Εδώ πρέπει να το προχωρήσω πάντως, είναι εντελώς γελοία η συγκεκριμένη περίπτωση.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Avengy είπε

Είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν ανανέωση. Απλά δεν έχω όρεξη να τρέχω αν πάνε να το διεκδικήσουν. Ειδικά με την ΕΕΤΤ είχα ξαναπροσπαθήσει να βγάλω άκρη και ούτε να το θυμάμαι δε θέλω. Εδώ πρέπει να το προχωρήσω πάντως, είναι εντελώς γελοία η συγκεκριμένη περίπτωση.

Εφόσον δεν ήταν ανανέωση συμβολαίου, είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες κι άστους να σου λένε, πάντα έτσι κάνουν για να ψαρώσουν κόσμο σε όλες τις εταιρείες. Δε σου κάνουν τίποτα μη φοβάσαι. Πήγαινε όπου θες 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Avengy είπε

Έχει συναντήσει κανείς κάτι παρόμοιο;

Πρόσφατα σε κατάστημα vodafone που έκανα αλλαγή ονόματος και μεταφοράς γραμμής σε άλλη διεύθυνση, έκαναν ακριβώς το ίδιο "λάθος".

Μετά απο παράπονα που έκανα, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν οτι θα διορθώσουν αυτό το "λάθος". Περιμένω.

Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί. Εχω μαζέψει πολλά όλα αυτά τα χρόνια και μετά απο 15 χρόνια συνδρομητής σκέφτομαι πολυ σοβαρά να φυγω προς cosmote.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...