Rebel21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Έχω ενεργοποιήσει ένα μηνιαίο πακέτο cosmote tv , το οποίο δεν μπορεί να συνδεθεί και δίνει μόνιμα το μήνυμα "δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα, δοκιμάστε ξανά ",αυτό συμβαίνει σε δυο διαφορετικές συσκευές android.Εχω κάνει αλλαγή κωδικών κλπ χωρίς αποτέλεσμα. Κάνω μία ερώτηση εδώ γιατί όπως ίσως έχετε παρατηρήσει, το τηλεφωνικό κέντρο της cosmote,πρακτικά δεν δουλεύει πλέον λόγο υποτιθέμενο φόρτου εργασίας. Edit Μετά από επικοινωνία με την cosmote, το πρόβλημα λύθηκε. Ήταν δικό τους θέμα. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από Rebel21
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα