alexdjx Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλημέρα ανοίγω ξεχωριστό θέμα γιατί δεν βρίσκω άκρη και ψάχνω να δω μήπως κάποιο παιδί έχει ανάλογη εμπειρία. Τα πράγματα έχουν ως εξής: - Παρασκευή 19 Αυγούστου κάνω αίτηση στον Ήρων για εκπροσώπηση ώστε να φύγω από την Elpedison. - Δευτέρα 22 Αυγούστου το αίτημα μεταβιβάζεται στον ΔΕΔΔΗΕ (Αττική) - Παρασκευή 26 Αυγούστου έρχεται τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ για την καταμέτρηση . Εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς. Μέχρι και σήμερα , 12 ημέρες μετά την καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ δεν αλλάζει για κανέναν λόγο τον πάροχο. Μετά από άπειρα τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ μου βρήκαν μια δικαιολογία οτι εκκρεμεί ένα παλιότερο αίτημα από τον Ιανουάριο που είχα κάνει για τοποθέτηση νυχτερινού μετρητή και οτι όσο είναι σε εκκρεμότητα αυτό το αίτημα το σύστημα μπερδεύετε (!!) και δεν μπορεί να γίνει η αλλαγή. Αναγκάστηκα να ακυρώσω πριν 5 ημέρες το συγκεκριμένο αίτημα τηλεφωνικά και πάλι η παροχή δεν αλλάζει. Στο τηλέφωνο λένε οτι είναι συστημικό το πρόβλημα και έχουν κάνει άπειρες διαβιβάσεις στο αρμόδιο τμήμα με το αποτέλεσμα να παραμένει το ίδιο. Η παροχή δεν αλλάζει, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ανεβάζει για κανέναν λόγο την μέτρηση που έγινε στις 26/08 για να μπορεί και η Elpedison να ενημερωθεί ώστε να εκδώσει τον τελικό λογαριασμό και να γίνει η εκπροσώπηση από τον Ήρων. Στο σημείο αυτό να τονίσω οτι η προγραμματισμένη καταμέτρηση τετραμήνου είναι στις 07/11 . Έχω ήδη προβεί σε καταγγελία μέσω του myrae και περιμένω, ένας θεός ξέρει τι περιμένω βέβαια και από εκεί. Κάποιος άλλος με ανάλογη εμπειρία? Πως θα μπορούσα να κινηθώ από εδώ και πέρα ? Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από alexdjx
paylidis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μπαινεις στο σαιτ του δεδδηε, βρισκεις το υπ/μα που υπαγεσαι, βρισκεις το τηλ του διευθυντη, παιρνεις τηλεφωνο και τα λες, κατα 99% θα βρεθει λυση αμεσα.
takoulou Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 10 λεπτά πριν, alexdjx είπε Καλημέρα ανοίγω ξεχωριστό θέμα γιατί δεν βρίσκω άκρη και ψάχνω να δω μήπως κάποιο παιδί έχει ανάλογη εμπειρία. Τα πράγματα έχουν ως εξής: - Παρασκευή 19 Αυγούστου κάνω αίτηση στον Ήρων για εκπροσώπηση ώστε να φύγω από την Elpedison. - Δευτέρα 22 Αυγούστου το αίτημα μεταβιβάζεται στον ΔΕΔΔΗΕ (Αττική) - Παρασκευή 26 Αυγούστου έρχεται τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ για την καταμέτρηση . Εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς. Μέχρι και σήμερα , 12 ημέρες μετά την καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ δεν αλλάζει για κανέναν λόγο τον πάροχο. Μετά από άπειρα τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ μου βρήκαν μια δικαιολογία οτι εκκρεμεί ένα παλιότερο αίτημα από τον Ιανουάριο που είχα κάνει για τοποθέτηση νυχτερινού μετρητή και οτι όσο είναι σε εκκρεμότητα αυτό το αίτημα το σύστημα μπερδεύετε (!!) και δεν μπορεί να γίνει η αλλαγή. Αναγκάστηκα να ακυρώσω πριν 5 ημέρες το συγκεκριμένο αίτημα τηλεφωνικά και πάλι η παροχή δεν αλλάζει. Στο τηλέφωνο λένε οτι είναι συστημικό το πρόβλημα και έχουν κάνει άπειρες διαβιβάσεις στο αρμόδιο τμήμα με το αποτέλεσμα να παραμένει το ίδιο. Η παροχή δεν αλλάζει, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ανεβάζει για κανέναν λόγο την μέτρηση που έγινε στις 26/08 για να μπορεί και η Elpedison να ενημερωθεί ώστε να εκδώσει τον τελικό λογαριασμό και να γίνει η εκπροσώπηση από τον Ήρων. Στο σημείο αυτό να τονίσω οτι η προγραμματισμένη καταμέτρηση τετραμήνου είναι στις 07/11 . Έχω ήδη προβεί σε καταγγελία μέσω του myrae και περιμένω, ένας θεός ξέρει τι περιμένω βέβαια και από εκεί. Κάποιος άλλος με ανάλογη εμπειρία? Πως θα μπορούσα να κινηθώ από εδώ και πέρα ? Καλημερα...Δεν νομιζω οτι επηρεαζει οτι ειχες κανεις αιτηση για νυχτερινο.. Η Ραε συνηθως δεν απανταει και αργει παρα πολυ... Μηπως υπαρχει καποιο αλλο προβλημα... 3 λεπτά πριν, paylidis είπε Μπαινεις στο σαιτ του δεδδηε, βρισκεις το υπ/μα που υπαγεσαι, βρισκεις το τηλ του διευθυντη, παιρνεις τηλεφωνο και τα λες, κατα 99% θα βρεθει λυση αμεσα. Δεν θα του απαντησει ο διευθυντης... 210 5217506-7,, 210 5217555
paylidis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, takoulou είπε Δεν θα του απαντησει ο διευθυντης... Απανταει η γραμματεας του συνηθως και το θεμα λυνεται... Σπανιως απανταει απευθειας κ ο δντης...
alexdjx Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Σας ευχαριστώ πολύ , ξεκινάω τα τηλεφωνήματα και ελπίζω να βρεθεί άκρη
takoulou Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, alexdjx είπε Σας ευχαριστώ πολύ , ξεκινάω τα τηλεφωνήματα και ελπίζω να βρεθεί άκρη Μου φαινεται δυσκολο να μην αλλαζει παροχο ο Δεδδηε... Δεν γινεται... Μηπως υπαρχει κατι αλλο;; Ο προηγουμενος προμηθευτης σου μηπως δεν σε αφηνει.. Υπαρχει καποιο υπολοιπο εκει;; Καποιο αλλο θεμα;; Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από takoulou
alexdjx Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, takoulou είπε Μου φαινεται δυσκολο να μην αλλαζει παροχο ο Δεδδηε... Δεν γινεται... Μηπως υπαρχει κατι αλλο;; Ο προηγουμενος προμηθευτης σου μηπως δεν σε αφηνει.. Υπαρχει καποιο υπολοιπο εκει;; Καποιο αλλο θεμα;; Ο προηγούμενος πάροχος δεν έχει καν ενημερωθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή. Υπάρχει ένα υπόλοιπο προς εξόφληση αλλά δεν είναι ληξιπρόθεσμο, λήγει 30/09
takoulou Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, alexdjx είπε Ο προηγούμενος πάροχος δεν έχει καν ενημερωθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή. Υπάρχει ένα υπόλοιπο προς εξόφληση αλλά δεν είναι ληξιπρόθεσμο, λήγει 30/09 Καλα... Παρε τηλεφωνο να δεις απαντησεις... Τι να σου πω... Κατι αλλο θα υπαρχει;;
alexdjx Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Πήρα τηλέφωνο και μίλησα με έναν κύριο . Μου είπε οτι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί από τις 26/08 άλλα ακόμα δεν έχει γίνει συστημική ενημέρωση για την αλλαγή. Εκκρεμότητα δεν υπάρχει καμία όπως ο ίδιος με ενημέρωσε. Τι να πω.
Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 50 λεπτά πριν, alexdjx είπε Πήρα τηλέφωνο και μίλησα με έναν κύριο . Μου είπε οτι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί από τις 26/08 άλλα ακόμα δεν έχει γίνει συστημική ενημέρωση για την αλλαγή. Εκκρεμότητα δεν υπάρχει καμία όπως ο ίδιος με ενημέρωσε. Τι να πω. Εγώ πριν δω το συγκεκριμένο post θα σου έγραφα πως εφόσον Παρασκευή 26 Αυγούστου πέρασαν από ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση η διαδικασία μετάβασης ολοκληρώθηκε την ίδια στιγμή, πλέον εκπροσωπείσαι κανονικά από τον νέο πάροχο. Αυτόν ακριβώς το σκοπό είχε η καταμέτρηση αυτή, να τη δώσει και στον παλιό πάροχο ώστε μέχρι 26/08 να σε χρεώσει αυτός, αλλά και στον νέο ώστε από 26/08 και μετά να σε χρεώνει ο νέος, τυχόν καθυστερήσεις στην ενημέρωση των συστημάτων του ΔΕΔΔΗΕ και των παρόχων δεν αλλάζει το αποτέλεσμα.
alexdjx Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 20 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εγώ πριν δω το συγκεκριμένο post θα σου έγραφα πως εφόσον Παρασκευή 26 Αυγούστου πέρασαν από ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση η διαδικασία μετάβασης ολοκληρώθηκε την ίδια στιγμή, πλέον εκπροσωπείσαι κανονικά από τον νέο πάροχο. Αυτόν ακριβώς το σκοπό είχε η καταμέτρηση αυτή, να τη δώσει και στον παλιό πάροχο ώστε μέχρι 26/08 να σε χρεώσει αυτός, αλλά και στον νέο ώστε από 26/08 και μετά να σε χρεώνει ο νέος, τυχόν καθυστερήσεις στην ενημέρωση των συστημάτων του ΔΕΔΔΗΕ και των παρόχων δεν αλλάζει το αποτέλεσμα. Το θεμα ειναι οτι ακομη η μετρηση δεν εχει δωθει στον παλιο παροχο και στην ουσια τυπικα εκποσωπουμε ακομη απο την Elpedison.
takoulou Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, alexdjx είπε Το θεμα ειναι οτι ακομη η μετρηση δεν εχει δωθει στον παλιο παροχο και στην ουσια τυπικα εκποσωπουμε ακομη απο την Elpedison. Καλημερα... Πειμενε δυο τρεις μερες ακομα... Να δεις το αποτελεσμα των επαφων που ειχες...
Joshua21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, alexdjx είπε Το θεμα ειναι οτι ακομη η μετρηση δεν εχει δωθει στον παλιο παροχο και στην ουσια τυπικα εκποσωπουμε ακομη απο την Elpedison. Δεν είναι έτσι, το πότε έγινε η αλλαγή εκπροσώπησης δεν το ορίζει η στιγμή που ο παλιός πάροχος θα λάβει την τελική ένδειξη (που μπορεί να την έχει λάβει κιόλας), το ορίζει η στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε την τελική ένδειξη. Απλά λόγω της καθυστέρησης στην ενημέρωση των συστημάτων του ΔΕΔΔΗΕ, αυτά δείχνουν πως εκπροσωπείσαι ακόμα από τον παλιό πάροχο.
alexdjx Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Τελικά σήμερα το πρωί παρατήρησα οτι έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο της παροχής από 02 σε 03. Λογικά μέσα στην ημέρα θα ενημερωθεί και ο Ήρων για να ξεκινήσει η εκπροσώπηση. Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Απο όσο κατάλαβα έχουν τετραπλασιαστεί οι αιτήσεις αλλαγής παρόχων και ο ΔΕΔΔΗΕ τα βρήκε σκούρα
takoulou Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 13 ώρες πριν, alexdjx είπε Τελικά σήμερα το πρωί παρατήρησα οτι έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο της παροχής από 02 σε 03. Λογικά μέσα στην ημέρα θα ενημερωθεί και ο Ήρων για να ξεκινήσει η εκπροσώπηση. Σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Απο όσο κατάλαβα έχουν τετραπλασιαστεί οι αιτήσεις αλλαγής παρόχων και ο ΔΕΔΔΗΕ τα βρήκε σκούρα Τελικά τα κατάφερες.. Κάπου θα είχε σκαλώσει το προβλημα σου... Γιατί κάποιοι εδώ μέσα αναφέρουν ότι δεν έρχεται ο Δεδδηε για την αλλαγή παροχου.. Και είναι παρανομο... Πάντως για να έρχεται δεν θα είναι... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα