water97 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Καλησπέρα. Προσπαθησε σήμερα συγγενικό μου πρόσωπο να ανοίξει ένα απλό καταθετικό λογαριασμό στη Eurobank ως νέος πελάτης. Και στα 2 υποκαταστήματα που επισκέφτηκε τον ενημέρωσαν ότι για να γίνει αυτό θα πρέπει οπωσδήποτε να μεταφέρει τη μισθοδοσία του στη EUROBANK. Σε επικοινωνία που είχα με το τηλεφωνικό τους κέντρο, μου είπαν ότι φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ούτε βέβαια είναι υποχρεωτική η κατάθεση συγκεκριμένου ποσού για το άνοιγμα λογαριασμού. Πραγματικά απορώ, δεν υπάρχει κάποια Αρχή να εποπτεύει τα καταστήματα και τους υπαλλήλους των τραπεζών; Αν βρουν ένα άνθρωπο που δεν γνωρίζει, είναι ικανοί με το θράσος τους να τον οδηγήσουν σε επιζήμιες για τον ίδιο αποφάσεις προκειμένου να πιάσουν τη στοχοθεσια!
geomrk Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Όντως ότι νάναι δεδομένου ότι τελευταία έχω παρατηρήσει στα εμαιλσ μου ενημερωτικά της eurobank του στυλ " ανοιξε νεο λογαριασμο απτο κινητο σου ευκολα" κτλπ και το κανεις μεσω του app
rodosf1 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 και εννοείται να αποφύγει να υπογράψει χαρτί "ασφάλισης κάρτας" κλπ γιατί ενημερώνουν σε αρκετά υποκαταστηματα διαφόρων τραπεζών ότι... πάνε μαζί. Για να πουλήσουν ασφάλειες προφανώς. Φυσικά κ δεν πάει σετ η ασφάλεια, ουτε το ποσό, ουτε το άνοιγμα. Δεν έχουμε πλέον καθεστώς capital controls.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα