Frokiee Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα μπουνεσπέρες κουλοπού αίφνης στο θέμα μας (πιο σωστά ΘΕΜΑΤΑΡΑ) Αρχές Μάη (του.. 2022 οοοκ) ο καζμαγάπητος μας πάροχος αποφασίσει να μας κάμει δώρο θεάρεστον, αναβάθμιση απο 50 σε 100 (βοηδιεσελ κατά κόζμον vdsl) Ολα καλά? Άψογα?? Ο Χ Ι από τότε-κι ενώ ΕΩΣ τότε ουδεπόποτε είχα την παραμικρή μήτε καν φευγαλέα- αποσύνδεση, αρχίσαν τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Να μην τα πολυλογώ (δεν είμαι και τέτοιος τύπος άλλωστε), έκτοτε αλλάξαμε ρούτερ, 3 φορές ήρθε τεχνικός σπίτι, δεκάδες τηλέφωνα και 100αδες ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων και κάθε φορά το ίδιο τροπάριο: κύριε frokiee σας ενημερώνουμε πως το πρόβλημά μας υπ’ αριθμόν τάδε έχει επιλυθεί επιτυχώς. Και μετά από 2-3 ημέρες ΞΑΝΑ τα ίδια και χειρότερα. οι του καζματέ κι αφού τους πίεσα (καίτοι φαίνεται να μην αντέχουν την πίεση-και ουδόλως να τους κατηγορήσω με τους μισθούς που εικάζουμε πως λαμβάνουν) μου ανέφεραν οτι το πρόβλημα το έχει όλη η περιοχή και οτι αδυνατούν να δώκουν λύση καθώς το κουτί (λέγε με ΚΑΦΡΑΟ) ανήκει στη βόδαφον). Αυτό που είχα διαπιστώσει η αλήθεια ειναι πως κάθε φορά που δήλωνα βλάβη, το πρόβλημα διορθώνοταν στο 100% έστω για λίγες μέρες. Αλλά διορθωνόταν. Ρωτώντας τον τεχνικό της καζματέ να μου το εξηγήσει, είπε το απλό-έως απλοϊκό- πως επειδή η καζματέ αναφέρει αυτόματα το θέμα στη βόδαφον και αυτοί ασχολούνται κάπως για τις πρώτες μέρες. Κατόπιν το «λησμονούνε» και πάμε πάλι στα ίδια (—αποσυνδέσεις ακατάπαυστες) Τι κάνω?? ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΛΛΟΣ (σας το πα?) να αλλάξω πάροχο καταγγέλοντας καζματέ και αξιώνοντας ΜΗ πληρωμή? Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2022 από Frokiee
geoavlonitis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Επεσες στην περιπτωση. Ειναι πολλοι που αντιμετωπιζουν θεμα σε συνδεσεις VDSL απο τις καμπινες Vodafone. Δεν τυχαινει σε ολους αλλα ειναι να μη σου τυχει. Και να αλλαξεις παροχο δεν ειναι σιγουρο οτι θα διορθωθει το θεμα σου. Αν πας βεβαια σε ADSL θα πεσεις σε εξοπλισμο DSLAM της Cosmote στο αστικο κεντρο και οχι στην καμπινα και τουλαχιστον θα χεις σταθερη συνδεση. 1
TheoAlex50 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν.
hln3 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 52 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν. Βασικά αυτό, ζήτα να γυρίσεις στα 50. Πιθανώς θα λύσει το πρόβλημα - ειδικά αν εμφανίστηκε την ίδια μέρα ακριβώς που έγινε η αναβάθμιση. Καλά αυτά που είπε ο τεχνικός είναι ψιλό ανέκδοτα, τι πάει να πει ασχολούνται και μετά το ξεχνάνε, κρατάνε με το χέρι τα καλώδια;🙄 1 1
Frokiee Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 9 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν. Παρέλειψα να το αναφέρω, η υποβάθμιση σε 50αρα ήταν το πρώτο που ζήτησα και έγινε. Αλλά και πάλι το πρόβλημα ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τονίζω όμως ότι όσο είχα 50αρα δεν είχα αντιμετωπίσει ούτε μία αποσύνδεση.
TheoAlex50 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Frokiee είπε Παρέλειψα να το αναφέρω, η υποβάθμιση σε 50αρα ήταν το πρώτο που ζήτησα και έγινε. Αλλά και πάλι το πρόβλημα ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τονίζω όμως ότι όσο είχα 50αρα δεν είχα αντιμετωπίσει ούτε μία αποσύνδεση. Έχεις το μαύρο ρουτερ το zte η το speedport plus;
Frokiee Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 22 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε Έχεις το μαύρο ρουτερ το zte η το speedport plus; Το μαύρο H1600
cumulus Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Το ιδιο επαθα και εγω πριν μερικους μηνες. Ειχα 200αρα με συγχρονισμο 170-160 (μου το ειχαν πει απο την αρχη οτι εκει θα συγχρονιζω),με 1-2 διακοπες την εβδομαδα.Ετσι ημουν για 3 χρονια και ξαφνικα αρχισαν αποσυνδεσεις 2-3 την ωρα.Ουτε να δουλεψω μπορουσα,ουτε τηλεοραση να δω.Εδωσα βλαβη ,περασαν 10 ημερες και καθε μερα την επομενη θα το κοιτουσαν. Τελικα διεκοψα τη γραμμη , εxω προγραμμα με ulimited data στο κινητο,επενδυσα σε ενα καλο 5g router και ειμαι πολυ καλυτερα απο οτι πριν με τη vdsl,με κοστος 3 ευρω το μηνα αντι 60 που ρδινα πριν.
TheoAlex50 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, Frokiee είπε Το μαύρο H1600 Μου είχε γίνει το ίδιο με το συγκεκριμένο, κάλεσε τους και ανέφερε το, ζητά το speedport plus για αντικατάσταση.
Frokiee Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Εδώ δεν μπορούμε να πετύχουμε γραμμή στο 13888, μονίμως (σ)κατειλημμένη είναι. Και έχω πάρει ΜΥΡΙΑΔΕΣ φορές. και πας να τσατάρεις και σου πετάγεται το χαζομπότ. ε ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
adi32 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Μιλάμε για τη χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών στη γη. Μην τους ενοχλείς ασχολούνται με το να πουλάνε σουβλάκια, ασφάλειες και να φτιάχνουν ηλιθιες διαφήμισεις
infin1tyGR Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 1 hour ago, Frokiee said: Εδώ δεν μπορούμε να πετύχουμε γραμμή στο 13888 13788 έχεις δοκιμάσει;
adi32 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2022 Δε χρειάζεται να πάρεις κανένα τηλέφωνο. Για δέκα λεπτά θα σε ρωτάει ηλιθιες ερωτήσεις το μποτ. Αφού ζητήσεις εκπρόσωπο καμία δεκαριά φορές θα σου πουν περιμένετε να σας συνδέσουμε. Μετά από πέντε λεπτά θα έχει κλείσει η γραμμή. Αφού ξαναπάρεις τηλέφωνο και ξανά πάλι τα ίδια και χάσεις άλλη μισή ώρα θα σου πουν να σας καλέσουμε εμείς μην περιμένετε. Αφού περάσουν 5-6 ώρες ίσως και μέρα θα σε καλέσει κάποιος μια άκυρη ώρα που θα είσαι εκτός σπιτιού και θα σου λέει να κάνεις αυτά που έλεγε και το ρομπότ. Αφού δεν θα βγάλεις καμία άκρη θα πεις οκ δεν πειράζει άστο έτσι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα