Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα μπουνεσπέρες κουλοπού

αίφνης στο θέμα μας (πιο σωστά ΘΕΜΑΤΑΡΑ)

Αρχές Μάη (του.. 2022 οοοκ)

ο καζμαγάπητος μας πάροχος αποφασίσει να μας κάμει δώρο θεάρεστον, αναβάθμιση απο 50 σε 100 (βοηδιεσελ κατά κόζμον vdsl)

Ολα καλά? Άψογα?? 

Ο Χ Ι

από τότε-κι ενώ ΕΩΣ τότε ουδεπόποτε είχα την παραμικρή μήτε καν φευγαλέα- αποσύνδεση, αρχίσαν τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Να μην τα πολυλογώ (δεν είμαι και τέτοιος τύπος άλλωστε), έκτοτε αλλάξαμε ρούτερ, 3 φορές ήρθε τεχνικός σπίτι, δεκάδες τηλέφωνα και 100αδες ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων και κάθε φορά το ίδιο τροπάριο: κύριε frokiee σας ενημερώνουμε πως το πρόβλημά μας υπ’ αριθμόν τάδε έχει επιλυθεί επιτυχώς. Και μετά από 2-3 ημέρες ΞΑΝΑ τα ίδια και χειρότερα.

οι του καζματέ κι αφού τους πίεσα (καίτοι φαίνεται να μην αντέχουν την πίεση-και ουδόλως να τους κατηγορήσω με τους μισθούς που εικάζουμε πως λαμβάνουν) μου ανέφεραν οτι το πρόβλημα το έχει όλη η περιοχή και οτι αδυνατούν να δώκουν λύση καθώς το κουτί (λέγε με ΚΑΦΡΑΟ) ανήκει στη βόδαφον). Αυτό που είχα διαπιστώσει η αλήθεια ειναι πως κάθε φορά που δήλωνα βλάβη, το πρόβλημα διορθώνοταν στο 100% έστω για λίγες μέρες. Αλλά διορθωνόταν. Ρωτώντας τον τεχνικό της καζματέ να μου το εξηγήσει, είπε το απλό-έως απλοϊκό- πως επειδή η καζματέ αναφέρει αυτόματα το θέμα στη βόδαφον και αυτοί ασχολούνται κάπως για τις πρώτες μέρες. Κατόπιν το «λησμονούνε» και πάμε πάλι στα ίδια (—αποσυνδέσεις ακατάπαυστες)

 

Τι κάνω?? ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΛΛΟΣ (σας το πα?)

να αλλάξω πάροχο καταγγέλοντας καζματέ και αξιώνοντας ΜΗ πληρωμή?

 

Επεξ/σία από Frokiee
Δημοσ.

Επεσες στην περιπτωση. Ειναι πολλοι που αντιμετωπιζουν θεμα σε συνδεσεις VDSL απο τις καμπινες Vodafone. Δεν τυχαινει σε ολους αλλα ειναι να μη σου τυχει. Και να αλλαξεις παροχο δεν ειναι σιγουρο οτι θα διορθωθει το θεμα σου. Αν πας βεβαια σε ADSL θα πεσεις σε εξοπλισμο DSLAM της Cosmote στο αστικο κεντρο και οχι στην καμπινα και τουλαχιστον θα χεις σταθερη συνδεση.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν. 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν. 

Βασικά αυτό, ζήτα να γυρίσεις στα 50. Πιθανώς θα λύσει το πρόβλημα - ειδικά αν εμφανίστηκε την ίδια μέρα ακριβώς που έγινε η αναβάθμιση.

Καλά αυτά που είπε ο τεχνικός είναι ψιλό ανέκδοτα, τι πάει να πει ασχολούνται και μετά το ξεχνάνε, κρατάνε με το χέρι τα καλώδια;🙄

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε

Κάλεσε 13788, ανέφερε ότι έγινε δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής σου αλλά δεν το υποστηρίζει καθώς έχεις συχνές αποσυνδέσεις οπότε να κάνουν ατελώς υποβάθμιση σε 50αρα όπως την είχες πριν. 

Παρέλειψα να το αναφέρω, η υποβάθμιση σε 50αρα ήταν το πρώτο που ζήτησα και έγινε. Αλλά και πάλι το πρόβλημα ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τονίζω όμως ότι όσο είχα 50αρα δεν είχα αντιμετωπίσει ούτε μία αποσύνδεση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Frokiee είπε

Παρέλειψα να το αναφέρω, η υποβάθμιση σε 50αρα ήταν το πρώτο που ζήτησα και έγινε. Αλλά και πάλι το πρόβλημα ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τονίζω όμως ότι όσο είχα 50αρα δεν είχα αντιμετωπίσει ούτε μία αποσύνδεση.

Έχεις το μαύρο ρουτερ το zte η το speedport plus; 

Δημοσ.

Το ιδιο επαθα και εγω πριν μερικους μηνες.

Ειχα 200αρα με συγχρονισμο 170-160 (μου το ειχαν πει απο την αρχη οτι εκει θα συγχρονιζω),με 1-2 διακοπες την εβδομαδα.Ετσι ημουν για 3 χρονια και ξαφνικα αρχισαν αποσυνδεσεις 2-3 την ωρα.Ουτε να δουλεψω μπορουσα,ουτε τηλεοραση να δω.Εδωσα βλαβη ,περασαν 10 ημερες και καθε  μερα την επομενη θα το κοιτουσαν.

Τελικα διεκοψα τη γραμμη , εxω προγραμμα με ulimited data στο κινητο,επενδυσα σε ενα καλο 5g router και ειμαι πολυ καλυτερα απο οτι πριν με τη vdsl,με κοστος 3 ευρω το μηνα αντι 60 που ρδινα πριν.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Frokiee είπε

Το μαύρο H1600

Μου είχε γίνει το ίδιο με το συγκεκριμένο, κάλεσε τους και ανέφερε το, ζητά το speedport plus για αντικατάσταση. 

Δημοσ.

Εδώ δεν μπορούμε να πετύχουμε γραμμή στο 13888, μονίμως (σ)κατειλημμένη είναι. Και έχω πάρει ΜΥΡΙΑΔΕΣ φορές.

και πας να τσατάρεις και σου πετάγεται το χαζομπότ.

ε ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ 

Δημοσ.

Μιλάμε για τη χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών στη γη.

Μην τους ενοχλείς ασχολούνται με το να πουλάνε σουβλάκια, ασφάλειες και να φτιάχνουν ηλιθιες διαφήμισεις

Δημοσ.

Δε χρειάζεται να πάρεις κανένα τηλέφωνο. Για δέκα λεπτά θα σε ρωτάει ηλιθιες ερωτήσεις το μποτ. Αφού ζητήσεις εκπρόσωπο καμία δεκαριά φορές θα σου πουν περιμένετε να σας συνδέσουμε. Μετά από πέντε λεπτά θα έχει κλείσει η γραμμή. Αφού ξαναπάρεις τηλέφωνο και ξανά πάλι τα ίδια και χάσεις άλλη μισή ώρα θα σου πουν να σας καλέσουμε εμείς μην περιμένετε. Αφού περάσουν 5-6 ώρες ίσως και μέρα θα σε καλέσει κάποιος μια άκυρη ώρα που θα είσαι εκτός σπιτιού και θα σου λέει να κάνεις αυτά που έλεγε και το ρομπότ. Αφού δεν θα βγάλεις καμία άκρη θα πεις οκ δεν πειράζει άστο έτσι.

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...