Προς το περιεχόμενο

Πέναλτυ διακοπής συμβολάιου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 7/5/2023 στις 12:22 ΠΜ, greekfragma είπε

φυσικά και κάνεις λάθος.

Στο ποσό αυτό προστίθεται το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής ή/και τερματικού εξοπλισμού ή/και κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο που αντιστοιχεί στο διάστημα για το οποίο δεν καταβάλλονται πάγια, δηλαδή για τους εναπομείναντες μήνες, μετά τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της ως άνω καταγγελίας, μέχρι την κανονική λήξη της σύμβασης μείον δύο μήνες.

Σε συμβόλαιο που έκανα στην Cosmote για FTTH, το οποίο λέει και αναλυτικά το ποσό της ρήτρας ανάλογα με τον μήνα αποχώρησης, δεν είναι έτσι. Για τους δύο πρώτους μήνες έχει ένα fix ποσό ως ρήτρα και από τον τρίτο και μετά πάει έτσι όπως λες (οι δύο πρώτοι έχουν μικρότερη ρήτρα από τον τρίτο μήνα, και από τον τέταρτο και μετά πέφτει σιγά σιγά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα σας.

 Θέλω να διακόψω το σταθερό και τα κινητά που έχω στην VODAFONE, και να πάω σε άλλη εταιρεία. Ο λόγος είναι οτι έχω 200mbps γραμμή θεωρητικά και αντιμετωπίζω προβλήματα , όπως μείωση ταχύτητας, άπειρα λάθη κτλ. Αυτό γίνεται ανά τακτα χρονικά διαστήματα και έχουν έρθει 5-6 φορές τεχνικοί. Μπορεί κάποιος , εμπεριστατωμένα, να μου πεί αν οφείλω να πληρώσω την ρήτρα; Ζητάνε χρήματα και για το σταθερό, αλλά και για το vodafone tv

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, thanos8527 said:

Καλησπέρα σας.

 Θέλω να διακόψω το σταθερό και τα κινητά που έχω στην VODAFONE, και να πάω σε άλλη εταιρεία. Ο λόγος είναι οτι έχω 200mbps γραμμή θεωρητικά και αντιμετωπίζω προβλήματα , όπως μείωση ταχύτητας, άπειρα λάθη κτλ. Αυτό γίνεται ανά τακτα χρονικά διαστήματα και έχουν έρθει 5-6 φορές τεχνικοί. Μπορεί κάποιος , εμπεριστατωμένα, να μου πεί αν οφείλω να πληρώσω την ρήτρα; Ζητάνε χρήματα και για το σταθερό, αλλά και για το vodafone tv

αν μπορείς να αποδείξεις την μειωμένη ταχύτητα και τα προβλήματα σύνδεσης ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ από λάθη (και όχι απλά λάθη που γεμίζει το ρούτερ στη σελίδα στατιστικών)

τότε ναι μπορείς να φύγεις δίχως πέναλτι για το σταθερό ΜΟΝΟ.

τα κινητά είναι ξεχωριστή υπηρεσία που ΔΕΝ επηρεάζεται από τη ποιότητα ίντερνετ και εκεί θα φας ότι ρήτρα αποδέσμευσης προβλέπεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, greekfragma said:

αν μπορείς να αποδείξεις την μειωμένη ταχύτητα και τα προβλήματα σύνδεσης ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ από λάθη (και όχι απλά λάθη που γεμίζει το ρούτερ στη σελίδα στατιστικών)

τότε ναι μπορείς να φύγεις δίχως πέναλτι για το σταθερό ΜΟΝΟ.

τα κινητά είναι ξεχωριστή υπηρεσία που ΔΕΝ επηρεάζεται από τη ποιότητα ίντερνετ και εκεί θα φας ότι ρήτρα αποδέσμευσης προβλέπεται.

Καταρχήν, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα λάθη τα βλέπω μέσα απο την σελίδα στατιστικών του ρούτερ, αλλά συνάδει και με το ότι όταν αυτά αυξάνονται, πέφτει δραματικά η ταχύτητα, το οποίο το επιβεβαιώνω με ookla κτλ. Το θέμα είναι πως το αποδεικνύω, διότι, εκτός του ότι έχουν έρθει πολλές φορές τεχνικοί, δεν έβγαζα κάποια φωτό ή κάτι αντίστοιχο κάθε φορά που έιχα μειωμένη ταχύτητα. Το ότι έχουν έρθει οι τεχνικοί και οι κλήσεις που έχω κάνει στην υποστήριξη, δεν παίζουν ρόλο;

Επεξ/σία από thanos8527
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, thanos8527 said:

Καταρχήν, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα λάθη τα βλέπω μέσα απο την σελίδα στατιστικών του ρούτερ, αλλά συνάδει και με το ότι όταν αυτά αυξάνονται, πέφτει δραματικά η ταχύτητα, το οποίο το επιβεβαιώνω με ookla κτλ. Το θέμα είναι πως το αποδεικνύω, διότι, εκτός του ότι έχουν έρθει πολλές φορές τεχνικοί, δεν έβγαζα κάποια φωτό ή κάτι αντίστοιχο κάθε φορά που έιχα μειωμένη ταχύτητα. Το ότι έχουν έρθει οι τεχνικοί και οι κλήσεις που έχω κάνει στην υποστήριξη, δεν παίζουν ρόλο;

ζυγίζεις τις αποδείξεις που έχεις-κρατάς και το ποσό ρήτρας αν αξίζει να τους γράψεις και να φύγεις και να αφήσεις τη ρήτρα απλήρωτη.

μπορεί να σε περάσουν σε εισπρακτικές εταιρίες και να σε πρήζουν στα τηλέφωνα.

γνώμη μου είναι οτι αν είσαι αποφασισμένος πέρνα από ένα κατάστημα με φωτογραφίες των ταχυτήτων, συμπλήρωσε φόρμα παραπόνων και πες να υπογράψεις για διακοπή συμβολαίου άνευ ρήτρας.

αν δε δεχτούν η μπάλα σε σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, greekfragma said:

ζυγίζεις τις αποδείξεις που έχεις-κρατάς και το ποσό ρήτρας αν αξίζει να τους γράψεις και να φύγεις και να αφήσεις τη ρήτρα απλήρωτη.

μπορεί να σε περάσουν σε εισπρακτικές εταιρίες και να σε πρήζουν στα τηλέφωνα.

γνώμη μου είναι οτι αν είσαι αποφασισμένος πέρνα από ένα κατάστημα με φωτογραφίες των ταχυτήτων, συμπλήρωσε φόρμα παραπόνων και πες να υπογράψεις για διακοπή συμβολαίου άνευ ρήτρας.

αν δε δεχτούν η μπάλα σε σένα.

οκ! Σε ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρώτα απο όλα δες τη σύμβασή σου, η ρήτρα της vodafone tv είναι συνήθως μεγάλη και δεν την γλυτώνεις με αιτιολογία χαμηλη ταχύτητα (αφού η υπηρεσία δεν επηρρεάζεται). αν δεις οτι όντως δεν συμφέρει η αποχώρηση λόγω ρητρών κάνε αίτημα για έκπτωση παγίου - αν η ταχύτητα σου ειναι λιγότερο του 92% νομίζω... εγώ σε 50αρι vdsl  δεν ξεπερνάω τα 45 κ έχω πάρει έκπτωση γυρω στο 1,5 ευρώ στο πάγιο, κ περιμένω να τελειώσει η σύμβαση για να φύγω για κοσμοτε fiber 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα κι αν υπέγραψες,θα σε πάνε στα δικαστήρια για 200€?

Δεν τους συμφέρει, απλά αν δεν είναι σωστοί όπως σίγουρα θα σου έλεγαν μπουμπούνησέ τα καί τέλος.

Όταν σε θα σε παίρνουν τηλέφωνο για την οφειλή, πάτα κι έναν αποκλεισμό να δέσει.

Επεξ/σία από Rouellia
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Rouellia said:

Ακόμα κι αν υπέγραψες,θα σε πάνε στα δικαστήρια για 200€?

Δεν τους συμφέρει, απλά αν δεν είναι σωστοί όπως σίγουρα θα σου έλεγαν μπουμπούνησέ τα καί τέλος.

Όταν σε θα σε παίρνουν τηλέφωνο για την οφειλή, πάτα κι έναν αποκλεισμό να δέσει.

Δεν τους συμφέρει όντως. Όμως τους συμφέρει να μαζέψουν 100-200-1000 με αυτή την σκέψη να τα δώσουν σε κανενα γραφείο και να το τρέξουν εκείνοι. Και τότε αυτός θα τρέχει και όχι εσύ που δίνεις την κάκιστη συμβουλή.

@thanos8527 πρήξε τους λίγο και με οχλήσεις και για να έρχεται ο τεχνικός αν όντως υπάρχει πρόβλημα. Σε αντίστοιχη περίπτωση ερχόταν ο τεχνικός κάθε εβδομάδα ( για πρόβλημα το οποίο προυπήρχε το είχαν βγάλει ανεπίλυτο και ξαφνικά επιλύθηκε στα χαρτιά χωρίς να κάνουν τίποτα) και τελικά μου είπαν ή μένεις και σου κάνουμε έκπτωση ή φεύγεις χωρίς τέλος διακοπής. Δεν άλλαξα γιατί τα ίδια θα αντιμετώπιζα και σε άλλον πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/7/2023 στις 1:44 ΜΜ, thanos8527 είπε

Καλησπέρα σας.

 Θέλω να διακόψω το σταθερό και τα κινητά που έχω στην VODAFONE, και να πάω σε άλλη εταιρεία. Ο λόγος είναι οτι έχω 200mbps γραμμή θεωρητικά και αντιμετωπίζω προβλήματα , όπως μείωση ταχύτητας, άπειρα λάθη κτλ. Αυτό γίνεται ανά τακτα χρονικά διαστήματα και έχουν έρθει 5-6 φορές τεχνικοί. Μπορεί κάποιος , εμπεριστατωμένα, να μου πεί αν οφείλω να πληρώσω την ρήτρα; Ζητάνε χρήματα και για το σταθερό, αλλά και για το vodafone tv

καταρχάς δικαιούσαι επιστροφή για τις μέρες που είναι ανοιχτή η βλάβη έως να κλείσει

όμως αρκετά σημαντικό είναι το αν τα άπειρα λάθη οδηγούν σε αποσυνδέσεις ή η μείωση ταχύτητας είναι κάτω απο το όριο της εγγυημένης

Επειδή αναφέρεις 5-6 φορές τεχνικούς τότε το πρόβλημα είναι επανειλημμένο , οπότε φεύγεις αζημίως απο το πακέτο , αν δεν δεχτούν τότε προχώρα μέσω ΣτΚ/ΕΕΤΤ

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/9/2022 στις 5:45 ΜΜ, NickPatou είπε

Γνωριζει κανεις ποσο θα ειναι πανω-κατω το πεναλτυ για την διακοπη του συμβολαιου;

το γράφει ξεκάθαρα στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εντός των επόμενων ημερών θα πάω απο κατάστημα, διότι δεν βρίσκω άκρη απο το τηλέφωνο και θα σας ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, thanos8527 said:

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εντός των επόμενων ημερών θα πάω απο κατάστημα, διότι δεν βρίσκω άκρη απο το τηλέφωνο και θα σας ενημερώσω.

Αν δεν βρίσκεις άκρη από τηλέφωνο(που ίσως μιλάς πιο κεντρικά) με το κατάστημα είναι που δεν θα βρεις. Πίεζε να έρχονται τεχνικοί μέχρι να πουν μονοι τους πως ειναι μη επιλύσιμο (αφού έτσι είναι). Αλλιώς μετά καταγγελία και όλα θα στρώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τηλεφωνικά, μου είπε ο υπεύθυνος της δικής μου περίπτωσης οτι δεν υπάρχει λύση και θα ενημερώσει τα αρμόδια τμήματα. Όταν μετά απο δύο μέρες προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους, μου έλεγαν οτι δεν έχουν κάποια ενημέρωση ακόμα, με πέταγαν απο τον έναν στον άλλον και, γενικότερα, ο καθένας ήταν λες και δούλευε σε άλλη εταιρεία. Καμία επαφή μεταξύ τους και καμία διαδικασία. Ακόμα και εγώ που δουλεύω σε μικρή επιχείρηση με 50 άτομα έχουμε CRP και ERP, ώστε να έχουμε κοινά δεδομένα και ενημέρωση για τους πελάτες. Ήμαρτον δλδ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/7/2023 στις 7:12 ΜΜ, Rouellia είπε

Ακόμα κι αν υπέγραψες,θα σε πάνε στα δικαστήρια για 200€?

Δεν τους συμφέρει, απλά αν δεν είναι σωστοί όπως σίγουρα θα σου έλεγαν μπουμπούνησέ τα καί τέλος.

Όταν σε θα σε παίρνουν τηλέφωνο για την οφειλή, πάτα κι έναν αποκλεισμό να δέσει.

Μετά απο ένα διάστημα πηγαίνει σε δικηγορικό γραφείο σωστα. Και όσο αφήνεις το ποσό αρκετά χρόνια τοκίζεται με αποτέλεσμα να μεγαλώνει το ποσό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...