Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 25/9/2022 στις 1:35 ΠΜ, AntiCambeR είπε

Μου κάνει το εξής το μηχανάκι.Είχα πάνω 1 Sebring και όταν άφηνα το γκάζι, έκανε πολύ ενοχλητικά σκασίματα, νόμιζα πως έφταιγε η εξάτμιση, μήπως είχαν καεί μέσα οι υαλοβάμβακες.Εβαλα πάλι την γνήσια και πάλι όμως έχω μικρά σκασίματα, αλλά 1-2 στιγμιαία, όχι παραπάνω και όχι τόσο συχνά όπως με την Sebring.Αυτό είναι γιατί καίει λάδια η μήπως δεν γίνεται σωστή καύση της βενζίνης;

Δες μηπως σου χανει μπροστα απο την εξαγωγη της κεφαλης. Δηλαδη δεν εχει κουμπωσει καλα η εξατμιση. Οταν ειναι κρυο το μηχανακι βαλε το χερι σου μπροστα να δεις αν χανει καυσαέρια. Προσοχη για λιγο γιατι θα αρχισει να καιει γρήγορα. Εν αναγκη βαλε ενα ζουαν Φλάντζα Εξάτμισης. Αν συνεχισει μετα απο αυτα πιθανον να σου εχει "αρπαξει" η βαλβίδα εξαγωγής. Εκει πας σε λύσιμο κεφαλής και τριψιμο η αλλαγη και τρίψιμο

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα σκασίματα από την εξάτμιση και σε εμένα συνέχισε να τα κάνει το innova μου μετά από ολική επισκευή κινητήρα (μπιέλα, ρουλεμάν στρόφαλου, πιστόνι με ρεκτιφιέ, αλλαγή βαλβίδων, τσιμουχάκια βαλβίδων και καθαρίστηκε το καρμπυρατέρ). Άλλαξα εξάτμιση γνήσια καινούργια και συνέχισε τα ίδια και λίγο χειρότερα. Άλλαξα και το ζουαν της εξάτμισης γνήσιο καινούργιο και πάλι τα ίδια.

Τα σκασίματα τα κάνει όταν το τρέχω αρκετά και αφήνω το γκάζι.

Βρήκα αυτό εδώ το ανταλλακτικό που λέγεται βαλβίδα διακοπής ροής αέρα: https://www.mototogelos.gr/balbida-diakopis-rois-aera-wave-110-innova-125-gnisia-honda-16048-kph-901hi και απ ότι μου είπε ο μηχανικός δεν το πείραξε καθόλου αυτό. Και απ ότι είδα βιδώνει πάνω στο καρμπυρατέρ. Τι ακριβώς δουλειά κάνει αυτό? Κόβει την ροή του αέρα όταν αφήνεις το γκάζι? Το έχει αλλάξει ποτέ κανείς?

Δημοσ.

Καλημέρα παίδες.Εχθες είχα χρόνο να χαζεψω/μελετήσω την αγορά...Είδα βιντεάκια και βλέπω πως το Sym vf125 είναι πολύ καλό και στιβαρό παπί  στα 2500 χιλιάδες ευρώ.Ειναι αρκετά ανωτέρω απτά Daytona.

Θα μου πεις βάλε αλλά 500 και πάρε Yamaha η Honda..χμμ και μόνο που βλέπω ότι πριν κάτι χρόνια είχαν ένα χιλιάρικο κάτω όχι δεν θα πάρω..Αν είναι να δώσεις 3 χιλιάρικα πας στο VF 185..

  • Like 1
Δημοσ.

Βρήκα και αυτό εδώ το βίντεο για τα σκασίματα όταν αφήνεις το γκάζι και δείχνει παρόμοιο ανταλλακτικό μ αυτό που έγραψα ποιο πάνω που κι αυτό βρίσκεται πάνω στο καρμπυρατέρ όπως στο innova:

 

 

Στο innova βρίσκεται πάνω στο καρμπυρατέρ από την μεριά που βρίσκεται το ποδόφρενο. Φαίνεται από την τρύπα που έχει στην ποδιά σε εκείνη την μεριά (εκεί που βάζεις το κατσαβίδι για να ρυθμίσεις το ρελαντί).

  Στις 25/9/2022 στις 8:18 ΠΜ, daPro είπε

Καλημέρα παίδες.Εχθες είχα χρόνο να χαζεψω/μελετήσω την αγορά...Είδα βιντεάκια και βλέπω πως το Sym vf125 είναι πολύ καλό και στιβαρό παπί  στα 2500 χιλιάδες ευρώ.Ειναι αρκετά ανωτέρω απτά Daytona.

Θα μου πεις βάλε αλλά 500 και πάρε Yamaha η Honda..χμμ και μόνο που βλέπω ότι πριν κάτι χρόνια είχαν ένα χιλιάρικο κάτω όχι δεν θα πάρω..Αν είναι να δώσεις 3 χιλιάρικα πας στο VF 185..

Αναμφισβήτητα τα SYM είναι value for money μηχανάκια.

Δημοσ.
  Στις 25/9/2022 στις 5:35 ΠΜ, Candela είπε

Τα σκασίματα από την εξάτμιση και σε εμένα συνέχισε να τα κάνει το innova μου μετά από ολική επισκευή κινητήρα (μπιέλα, ρουλεμάν στρόφαλου, πιστόνι με ρεκτιφιέ, αλλαγή βαλβίδων, τσιμουχάκια βαλβίδων και καθαρίστηκε το καρμπυρατέρ). Άλλαξα εξάτμιση γνήσια καινούργια και συνέχισε τα ίδια και λίγο χειρότερα. Άλλαξα και το ζουαν της εξάτμισης γνήσιο καινούργιο και πάλι τα ίδια.

Τα σκασίματα τα κάνει όταν το τρέχω αρκετά και αφήνω το γκάζι.

Βρήκα αυτό εδώ το ανταλλακτικό που λέγεται βαλβίδα διακοπής ροής αέρα: https://www.mototogelos.gr/balbida-diakopis-rois-aera-wave-110-innova-125-gnisia-honda-16048-kph-901hi και απ ότι μου είπε ο μηχανικός δεν το πείραξε καθόλου αυτό. Και απ ότι είδα βιδώνει πάνω στο καρμπυρατέρ. Τι ακριβώς δουλειά κάνει αυτό? Κόβει την ροή του αέρα όταν αφήνεις το γκάζι? Το έχει αλλάξει ποτέ κανείς?

Επέκταση  

Μπορείς να βάλεις ενα λαιμό καρμπυρατερ aftermarket χωρις τρύπες και να καταργήσεις τελείως ολά τα σωληνακια του συστήματος που ρίχνει φρέσκο αέρα στην εξάγωγη (για να περνούσε προδιαγραφές euro).

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 27/9/2022 στις 9:42 ΠΜ, Mesqal είπε

Μπορείς να βάλεις ενα λαιμό καρμπυρατερ aftermarket χωρις τρύπες και να καταργήσεις τελείως ολά τα σωληνακια του συστήματος που ρίχνει φρέσκο αέρα στην εξάγωγη (για να περνούσε προδιαγραφές euro).

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Αυτό εδώ το εξάρτημα εννοείς να καταργηθεί? : https://www.car.gr/parts/view/11845093-valvida-anarofisis-aera-anf125-innova-wwwmpatis-hondagr

Αυτό το εξάρτημα έχω δει σε βίντεο (σε άλλο μηχανάκι) να έχει μέσα μια μεμβράνη και να το λύνει για καθαρισμό και επιθεώρηση. Ίσως να υπάρχει εκεί πέρα μέσα πρόβλημα. Ορίστε και το βίντεο: 

 

 

Δημοσ.

Ναι αυτο καταργείς, το οποίο χρησιμοποιεί το ένα σωληνάκι που ξεκινάει απο τον λαιμο του καρμπυρατερ. Έχει και ενα άλλο σύστημα με το άλλο σωληνακι απο το λαιμο του καρμπ. που είναι για να κατεβάζει βενζίνη μόνο όταν δουλέυει ο κινητήρας (για λόγους ασφαλείας ειναι αυτο). Εγώ τα έχω βγάλει εδω και χρόνια και τα δύο, γιατί έκανε τρελά σκασίματα, και επειδή είχε ξεραθει και η μεμβράνη δεν κατέβαζε τη σωστή βενζινη. Αν δεν βρείς άλλο λαιμό απλά κοψε και δίπλωσε τα σωληνακιά.

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 27/9/2022 στις 5:38 ΜΜ, Mesqal είπε

Εγώ τα έχω βγάλει εδω και χρόνια και τα δύο, γιατί έκανε τρελά σκασίματα, και επειδή είχε ξεραθει και η μεμβράνη δεν κατέβαζε τη σωστή βενζινη.

1) Τα σκασίματα τα έκανε όταν άφηνες το γκάζι, ή όταν είχες το γκάζι ανοιχτό?

2) Ποια μεμβράνη είχε ξεραθεί? Αυτή εδώ που είχα πει ότι μπαίνει πάνω στο καρμπυρατέρ: https://www.mototogelos.gr/balbida-diakopis-rois-aera-wave-110-innova-125-gnisia-honda-16048-kph-901hi  Ή η μεμβράνη που βρίσκεται μέσα σ αυτό το ανταλλακτικό το οποίο είχες πει να το καταργήσω https://www.car.gr/parts/view/11845093-valvida-anarofisis-aera-anf125-innova-wwwmpatis-hondagr

Δημοσ.

Τα σκασίματα σε κατηφόρα με κλειστο γκάζι, η μεμβράνη οχι σε αυτα που μου δείχνεις, ακολούθα το σωληνακι βενζίνης που φευγει απο το καρμπυρατερ και πάει στο ντεπόζιτο, κάπου ενδιάμεσα, κάτω απο το πλαστικο είναι μια αντλία βενζίνης και αν την ανοίξεις θα δεις τη μεμβρανη.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 27/9/2022 στις 7:02 ΜΜ, Mesqal είπε

Τα σκασίματα σε κατηφόρα με κλειστο γκάζι, η μεμβράνη οχι σε αυτα που μου δείχνεις, ακολούθα το σωληνακι βενζίνης που φευγει απο το καρμπυρατερ και πάει στο ντεπόζιτο, κάπου ενδιάμεσα, κάτω απο το πλαστικο είναι μια αντλία βενζίνης και αν την ανοίξεις θα δεις τη μεμβρανη.

Αν έχει εκεί πρόβλημα, δεν θα κάνει μόνο σκασίματα, πιθανώς να κάνει και διακοπές και σβησίματα αφού δεν θα μπορεί να δίνει σωστή παροχή βενζίνης. Σε εσένα έκανε μόνο σκασίματα από την εξάτμιση ή και διακοπές? Σε εμένα όταν το τρέχω πολύ σαν να πάει να σβήσει κάποιες φορές (μόνο όταν το τρέχω πολύ) και κάνει σκασίματα από την εξάτμιση όταν αφήνω το γκάζι όταν το τρέχω πολύ πάλι.

Επεξ/σία από Candela
Δημοσ.
  Στις 27/9/2022 στις 5:38 ΜΜ, Mesqal είπε

Ναι αυτο καταργείς, το οποίο χρησιμοποιεί το ένα σωληνάκι που ξεκινάει απο τον λαιμο του καρμπυρατερ. Έχει και ενα άλλο σύστημα με το άλλο σωληνακι απο το λαιμο του καρμπ. που είναι για να κατεβάζει βενζίνη μόνο όταν δουλέυει ο κινητήρας (για λόγους ασφαλείας ειναι αυτο). Εγώ τα έχω βγάλει εδω και χρόνια και τα δύο, γιατί έκανε τρελά σκασίματα, και επειδή είχε ξεραθει και η μεμβράνη δεν κατέβαζε τη σωστή βενζινη. Αν δεν βρείς άλλο λαιμό απλά κοψε και δίπλωσε τα σωληνακιά.

 

  Στις 27/9/2022 στις 7:02 ΜΜ, Mesqal είπε

Τα σκασίματα σε κατηφόρα με κλειστο γκάζι, η μεμβράνη οχι σε αυτα που μου δείχνεις, ακολούθα το σωληνακι βενζίνης που φευγει απο το καρμπυρατερ και πάει στο ντεπόζιτο, κάπου ενδιάμεσα, κάτω απο το πλαστικο είναι μια αντλία βενζίνης και αν την ανοίξεις θα δεις τη μεμβρανη.

Εφόσον είχε ξεραθεί η μεμβράνη μέσα στην αντλία βενζίνης το ποιο σωστό θα ήταν να άλλαζες την αντλία βενζίνης ( ή την μεμβράνη μόνο αν γινόταν και πουλιέται χωριστά ως ανταλλακτικό και δεν υπήρχε αλλού φθορά μέσα στην αντλία βενζίνης)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 27/9/2022 στις 5:38 ΜΜ, Mesqal είπε

Ναι αυτο καταργείς, το οποίο χρησιμοποιεί το ένα σωληνάκι που ξεκινάει απο τον λαιμο του καρμπυρατερ. Έχει και ενα άλλο σύστημα με το άλλο σωληνακι απο το λαιμο του καρμπ. που είναι για να κατεβάζει βενζίνη μόνο όταν δουλέυει ο κινητήρας (για λόγους ασφαλείας ειναι αυτο). Εγώ τα έχω βγάλει εδω και χρόνια και τα δύο, γιατί έκανε τρελά σκασίματα, και επειδή είχε ξεραθει και η μεμβράνη δεν κατέβαζε τη σωστή βενζινη. Αν δεν βρείς άλλο λαιμό απλά κοψε και δίπλωσε τα σωληνακιά.

Λίγο αργά για τα σκασίματα σε Honda innova καρμπυρατεράτο θέλω να ρωτήσω κάτι: το σωληνάκι που πάει από τον λαιμό του καρμπυρατέρ και καταλήγει στην αντλία βενζίνης, στο σημείο στην αντλία βενζίνης πως θα το κλείσω? Θα το διπλώσω και θα το κάνω τσάκιση? Ή υπάρχουν aftermarket αντλίες βενζίνης με 2 συνδέσμους για σωληνάκια αντί για 3 που έχει η γνήσια?

Αυτό εδώ στην φωτο είναι αν δεν κάνω λάθος. Ή το σημείο 1 ή το σημείο 2 πρέπει να κλείσει (πρέπει να δω ποιο καταλήγει στον λαιμό του καρμπυρατέρ):

 

jn.jpg

Επεξ/σία από Candela
Δημοσ.
  Στις 15/11/2022 στις 8:23 ΠΜ, Candela είπε

Λίγο αργά για τα σκασίματα σε Honda innova καρμπυρατεράτο θέλω να ρωτήσω κάτι: το σωληνάκι που πάει από τον λαιμό του καρμπυρατέρ και καταλήγει στην αντλία βενζίνης, στο σημείο στην αντλία βενζίνης πως θα το κλείσω? Θα το διπλώσω και θα το κάνω τσάκιση? Ή υπάρχουν aftermarket αντλίες βενζίνης με 2 συνδέσμους για σωληνάκια αντί για 3 που έχει η γνήσια?

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ενα aftermarket λαιμό, που είναι ίδιος με τον γνήσιο αλλά χωρίς τις τρύπες για τα 2 σωληνάκια, αλλίως το τσακίζεις καλά για να μή χάνει. Την αντλία πρέπει να την καταργήσεις τελείως μετά γιατί χωρις την υποπίεση απο το σωληνάκι του (το 1 στη φώτο που δείχνεις) καρμπυρατέρ δεν κατεβάζει βενζίνη. στη θέση της βάλε ενα 2ο φιλτράκι ή ενα ρακοράκι on-off.

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 15/11/2022 στις 12:28 ΜΜ, Mesqal είπε

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ενα aftermarket λαιμό, που είναι ίδιος με τον γνήσιο αλλά χωρίς τις τρύπες για τα 2 σωληνάκια, αλλίως το τσακίζεις καλά για να μή χάνει. Την αντλία πρέπει να την καταργήσεις τελείως μετά γιατί χωρις την υποπίεση απο το σωληνάκι του (το 1 στη φώτο που δείχνεις) καρμπυρατέρ δεν κατεβάζει βενζίνη. στη θέση της βάλε ενα 2ο φιλτράκι ή ενα ρακοράκι on-off.

Οκ ευχαριστώ για την απάντηση. Το σιδερένιο σωληνάκι που καταλήγει στην κεφαλή στην εξαγωγή και που δείχνω με το κόκκινο κυκλάκι στην παρακάτω φωτο πως θα το ταπώσω? Δεν θα πρέπει και από εκεί να είναι ταπωμένο?

 

 

k2.jpg

Δημοσ.
  Στις 15/11/2022 στις 12:37 ΜΜ, Candela είπε

Οκ ευχαριστώ για την απάντηση. Το σιδερένιο σωληνάκι που καταλήγει στην κεφαλή στην εξαγωγή και που δείχνω με το κόκκινο κυκλάκι στην παρακάτω φωτο πως θα το ταπώσω? Δεν θα πρέπει και από εκεί να είναι ταπωμένο?

Ναι και αυτό πρέπει να ταπωθεί, αλλα επειδή τσακίζει δύσκολα, κόψτο σε ενα σημείο, βιδωσέ του μια χοντρή βίδα και βάλε και ένα δεματικό να μη φύγει.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...