Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Το έχω ξαναπεί. Με το συγκεκριμένο παπί η Honda λειτουργεί ως Nintendo που βγάζει παλιές κονσόλες για να χτυπήσει στη νοσταλγία των 40-50ρηδων. 

Φίλε μου ότι πληρώσεις παίρνεις. 

Τώρα όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, daPro είπε

Crypton s Vs Astrea grand να ακούσω γνώμες ποιο είναι πιο αξιόπιστο?Μιλάω για καινούργια του 22.

Και τα δύο καλά μηχανάκια είναι αλλά έχουν ανέβει πάρα πολύ τα θυμάμαι 2200 με το ζόρι. Ότι σ αρέσει παραπάνω 

10 ώρες πριν, daPro είπε

Επίσης βλέπω αυτό το Sym VF 185 με 18 άλογα στα 3.200 τι φάση?6 ταχύτητες και με συμπλέκτη..Αυτό δεν είναι παπί..

Αυτό είναι καλύτερη επιλογή πάντως από τα προαναφερθέντα και ας έχει συμπλεκτη,συνηθίζεται πολύ γρήγορα και μπορείς να πας και ένα ταξιδακι άνετα και οικονομικά..

Είναι πιο ασφαλές σαν όχημα λόγω των μεγαλύτερων τροχών και τον καλύτερων φρένων +ότι μπορείς να κάνεις προσπέραση οπότε θες σε όποιον δρόμο θες άνετα..

 

10 ώρες πριν, Candela είπε

Από αυτά που είπε το μέλος ποιο πάνω ότι  οι αντιπροσωπείες Honda καθυστερούν πολύ στην παράδοση των ανταλλακτικών crypton s ψηφίζω.

Για τα παπιά δεν είναι ακριβώς έτσι διότι βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι και στα περίπτερα.Ας διαλέξει οποίο του αρέσει παραπάνω και τα δύο είναι πολύ.καλα μηχανάκια 

Επεξ/σία από Fordakias7
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Για τα παπιά δεν είναι ακριβώς έτσι διότι βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι και στα περίπτερα.Ας διαλέξει οποίο του αρέσει παραπάνω και τα δύο είναι πολύ.καλα μηχανάκια 

Οκ. Αν παραγγείλεις ανταλλακτικό από αντιπροσωπεία Honda πάντοτε συμβαίνει μεγάλη καθυστέρηση που διαρκεί 3-4 μήνες? Έχει τύχει ποτέ να παραγγείλει κάποιος ανταλλακτικό από αντιπροσωπεία Honda και να έρθει γρήγορα, πχ σε 10 ημέρες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψαξε να βρεις στοκ,αν υπαρχει ακομα ,καποιο το kawasaki athlete 125.1800 ευρω καινουριο.Ειναι μοντελα του 2017.Αλλα ειναι σκυλι για την δουλεια που το θες.Το εχω εγω.Εχω κανει 45.000 χλμ σε 17 μηνες.Ειναι οκ.Καταναλωση 2-2,3 λιτρα.

 

https://www.kawasaki.gr/el/products/SCOOTER/2017/Athlete_125/overview?Uid=088DWlxcDF0MC1tYUFoOXFwNUQpQCV5RCwpbW19RWApYWQo

Επεξ/σία από gustom2008
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Μικρή παροχή-ανεπαρκης λαδιού στην μπιελα είχε μικρές διόδους λαδιού διορθώνοταν με κομβίο από αστρεα με πατέντα.

Αυτό ακριβώς που έγραψες και να συμπληρώσω οτι το απαράδεκτο πίσω ταμπούρο που ειχε και έκανε σαν να σταματάει τρενο-τρολει και έπρεπε να γινει πατέντα να γυρίσει η "κιθάρα" ανάποδα. Επίσης απο φιλο και απο άλλους εχω ακούσει οτι χάλαγε και ο τεντωτηρας της καδένας και βάραγε καδένα το μηχανάκι. Απαράδεκτο απο την honda μια εταιρία με βάρια κληρονομιά στα παπάκια. Έχασε πολλούς πελάτες. Εγώ αν άλλαζα το Astrea θα έπαιρνα το Crypton S. Δεν έχω εμπιστοσύνη πλεον στην honda ουτε στο νεο astrea που εχει βγαλει τωρα

 

Επεξ/σία από Petros Electron
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Αυτό ακριβώς που έγραψες και να συμπληρώσω οτι το απαράδεκτο πίσω ταμπούρο που ειχε και έκανε σαν να σταματάει τρενο-τρολει και έπρεπε να γινει πατέντα να γυρίσει η "κιθάρα" ανάποδα. Επίσης απο φιλο και απο άλλους εχω ακούσει οτι χάλαγε και ο τεντωτηρας της καδένας και βάραγε καδένα το μηχανάκι. Απαράδεκτο απο την honda μια εταιρία με βάρια κληρονομιά στα παπάκια. Έχασε πολλούς πελάτες. Εγώ αν άλλαζα το Astrea θα έπαιρνα το Crypton S. Δεν έχω εμπιστοσύνη πλεον στην honda ουτε στο νεο astrea που εχει βγαλει τωρα

 

Τεντωτηρας ειναι συνηθισμενη βλαβη και στα crypton x γενικα το μονο που βγαζανε ειναι καδενα.

Ναι ολα τα ιννοβα τριζουν επισης δεν εχω δει ιννοβα στον δρομο με σωστο πατακι συνοδηγου ειδικα αριστερα..

 

 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Τεντωτηρας ειναι συνηθισμενη βλαβη και στα crypton x γενικα το μονο που βγαζανε ειναι καδενα.

Ναι ολα τα ιννοβα τριζουν επισης δεν εχω δει ιννοβα στον δρομο με σωστο πατακι συνοδηγου ειδικα αριστερα..

 

 

Έλα να σου δώσω βόλτα το σουπερκαπ που δεν κάνει κιχ και ολα είναι σωστά.Αυτό πληρώνεις Φιλε μου.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

Έλα να σου δώσω βόλτα το σουπερκαπ που δεν κάνει κιχ και ολα είναι σωστά.Αυτό πληρώνεις Φιλε μου.

"Αθανατα" μοτέρ, ειδικα το GLX90 σκυλί πόλεμου!.Το ειχα πιτσιρικάς 50ρι με 90αρι μοτερ και 4αρι σασμάν. Το μονο που με χαλαει σε αυτα ειναι οτι δεν εχει τηλεσκοπικο μπροστα, μπαινει απο astra βεβαια με μετατροπη

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, mp123 είπε

Έλα να σου δώσω βόλτα το σουπερκαπ που δεν κάνει κιχ και ολα είναι σωστά.Αυτό πληρώνεις Φιλε μου.

Δεν νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη οδηγική απόλαυση το ότι είναι νοσταλγία συμφωνώ 100%

Επίσης τι ζημιές μπορεί να βγάλει ένα ολοκαίνουργιο παπί; Τα κρυπτον πχ μόνο καδενα βγάζανε μετά τα 30-40 άντε και καμιά τρόμπα νερού στα 80-100κ λόγω υδρόψυκτου κινητήρα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Δεν νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη οδηγική απόλαυση το ότι είναι νοσταλγία συμφωνώ 100%

Επίσης τι ζημιές μπορεί να βγάλει ένα ολοκαίνουργιο παπί; Τα κρυπτον πχ μόνο καδενα βγάζανε μετά τα 30-40 άντε και καμιά τρόμπα νερού στα 80-100κ λόγω υδρόψυκτου κινητήρα.

Πρέπει να το οδηγείσεις για να καταλάβεις την ποιοτητα και ολη την φάση με το παπί αυτό. Έχω οδηγήσει και βέσπα 300 την καινουρια. Το τι σου βγάζει το παπί είναι κάτι ιδιετερο.Αντιθετα με την βέσπα που είναι άχρωμη. Εάν είχε τις ταχύτητες στο χέρι θα ήταν σίγουρα καλύτερη. Οκ πέστο νοσταλγία το στρογκυλοφαναρο και μονοσέλο. Χαλάλι τα 3500 που το πηρα σε προσφορά.

4 ώρες πριν, Petros Electron είπε

"Αθανατα" μοτέρ, ειδικα το GLX90 σκυλί πόλεμου!.Το ειχα πιτσιρικάς 50ρι με 90αρι μοτερ και 4αρι σασμάν. Το μονο που με χαλαει σε αυτα ειναι οτι δεν εχει τηλεσκοπικο μπροστα, μπαινει απο astra βεβαια με μετατροπη

Φιλε μου πηρα το καινούριο το σουπερκαπ. Η ποιοτητα κύλησης είναι φανταστική.

Αν και πιστευω το παλιό θα είναι όχι καλύτερο σε θέμα κύλησης αλλά πιο απολαυστικό ,θα σε κάνει να γυρίζεις πολλά χρόνια πίσω και θα γουστάρεις τα μειων του.

Δημοσ.
Στις 22/9/2022 στις 10:18 ΜΜ, Candela είπε

μέχρι 2k όπως λέει ο τίτλος του θέματος (2000 ευρώ απ ότι κατάλαβα εννοεί) δεν νομίζω να μπορεί να αγοράσει κάτι επώνυμο σε παπί. Μόνο Daytona και Keeway και οριακά Sym. Οι τιμές των επώνυμων παπιών σε καινούργια: Honda astrea grand 110i 2900 ευρώ, Honda supra X 125 3280 ευρώ, Yamaha crypton s 115 3095 ευρώ. Και το Honda GTR 150 που κόστιζε ακόμη ποιο ακριβά, σταμάτησε να πουλιέται καινούργιο στην Ελλάδα.

Καλά, πως έχουν ανέβει τόσο οι τιμές;Το innova 125 με καρμπυρατέρ, το είχα πάρει το 2005 στα 2.000€.

Στις 23/9/2022 στις 11:36 ΠΜ, Fordakias7 είπε

Μικρή παροχή-ανεπαρκης λαδιού στην μπιελα είχε μικρές διόδους λαδιού διορθώνοταν με κομβίο από αστρεα με πατέντα.

 Είχα ιννοβα και στα 25κ από γενική άρχισε πάλι να τσιμπάει λάδι..λίγο απαράδεκτα μηχανάκια (μιλάω για το καρμπυρατέρ) τα ιντζεξιον ήταν λιιιιγο πιο αξιόπιστα αλλά και αυτά το ίδιο μοτέρ φοράνε

Δυστυχώς όσο και να το πρόσεξα το innova με σωστό στρώσιμο και αλλαγές λαδιών κάθε 1000 χμ τα πρώτα χρόνια, χωρίς φρεναρίσματα με κατεβάσματα κλπ, απο τις 25-30.000 χμ άρχισε να καίει λάδι, κάπου στις 50.000 χμ του έκανα service αλλά και πάλι το πρόβλημα απλά μειώθηκε.Καίει πολύ λάδι, δεν τσιμπάει.Τώρα έχω 60.000+ χμ.Σκεφτόμουν να το πουλήσω, αλλά θα πρέπει να δώσω τουλάχιστον 1000-1200€ για καλό μεταχειρισμένο.Το Crypton X μου αρέσει πολύ, αλλά όλοι λένε πως τα κλέβουν.Βασικά έπρεπε να το πουλήσω και να μην του κάνω service γιατί έχασα λεφτά.Πόσο να αντέξει ακόμα;Θα βγάλει καμιά μπιέλα και μετά θα το παντρευτώ.

Στις 23/9/2022 στις 9:00 ΜΜ, Petros Electron είπε

Αυτό ακριβώς που έγραψες και να συμπληρώσω οτι το απαράδεκτο πίσω ταμπούρο που ειχε και έκανε σαν να σταματάει τρενο-τρολει και έπρεπε να γινει πατέντα να γυρίσει η "κιθάρα" ανάποδα. Επίσης απο φιλο και απο άλλους εχω ακούσει οτι χάλαγε και ο τεντωτηρας της καδένας και βάραγε καδένα το μηχανάκι. Απαράδεκτο απο την honda μια εταιρία με βάρια κληρονομιά στα παπάκια. Έχασε πολλούς πελάτες. Εγώ αν άλλαζα το Astrea θα έπαιρνα το Crypton S. Δεν έχω εμπιστοσύνη πλεον στην honda ουτε στο νεο astrea που εχει βγαλει τωρα

 

Ναι, μόνο αν γυρίσει ανάποδα η κιθάρα σταματάει.

Το καδενάκι χτυπάει απο καινούριο, μετά που χαλαρώνει ακόμα χειρότερα.Ο τεντωτήρας είναι αυτόματος και δεν πιέζει το καδενάκι όσο πρέπει.Και να αλλαχτεί, το πρόβλημα παραμένει.

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Δυστυχώς όσο και να το πρόσεξα το innova με σωστό στρώσιμο και αλλαγές λαδιών κάθε 1000 χμ τα πρώτα χρόνια, χωρίς φρεναρίσματα με κατεβάσματα κλπ, απο τις 25-30.000 χμ άρχισε να καίει λάδι, κάπου στις 50.000 χμ του έκανα service αλλά και πάλι το πρόβλημα απλά μειώθηκε.Καίει πολύ λάδι, δεν τσιμπάει.Τώρα έχω 60.000+ χμ.

Δεν είναι καλή περίοδος αγοράς μοτοσυκλέτας επίσης τα κρυπτόν ξ τα κλέβουν φουλ ναι και το πιο φθηνό κάνει 2.300...

Κάνε επισκευή στο ιννοβα αν το έχεις σε άριστη κατάσταση και δεν θέλει ένα σκασμο λεφτά..

Επισκευή στο μοτέρ,επισκευή μπροστινών αν δεν έχεις κάνει και καμιά καινούργια ανάρτηση πίσω είναι φθηνές.

550-600 το πολύ θα δώσεις αλλά θα έχεις καινούργιο μηχανάκι

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

Δεν είναι καλή περίοδος αγοράς μοτοσυκλέτας επίσης τα κρυπτόν ξ τα κλέβουν φουλ ναι και το πιο φθηνό κάνει 2.300...

Κάνε επισκευή στο ιννοβα αν το έχεις σε άριστη κατάσταση και δεν θέλει ένα σκασμο λεφτά..

Επισκευή στο μοτέρ,επισκευή μπροστινών αν δεν έχεις κάνει και καμιά καινούργια ανάρτηση πίσω είναι φθηνές.

550-600 το πολύ θα δώσεις αλλά θα έχεις καινούργιο μηχανάκι

 

 

Δυστυχώς δεν έπεσα σε καλό μάστορα, υποτίθεται πως έκανε service με σκοπό να μην καίει λάδια.Υποτίθεται πως άλλαξε πιστόνι και έβαλε μεγαλύτερο, αλλά για να γίνει αυτό, νομίζω πως θα πρέπει να γίνει ρεκτιφιέ στον κύλινδρο.Είχα πρόβλημα και στο μπουζί επειδή είχε στραβοπιάσει, βίδωνε και ξεβίδωνε δύσκολα.Αντί να φτιάξει το σπείρωμα, μάλλον ζόρισε το μπουζί προσπαθώντας να το βιδώσει.Αλλαξα πρόσφατα μπουζί και με το ζόρι μπόρεσα να το βιδώσω ευθεία, το σπείρωμα μέσα είναι φαγωμένο.Είπε πως άλλαξε το μπουζί ενώ του είπα πως δεν χρειαζόταν, τελικά είχε αφήσει το ίδιο.Αλλαξε και λάδια είπε, πάω σπίτι, βγάζω τον δείκτη λαδιού και ήταν μαύρα.Τα άλλαξα μόνος μου.

Απο εκεί κατάλαβα πως είναι αδύνατον να τον εμπιστευτώ.

Του είχα πεί να καθαρίσει και το καρμπυρατέρ και να αλλάξει τεντωτήρα και καδενάκι, απο αυτά μου έδωσε τα παλιά στο χέρι.Τον ρώτησα σε τι κατάσταση ήταν η μπιέλα για να μην χρειαστεί να γίνει πάλι άνοιγμα και είπε πως ήταν εντάξει.

Πήρε 250€ και ζήτημα να έβαλε ανταλλακτικά των 50-70€.

Δεν πάτησα ξανά εκεί και ούτε πρόκειται.

Σε αυτόν είχα αλλάξει 1 φορά δίσκους συμπλέκτη γιατί άνοιγα το γκάζι και αργούσε να τραβήξει, είχε ζητήσει 60€, λογικά θα έβαλε ότι πιο φθηνό υπήρχε η στην καλύτερη περίπτωση μέτριας ποιότητας.Απο τότε έχω κάνει κάπου 10.000χμ.

Πραγματικά είναι δύσκολο να βρείς τίμιο μάστορα που θα σου βάλει τα ανταλλακτικά που θα του πας και όχι φτηνά κρατώντας τα καλά που θα του έχεις δώσει.Η που θα σου πει μπορώ να σου βάλω τα τάδε ανταλλακτικά με την τάδε τιμή και τα τάδε πιο φθηνά η πιο ακριβά, δίνοντας τα παλιά που αντικαταστάθηκαν.

Σκεφτόμουν να το πάω στην Honda, αλλά εκεί μου ξεκαθάρισαν πως θέλουν 150€ μόνο για το άνοιγμα, θα πήγαινε παραπάνω το συνολικό κόστος.

Το έχω σε πολύ καλή κατάσταση.

Εχω κάνει επισκευή στα μπροστινά καλάμια πρίν αρκετά χρόνια, δείχνουν ακόμα να έχουν σχετικά σωστή επαναφορά.Είχα βάλει και τα upside down, ήταν αρκετά σκληρά και είχα κραδασμούς, χάλασε το 1 γιατί έβγαζε λάδι, αυτά ήταν τζάμπα λεφτά 120€.

Τα πίσω αμορτισέρ τα έχω αλλάξει 2 φορές, την 1η φορά είχα βάλει αερίου-λαδιού και τώρα kayaba, αλλά και αυτά θέλουν αλλαγή μάλλον γιατί το 1 χάνει λάδι.Αυτά τα αλλάζω μόνος μου, όπως τα λάδια, μπροστινά τακάκια κλπ.Πρόσφατα άλλαξα και κόρνα, δυστυχώς έβαλα Κινεζιά και μου την χρέωσαν όσο την γνήσια.Εχω αλλάξει και το κάλυμμα της σέλας και την πολυουρεθάνη απο μέσα, γιατί τα παλιά είχαν γίνει σκληρά.

Εχω αλλάξει και αλυσιδογράναζα Honda αλλά νωρίς στα 30-35.000 χμ που δεν ήταν ανάγκη.Κάθε κάποια χμ αλλάζω και την γλύστρα που είναι ανάμεσα στην αλυσίδα και στο ψαλίδι, φαγώνεται εύκολα.Τέντωμα αλυσίδας όταν χαλαρώνει παραπάνω απο ότι πρέπει.

Μου κάνει το εξής το μηχανάκι.Είχα πάνω 1 Sebring και όταν άφηνα το γκάζι, έκανε πολύ ενοχλητικά σκασίματα, νόμιζα πως έφταιγε η εξάτμιση, μήπως είχαν καεί μέσα οι υαλοβάμβακες.Εβαλα πάλι την γνήσια και πάλι όμως έχω μικρά σκασίματα, αλλά 1-2 στιγμιαία, όχι παραπάνω και όχι τόσο συχνά όπως με την Sebring.Αυτό είναι γιατί καίει λάδια η μήπως δεν γίνεται σωστή καύση της βενζίνης;

Δημοσ.

Δεν εχει ρυθμισει 100% σωστα το καρμπυρατερ καλα εκανες που δεν πας πλεον εκει και μην ξαναπατησεις ποτε..

Τα σκασιματα τα εκανε και σε εμενα με vpr. Τα σκασιματα μπορει να τα κανει και απο μπουζι γιατι θα λαδωνεται πολυ γρηγορα οποτε λογικο ειναι να σου κανει καποια σκασιματακια

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...