Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος μιας Sony XR-55A80J | BRAVIA XR | OLED  , η αγορα της εγινε πριν 9 μηνες απο τον Κωτσόβολο , τον περασμένο μηνα εμφανίστηκε ενα πρόβλημα  στην οθονη και ηρθε το service και την παρέλαβε.

Μετα απο 7 ημέρες ηρθε η απάντηση της Sony οτι θέλει αλλαγή οθονης αλλα ειναι πολιτική της sony να μην την επισκευάζει και να στέλνει refurbished (ανακατασκευασμένη) δηλαδή κάποια τηλεόραση που την ειχε καποιος του εκανε πρόβλημα , την επισκεύασαν και την στέλνουν σε εμένα .

Φυσικα και δεν το αποδεχτηκα μια και η δικια μου εχει δουλεψει ελαχιστα 2-3 ωρες καθε μερα και δεν μπορω να γνωρίζω αυτη που θα μου στειλουν τι χρήση εχει γινει  .

Εχει αντιμετοπησει κανενας κατι τετοιο και αν ναι τι εκανε ?

Ευχαριστω .

Δημοσ.

Και γιατί δεν την έστειλαν σε εκείνον και την στέλνουν σε σένα; 

Απείλησε τους με προσφυγή στην γραμματεία προστασίας καταναλωτή σε πρώτη φάση και δες τι θα απαντήσουν. 

Δημοσ.

Δεν τους ειπα που θα κανω καταγγελια αλλα τους ειπα οτι δεν θα το αφησω ετσι και θα προβώ στις ανάλογες κινήσεις  , και μου ειπαν καντε οτι νομίζετε .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, darkman είπε

Δεν τους ειπα που θα κανω καταγγελια αλλα τους ειπα οτι δεν θα το αφησω ετσι και θα προβώ στις ανάλογες κινήσεις  , και μου ειπαν καντε οτι νομίζετε .

Δεν καταλαβαίνω, από την μια είναι πολιτική να μην επισκευάζουν, από την άλλη η refurbished από επισκευή δεν προέρχεται; 

Πάντως αν έχεις την αντοχή κυνήγησε το . 

Δημοσ.

Ελα ντε και ο αλλος μπορει να του ειχε καψει ενα τροφοδοτικο και την οθονη να την ειχε καθε μερα 10 ωρες ανοιχτη :( 

Το θεμα ειναι απο που να ξεκινησω για να το κανω σωστα . 

Δημοσ.

Η επικοινωνία που είχες ήταν γραπτή; Αν όχι ξαναεπικοινωνησε με μέιλ για να υπάρχουν γραπτά. Μετά καταγγελία στην προστασία καταναλωτή 

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω την εντυπωση πως μπορουν να σου δωσουν refurbished. Δε μπορεις να το αρνηθεις δηλαδη και να απαιτησεις καινουργια.

Αλλα ισως μπορεις να ζητησεις τα λεφτα σου πισω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το panel στην νέα  refurbished  τηλεόραση σε τι κατάσταση είναι? Δηλαδή μπορεί να σου στείλουν μια τηλεόραση όπου το panel της έχει δουλέψει 2000 ώρες? 

Επεξ/σία από Shyn
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν αυτη που θα σου στειλουν αλλαξανε πχ τροφοδοτικο η μια πλακετα γιατι δεν χαλασε το wifi τοτε ναι το πανελ σίγουρα θα εχει γραψει ωρες , τωρα ποσες δεν ξερω αλλα αν την ειχε 1 χρονο οταν του εκανε την βλαβη και εβλεπε 3 ωρες την ημερα τοτε μια 1000 την εχει σιγουρα και να ξερεις οτι πριν στην στειλουν της μηδενίζουν γιατι υπαρχει τροπος να της δεις .

 

image.png

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ κακη αντιμετωπιση κατα την γνωμη μου. Πραγματικα δεν ξερω πως μπορεις να κινηθεις. Αν και ειμαι ευχαριστημενος με την 65A80J θα το ξανασκεφτω να παω παλι σε Sony με αυτα που μαθαινω για το service της. Τελικα μονο το service της LG ειναι αρτιο.

Τι προβλημα εμφανισε εαν επιτρεπεται ?

Επεξ/σία από Shyn
Δημοσ.

Σε διαφορα σημεια εκανε κατι σαν φλασαρισμα , δεν χαλαγε η εικονα αλλα κατι αναβε σαν τσαφ , το καλο ειναι οτι το εκανε συνεχεια καθε 2-3 λεπτα και καθε μερα και ετσι μπορέσαν και το ειδαν .

Εχθες με πηραν τηλεφωνο και μου εστειλαν μια καινουργια απο το service , απαντηση δεν εχω απο την Sony μονο το τελευταίο μήνυμα που ελεγε οτι θα παρω ανακατασκευασμένη.

Εγω τι εκανα αλλα  δεν ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που μου εστειλαν καινουργια .

Για αρχη δεν δεχτηκα να μου φερουν τηλεόραση , μετα .... 

Καταγγελια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή ( εχει φορμα ) 
Καταγγελια στην Προστασία του Καταναλωτή | Υπουργείο Ανάπτυξης ( εχει φορμα ) 
Ενημερωση με μαιλ στον Κωτσοβολο για το θεμα ( μου ανοιξαν case ) 
Mail με το τι εχει γινει στο ευρωπαικο support 
Mail με το τι εχει γινει στην Sony Ιαπωνια .
Κείμενο με το τι εχει γινει στης σελιδες της Sony σε facebook twitter κτλ 
Mai στον CEO της Sony καλα αυτο παιζει να μην το πηρε καν :P  :P και σε 3-4 μεγαλα κεφαλια που βρηκα απο εταιρικό προφίλ της Sony europe . 

Εξτρα απο αυτα αν δεν εκαναν κατι θα εκανα καταγγελια στον συνήγορο του πολίτη και θα εστελνα και εξώδικο .

Αλλα τελος καλο ολα καλα :)  

  • Like 3
Δημοσ.

Καλα εκανες και το κυνηγησες. Ελπιζω να ειναι ολα καλα με την νεα τηλεοραση.

Κραταω το post σου σε περιπτωση που βρεθω σε παρομοια θεση. Ευχαριστω!

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, darkman είπε

Σε διαφορα σημεια εκανε κατι σαν φλασαρισμα , δεν χαλαγε η εικονα αλλα κατι αναβε σαν τσαφ , το καλο ειναι οτι το εκανε συνεχεια καθε 2-3 λεπτα και καθε μερα και ετσι μπορέσαν και το ειδαν .

Εχθες με πηραν τηλεφωνο και μου εστειλαν μια καινουργια απο το service , απαντηση δεν εχω απο την Sony μονο το τελευταίο μήνυμα που ελεγε οτι θα παρω ανακατασκευασμένη.

Εγω τι εκανα αλλα  δεν ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που μου εστειλαν καινουργια .

Για αρχη δεν δεχτηκα να μου φερουν τηλεόραση , μετα .... 

Καταγγελια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή ( εχει φορμα ) 
Καταγγελια στην Προστασία του Καταναλωτή | Υπουργείο Ανάπτυξης ( εχει φορμα ) 
Ενημερωση με μαιλ στον Κωτσοβολο για το θεμα ( μου ανοιξαν case ) 
Mail με το τι εχει γινει στο ευρωπαικο support 
Mail με το τι εχει γινει στην Sony Ιαπωνια .
Κείμενο με το τι εχει γινει στης σελιδες της Sony σε facebook twitter κτλ 
Mai στον CEO της Sony καλα αυτο παιζει να μην το πηρε καν :P  :P και σε 3-4 μεγαλα κεφαλια που βρηκα απο εταιρικό προφίλ της Sony europe . 

Εξτρα απο αυτα αν δεν εκαναν κατι θα εκανα καταγγελια στον συνήγορο του πολίτη και θα εστελνα και εξώδικο .

Αλλα τελος καλο ολα καλα :)  

Μπράβο, ωραίος. 👍

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα δεν πρεπει να αφηνουμε τιποτα στην τυχη γιατι οι εταιριες κοιτανε παντα το δικο του συμφερον και οχι το δικο μας , εμεις πρεπει να κανουμε την προσπαθεια και αν μας κατσει εκατσε :) 

Επεξ/σία από darkman
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...