darkman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος μιας Sony XR-55A80J | BRAVIA XR | OLED , η αγορα της εγινε πριν 9 μηνες απο τον Κωτσόβολο , τον περασμένο μηνα εμφανίστηκε ενα πρόβλημα στην οθονη και ηρθε το service και την παρέλαβε. Μετα απο 7 ημέρες ηρθε η απάντηση της Sony οτι θέλει αλλαγή οθονης αλλα ειναι πολιτική της sony να μην την επισκευάζει και να στέλνει refurbished (ανακατασκευασμένη) δηλαδή κάποια τηλεόραση που την ειχε καποιος του εκανε πρόβλημα , την επισκεύασαν και την στέλνουν σε εμένα . Φυσικα και δεν το αποδεχτηκα μια και η δικια μου εχει δουλεψει ελαχιστα 2-3 ωρες καθε μερα και δεν μπορω να γνωρίζω αυτη που θα μου στειλουν τι χρήση εχει γινει . Εχει αντιμετοπησει κανενας κατι τετοιο και αν ναι τι εκανε ? Ευχαριστω .
HALF EVIL Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Και γιατί δεν την έστειλαν σε εκείνον και την στέλνουν σε σένα; Απείλησε τους με προσφυγή στην γραμματεία προστασίας καταναλωτή σε πρώτη φάση και δες τι θα απαντήσουν.
darkman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δεν τους ειπα που θα κανω καταγγελια αλλα τους ειπα οτι δεν θα το αφησω ετσι και θα προβώ στις ανάλογες κινήσεις , και μου ειπαν καντε οτι νομίζετε .
HALF EVIL Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, darkman είπε Δεν τους ειπα που θα κανω καταγγελια αλλα τους ειπα οτι δεν θα το αφησω ετσι και θα προβώ στις ανάλογες κινήσεις , και μου ειπαν καντε οτι νομίζετε . Δεν καταλαβαίνω, από την μια είναι πολιτική να μην επισκευάζουν, από την άλλη η refurbished από επισκευή δεν προέρχεται; Πάντως αν έχεις την αντοχή κυνήγησε το .
darkman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Ελα ντε και ο αλλος μπορει να του ειχε καψει ενα τροφοδοτικο και την οθονη να την ειχε καθε μερα 10 ωρες ανοιχτη Το θεμα ειναι απο που να ξεκινησω για να το κανω σωστα .
HALF EVIL Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Η επικοινωνία που είχες ήταν γραπτή; Αν όχι ξαναεπικοινωνησε με μέιλ για να υπάρχουν γραπτά. Μετά καταγγελία στην προστασία καταναλωτή 1
Dantε Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Εχω την εντυπωση πως μπορουν να σου δωσουν refurbished. Δε μπορεις να το αρνηθεις δηλαδη και να απαιτησεις καινουργια. Αλλα ισως μπορεις να ζητησεις τα λεφτα σου πισω;
darkman Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δεν νομιζω να σου δωσουν λεφτα εδω δεν δινουν τηλεωραση
Shyn Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το panel στην νέα refurbished τηλεόραση σε τι κατάσταση είναι? Δηλαδή μπορεί να σου στείλουν μια τηλεόραση όπου το panel της έχει δουλέψει 2000 ώρες? Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από Shyn
darkman Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Αν αυτη που θα σου στειλουν αλλαξανε πχ τροφοδοτικο η μια πλακετα γιατι δεν χαλασε το wifi τοτε ναι το πανελ σίγουρα θα εχει γραψει ωρες , τωρα ποσες δεν ξερω αλλα αν την ειχε 1 χρονο οταν του εκανε την βλαβη και εβλεπε 3 ωρες την ημερα τοτε μια 1000 την εχει σιγουρα και να ξερεις οτι πριν στην στειλουν της μηδενίζουν γιατι υπαρχει τροπος να της δεις . Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από darkman
Shyn Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Πολυ κακη αντιμετωπιση κατα την γνωμη μου. Πραγματικα δεν ξερω πως μπορεις να κινηθεις. Αν και ειμαι ευχαριστημενος με την 65A80J θα το ξανασκεφτω να παω παλι σε Sony με αυτα που μαθαινω για το service της. Τελικα μονο το service της LG ειναι αρτιο. Τι προβλημα εμφανισε εαν επιτρεπεται ? Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από Shyn
darkman Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Σε διαφορα σημεια εκανε κατι σαν φλασαρισμα , δεν χαλαγε η εικονα αλλα κατι αναβε σαν τσαφ , το καλο ειναι οτι το εκανε συνεχεια καθε 2-3 λεπτα και καθε μερα και ετσι μπορέσαν και το ειδαν . Εχθες με πηραν τηλεφωνο και μου εστειλαν μια καινουργια απο το service , απαντηση δεν εχω απο την Sony μονο το τελευταίο μήνυμα που ελεγε οτι θα παρω ανακατασκευασμένη. Εγω τι εκανα αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που μου εστειλαν καινουργια . Για αρχη δεν δεχτηκα να μου φερουν τηλεόραση , μετα .... Καταγγελια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή ( εχει φορμα ) Καταγγελια στην Προστασία του Καταναλωτή | Υπουργείο Ανάπτυξης ( εχει φορμα ) Ενημερωση με μαιλ στον Κωτσοβολο για το θεμα ( μου ανοιξαν case ) Mail με το τι εχει γινει στο ευρωπαικο support Mail με το τι εχει γινει στην Sony Ιαπωνια . Κείμενο με το τι εχει γινει στης σελιδες της Sony σε facebook twitter κτλ Mai στον CEO της Sony καλα αυτο παιζει να μην το πηρε καν και σε 3-4 μεγαλα κεφαλια που βρηκα απο εταιρικό προφίλ της Sony europe . Εξτρα απο αυτα αν δεν εκαναν κατι θα εκανα καταγγελια στον συνήγορο του πολίτη και θα εστελνα και εξώδικο . Αλλα τελος καλο ολα καλα 3
Shyn Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Καλα εκανες και το κυνηγησες. Ελπιζω να ειναι ολα καλα με την νεα τηλεοραση. Κραταω το post σου σε περιπτωση που βρεθω σε παρομοια θεση. Ευχαριστω! 1
HALF EVIL Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 51 λεπτά πριν, darkman είπε Σε διαφορα σημεια εκανε κατι σαν φλασαρισμα , δεν χαλαγε η εικονα αλλα κατι αναβε σαν τσαφ , το καλο ειναι οτι το εκανε συνεχεια καθε 2-3 λεπτα και καθε μερα και ετσι μπορέσαν και το ειδαν . Εχθες με πηραν τηλεφωνο και μου εστειλαν μια καινουργια απο το service , απαντηση δεν εχω απο την Sony μονο το τελευταίο μήνυμα που ελεγε οτι θα παρω ανακατασκευασμένη. Εγω τι εκανα αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που μου εστειλαν καινουργια . Για αρχη δεν δεχτηκα να μου φερουν τηλεόραση , μετα .... Καταγγελια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή ( εχει φορμα ) Καταγγελια στην Προστασία του Καταναλωτή | Υπουργείο Ανάπτυξης ( εχει φορμα ) Ενημερωση με μαιλ στον Κωτσοβολο για το θεμα ( μου ανοιξαν case ) Mail με το τι εχει γινει στο ευρωπαικο support Mail με το τι εχει γινει στην Sony Ιαπωνια . Κείμενο με το τι εχει γινει στης σελιδες της Sony σε facebook twitter κτλ Mai στον CEO της Sony καλα αυτο παιζει να μην το πηρε καν και σε 3-4 μεγαλα κεφαλια που βρηκα απο εταιρικό προφίλ της Sony europe . Εξτρα απο αυτα αν δεν εκαναν κατι θα εκανα καταγγελια στον συνήγορο του πολίτη και θα εστελνα και εξώδικο . Αλλα τελος καλο ολα καλα Μπράβο, ωραίος. 👍 1
darkman Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Γενικα δεν πρεπει να αφηνουμε τιποτα στην τυχη γιατι οι εταιριες κοιτανε παντα το δικο του συμφερον και οχι το δικο μας , εμεις πρεπει να κανουμε την προσπαθεια και αν μας κατσει εκατσε Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από darkman 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα