Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ποια η γνώμη σας για τις παραεισαγωγές;

σκέφτομαι να αγοράσω μια συσκευή από ένα μικρό κατάστημα (είναι μερικά που την πουλάνε). Ναι μεν η τιμή είναι χαμηλή αλλά σκέφτομαι ότι στην πράξη είναι σα να μην έχω εγγύηση. Ποιος μου λέει ότι το κατάστημα αύριο θα υπάρχει ή και να υπάρχει ότι θα δεχτεί να με εξυπηρετήσει σε ενδεχόμενο πρόβλημα. 

δεν ανοίγω το θέμα για να ρωτήσω για συγκεκριμένο κατάστημα αλλά γενικά ποια η γνώμη σας για τις παραεισαγωγές. Τις αποφεύγετε; αν ήταν από μεγάλο κατάστημα  (το κιτρινόμαυρο πχ) δε θα το σκεφτόμουν τόσο.

το συγκεκριμένο προϊον (μοντέλο-έκδοση) που θέλω να πάρω (κινητό) δεν το φέρνει η επίσημη αντιπροσωπεία αλλά και να το έφερνε η τιμή θα ήταν τέτοια που δε θα το αγόραζα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά, και προχωράς.

Στην ζωή μου πάντως έχω μάθει (με οδυνηρό τρόπο) πως σε γενικές γραμμές η φτήνια τρώει τον παρά.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 5
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, bebe1 είπε

ποια η γνώμη σας για τις παραεισαγωγές;

σκέφτομαι να αγοράσω μια συσκευή από ένα μικρό κατάστημα (είναι μερικά που την πουλάνε). Ναι μεν η τιμή είναι χαμηλή αλλά σκέφτομαι ότι στην πράξη είναι σα να μην έχω εγγύηση. Ποιος μου λέει ότι το κατάστημα αύριο θα υπάρχει ή και να υπάρχει ότι θα δεχτεί να με εξυπηρετήσει σε ενδεχόμενο πρόβλημα. 

δεν ανοίγω το θέμα για να ρωτήσω για συγκεκριμένο κατάστημα αλλά γενικά ποια η γνώμη σας για τις παραεισαγωγές. Τις αποφεύγετε; αν ήταν από μεγάλο κατάστημα  (το κιτρινόμαυρο πχ) δε θα το σκεφτόμουν τόσο.

το συγκεκριμένο προϊον (μοντέλο-έκδοση) που θέλω να πάρω (κινητό) δεν το φέρνει η επίσημη αντιπροσωπεία αλλά και να το έφερνε η τιμή θα ήταν τέτοια που δε θα το αγόραζα.

η αποδοση σε τετοιο στοιχημα ειναι 50-50.  

δλδ, εαν προχωρησεις σε αγορα και δεν σου βγαλει κανενα τεχνικο προβλημα, θα εχεςι ωφεληθει την διαφορα τιμης αγορας.  

ΕΑΝ ομως σου βγαλει καποιο προβλημα, θα αναγκαστεις να πληρωσεις παραπανω χρηματα για επισκευη καθως δεν θα καλυπτεσαι απο καμια εγγυηση. 

 

η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου....!!  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά, και προχωράς.

Στην ζωή μου πάντως έχω μάθει (με οδυνηρό τρόπο) πως σε γενικές γραμμές η φτήνια τρώει τον παρά.

πάντως η σκέψη μου ότι σε τετοια περίπτωση πρέπει να θεωρώ σαν δεδομένο ότι δεν έχω εγγύηση σε βρίσκει σύμφωνο φαντάζομαι.

δε ξέρω τι εμπειρίες έχετε από παραεισαγωγές

να σημειώσω ότι μιλάω για ελληνικά καταστήματα

Επεξ/σία από bebe1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, bebe1 είπε

πάντως η σκέψη μου ότι σε τετοια περίπτωση πρέπει να θεωρώ σαν δεδομένο ότι δεν έχω εγγύηση σε βρίσκει σύμφωνο φαντάζομαι.

δε ξέρω τι εμπειρίες έχετε από παραεισαγωγές

εχουμε αγορασει και απ ευθειας απο κινα  που δεν προκειται πρακτικα να εχεις εγγυηση.  

αυτο ειναι ακριβως το ρισκο που διατιθεσαι- ή οχι-, να παρεις.  

μετα απο χρονια, προσωπικα....., προτιμω να δινω 10-15% παραπανω τιμη, και να εχω εγγυηση, γιατι ποτε δεν υπολογιζεις τον χαμενο χρονο που θα εχεις, αν σου τυχει κατι με μια συσκευη που δεν καλυπτεται απο την εγγυηση της.  

 

Π.Χ.....,  Προσφατα, αγορασα ενα κινητο για την συζυγο. αφου κατεληξα στο μοντελο που ηθελα, εψαξα να βρω που παιζουν οι τιμες. εβλεπα οτι επαιζαν απο 200- 270 περιπου.  Ψαξε ψαξε, πετυχα μια προσφορα απο μεγαλη αλυσιδα στα 199.  προτιμησα και το πηρα απο εκει, για να ειμαι καλλυμενος. αλλα και χωρις προσφορα, παλι θα εδινα 20-30€ επιπλεον για να το παρω απο "επισημα" καναλια αγορων, για να ειμαι καλλυμενος απο την εγγυηση..! 

 

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dante80 είπε

Ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά, και προχωράς.

Στην ζωή μου πάντως έχω μάθει (με οδυνηρό τρόπο) πως σε γενικές γραμμές η φτήνια τρώει τον παρά.

Η φτήνια τρώει τον παρά x 1000

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cabdik είπε

η αποδοση σε τετοιο στοιχημα ειναι 50-50.  

δλδ, εαν προχωρησεις σε αγορα και δεν σου βγαλει κανενα τεχνικο προβλημα, θα εχεςι ωφεληθει την διαφορα τιμης αγορας.  

ΕΑΝ ομως σου βγαλει καποιο προβλημα, θα αναγκαστεις να πληρωσεις παραπανω χρηματα για επισκευη καθως δεν θα καλυπτεσαι απο καμια εγγυηση. 

 

η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου....!!  

Εντελώς θεωρητικά , την εγγύηση την οφείλει ο τελικός πωλητής δηλ το κατάστημα που έκανε την πώληση. 

Υποτίθεται ότι ένα κατάστημα είναι γνώστης των προϊόντων του ή οφείλει να είναι και να ξέρει να επιλέγει αξιόπιστα προϊόντα για πώληση καθώς δεν είναι μια απλή μεταφορική εταιρία και δεν χρεώνει απλά μεταφορικά αλλά ένα αρκετά μεγαλύτερο κέρδος σαν ποσοστό στην αξία των προϊόντων.

Βέβαια έχει επικρατήσει η λογική να σε στέλνουν στην αντιπροσωπεία σε περίπτωση προβλήματος αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Πρακτικά αν δεν σε καλύψει το κατάστημα που κάνει παραεισαγωγή μπορείς να κάνεις καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή κλπ και να περιμένεις ... ή αν είναι μεγάλης αξίας αντικείμενο να βάλεις δικηγόρο. Όλα αυτά όμως για την βασική εγγύηση των 2 ετών σε διαρκή καταναλωτικά αγαθα.

Κι ο δικός μου επίλογος είναι ότι η απόφαση είναι δική του.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Εντελώς θεωρητικά , την εγγύηση την οφείλει ο τελικός πωλητής δηλ το κατάστημα που έκανε την πώληση. 

Υποτίθεται ότι ένα κατάστημα είναι γνώστης των προϊόντων του ή οφείλει να είναι και να ξέρει να επιλέγει αξιόπιστα προϊόντα για πώληση καθώς δεν είναι μια απλή μεταφορική εταιρία και δεν χρεώνει απλά μεταφορικά αλλά ένα αρκετά μεγαλύτερο κέρδος σαν ποσοστό στην αξία των προϊόντων.

Βέβαια έχει επικρατήσει η λογική να σε στέλνουν στην αντιπροσωπεία σε περίπτωση προβλήματος αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Πρακτικά αν δεν σε καλύψει το κατάστημα που κάνει παραεισαγωγή μπορείς να κάνεις καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή κλπ και να περιμένεις ... ή αν είναι μεγάλης αξίας αντικείμενο να βάλεις δικηγόρο. Όλα αυτά όμως για την βασική εγγύηση των 2 ετών σε διαρκή καταναλωτικά αγαθα.

Κι ο δικός μου επίλογος είναι ότι η απόφαση είναι δική του.

η εγγυηση ειναι μια υπηρεσια που αρχικως δινετε απο την κατασκευαστρια εταιρεια, και -προφανως- μεταφερεται μεσω του ΕΠΙΣΗΜΟΥ δικτου πωλησεων και σερβις..!!  αρα, τελικα, η ευθυνη της καλυψης της εγγυησης ανηκει στην εταιρεια.  

οταν λοιπον ενα προιον βγαινει εκτος του επισημου δικτυου, δινεται το δικαιωμα στην εταιρεια να αρνηθει την καλυψη της εγγυησης, για ευνοητους λογους. 

Οταν λοιπον δινετε εγγυηση απο το καταστημα, καλο θα ειναι να ρωταμε αν ειναι εγγυηση καταστηματος ή εταιρειας. γιατι οταν ειναι καταστηματος εχει την ευθυνη το καταστημα, αν ειναι εταιρειας, τοτε την ευθυνη την εχει η εταιρεια.  δεν συμπιπτουν παντοτε αυτα...!! 

 

παρ' ολα αυτα ομως, εγω εχω μια αλλη αποψη, που αφορα την εγγυηση παγκοσμιας καλυψης.  οταν εχω αγορασει ενα ΓΝΗΣΙΟ προιον συγκεκριμενης εταιρειας με αποδειξη και απο συγκεκριμενο καταστημα, και βρεθω σε μια αλλη χωρα-ηπειρος, ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να το καλυψει σε περιπτωση βλαβης? ναι ή οχι..? 

Εγω θεωρω πως ειναι αναγκαιο να καλυφθει, και χωρις αντιρρησεις.   ομως ακουμε διαφορα περιστατικα που γινονται τραγελαφικα πραγματα. εφ' οσον το προιον εχει S/Ν, και P/N, και VIN No, κλπ, μπορει σε δευτερολεπτα να ελεγχθει η γνησιοτητα, ωστε να καλυφθει αμεσα με την εγγυηση του...! γιατι τοση σπασ@ρχιδι@....δεν καταλαβαινω....!!  

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τους υπόλοιπους. Από προσωπική εμπειρία απλά να πω, πώς μια φορά αγόρασα κινητό που μου βγήκε DOA από μαγαζί στο Σκρουτζ και μου το άλλαξαν με καινούριο την επόμενη μέρα, και , εάν αγοράσεις από καλάθι του Σκρουτζ, είσαι καλυμμένος από το ίδιο το Σκρουτζ με ότι αυτό συνεπάγεται.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, cabdik είπε

η εγγυηση ειναι μια υπηρεσια που αρχικως δινετε απο την κατασκευαστρια εταιρεια, και -προφανως- μεταφερεται μεσω του ΕΠΙΣΗΜΟΥ δικτου πωλησεων και σερβις..!!  αρα, τελικα, η ευθυνη της καλυψης της εγγυησης ανηκει στην εταιρεια.  

οταν λοιπον ενα προιον βγαινει εκτος του επισημου δικτυου, δινεται το δικαιωμα στην εταιρεια να αρνηθει την καλυψη της εγγυησης, για ευνοητους λογους. 

Οταν λοιπον δινετε εγγυηση απο το καταστημα, καλο θα ειναι να ρωταμε αν ειναι εγγυηση καταστηματος ή εταιρειας. γιατι οταν ειναι καταστηματος εχει την ευθυνη το καταστημα, αν ειναι εταιρειας, τοτε την ευθυνη την εχει η εταιρεια.  δεν συμπιπτουν παντοτε αυτα...!! 

 

παρ' ολα αυτα ομως, εγω εχω μια αλλη αποψη, που αφορα την εγγυηση παγκοσμιας καλυψης.  οταν εχω αγορασει ενα ΓΝΗΣΙΟ προιον συγκεκριμενης εταιρειας με αποδειξη και απο συγκεκριμενο καταστημα, και βρεθω σε μια αλλη χωρα-ηπειρος, ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να το καλυψει σε περιπτωση βλαβης? ναι ή οχι..? 

Εγω θεωρω πως ειναι αναγκαιο να καλυφθει, και χωρις αντιρρησεις.   ομως ακουμε διαφορα περιστατικα που γινονται τραγελαφικα πραγματα. εφ' οσον το προιον εχει S/Ν, και P/N, και VIN No, κλπ, μπορει σε δευτερολεπτα να ελεγχθει η γνησιοτητα, ωστε να καλυφθει αμεσα με την εγγυηση του...! γιατι τοση σπασ@ρχιδι@....δεν καταλαβαινω....!!  

Συμφωνώ με το δια ταύτα αλλά ο νόμος προστασίας του καταναλωτή λέει αυτό που έγραψα. Στην ευρωπαϊκή ένωση ένα προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση και αυτή καλύπτει τον καταναλωτή. Το θέμα είναι πώς ο καταναλωτής θα εξυπηρετηθεί σε περίπτωση ελαττωματικού  προϊόντος.Δίκαιο ή άδικο λειτουργικό ή προβληματικό, θα μπορούσαμε να γράφουμε ατελείωτα . Από το ότι οι οι κατασκευαστές θέλουν να πιέσουν τα μικρομάγαζα και να τα μετατρέψουν σε franchisees ή να μονοπωλήσουν μαγαζιά τύπου λιντλ που προσφέρουν απλόχερα 3 χρόνια εγγύηση 

Δημοσ.

Προσωπικά, θεωρώ τις εγγυήσεις τα πιο πεταμένα λεφτά... σε όλα! 

Προφανώς ακόμα και η "δωρεάν" εγγύηση (ο 1ος χρόνος από την εταιρεία, ο 2ος απ' το μαγαζί, κ.λπ) είναι υπηρεσίες που τις έχουμε πληρώσει. Ακόμα και αν δε διαχωρίζονται με σαφήνεια στην τιμή, το κόστος τους είναι υπολογισμένο και έχει επιβαρύνει το προϊόν.

Με επιπλέον δεδομένο την ταλαιπωρία που υφίσταται όποιος επιχειρεί να κάνει χρήση της εγγύησης, αλλά και της (μικρής) πιθανότητας να χρειαστεί αυτή, έχω καταλήξει στο παραπάνω συμπέρασμα. Και το 'κανα πιο ακραίο όταν πήρα το τελευταίο αμάξι μου, που με ρώτησαν αν θέλω επέκταση εγγύησης +2 χρόνια για ~450 ευρώ... και τους λέω, αν δε θέλω καθόλου εγγύηση (zero, nil, nada!) θα μου κόψετε 450 ; Γέλασε, αλλά κατάλαβε :P

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Προσωπικά, θεωρώ τις εγγυήσεις τα πιο πεταμένα λεφτά... σε όλα! 

Προφανώς ακόμα και η "δωρεάν" εγγύηση (ο 1ος χρόνος από την εταιρεία, ο 2ος απ' το μαγαζί, κ.λπ) είναι υπηρεσίες που τις έχουμε πληρώσει. Ακόμα και αν δε διαχωρίζονται με σαφήνεια στην τιμή, το κόστος τους είναι υπολογισμένο και έχει επιβαρύνει το προϊόν.

Με επιπλέον δεδομένο την ταλαιπωρία που υφίσταται όποιος επιχειρεί να κάνει χρήση της εγγύησης, αλλά και της (μικρής) πιθανότητας να χρειαστεί αυτή, έχω καταλήξει στο παραπάνω συμπέρασμα. Και το 'κανα πιο ακραίο όταν πήρα το τελευταίο αμάξι μου, που με ρώτησαν αν θέλω επέκταση εγγύησης +2 χρόνια για ~450 ευρώ... και τους λέω, αν δε θέλω καθόλου εγγύηση (zero, nil, nada!) θα μου κόψετε 450 ; Γέλασε, αλλά κατάλαβε :P

 

πιστευω στην Ελλαδα συμβαινει μονο αυτό.Εχω ακουσει Αγγλία υποστηριξη για εγγυηση που σε τρελαινουν.Εδω ψαχνουν να βρουν τι λαθος εκανε ο χρηστης να ακυρωθει η εγγυηση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Προσωπικά, θεωρώ τις εγγυήσεις τα πιο πεταμένα λεφτά... σε όλα! 

Προφανώς ακόμα και η "δωρεάν" εγγύηση (ο 1ος χρόνος από την εταιρεία, ο 2ος απ' το μαγαζί, κ.λπ) είναι υπηρεσίες που τις έχουμε πληρώσει. Ακόμα και αν δε διαχωρίζονται με σαφήνεια στην τιμή, το κόστος τους είναι υπολογισμένο και έχει επιβαρύνει το προϊόν.

Στην τιμή ναι μεν είναι υπολογισμένο, αλλά όχι για όλα τα τεμάχια που θα βγουν στην αγορά. Σε ένα κινητό μπορεί να έχουν υπολογίσει ένα 2% πάνω στην τιμή, για να είναι καλυμμένοι για το 2% που θα βγει ελαττωματικό (πχ τα ποσοστά μπορούν να υπολογιστούν με προηγούμενες σειρές). 

Αντίστοιχα και στην υγεία. Πληρώνουμε όλοι για να τους χρειαστούν ελάχιστοι 

Πάντως μέχρι τώρα δεν είχα κανένα θέμα για χρήση εγγύησης. Επίσης, ο νόμος και η σύμβαση (aka η απόδειξη) είναι μεταξύ πωλητή και καταναλωτή. Αν δεν υποστηρίζεται η εγγύηση εδώ, ο πωλητής επιστρέφει το ποσό + το αντικαθιστά. Ο νόμος δεν διαχωρίζει τα παραεισαγωγης

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Συμφωνώ με το δια ταύτα αλλά ο νόμος προστασίας του καταναλωτή λέει αυτό που έγραψα. Στην ευρωπαϊκή ένωση ένα προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση και αυτή καλύπτει τον καταναλωτή. Το θέμα είναι πώς ο καταναλωτής θα εξυπηρετηθεί σε περίπτωση ελαττωματικού  προϊόντος.Δίκαιο ή άδικο λειτουργικό ή προβληματικό, θα μπορούσαμε να γράφουμε ατελείωτα . Από το ότι οι οι κατασκευαστές θέλουν να πιέσουν τα μικρομάγαζα και να τα μετατρέψουν σε franchisees ή να μονοπωλήσουν μαγαζιά τύπου λιντλ που προσφέρουν απλόχερα 3 χρόνια εγγύηση 

συμφωνω οτι θα μπορουσαμε να γραφουμε ατελειωτα..! 

και ο νομος καλα κανει και οριζει 2 χρονια υποχρεωτικης εγγυησης πανευρωπαικα.  εγω ομως μπαινω σε καποια αλλα "χωραφια",  "πισω απο την κουρτινα".  Να το κανω με παραδειγμα, εστω οτι εχεις ενα καταστημα ηλεκτρικων ειδων και πουλας κινητα. και εχεις παρει μια παρτιδα 100τεμαχια απο ενα μοντελο που βγαινει 50% ελλατωματικο. εισαι υποχρεωμενος σαν καταστημα που παρεχει εγγυηση να το αντικαταστησεις. Σωστα?  (απαντω....)  Σωστα...!!   εσυ λοιπον μετα σαν καταστημα δεν θα κανεις το ιδιο που εκανε και ο πελατης?  δεν θα πας στην εταιρεια που αγορασες το προιον, ωστε να στο αντικαταστησει και εσενα (=καταστημα) ωστε να μην "φορτωθεις" εσυ την ζημια?  αυτο ειπα πριν.. !

η εγγυηση ειναι μια αλυσιδα που μεταφερεται απο τον κατασκευαστη. και ΠΡΕΠΕΙ να τηρειται ευλαβικα, για να ειναι ικανοποιημενος ο πελατης απο την Χ εταιρεια, ωστε σε βαθος χρονου με την αξιοπιστια της να κανει επιπλεον πωλησεις η εταιρεια, αφου ο πελατης θα ειναι σιγουρος οτι και προβληματικο προιον να βγει, θα αντικατασταθει αμεσα. 

εννοειται, φυσικα οτι ειναι υπολογισμενα ολα μεσα στις τιμες πωλησης..! 

Για αυτο που ειπα πιο πριν ομως,  αναφερομαι σε περιπτωσεις που αρνειται το καταστημα , ή ο επισημος αντιπροσωπος, να καλυψει την εγγυηση, επειδη ειναι παραεισαγωγης (απο τριτες χωρες ειδικα, και οχι απο ΕΕ). σε αυτες τις περιπτωσεις αναφερθηκα κυριως.  και λεω γιατι εφ' οσον κυριε ειναι γνησιο προιον της Χ μαρκας, δεν το καλυπτεις σε αλλη χωρα...??  Δλδ αυτο που λεω ειναι οτι θα επρεπε η εγγυηση να ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ και οχι μονο ΕΕ..!! 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Haldol είπε

Προσωπικά, θεωρώ τις εγγυήσεις τα πιο πεταμένα λεφτά... σε όλα! 

Προφανώς ακόμα και η "δωρεάν" εγγύηση (ο 1ος χρόνος από την εταιρεία, ο 2ος απ' το μαγαζί, κ.λπ) είναι υπηρεσίες που τις έχουμε πληρώσει. Ακόμα και αν δε διαχωρίζονται με σαφήνεια στην τιμή, το κόστος τους είναι υπολογισμένο και έχει επιβαρύνει το προϊόν.

Με επιπλέον δεδομένο την ταλαιπωρία που υφίσταται όποιος επιχειρεί να κάνει χρήση της εγγύησης, αλλά και της (μικρής) πιθανότητας να χρειαστεί αυτή, έχω καταλήξει στο παραπάνω συμπέρασμα. Και το 'κανα πιο ακραίο όταν πήρα το τελευταίο αμάξι μου, που με ρώτησαν αν θέλω επέκταση εγγύησης +2 χρόνια για ~450 ευρώ... και τους λέω, αν δε θέλω καθόλου εγγύηση (zero, nil, nada!) θα μου κόψετε 450 ; Γέλασε, αλλά κατάλαβε :P

 

Μέχρι να τις χρειαστείς είναι πεταμένα λεφτά, σαν την οδική ασφάλεια περίπου :)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...