Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Mirage [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μονο σοβαρα? Τοσο λιγο ηταν μονο τα πρωτα πριν 10 χρονια. Απο τις 200 ωρες του valhalla στις 20? 

Έχει έχουν πει πάντως επίσημα. Και στις 30 ώρες για completionists. Μην ξεχνάς πως δε θα είναι RPG...

https://www.pcgamesn.com/assassins-creed-mirage/length#:~:text=According to Ubisoft Bordeaux's lead,to 30 hours for completionists.

Επεξ/σία από naruto14
  • Like 2
  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Από 200 βαρετές ώρες προτιμώ 15-20 δυνατές ώρες.

Προφανως αλλα θα ειναι για να δουμε. Νομιζω η ισορροπια ηταν με το origins απο ολο αυτο το rpg στυλ. Με το odyssey ξεφυγαν και με το valhalla το τερματισαν. Τωρα φαινεται να θελουν να επιστρεψουν στο αρχικο pace των παλιων εκτος αν ειναι κατι σαν ενδιαμεσος κρικος με το infinity και ξανα πανε στις πολλες ωρες. 

Δημοσ.

Πάλι όμως έχουν βάλει ''υπερφυσικά abilities'' όπως το να κάνει teleport στον εχθρό και execute..Γύρισαν μεν στην παλιά φόρμουλα αλλά κράτησαν τη ''σαχλαμάρα'' των RPG.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Από 200 βαρετές ώρες προτιμώ 15-20 δυνατές ώρες.

Χίλιες φορές αυτό με ωραία cinematic, σενάριο, σκηνοθεσία, lore. Δε χρειάζονται 300 ώρες ανούσιας εξερεύνησης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα λεφτά του developement θα τα βγάλουν μονάχα απο τους άκυρους που δεν παίζουν κανένα παιχνίδι και απλά θέλουν να τρέξουν benchmarks ΑΑΑ openworld παιχνιδιού στο i-phone τους.

Θυμάμαι απο το AC Origins που είχε φοβερό και λεπτομερέστατο benchmark ingame κιολας. Θα το ευχαριστηθούνε το παιχνίδι κι ας μην το παίξουν και πολύ.😁

Επεξ/σία από psof
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Arkin είπε

Προφανως αλλα θα ειναι για να δουμε. Νομιζω η ισορροπια ηταν με το origins απο ολο αυτο το rpg στυλ. Με το odyssey ξεφυγαν και με το valhalla το τερματισαν. Τωρα φαινεται να θελουν να επιστρεψουν στο αρχικο pace των παλιων εκτος αν ειναι κατι σαν ενδιαμεσος κρικος με το infinity και ξανα πανε στις πολλες ωρες. 

Αυτό είναι το πλάνο τους. Ένα ενδιάμεσο διάλειμαμ τώρα πριν το Codename Red στην Ιαπωνία δώσει κάτι πολύ μεγάλο σε RPG. Ελπίζω τουλάχιστον να αλλάξει ριζικά την φόρμουλα των open world της Ubisoft εκείνο. Αν και μάλλον με την ελπίδα θα μείνω :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιο προβλέψιμες βαθμολογίες δεν γίνονται.  Από ότι διάβασα,  6-7αρι είναι.  Δηλαδή ότι παίρνει η ubisoft εδώ και 5ετια+ 

Με τόσα παιχνίδια που έχουν βγει και θα βγουν και τόσο λίγο χρόνο,  τέτοιο παιχνίδι απορρίπτεται αμέσως.  

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...