Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Mirage [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ίδιο borefest αποκλείεται να είναι αφού δεν θα είναι στυλ Valhalla open-world με 1 εκατομμύριο quests αλλά ''linear'' experience σαν τα πρώτα. Ο οπτικός τομέας βελτιώθηκε ή μου φαίνεται ; Πλέον δείχνει καλό, ειδικά στους φωτισμούς θυμίζει Unity.

  • Like 1
  • Απαντ. 441
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τελικά έχει γίνει λίγο - πολύ της μόδας το γενικότερο κράξιμο στη σειρά Assassin's Creed, ακόμα και σε στιγμές που πραγματικά σε κάνει να απορείς γιατί. Επιστροφή στις ρίζες λένε οι άνθρωποι, και τρώνε κράξιμο -από μια μερίδα παιχτών- ακόμη και για αυτό το γεγονός. 

Πέρα από αυτά τα τετριμμένα, πολύ ενδιαφέρον προμηνύεται το Mirage. 

Δημοσ.

Δεν έχει καθόλου να κάνει με το τι είναι της μόδας θεωρώ. Απλά οι δύο φιλοσοφίες (πιο γραμμικό και action/πιο open world και rpg) είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ τους που δεν μπορείς να ικανοποιήσεις όλο το player base.

Παρόλα αυτά, συγκεκριμένα για τη σειρά AC (καλά, και γενικότερα imo), η ubi έχει δώσει πολύ ψωμί για κράξιμο ανά τα χρόνια.

Προσωπικά, ειδικά για τα side quests, πλήρως δικαιολογημένο το κράξιμο. Τελευταία που ολοκλήρωσα είναι αυτά για το homestead στο AC3. Και εκείνα ακόμα δεν έλεγαν τίποτα από άποψη gameplay.

  • Like 1
Δημοσ.

Εν το μεταξύ, διαβάζοντας όλα αυτά που λέτε από πάνω και έχοντας σε εκτίμηση το Assassins Creed (το πρώτο)

-Γραμμικό δεν ήταν τότε στο μακρινό 2007 (διορθώστε με αν θυμάμαι λάθος), διάλεγες με ποια σειρά θα πας τα 9 contracts

-Επαναλαμβανόμενο (αν και ωραίο και ευχάριστo game) ήταν καθώς έκανες 9 αντίστοιχα μεταξύ τους contracts

-Και τα βαριά rpg στοιχεία είναι "πρόσφατο" απόκτημα ενώ το κράξιμο στην σειρά υπήρχε και στο 3 και στο unity και στο syndicate.

 

Δημοσ.

Από χόμπι ορισμένοι κράζουν οτιδήποτε βγάζει η Ubisoft, έτσι ακριβώς έκαναν και στο 3 και στο Unity, όπως σωστά σημειώνει ο φίλος. Κι αν το μεγαλύτερο κράξιμο το έφαγε το Valhalla, ας αναλογιστούν τουλάχιστον ότι εμπορικά το παιχνίδι σάρωσε στην κυριολεξία τα πάντα στο πέρασμά του, τόσο ως Assassin's Creed τίτλος (μακράν ο πιο επιτυχημένος μέχρι σήμερα που μιλάμε), όσο και σαν τίτλος του κολοσσού που ακούει στο όνομα Ubisoft (δεύτερος πιο επιτυχημένος τίτλος όλων των εποχών στην χρυσή ιστορία της εταιρείας). Τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε, προσωπικά μου θυμίζουν εκείνα τα χιλιοπαιγμένα memes που τονίζουν ότι οφείλεις να αφήνεις του άλλους να διασκεδάζουν με κάτι που ίσως εσύ και άλλοι 2-3 δεν βρίσκετε διασκεδαστικό. Έτσι είναι. Αν τυχόν σε έναν δεν αρέσουν τα πολλά side - quests (ως παράδειγμα το φέρνω), υπάρχουν εκεί έξω μιλιούνια παιχτών που τα βρίσκουν διασκεδαστικά και θέλουν να τα ολοκληρώσουν όλα. Απλά πράγματα. Για να επανέλθουμε στο ζήτημα του Mirage, προφανώς πρόκειται για τίτλο που θα προσπαθήσει να πάρει με το μέρος του και τους... "γκρινιάρηδες", όντας πιο άμεσο και πιο compact. Μένει να φανεί αυτό και στην πράξη. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ περνάω μια χαρά με τα AC πάντως, μόνο το Syndicate δεν τερμάτισα(Δεν θυμάμαι ακριβώς το λόγο). Βέβαια να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα άλλο ένα βαρετό AC σαν το Valhalla, χαίρομαι που επιστρέφουν στις ρίζες.

Επίσης κυκλοφορούν φήμες για remake του Black Flag που για πολλούς θεωρείται το top AC.

Δημοσ.

Η ubisoft δεν εχει writers ,εκει ειναι το μεγαλυτερο προβλημα . Εχω υποστει επαναλαμβανομενο gameplay αν το narrative σε κραταει . Ε σε αυτον τον τομεα 12χρονα θα γραφανε καλυτερες ιστοριες απο αυτες που βλεπουμε απο την ubisoft. 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δε μου αρέσει το νέο teleport kill και ελπίζω σε κάθε quest να μην έχουμε challenges (π.χ. μην φας damage, κάνε 3 aerial kills, τελείωσε την αποστολή στον τάδε χρόνο, μην σε καταλάβουν κλπ), που απ' ότι βλέπω θα υπάρχουν. Δε σε αφήνει το σύστημα να παίξεις όπως θες και να ξεκλειδώσεις τα πάντα.

Δημοσ.

Πολύ ενθουσιασμένος πάντως. Ένα AC όπως τα παλιά - καλά.

Επίσης μακάρι η Ubisoft να συνέχιζε αυτό το μοντέλο με μικρά και πιο Linear παιχνίδια. Δεν χρειάζεται ότι φτιάχνει να είναι 200+ ώρες παιχνιδιού.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BlueBlade είπε

Πολύ ενθουσιασμένος πάντως. Ένα AC όπως τα παλιά - καλά.

Επίσης μακάρι η Ubisoft να συνέχιζε αυτό το μοντέλο με μικρά και πιο Linear παιχνίδια. Δεν χρειάζεται ότι φτιάχνει να είναι 200+ ώρες παιχνιδιού.

πας για day1 δλδ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, firepc είπε

πας για day1 δλδ?

Day1 έχω σταματήσει χρόνια τώρα. Δεν έχω ούτε τον χρόνο αλλά κυρίως δεν καίγομαι τόσο πια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...