sd@greek Δημοσ. 30 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2022 Φίλοι, αναγκάζομαι να ανοίξω αυτό το θέμα εδώ διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα συστημικό με το voucher, στην προσπάθεια μου να αγοράσω laptop που συμμετέχει κανονικά στην ψηφιακή μέριμνα. Πιο συγκεκριμένα περιμένω 2 ημέρες να εξαφανιστεί το μήνυμα "συστημικό πρόβλημα με voucher" από τον server του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ, για να μου επιτρέψουν να παραλάβω το μηχάνημα που είναι ήδη στο κατάστημα τους δεσμευμένο για μένα (- πήγα και το είδα -). Σε ερώτηση μου για το τί είναι ακριβώς αυτό το συστημικό λάθος δεν ήξεραν να μου πουν... Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία και τί έγινε τελικά; Ευχαριστώ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα