Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατα εκτελωνισα ένα Sportage 1,7 diesel 140 άλογα αυτόματο γύρω στα 105Κ χλμ. Γύρω στα 2.000€ βγήκε το τελωνείο. Το έφερα οδικώς από Σουηδία. Το ταξίδι από Γερμανία δεν είναι τίποτα, ειδικά για 2 οδηγούς, σε 3 μέρες βγαίνει άνετα.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 29/8/2022 στις 6:27 ΜΜ, davarisx είπε

Αδερφέ κανένας δεν σου είπε ότι είναι για πέταμα.Εχει καλά και καθαρά μεταχειρισμένα αλλά σε πολύ ακριβές τιμές.

Αμάξια με 200.000χλμ+ οι Γερμανοί τα έχουνε για σαβουρα (του στυλ οτι ήταν να δώσει το έδωσε)και τα διώχνουν σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Βουλγαρία 

Βρήκες φτηνό αμάξι οκ,αλλά εδώ θα είμαστε όταν αρχίσουν τα όργανα με dpf,μπεκ,αντλία υψηλής, τουρμπίνα, σινεμπλόκ κτλ. και θα ρωτάς τι κάνω τώρα.

Στην Γερμανία υπάρχει νόμος που πρέπει ο πωλητής να ενημερώσει τον αγοραστή για οποιοδήποτε πρόβλημα/ελάττωμα έχει το όχημα,σε αντιθετη περίπτωση έχει κυρώσεις.

Αυτά τα αμάξια λοιπόν με τέτοια χλμ δεν πωλούνται μέσα στην Γερμανία αλλά καταλήγουν στις χωματερές του βαλκανικού νότου.

Εσύ έχεις το καρπούζι εσύ και το μαχαίρι λοιπόν,εγώ την γνώμη μου σου είπα γιατί δουλεύω με Γερμανία.

Τελωνείο και 500 ευρώ να κόψεις τιμολόγιο θα πληρώσεις βάση αξίας που θα βγάλουν.

Ενώ εδώ με 200.000 τα αμάξια είναι αστέρια. Όντως τα αλλάζουν στα 200-300.000 χιλιόμετρα λόγο οικονομικής άνεσης και έτσι είναι και το σωστό. Τα αμάξια που κάνουν τόσα χιλιόμετρα στην Ελλάδα είναι πραγματικά για πέταμα σε αντίθεση με της Γερμανίας που συντηρούνται πολύ καλύτερα επίσης λόγο οικονομικής άνεσης και λόγο καλύτερου οδικού δικτύου. Βασικά μπορεί εκεί ένα αμάξι να έχει κάνει και 300.000 χιλιόμετρα και να είναι τα περισσότερα σε εθνική οδό. Συνήθως έτσι γίνετε γιατί είναι μεγάλες οι αποστάσεις που κάνουν συνήθως οι Γερμανοί. Δεν συγκρίνετε ένα αμάξι με τα ίδια χιλιόμετρα Ελλάδα και Γερμανία. Καμία σχέση το ένα με το άλλο! Ένα πρόβλημα είναι το αλάτι αλλά αυτό μπορεί να ελεγχτεί εν μέρη. Όταν δεν έχεις λεφτά φίλε μου και κάνεις οικογένεια ψάχνεις να γλυτώσεις και 2-3000 για να κάνεις δουλειά σου. Όταν είχαμε τα πετάγαμε για Escort cabrio ΜΚ5 που το μετατρέψαμε σε 2000 RS. Ο καθένας με ότι έχει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διαφωνώ μαζί σου.

Οι Γερμανοί έχουν μια θεωρία.μολις το αμάξι βγάλει την πρώτη βλάβη το πουλάνε όχι επειδή έχουν την οικονομική άνεση(είναι σφιχτά και εκεί τα πράγματα πλέον)αλλά επειδή ξέρουν ότι θα έρθει σύντομα και η 2η και η 3η βλάβη.

Μια αντλία υψηλής να σου βγάλει είναι 2000 στο νερό.

Κάθε ένας ότι νομίζει κάνει βέβαια,απλα σκέψου ότι εγώ με τόσες άκρες στην Γερμανία και δεν πήρα αμάξι από εκεί.

Ρίξε μια ματιά στο stock center της βελμαρ εγώ πήρα astra k diesel με 9000χλμ και corsa E turbo βενζινη με 18000χλμ.

Επεξ/σία από davarisx
Δημοσ.
2 ώρες πριν, davarisx είπε

Γερμανοί έχουν μια θεωρία.μολις το αμάξι βγάλει την πρώτη βλάβη το πουλάνε όχι επειδή έχουν την οικονομική άνεση(είναι σφιχτά και εκεί τα πράγματα πλέον)αλλά επειδή ξέρουν ότι θα έρθει σύντομα και η 2η και η 3η βλάβη.

Δεν ισχύει ούτε στο απειροελάχιστο αυτό.δική σου υποκειμενική θεωρία.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν ισχύει ούτε στο απειροελάχιστο αυτό.δική σου υποκειμενική θεωρία.

Σαφως είναι το δικό μου πιστεύω.

Οπως επίσης και ότι η Ελλάδα έχει καταντήσει να είναι η χωματερή της Ευρώπης.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, PhoneKiller είπε

Ενώ εδώ με 200.000 τα αμάξια είναι αστέρια. Όντως τα αλλάζουν στα 200-300.000 χιλιόμετρα λόγο οικονομικής άνεσης και έτσι είναι και το σωστό. Τα αμάξια που κάνουν τόσα χιλιόμετρα στην Ελλάδα είναι πραγματικά για πέταμα σε αντίθεση με της Γερμανίας που συντηρούνται πολύ καλύτερα επίσης λόγο οικονομικής άνεσης και λόγο καλύτερου οδικού δικτύου. Βασικά μπορεί εκεί ένα αμάξι να έχει κάνει και 300.000 χιλιόμετρα και να είναι τα περισσότερα σε εθνική οδό. Συνήθως έτσι γίνετε γιατί είναι μεγάλες οι αποστάσεις που κάνουν συνήθως οι Γερμανοί. Δεν συγκρίνετε ένα αμάξι με τα ίδια χιλιόμετρα Ελλάδα και Γερμανία. Καμία σχέση το ένα με το άλλο! Ένα πρόβλημα είναι το αλάτι αλλά αυτό μπορεί να ελεγχτεί εν μέρη. Όταν δεν έχεις λεφτά φίλε μου και κάνεις οικογένεια ψάχνεις να γλυτώσεις και 2-3000 για να κάνεις δουλειά σου. Όταν είχαμε τα πετάγαμε για Escort cabrio ΜΚ5 που το μετατρέψαμε σε 2000 RS. Ο καθένας με ότι έχει.

Αυτό ισχύει εν μερη γιατι το μοτέρ που εχει κανει 200 με 300 χιλιαδες χλμ ειναι το ιδιο ταλαιπωρημενο και στην Ελλαδα και στην Γερμανια. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...