terry308 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 35 λεπτά πριν, kormos είπε Αναφέρεσαι τώρα όμως για κάτι ιδιαίτερο... Σε βάθος χρόνου φαίνονται τα εισαγωγής από το τι θα διαβάσει κάποιο διαγνωστικό σε σχέση με ότι έχει "κρύψει" ο πωλητής. Μφχ Το ίδιο ισχύει και για τους μαντραδες και για τα μεταχειρισμένα γενικώς, ακόμα και από ιδιώτη.. όσο ειλικρινής κι αν είναι κανείς.... το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο.. Η αγορά μεταχειρισμένου αυτά έχει, δεν είναι καινούργιο! Γιατί ακόμα και τα καινούργια έχουν θέματα πολλές φορές και πολλοί έχουμε αντιμετώπισει προβλήματα που καλύφθηκαν "στην εγγύηση" ή και όχι.... Όπως και να έχει το θέμα, γεροί να είμαστε, προσωπικά εαν χρειαστεί να πάρω ξανά μεταχειρισμένο δε θα κάνω τσάμπα μαγκα κανέναν μαντρά ή εκμετάλλευτη κτλ κτλ. με τον ιδρώτα μου για τουλάχιστον ένα δύο και μηνιαίους μου μισθούς.
kormos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 3 λεπτά πριν, terry308 είπε Το ίδιο ισχύει και για τους μαντραδες και για τα μεταχειρισμένα γενικώς, ακόμα και από ιδιώτη.. όσο ειλικρινής κι αν είναι κανείς.... το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο.. Η αγορά μεταχειρισμένου αυτά έχει, δεν είναι καινούργιο! Γιατί ακόμα και τα καινούργια έχουν θέματα πολλές φορές και πολλοί έχουμε αντιμετώπισει προβλήματα που καλύφθηκαν "στην εγγύηση" ή και όχι.... Όπως και να έχει το θέμα, γεροί να είμαστε, προσωπικά εαν χρειαστεί να πάρω ξανά μεταχειρισμένο δε θα κάνω τσάμπα μαγκα κανέναν μαντρά ή εκμετάλλευτη κτλ κτλ. με τον ιδρώτα μου για τουλάχιστον ένα δύο και μηνιαίους μου μισθούς. Σίγουρα ισχύει αυτό... Απλά δεν ξέρω από άποψη χρόνου, ταλαιπωρίας, εξόδων κλπ αξίζει ή όχι για. Δεν έχει τύχει να ασχοληθώ οπότε πληροφοριακά τα έθεσα
thanasis00 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, terry308 είπε Επειδή ήμουν στη εύρεση οχήματος φέτος, έφερα όχημα όπως το ήθελα και με full full εξοπλισμό χωρίς μεσαζοντες... εν τέλει γλύτωσα περί των 2.000€.. τουλάχιστον,μπορεί και παραπάνω γιατί η έκδοση που έφερα δεν κυκλοφορούσε στην Ελλάδα και τα Ελληνικά ίδιου τύπου με χειρότερο εξοπλισμό ήταν σαφώς ακριβότερα ακόμα και από ιδιώτη.... Θα μπορούσες να μας περιγράψει τη διαδικασία που ακολούθησε για να βρεις, να τσεκαρεις και να φέρεις το αμάξι απ' έξω; 2 ώρες πριν, terry308 είπε Επειδή ήμουν στη εύρεση οχήματος φέτος, έφερα όχημα όπως το ήθελα και με full full εξοπλισμό χωρίς μεσαζοντες... εν τέλει γλύτωσα περί των 2.000€.. τουλάχιστον,μπορεί και παραπάνω γιατί η έκδοση που έφερα δεν κυκλοφορούσε στην Ελλάδα και τα Ελληνικά ίδιου τύπου με χειρότερο εξοπλισμό ήταν σαφώς ακριβότερα ακόμα και από ιδιώτη... Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2022 από thanasis00
giwrgos555 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Μην πάτε στους εκτελωνιστές βγάλτε φωτοτυπία την άδεια του αυτοκινήτου και πηγαίντε και ρωτήστε την Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου Αθηνών να σας βγάλει ακριβώς τι θα πληρώσετε. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2022 από giwrgos555 1
terry308 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, thanasis00 είπε Θα μπορούσες να μας περιγράψει τη διαδικασία που ακολούθησε για να βρεις, να τσεκαρεις και να φέρεις το αμάξι απ' έξω; Η καλύτερη λύση είναι τα μετρητά και πας Γερμανία, Ολλανδία κτλ , μένεις 2-3-4 μέρες (μέσο κόστος ξενοδοχείου στη Γερμανία 45-50€/νύχτα) πας ο ίδιος με έναν γνώστη και το βλέπετε. Φθηνά εισιτήρια υπάρχουν (όχι όμως αυτούς τους μήνες από Ελλάδα λόγω τουριστικής περιόδου , αλλά και πάλι μπορεί να βρεθεί κοντά στα 100€ μονή διαδρομή) Αγγλικά μιλούσαν όλοι όσοι πήγαμε (πηγα με φίλο που ασχολείται με εισαγωγές , ως οδηγός σε 2ο όχημα που θα κατέβαζε και δε μιλούσε καθόλου καλά Αγγλικά αλλά η συνεννόηση έβγαινε ) , οι " ευκαιρίες " φεύγουν πολύ γρήγορα , γι αυτό και έγραψα καλό θα ήταν να πας ο ίδιος ή να έχεις έναν έμπιστο να τρέξει για εσένα . Είχαμε πάει να δούμε ένα που είχε μπεί σε αγγελία και σε 10 λεπτά , τον είχαν καλέσει τουλάχιστον 3 Ελληνες μαντράδες .... πήγαμε με το κασέρι και το κλείσαμε ... με λίγο παζάρι έπεσε κι από την τιμή της αγγελίας Το δικό μου το βρήκα μεσω του mobile.de , έγινε μεσω whats up η επικοινωνία κι έστειλα γνωστό γνωστού με ένα μικρό αντίτιμο φυσικά για να κάνει τον έλεγχο και να μου στείλει υλικό , το παλικάρι μου έκανε βιντεοκλήση και τα ειδα ολα οσα ηθελα , (το παλικάρι δουλευε σε ΚΤΕΟ Γερμανίας ) , μιλήσαμε με το μαντρά , κλείσαμε τιμή και εστειλα με εμβασμα ενα ποσό προκαταβολής , συνεννοήθηκα με άμαξα (το αμάξι είχε χτύπημα στο φανάρι και δεν ερχόταν οδικώς - ή βασικά εγώ δεν ήθελα να το φέρω οδικώς για ασφάλεια ) , οπότε κλείσαμε ραντεβού , εξόφλησα το ποσό του αμαξιού και έλαβα αμεσα το χαρτί της αγοράς . Πήγε η άμαξα , πήρε τα 2 κλειδιά , τα έγγραφα του οχήματος και της αγοράς , το κατέβασε και πήγαμε εκτελωνιστή (είχα πάρει το κόστος εκτελωνισμού αφού έστειλα τη αδεια κυκλοφορίας του αμαξιού) , έγιναν οι διαδικασίες εκτελωνισμού , παράλληλα ξεκίνησα την επισκευή , ετοιμάστηκε , πέρασε ΚΤΕΟ Ελληνικό (υπήρχε ΚΤΕΟ Γερμανίας σε ισχύ αλλά πρέπει να περάσει και λόγω έκδοσης -cng- ) πήγαμε συγκοινωνιών για άδεια και πινακίδες , με τα έγγραφα , μας έστειλε εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας , απλά πήγα και πήρα μια βεβαίωση 0€ τελών γιατί δεν έχει τέλη , γύρισα στο συγκοινωνών έδωσα το χαρτί και πήρα άδεια και πινακίδες , έβγαλα ασφάλεια και κυκλοφορώ, "ταλαιπωρήθηκα" λίγο καιρό λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αλλά εν τέλει τα άξιζε 100000% Οδικώς τα έξοδα για να κατέβει είναι περίπου 650-700€ με 2 διανυκτερεύσεις , φαγητά -καφεδες ,καύσιμα , διόδια , βενιέτες , προσωρινές πινακίδες κτλ κτλ .... μπορεί να γίνει σαν ταξιδάκι , με στάσεις Αυστρία - Βουδαπέστη κτλ κτλ ... ενω η άμαξα μου κόστισε 800€ ... χωρίς "ταλαιπωρία" Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2022 από terry308 2 1
chaosmaster Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 40 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε Μην πάτε στους εκτελωνιστές βγάλτε φωτοτυπία την άδεια του αυτοκινήτου και πηγαίντε και ρωτήστε την Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου Αθηνών να σας βγάλει ακριβώς τι θα πληρώσετε. Κ όταν έρθει το αμάξι ΔΑΟ κ εκτελωνισμό θα κάνεις μόνος σου; 😂😂😂
dbrillis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, terry308 είπε Η καλύτερη λύση είναι τα μετρητά και πας Γερμανία, Ολλανδία κτλ , μένεις 2-3-4 μέρες (μέσο κόστος ξενοδοχείου στη Γερμανία 45-50€/νύχτα) πας ο ίδιος με έναν γνώστη και το βλέπετε. Φθηνά εισιτήρια υπάρχουν (όχι όμως αυτούς τους μήνες από Ελλάδα λόγω τουριστικής περιόδου , αλλά και πάλι μπορεί να βρεθεί κοντά στα 100€ μονή διαδρομή) Αγγλικά μιλούσαν όλοι όσοι πήγαμε (πηγα με φίλο που ασχολείται με εισαγωγές , ως οδηγός σε 2ο όχημα που θα κατέβαζε και δε μιλούσε καθόλου καλά Αγγλικά αλλά η συνεννόηση έβγαινε ) , οι " ευκαιρίες " φεύγουν πολύ γρήγορα , γι αυτό και έγραψα καλό θα ήταν να πας ο ίδιος ή να έχεις έναν έμπιστο να τρέξει για εσένα . Είχαμε πάει να δούμε ένα που είχε μπεί σε αγγελία και σε 10 λεπτά , τον είχαν καλέσει τουλάχιστον 3 Ελληνες μαντράδες .... πήγαμε με το κασέρι και το κλείσαμε ... με λίγο παζάρι έπεσε κι από την τιμή της αγγελίας Το δικό μου το βρήκα μεσω του mobile.de , έγινε μεσω whats up η επικοινωνία κι έστειλα γνωστό γνωστού με ένα μικρό αντίτιμο φυσικά για να κάνει τον έλεγχο και να μου στείλει υλικό , το παλικάρι μου έκανε βιντεοκλήση και τα ειδα ολα οσα ηθελα , (το παλικάρι δουλευε σε ΚΤΕΟ Γερμανίας ) , μιλήσαμε με το μαντρά , κλείσαμε τιμή και εστειλα με εμβασμα ενα ποσό προκαταβολής , συνεννοήθηκα με άμαξα (το αμάξι είχε χτύπημα στο φανάρι και δεν ερχόταν οδικώς - ή βασικά εγώ δεν ήθελα να το φέρω οδικώς για ασφάλεια ) , οπότε κλείσαμε ραντεβού , εξόφλησα το ποσό του αμαξιού και έλαβα αμεσα το χαρτί της αγοράς . Πήγε η άμαξα , πήρε τα 2 κλειδιά , τα έγγραφα του οχήματος και της αγοράς , το κατέβασε και πήγαμε εκτελωνιστή (είχα πάρει το κόστος εκτελωνισμού αφού έστειλα τη αδεια κυκλοφορίας του αμαξιού) , έγιναν οι διαδικασίες εκτελωνισμού , παράλληλα ξεκίνησα την επισκευή , ετοιμάστηκε , πέρασε ΚΤΕΟ Ελληνικό (υπήρχε ΚΤΕΟ Γερμανίας σε ισχύ αλλά πρέπει να περάσει και λόγω έκδοσης -cng- ) πήγαμε συγκοινωνιών για άδεια και πινακίδες , με τα έγγραφα , μας έστειλε εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας , απλά πήγα και πήρα μια βεβαίωση 0€ τελών γιατί δεν έχει τέλη , γύρισα στο συγκοινωνών έδωσα το χαρτί και πήρα άδεια και πινακίδες , έβγαλα ασφάλεια και κυκλοφορώ, "ταλαιπωρήθηκα" λίγο καιρό λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αλλά εν τέλει τα άξιζε 100000% Οδικώς τα έξοδα για να κατέβει είναι περίπου 650-700€ με 2 διανυκτερεύσεις , φαγητά -καφεδες ,καύσιμα , διόδια , βενιέτες , προσωρινές πινακίδες κτλ κτλ .... μπορεί να γίνει σαν ταξιδάκι , με στάσεις Αυστρία - Βουδαπέστη κτλ κτλ ... ενω η άμαξα μου κόστισε 800€ ... χωρίς "ταλαιπωρία" Επειδή ψαχνω και εγώ, είναι καλοί μηχανικοί οσοι δουλεύουν στο ΚΤΕΟ Γερμανίας;
thanasis00 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, terry308 είπε Η καλύτερη λύση είναι τα μετρητά και πας Γερμανία, Ολλανδία κτλ , μένεις 2-3-4 μέρες (μέσο κόστος ξενοδοχείου στη Γερμανία 45-50€/νύχτα) πας ο ίδιος με έναν γνώστη και το βλέπετε. Φθηνά εισιτήρια υπάρχουν (όχι όμως αυτούς τους μήνες από Ελλάδα λόγω τουριστικής περιόδου , αλλά και πάλι μπορεί να βρεθεί κοντά στα 100€ μονή διαδρομή) Αγγλικά μιλούσαν όλοι όσοι πήγαμε (πηγα με φίλο που ασχολείται με εισαγωγές , ως οδηγός σε 2ο όχημα που θα κατέβαζε και δε μιλούσε καθόλου καλά Αγγλικά αλλά η συνεννόηση έβγαινε ) , οι " ευκαιρίες " φεύγουν πολύ γρήγορα , γι αυτό και έγραψα καλό θα ήταν να πας ο ίδιος ή να έχεις έναν έμπιστο να τρέξει για εσένα . Είχαμε πάει να δούμε ένα που είχε μπεί σε αγγελία και σε 10 λεπτά , τον είχαν καλέσει τουλάχιστον 3 Ελληνες μαντράδες .... πήγαμε με το κασέρι και το κλείσαμε ... με λίγο παζάρι έπεσε κι από την τιμή της αγγελίας Το δικό μου το βρήκα μεσω του mobile.de , έγινε μεσω whats up η επικοινωνία κι έστειλα γνωστό γνωστού με ένα μικρό αντίτιμο φυσικά για να κάνει τον έλεγχο και να μου στείλει υλικό , το παλικάρι μου έκανε βιντεοκλήση και τα ειδα ολα οσα ηθελα , (το παλικάρι δουλευε σε ΚΤΕΟ Γερμανίας ) , μιλήσαμε με το μαντρά , κλείσαμε τιμή και εστειλα με εμβασμα ενα ποσό προκαταβολής , συνεννοήθηκα με άμαξα (το αμάξι είχε χτύπημα στο φανάρι και δεν ερχόταν οδικώς - ή βασικά εγώ δεν ήθελα να το φέρω οδικώς για ασφάλεια ) , οπότε κλείσαμε ραντεβού , εξόφλησα το ποσό του αμαξιού και έλαβα αμεσα το χαρτί της αγοράς . Πήγε η άμαξα , πήρε τα 2 κλειδιά , τα έγγραφα του οχήματος και της αγοράς , το κατέβασε και πήγαμε εκτελωνιστή (είχα πάρει το κόστος εκτελωνισμού αφού έστειλα τη αδεια κυκλοφορίας του αμαξιού) , έγιναν οι διαδικασίες εκτελωνισμού , παράλληλα ξεκίνησα την επισκευή , ετοιμάστηκε , πέρασε ΚΤΕΟ Ελληνικό (υπήρχε ΚΤΕΟ Γερμανίας σε ισχύ αλλά πρέπει να περάσει και λόγω έκδοσης -cng- ) πήγαμε συγκοινωνιών για άδεια και πινακίδες , με τα έγγραφα , μας έστειλε εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας , απλά πήγα και πήρα μια βεβαίωση 0€ τελών γιατί δεν έχει τέλη , γύρισα στο συγκοινωνών έδωσα το χαρτί και πήρα άδεια και πινακίδες , έβγαλα ασφάλεια και κυκλοφορώ, "ταλαιπωρήθηκα" λίγο καιρό λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αλλά εν τέλει τα άξιζε 100000% Οδικώς τα έξοδα για να κατέβει είναι περίπου 650-700€ με 2 διανυκτερεύσεις , φαγητά -καφεδες ,καύσιμα , διόδια , βενιέτες , προσωρινές πινακίδες κτλ κτλ .... μπορεί να γίνει σαν ταξιδάκι , με στάσεις Αυστρία - Βουδαπέστη κτλ κτλ ... ενω η άμαξα μου κόστισε 800€ ... χωρίς "ταλαιπωρία" Η αλήθεια είναι ότι είχες αρκετούς γνωστούς στις σωστές θέσεις για να γίνει η δουλειά... Οι περισσότεροι νομίζω δεν έχουμε την ίδια ευχέρεια, αλλά μπράβο πάντως που τα κατάφερες. 2
PhoneKiller Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Παιδιά λάθος εκ παραδρομής, μιλάμε για Euro 5 και όχι 6. Απο 2009 εώς 2011-12. Το λάθος που έκανα είναι πως έβαζα τιμή μεταχειρισμένου και όχι πόσο έκανε λιανική καινούργιο. Τα αυτοκίνητα που κοιτάω μου βγαίνουν απο 700 εώς 1500 ευρώ. Ένα Zafira Ecotec 1.7 του '12 με ρύπους 134 g/km και 200.000χιλ μάλιστα μου βγαίνει 300Ευρο. Όσο περισσότερα χιλιόμετρα, πιο χαμηλοί είναι οι ρύποι, και η αρχική λιανική του αυτοκινήτου τόσο χαμηλότερη η ταξινόμηση. Επίσης αγοράζω αμάξι απο εξωτερικό γιατί είναι ο αδερφός μου Γερμανία που είναι μηχανικός και επίσης μπορεί να μου το φέρει και οδικός. Μπορεί να ανέβω και εγώ επάνω για 2-3 μέρες να το δω εαν βρω φτηνό εισιτήριο. *Κάποιος που είπε πως είναι για πέταμα τα φτηνά μεταχειρισμένα στην Γερμανία να μας πει μια μάντρα στην Ελλάδα που ακόμα και έστω με 2 ή 3 χιλιάδες παραπάνω απο ότι στην Γερμανία έχει αμάξι της προκοπής. Μιλάμε για κατηγορία αυτοκινήτων εως 7000 Ευρώ και πετρέλαιο. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2022 από PhoneKiller
kormos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 20 ώρες πριν, kormos είπε Αναφέρεσαι τώρα όμως για κάτι ιδιαίτερο... Σε βάθος χρόνου φαίνονται τα εισαγωγής από το τι θα διαβάσει κάποιο διαγνωστικό σε σχέση με ότι έχει "κρύψει" ο πωλητής. Μφχ 19 ώρες πριν, kormos είπε Σίγουρα ισχύει αυτό... Απλά δεν ξέρω από άποψη χρόνου, ταλαιπωρίας, εξόδων κλπ αξίζει ή όχι για. Δεν έχει τύχει να ασχοληθώ οπότε πληροφοριακά τα έθεσα 17 ώρες πριν, terry308 είπε Η καλύτερη λύση είναι τα μετρητά και πας Γερμανία, Ολλανδία κτλ , μένεις 2-3-4 μέρες (μέσο κόστος ξενοδοχείου στη Γερμανία 45-50€/νύχτα) πας ο ίδιος με έναν γνώστη και το βλέπετε. Φθηνά εισιτήρια υπάρχουν (όχι όμως αυτούς τους μήνες από Ελλάδα λόγω τουριστικής περιόδου , αλλά και πάλι μπορεί να βρεθεί κοντά στα 100€ μονή διαδρομή) Αγγλικά μιλούσαν όλοι όσοι πήγαμε (πηγα με φίλο που ασχολείται με εισαγωγές , ως οδηγός σε 2ο όχημα που θα κατέβαζε και δε μιλούσε καθόλου καλά Αγγλικά αλλά η συνεννόηση έβγαινε ) , οι " ευκαιρίες " φεύγουν πολύ γρήγορα , γι αυτό και έγραψα καλό θα ήταν να πας ο ίδιος ή να έχεις έναν έμπιστο να τρέξει για εσένα . Είχαμε πάει να δούμε ένα που είχε μπεί σε αγγελία και σε 10 λεπτά , τον είχαν καλέσει τουλάχιστον 3 Ελληνες μαντράδες .... πήγαμε με το κασέρι και το κλείσαμε ... με λίγο παζάρι έπεσε κι από την τιμή της αγγελίας Το δικό μου το βρήκα μεσω του mobile.de , έγινε μεσω whats up η επικοινωνία κι έστειλα γνωστό γνωστού με ένα μικρό αντίτιμο φυσικά για να κάνει τον έλεγχο και να μου στείλει υλικό , το παλικάρι μου έκανε βιντεοκλήση και τα ειδα ολα οσα ηθελα , (το παλικάρι δουλευε σε ΚΤΕΟ Γερμανίας ) , μιλήσαμε με το μαντρά , κλείσαμε τιμή και εστειλα με εμβασμα ενα ποσό προκαταβολής , συνεννοήθηκα με άμαξα (το αμάξι είχε χτύπημα στο φανάρι και δεν ερχόταν οδικώς - ή βασικά εγώ δεν ήθελα να το φέρω οδικώς για ασφάλεια ) , οπότε κλείσαμε ραντεβού , εξόφλησα το ποσό του αμαξιού και έλαβα αμεσα το χαρτί της αγοράς . Πήγε η άμαξα , πήρε τα 2 κλειδιά , τα έγγραφα του οχήματος και της αγοράς , το κατέβασε και πήγαμε εκτελωνιστή (είχα πάρει το κόστος εκτελωνισμού αφού έστειλα τη αδεια κυκλοφορίας του αμαξιού) , έγιναν οι διαδικασίες εκτελωνισμού , παράλληλα ξεκίνησα την επισκευή , ετοιμάστηκε , πέρασε ΚΤΕΟ Ελληνικό (υπήρχε ΚΤΕΟ Γερμανίας σε ισχύ αλλά πρέπει να περάσει και λόγω έκδοσης -cng- ) πήγαμε συγκοινωνιών για άδεια και πινακίδες , με τα έγγραφα , μας έστειλε εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας , απλά πήγα και πήρα μια βεβαίωση 0€ τελών γιατί δεν έχει τέλη , γύρισα στο συγκοινωνών έδωσα το χαρτί και πήρα άδεια και πινακίδες , έβγαλα ασφάλεια και κυκλοφορώ, "ταλαιπωρήθηκα" λίγο καιρό λόγω έλλειψης ανταλλακτικών αλλά εν τέλει τα άξιζε 100000% Οδικώς τα έξοδα για να κατέβει είναι περίπου 650-700€ με 2 διανυκτερεύσεις , φαγητά -καφεδες ,καύσιμα , διόδια , βενιέτες , προσωρινές πινακίδες κτλ κτλ .... μπορεί να γίνει σαν ταξιδάκι , με στάσεις Αυστρία - Βουδαπέστη κτλ κτλ ... ενω η άμαξα μου κόστισε 800€ ... χωρίς "ταλαιπωρία" Με βάση τα όσα ανέφερα και την προσωπική σου εμπειρία ισχύει ότι είχα πει. Μιλάς για ιδιαίτερη περίπτωση. Εδώ όμως έχουμε αναφορά για γενική κίνηση - αγορά όπου δεν υπάρχει η πλάτη ατόμων όπως είχες στη δική σου περίπτωση. Άρα μ αυτά και μ αυτά για το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύω πως αξίζει να δώσεις το μεροκάματο στον Χ μαντρά να σου φέρει αυτό που ζητάς χωρίς ταλαιπωρία και το κλειδί στο χέρι. Μφχ
PhoneKiller Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 58 λεπτά πριν, kormos είπε Με βάση τα όσα ανέφερα και την προσωπική σου εμπειρία ισχύει ότι είχα πει. Μιλάς για ιδιαίτερη περίπτωση. Εδώ όμως έχουμε αναφορά για γενική κίνηση - αγορά όπου δεν υπάρχει η πλάτη ατόμων όπως είχες στη δική σου περίπτωση. Άρα μ αυτά και μ αυτά για το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύω πως αξίζει να δώσεις το μεροκάματο στον Χ μαντρά να σου φέρει αυτό που ζητάς χωρίς ταλαιπωρία και το κλειδί στο χέρι. Μφχ Να πω και εγώ την γνώμη μου σχετικά... Εαν δεν έχεις δικό σου άνθρωπο Γερμανία δεν ξέρω εαν συμφέρει η ταλαιπωρία. Πάντως όταν εδώ βρίσκεις πετρέλαιο του '11 ξεπατωμένο στους παλιοδρόμους μας με 200.000 στα 8000 Ευρώ και στην Γερμανία με 4.000 το ίδιο αμάξι με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά σε πολύ καλύτερη κατάσταση νομίζω πως αξίζει κάποιος να το προσπαθήσει. Τα αμάξια στην Γερμανία τα συντηρούν πολύ καλύτερα απο εμάς ενώ οι δρόμοι και οι αποστάσεις δεν έχουν καμία σχέση με εδώ.
kormos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 38 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε Να πω και εγώ την γνώμη μου σχετικά... Εαν δεν έχεις δικό σου άνθρωπο Γερμανία δεν ξέρω εαν συμφέρει η ταλαιπωρία. Πάντως όταν εδώ βρίσκεις πετρέλαιο του '11 ξεπατωμένο στους παλιοδρόμους μας με 200.000 στα 8000 Ευρώ και στην Γερμανία με 4.000 το ίδιο αμάξι με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά σε πολύ καλύτερη κατάσταση νομίζω πως αξίζει κάποιος να το προσπαθήσει. Τα αμάξια στην Γερμανία τα συντηρούν πολύ καλύτερα απο εμάς ενώ οι δρόμοι και οι αποστάσεις δεν έχουν καμία σχέση με εδώ. Όπως το είπες μόνο αν έχεις χρόνο και γνωστούς, αλλιώς πιστεύω όχι....
davarisx Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 4 ώρες πριν, PhoneKiller είπε *Κάποιος που είπε πως είναι για πέταμα τα φτηνά μεταχειρισμένα στην Γερμανία να μας πει μια μάντρα στην Ελλάδα που ακόμα και έστω με 2 ή 3 χιλιάδες παραπάνω απο ότι στην Γερμανία έχει αμάξι της προκοπής. Μιλάμε για κατηγορία αυτοκινήτων εως 7000 Ευρώ και πετρέλαιο. Αδερφέ κανένας δεν σου είπε ότι είναι για πέταμα.Εχει καλά και καθαρά μεταχειρισμένα αλλά σε πολύ ακριβές τιμές. Αμάξια με 200.000χλμ+ οι Γερμανοί τα έχουνε για σαβουρα (του στυλ οτι ήταν να δώσει το έδωσε)και τα διώχνουν σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Βουλγαρία Βρήκες φτηνό αμάξι οκ,αλλά εδώ θα είμαστε όταν αρχίσουν τα όργανα με dpf,μπεκ,αντλία υψηλής, τουρμπίνα, σινεμπλόκ κτλ. και θα ρωτάς τι κάνω τώρα. Στην Γερμανία υπάρχει νόμος που πρέπει ο πωλητής να ενημερώσει τον αγοραστή για οποιοδήποτε πρόβλημα/ελάττωμα έχει το όχημα,σε αντιθετη περίπτωση έχει κυρώσεις. Αυτά τα αμάξια λοιπόν με τέτοια χλμ δεν πωλούνται μέσα στην Γερμανία αλλά καταλήγουν στις χωματερές του βαλκανικού νότου. Εσύ έχεις το καρπούζι εσύ και το μαχαίρι λοιπόν,εγώ την γνώμη μου σου είπα γιατί δουλεύω με Γερμανία. Τελωνείο και 500 ευρώ να κόψεις τιμολόγιο θα πληρώσεις βάση αξίας που θα βγάλουν.
chaosmaster Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Το μόνο θέμα για μένα για αγορά από Γερμανία είναι το αλάτι. Κ όταν μιλάμε για αμάξι που έχει 7+ χρόνια στους δρόμους της Γερμανίας η σκουριά θα έχει κάνει τη ζημιά. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2022 από chaosmaster 1
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2022 Στις 28/8/2022 στις 1:06 ΠΜ, PhoneKiller είπε Θέλω να φέρω αυτοκίνητο SUV ή MPV του 2008-10 euro 6 με 150.000χιλ αξίας 4-5000 ευρώ. Τι μπορεί να κάνω λάθος και μου βγάζει πολύ μικρό κόστος ταξινόμησης εδώ https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/ Το τέλος ταξινόμησης θα στο πει μόνο ο εκτελωνιστής.Αυτές οι πλατφόρμες στο βγάζουν στο περίπου. Εφοσων έχεις τον αδερφό σου που είναι μηχανικός όπως είπες,το θέμα γίνετε πολύ πιο εύκολο,αρκεί να έχεις καλές σχέσεις μαζί του. Γερμανία υπάρχουν πολλαπλάσιες επιλογές από ότι εδώ,και σε αριθμό οχημάτων και σε εξοπλισμό.Το αλάτι είναι ένα θέμα,αλλά θυμάμαι ότι πιο πολύ κόσμο είχαν τα πλυντήρια χειμώνα με χιόνια παρα το καλοκαίρι. Και όπως σωστά ειπώθηκε αξίζει να πάρεις από εκεί αν έχεις δικό σου άτομο που ξέρει την αγορά εκεί,δηλαδή μένει εκεί,αλλιώς όχι τόσο.Εκτος αν ξερεις τη γλώσσα ,έχεις χρόνο να πας 2-3 εβδομαδες εσυ και να το παρεισ. Δηλαδή αμάξι που πωλείται για να κυκλοφορήσει Γερμανία,είτε από ιδιωτες.,αντιπροσωπειες, μεγαλες μαντρες.Όχι αυτά που δίνουν Τούρκοι,Πολωνοί κλπ μαντράδες σε Έλληνες μαντράδες. 6 ώρες πριν, davarisx είπε Στην Γερμανία υπάρχει νόμος που πρέπει ο πωλητής να ενημερώσει τον αγοραστή για οποιοδήποτε πρόβλημα/ελάττωμα έχει το όχημα,σε αντιθετη περίπτωση έχει κυρώσεις. Αν είναι ιδιώτης όχι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις