Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Καλά τι να λέμε. Κανένας δε σχολίασε την παρουσίαση στο YouTube. WTF? Ο Σπίλμπεργκ σε συνεργασία με τον Κάμερον κάνανε την παραγωγή? Έλεος. Κανονική Χόλιγουντ παραγωγή ρε φίλε. Όλα τα λεφτά! Πω πω πω.   

Δημοσ.

τώρα αυτό σε ποιους απευθύνεται ?? 

ας κοιτάξουν να βελτιώσουν μπαταρίες και μοτέρ για χαμηλή κατανάλωση όπως και τα βίντεο transmitters  που τραβανε αρκετο ρευμα και τελος ας

βελτιώσουν λίγο τις τιμές τους .........

 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Billi the Kid είπε

Το σημαντικότερο που πρέπει να λύσουν όλες αυτές οι εταιρίες είναι η αυτονομία.

Τι να προλάβεις να χαρείς σε 18 λεπτά ???

Ρώτα τους αδερφούς Wright που για μια πτήση 12'' είχαν το μεγαλύτερο χαμόγελο επι γής.

18 λεπτά είναι μια χαρά χρόνος είδικα αν έχεις προσχεδιάσει την πτήση και ξέρεις τι θες.

14 ώρες πριν, dimitrisgeorgo είπε

18 λεπτα ειναι μονο σε αιώρηση χωρις κάποιο αλλο χειρισμό.

Αν το κάνεις και βολτα πέφτει δραματικά ο χρονος πτήσης.

 

Αντιθέτως σε cruise o χρόνος πτήσης είναι μεγαλύτερος αφού οι επιφάνεις δημιουργούν μια μικρή άντωση.

2 ώρες πριν, kostasbm είπε

τώρα αυτό σε ποιους απευθύνεται ?? 

ας κοιτάξουν να βελτιώσουν μπαταρίες και μοτέρ για χαμηλή κατανάλωση όπως και τα βίντεο transmitters  που τραβανε αρκετο ρευμα και τελος ας

βελτιώσουν λίγο τις τιμές τους .........

 

το IEEE είναι ανοιχτό για τα Papers σου

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, karaLRS είπε

Ρώτα τους αδερφούς Wright που για μια πτήση 12'' είχαν το μεγαλύτερο χαμόγελο επι γής.

18 λεπτά είναι μια χαρά χρόνος είδικα αν έχεις προσχεδιάσει την πτήση και ξέρεις τι θες.

Αντιθέτως σε cruise o χρόνος πτήσης είναι μεγαλύτερος αφού οι επιφάνεις δημιουργούν μια μικρή άντωση.

 

αν καποιος θελει cruise δεν θα παρει fpv κατασκευη σαν αυτη οσο χρονο πτησης και να εχει ...θα π[αει σε κατι αλλο της dji η σε αλλες κατασκευες  για 45 και ανω λεπτα πτησης

 

@karaLRS δεν σε καταλαβα βρε συ τι εννοεις (το IEEE είναι ανοιχτό για τα Papers σου) για πες....

Δημοσ.
15 ώρες πριν, yianom είπε

Όπως είναι γνωστό σε κάθε χειριστή drone, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Πάντα το drone ρουφάει περισσότερη μπαταρία σε αιώρηση παρά σε πτήση.

Προφανως και δεν έχεις drone για να το λες αυτο και ειπες μεγαλη μπούρδα.

Δηλαδη αμα το πεταξεις σε sport mode θα καίει λιγοτερη μπαταρια απ'οτι σε αιώρηση?

Αμα εισαι άσχετος μη γραφεις εξυπνάδες.

1 ώρα πριν, karaLRS είπε

 

Αντιθέτως σε cruise o χρόνος πτήσης είναι μεγαλύτερος αφού οι επιφάνεις δημιουργούν μια μικρή άντωση.

 Ποιο drone εχεις ? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimitrisgeorgo είπε

Προφανως και δεν έχεις drone για να το λες αυτο και ειπες μεγαλη μπούρδα.

Δηλαδη αμα το πεταξεις σε sport mode θα καίει λιγοτερη μπαταρια απ'οτι σε αιώρηση?

Αμα εισαι άσχετος μη γραφεις εξυπνάδες.

 Ποιο drone εχεις ? 

Mavic Air 2

Επίσης έχω πτυχιο αεροπορικής επιστήμης καθώς και είμαι εκπαιδευτής ΣμηΕΑ. Ελπίζω να σε κάλυψα

3 ώρες πριν, kostasbm είπε

αν καποιος θελει cruise δεν θα παρει fpv κατασκευη σαν αυτη οσο χρονο πτησης και να εχει ...θα π[αει σε κατι αλλο της dji η σε αλλες κατασκευες  για 45 και ανω λεπτα πτησης

 

@karaLRS δεν σε καταλαβα βρε συ τι εννοεις (το IEEE είναι ανοιχτό για τα Papers σου) για πες....

όταν λέω Cruise εννοώ ότι πετώντας προς κάποια κατευθυνση, ο άνεμος που περνάει κάθετα τις επιφάνειες δημιουργεί μια ελαφριά άντωση που μειώνει την κατανάλωση. Σαφώς και δεν νοείται να έχει την ίδια απόδοση FPV με κάποια κατασκευή που έχει πτέρυγες με εκπέτασμα 2 μέτρα.

Σχετικά με το IEEE, αναφέρομαι σε αυτό που λες για βελτιώση σε μπαταρίες και μοτέρ. αν το θεωρείς τόσο ευκολο μπορείς να κάνεις ένα paper με τις ιδέες σου για την βελτιώση και να το στείλεις για validation..... (ειρωνικά το λεώ :))

 

Αναφορά σε κείμενο

ας κοιτάξουν να βελτιώσουν μπαταρίες και μοτέρ για χαμηλή κατανάλωση όπως και τα βίντεο transmitters  που τραβανε αρκετο ρευμα)

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, karaLRS είπε

 

Σχετικά με το IEEE, αναφέρομαι σε αυτό που λες για βελτιώση σε μπαταρίες και μοτέρ. αν το θεωρείς τόσο ευκολο μπορείς να κάνεις ένα paper με τις ιδέες σου για την βελτιώση και να το στείλεις για validation..... (ειρωνικά το λεώ :))

 

 

τις ιδεες τις καλες τις κραταμε για τον εαυτο μας .. και για κανα φιλο

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Mavic Air 2

Επίσης έχω πτυχιο αεροπορικής επιστήμης καθώς και είμαι εκπαιδευτής ΣμηΕΑ. Ελπίζω να σε κάλυψα

όταν λέω Cruise εννοώ ότι πετώντας προς κάποια κατευθυνση, ο άνεμος που περνάει κάθετα τις επιφάνειες δημιουργεί μια ελαφριά άντωση που μειώνει την κατανάλωση. Σαφώς και δεν νοείται να έχει την ίδια απόδοση FPV με κάποια κατασκευή που έχει πτέρυγες με εκπέτασμα 2 μέτρα.

 

 

 

Πτυχίο στις κουταμαρες εχεις.

Εγω ειμαι πιλοτος στα f16.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimitrisgeorgo είπε

Πτυχίο στις κουταμαρες εχεις.

Εγω ειμαι πιλοτος στα f16.

Συγχαρητήρια. μάλλον θα κοιμόσουν στα μαθήματα του πρώτου έτους.

Δημοσ.
Στις 27/8/2022 στις 7:03 ΜΜ, Billi the Kid είπε

Το σημαντικότερο που πρέπει να λύσουν όλες αυτές οι εταιρίες είναι η αυτονομία.

Τι να προλάβεις να χαρείς σε 18 λεπτά ???

παραειναι αρκετα....να ξερεις

Δημοσ.
Στις 27/8/2022 στις 10:50 ΜΜ, yianom είπε

Όπως είναι γνωστό σε κάθε χειριστή drone, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Πάντα το drone ρουφάει περισσότερη μπαταρία σε αιώρηση παρά σε πτήση.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική το λες αυτό. Να είχε κάποιο αεροδυναμικό σχήμα, που με τη ταχύτητα να δημιουργείται άνωση κλπ, σε στυλ αεροπλανου να το καταλάβω, αλλά σε drone με τη λογική ελικοπτέρου κάτω από ποιες ειδικές συνθήκες μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο? Έχω 100αδες, αν όχι χιλιάδες ώρες πτήσεις με drone, από πριν καν υπάρξει η dji με 6κοπτερα και οχτακοπτερα, μέχρι phantom 3,4 Mavic pro, mini, inspire και fpv όχι της dji. Μέσω της δουλειάς μου έχει τύχει να το έχω και σε αιώρηση ορισμένες φορές, για συγκεκριμένες λήψεις, αλλά οι περισσότερες με κίνηση. Με διαφορά, στην κίνηση η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από την απλή αιώρηση.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, lawlezz είπε

παραειναι αρκετα....να ξερεις

είναι και δεν είναι.....γιατί οι μπαταρίες δεν είναι πάντα ίδιες και το βασικό ότι στο χρόνο θα υπολογίζεις και την απογείωση προσγείωση ....αλλά και τις καιρικές συνθήκες,κυριως ο αέρας.... το ζητούμενο είναι να έχουμε τη σιγουριά ότι δεν θα μείνουμε από ρεύμα άρα όχι στο όριο και να ευχαριστιομαστε το χομπυ μας χωρίς άγχος

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kostasbm είπε

είναι και δεν είναι.....γιατί οι μπαταρίες δεν είναι πάντα ίδιες και το βασικό ότι στο χρόνο θα υπολογίζεις και την απογείωση προσγείωση ....αλλά και τις καιρικές συνθήκες,κυριως ο αέρας.... το ζητούμενο είναι να έχουμε τη σιγουριά ότι δεν θα μείνουμε από ρεύμα άρα όχι στο όριο και να ευχαριστιομαστε το χομπυ μας χωρίς άγχος

Μιλάς σε χειριστή κ fpv χειριστή όποτε γα σ έλεγα ότι τ χόμπι θέλει αρκετές μπαταρίες 😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...