Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, εδώ και δυόμισι χρόνια ο πατέρας μου έχει ένα 2008 Fiat Grande Punto 1.3 το οποίο χρησιμοποιώ κι εγώ. Η χρήση είναι κυρίως εντός πόλης (επαρχία) με διαδρομές άνω των 300 χιλιομέτρων 2-3 φορές τον χρόνο.

Σήμερα είδα μερικά σχόλια που δεν πρότειναν την χρήση των πετρελαιοκίνητων εντός πόλης. Ποιος ο λόγος, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει; Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποια βλάβη, αλλά να ξέρω αν πρέπει να προσέχουμε κάτι. Διάβασα ότι χρειάζεται ξεμπούκωμα (υψηλές στροφές με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο απ' ότι  καταλαβαίνω) αλλά πόσο συχνά χρειάζεται αυτό; Δεν παρακολουθώ τακτικά το φόρουμ, οπότε ζητώ συγγνώμη αν έχει απαντηθεί παλαιότερα.

Επεξ/σία από intruder99
Δημοσ.

Στα σχόλια αυτά δεν υπήρχε παραπάνω επεξήγηση του λόγου; Όλα τα ταξί Diesel είναι που κινούνται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλεων.

Ενδεχομένως να αναφέρονταν απλά στο θέμα των αυξημένων ρύπων. Το αμάξι που έχετε πχ είναι λογικά Euro 4 και άρα βάσει νόμου δεν επιτρέπεται καν να κινείται εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, intruder99 είπε

Καλησπέρα, εδώ και δυόμισι χρόνια ο πατέρας μου έχει ένα 2008 Fiat Grande Punto 1.3 το οποίο χρησιμοποιώ κι εγώ. Η χρήση είναι κυρίως εντός πόλης (επαρχία) με διαδρομές άνω των 300 χιλιομέτρων 2-3 φορές τον χρόνο.

Σήμερα είδα μερικά σχόλια που δεν πρότειναν την χρήση των πετρελαιοκίνητων εντός πόλης. Ποιος ο λόγος, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει; Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποια βλάβη, αλλά να ξέρω αν πρέπει να προσέχουμε κάτι. Διάβασα ότι χρειάζεται ξεμπούκωμα (υψηλές στροφές με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο απ' ότι  καταλαβαίνω) αλλά πόσο συχνά χρειάζεται αυτό; Δεν παρακολουθώ τακτικά το φόρουμ, οπότε ζητώ συγγνώμη αν έχει απαντηθεί παλαιότερα.

Αυτό που περιγράφεις δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι όπως ακριβώς το περιγράφεις.

Επίσης καλό θα ήταν να ρωτούσες κάνοντας quote το συγκεκριμένο σχόλιο που διάβασες.

Δημοσ.

Λογο του ότι δεν προλαβαίνει να κάνει αναγέννηση το dpf και βουλώνει. Θέλει ανοιχτούς δρόμους το πετρέλαιο.

Όσο για τα ταξί ναι μεν κάνουν τα χιλιόμετρα στην πόλη αλλά είναι όλη την ημέρα στους δρόμους.. δεν κανουν 5 χιλιόμετρα σπίτι - σούπερ μάρκετ - σπίτι ή σπίτι - δουλειά.

Δημοσ.

Για το dpf γινεται ολη η ιστορια. Εχω ομως την εντυπωση οτι τα euro 4 ( οπως το punto που εχεις ) δεν ειχαν την υποχρεωση για τετοιο φιλτρο, γι αυτο και δεν σου παρουσιαζει τετοια θεματα. Εγω οφειλω να πω οτι με 2 αυτοκινητα diesel ( και τα 2 euro 6 ) με χρηση 80% εντος πολης, δεν εχω κανενα προβλημα τα τελευταια 4 χρονια.

 

Ας επιβεβαιωσει καποιος για τα euro 4 και το dpf

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MikeJ είπε

Στα σχόλια αυτά δεν υπήρχε παραπάνω επεξήγηση του λόγου; Όλα τα ταξί Diesel είναι που κινούνται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλεων.

Ενδεχομένως να αναφέρονταν απλά στο θέμα των αυξημένων ρύπων. Το αμάξι που έχετε πχ είναι λογικά Euro 4 και άρα βάσει νόμου δεν επιτρέπεται καν να κινείται εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Εδώ διάβασα τα σχόλια αλλά ήδη έχουν γραφτεί 16 σελίδες και είπα να ανοίξω καινούρια θέμα. @Joshua21

Επεξ/σία από intruder99
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, intruder99 είπε

Εδώ διάβασα τα σχόλια αλλά ήδη έχουν γραφτεί 16 σελίδες και είπα να ανοίξω καινούρια θέμα. @Joshua21

Το ότι έδειξες το θέμα δεν με βοηθάει να καταλάβω ποιο ή ποια ακριβώς σχόλια εννοείς.

Πάντως αν πρόκειται για το φίλτρο dpf όπως αναφέρθηκε και παραπάνω δεν χρειάζεται "ξεμπούκωμα", αν κάθε 1.000 χλμ οδηγείς συνεχόμενα για 20' με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτές στην πόλη είναι αρκετό για να ανεβάσει το φίλτρο μεγάλη θερμοκρασία και έτσι να "αναγεννηθεί".

Αν και εσύ προσωπικά δεν χρειάζεται να ανησυχείς, το δικό σου είναι αρκετά παλιό για να έχει τέτοιο φίλτρο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...