Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το PSVR 2, το επόμενης γενιάς VR headset του PlayStation, θα έρθει κάποια στιγμή στις αρχές του 2023 και όχι τη φετινή εορταστική περίοδο όπως ήταν μέχρι πρότινος τα σχέδια της Sony.

Σύμφωνα με πληροφορίες επίσημων λογαριασμών του PlayStation ανά τον κόσμο, η κυκλοφορία του PSVR2 έχει «κλειδώσει» κάποια στιγμή στους πρώτους μήνες του 2023 χωρίς όμως κάποιο πιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Το νέο χρονοδιάγραμμα επιβεβαιώθηκε και από τον επίσημο λογαριασμό του PlayStation στο Instagram καθώς και στους λογαριασμούς στο Twitter από τη Γαλλία και τη Βραζιλία, χωρίς να υπάρχει μια επίσημη ανακοίνωση στο PlayStation Blog.

Το PSVR 2 ως γνωστόν είναι το επόμενο headset εικονικής πραγματικότητας της Sony και σύμφωνα με τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει δημοσιοποιήσει η εταιρεία, θα διαθέτει οθόνη OLED με 2000x2040 pixels ανά μάτι και ρυθμό ανανέωσης έως 120Hz. Χρησιμοποιεί inside out eye tracking και το σύστημα θα έχει οπτικό πεδίο 110 μοιρών.

Η Sony ανακοίνωσε επίσης ότι το PSVR 2 θα διαθέτει πάνω από 20 παιχνίδια κατά την κυκλοφορία του. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης αποκλειστικά παιχνίδια VR για το headset, συμπεριλαμβανομένου του Horizon: Call of the Mountain, που βασίζεται στο δημοφιλές franchise.

Ενώ οι προδιαγραφές του PSVR 2 μπορούν να ανταγωνιστούν αυτές του Oculus Quest 2 και του Valve Index, εξακολουθεί να είναι ένα ενσύρματο headset και απαιτεί ένα PlayStation 5 για να λειτουργήσει. Αυτοί οι παράγοντες θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδια σε σύγκριση με την ασύρματη πρόταση της Meta, η οποία μάλιστα πρότινος προχώρησε στην αύξηση της τιμής τους λόγω πληθωρισμού.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Να και Κάτι που αξίζει να χώσεις λευτα.  Και 500 και 800 να κάνει.  Το vr πάει την εμπειρία σε άλλο επίπεδο. Πέρα από φπς και Χερτζ.  

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν χρειάζεται 2000x2040 pixels ανα μάτι για να δουλέψει σωστά η εικόνα στο VR τότε.
Πόσα "Prixels" χρειάζονται για να δουλέψει σωστά ο ήχος στο αυτί.
Όπου "Prixel" ορίζουμε τη στοιχειώδη μονάδα του ήχου που χρειάζεται για να ενεργοποιήσει το αυτί όπως το "Pixel" την εικόνα στο μάτι.
Και φυσικά κάθε "Prixel" υποδιαιρείται σε τρία "Sub-Prixel" όπως τα "Sub-Pixel" της εικόνας.
Σημείωση :
Μια ασήμαντη χορηγία της αγνοιάς μου.

Επεξ/σία από alexpap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, alexpap είπε

Αν χρειάζεται 2000x2040 pixels ανα μάτι για να δουλέψει σωστά η εικόνα στο VR τότε.
Πόσα "Prixels" χρειάζονται για να δουλέψει σωστά ο ήχος στο αυτί.
Όπου "Prixel" ορίζουμε τη στοιχειώδη στοιχειώδη μονάδα του ήχου που χρειάζεται για να ενεργοποιήσει το αυτί όπως το "Pixel" την εικόνα στο μάτι.
Και φυσικά κάθε "Prixel" υποδιαιρείται σε τρία "Sub-Prixel" όπως τα "Sub-Pixel" της εικόνας.
Σημείωση :
Μια ασήμαντη χορηγία της αγνοιάς μου.

Λέγονται δείγματα στον ήχο. 44100 δείγματα το δευτερόλεπτο στα 24 bit (ή 16 με dithering*) είναι υπεραρκετά για να ακούς καλό ήχο. Αυτό γιατί με 44100 πιάνεις τα άκρα από την κυματομορφή των 22050 hz που είναι το ανώτατο όριο συχνότητας που ακούει άνθρωπος. Φυσικά αυτά μέχρι την ηλικία των 16 γιατί στα 40 έχει πέσει ήδη στα 15khz.

Όμως αυτά είναι για την αναπαραγωγή. Για την εγγραφή (δειγματοληψία) δεν αρκούν τα 44100. Γιατί με τόσα λίγα δείγματα δεν είναι σίγουρο ότι θα πιάσεις τον ήχο στις κορυφές του. Θα πρέπει να γίνει ηχογράφηση σε MHz και μετά down sampling στα 44100 ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τα 44100 έχουν πιάσει σωστά τον ήχο. Ακριβώς δηλαδή όπως το super sampling. στα βίντεο παιχνίδια (full scene antializing). Μόνο σε στούντιο δηλαδή μπορείς να κάνεις τέτοια ηχογράφηση.

* Dithering: Λευκός θόρυβος 1 bit που έχει μπει μέσα στο δείγμα και έχει διαμορφωθεί να είναι υψηλή συχνότητα για να μην ακούγεται. Βοηθάει στο να εμφανίζονται λεπτομέρειες που θα χανόντουσαν. Αντίστοιχο με το dithering σε εικόνες.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Λέγονται δείγματα στον ήχο. 44100 δείγματα το δευτερόλεπτο στα 24 bit (ή 16 με dithering*) είναι υπεραρκετά για να ακούς καλό ήχο. Αυτό γιατί με 44100 πιάνεις τα άκρα από την κυματομορφή των 22050 hz που είναι το ανώτατο όριο συχνότητας που ακούει άνθρωπος. Φυσικά αυτά μέχρι την ηλικία των 16 γιατί στα 40 έχει πέσει ήδη στα 15khz.

Όμως αυτά είναι για την αναπαραγωγή. Για την εγγραφή (δειγματοληψία) δεν αρκούν τα 44100. Γιατί με τόσα λίγα δείγματα δεν είναι σίγουρο ότι θα πιάσεις τον ήχο στις κορυφές του. Θα πρέπει να γίνει ηχογράφηση σε megahz και μετά downsampling στα 44100 ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τα 44100 έχουν πιάσει σωστά τον ήχο. Μόνο σε στούντιο δηλαδή μπορείς να κάνεις τέτοια ηχογράφηση.

* Dithering: Λευκός θόρυβος 1 bit που έχει μπεί μέσα στο δείγμα και έχει διαμορφωθεί να είναι υψηλή συχνότητα για να μην ακούγεται. Βοηθάει στο να εμφανίζονται λεπτομέρειες που θα χανόντουσαν. Αντίστοιχο με το dithering σε εικόνες.

Για την δείγματοληψια κρατάω μικρό καλάθι. Παντος σε εμπορικές συσκευές επικράτησε το 22000.  Και μετά αρχίζουν τις *πατέντες * σε συμπάθησα να ξέρεις.  Το παιδευεις ( δουλεύεις)  το μυαλό σου. :)

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mythoplasths είπε

Να και Κάτι που αξίζει να χώσεις λευτα.  Και 500 και 800 να κάνει.  Το vr πάει την εμπειρία σε άλλο επίπεδο. Πέρα από φπς και Χερτζ.  

Περί ορέξεωσ.Προσωπικά ούτε 800 ούτε 500 δίνω ούτε καν 150 τη στιγμή που τα αξιόλογα διαθέσιμα παιχνίδια (βάση του γούστου μου)είναι μετρημένα στα δάχτυλα…τους ενός χεριού.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Περί ορέξεωσ.Προσωπικά ούτε 800 ούτε 500 δίνω ούτε καν 150 τη στιγμή που τα αξιόλογα διαθέσιμα παιχνίδια (βάση του γούστου μου)είναι μετρημένα στα δάχτυλα…τους ενός χεριού.

Θα συμφωνήσω.  Απλα στο μυαλό μου rpg τύπου σκαριμ ξέρω εγώ.  Σε βρ είναι...αρκει να μην έχει κουμπιά. Και να είναι με αισθητήρια. Για όλα. ... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Mythoplasths είπε

Θα συμφωνήσω.  Απλα στο μυαλό μου rpg τύπου σκαριμ ξέρω εγώ.  Σε βρ είναι...αρκει να μην έχει κουμπιά. Και να είναι με αισθητήρια. Για όλα. ... 

Το skyrim(αν και δεν το έχω δοκιμάσει) μαζί με horror games τύπου Biohazard/Resident Evil (το οποίο έχω δοκιμάσει) είναι σίγουρα τα απόλυτα games.Το θέμα είναι πως σαν να έχει φρενάρει το όλο εγχείρημα και περισσότερο βγάζουν beta games. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/8/2022 στις 1:48 ΜΜ, Mythoplasths είπε

Να και Κάτι που αξίζει να χώσεις λευτα.  Και 500 και 800 να κάνει.  Το vr πάει την εμπειρία σε άλλο επίπεδο. Πέρα από φπς και Χερτζ.  

Μην τα λες αυτά και σε ακούσουν δεν θα έχουμε λεφτά να το πάρουμε! Πες καλύτερα κάνα 300ρι μπας κ το πάρουμε!

Επεξ/σία από Ducatista

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...