Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση Fritzbox 7530 και Deco m4


grouspen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, poulinos είπε

ποιο σου εδωσε φορμα rma και τι εννοεις κανανε την παπια?

ειχες χασει την εγγυηση? η αμυ θα πρεπε να βλεπει με σειριακο τι γινεται και να το αλλαζει και οχι με αποδειξη.

H Amy πέρα από τα δυο πρωτα χρόνια δεν αναλαμβάνει  την εγγύηση.  Για το 3-5 μιλάς απευθείας  με τον κατασκευαστή.  Στο support  της frtizbox  με ζάλισαν 2 μήνες  για το θέμα μου (ξαφνικά η μπάντα  2.4  έχει θέμα, κ  πιάνει στο μισό μέτρο από το router, ( η 5g κανονικά ) κλήσεις viber όλο κολλήματα,  γενικά καθόλου σταθερό  wifi). Όχι τη μια μου έδιναν οδηγίες  για αλλαγή συχνότητας,  ενώ είναι θέμα hardware). Αγανάκτησα κι εγώ,  σχεδόν τους έβρισα,  μου στείλανε να συμπληρώσω φόρμα για rma, τη συμπλήρωσα κι ενώ έπρεπε να μου δώσουν  το έντυπο επιστροφής με οδηγίες  εξαφανίστηκε. Πάλι email, ανοίγω πάλι ticket,  μιλάω με άλλον υπάλληλο, μου λέει βλέπω καταχωρημένη την αίτηση για rma κτλ κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, achilles_g_ said:

H Amy πέρα από τα δυο πρωτα χρόνια δεν αναλαμβάνει  την εγγύηση.  Για το 3-5 μιλάς απευθείας  με τον κατασκευαστή.  Στο support  της frtizbox  με ζάλισαν 2 μήνες  για το θέμα μου (ξαφνικά η μπάντα  2.4  έχει θέμα, κ  πιάνει στο μισό μέτρο από το router, ( η 5g κανονικά ) κλήσεις viber όλο κολλήματα,  γενικά καθόλου σταθερό  wifi). Όχι τη μια μου έδιναν οδηγίες  για αλλαγή συχνότητας,  ενώ είναι θέμα hardware). Αγανάκτησα κι εγώ,  σχεδόν τους έβρισα,  μου στείλανε να συμπληρώσω φόρμα για rma, τη συμπλήρωσα κι ενώ έπρεπε να μου δώσουν  το έντυπο επιστροφής με οδηγίες  εξαφανίστηκε. Πάλι email, ανοίγω πάλι ticket,  μιλάω με άλλον υπάλληλο, μου λέει βλέπω καταχωρημένη την αίτηση για rma κτλ κτλ

σε τσακισαν λιγο.η βλακεια ειναι οτι πετυχες και σε παραξενο προβλημα και εσυ. αντε να αποδειξεις οτι φταιει το ρουτερ και οχι κατι αλλο.1000 φορες να ειχε καει δηλαδη.

τωρα γιατι εκλεισαν το Ticket σου χωρις να εχουν στειλει το εντυπο επιστροφης τι να πω.ανθρωπινο λαθος ισως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, poulinos είπε

σε τσακισαν λιγο.η βλακεια ειναι οτι πετυχες και σε παραξενο προβλημα και εσυ. αντε να αποδειξεις οτι φταιει το ρουτερ και οχι κατι αλλο.1000 φορες να ειχε καει δηλαδη.

τωρα γιατι εκλεισαν το Ticket σου χωρις να εχουν στειλει το εντυπο επιστροφης τι να πω.ανθρωπινο λαθος ισως?

Μα η μπάντα 2.4 πιάνει στο μισό μέτρο από το ρουτερ και αυτό χάλια. Όταν τους είπα θα γράψω την εμπειρία μου σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, μου έστειλαν το έντυπο και δικαιολογηθηκαν ότι φταίει ο provider μου.. 

Επεξ/σία από achilles_g_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, achilles_g_ said:

Μα η μπάντα 2.4 πιάνει στο μισό μέτρο από το ρουτερ και αυτό χάλια. Όταν τους είπα θα γράψω την εμπειρία μου σε όλα τα φόρουμ που είμαι μέλος, μου έστειλαν το έντυπο και δικαιολογηθηκαν ότι φταίει ο provider μου.. 

ο provider που φταιει για το WIFI? απλα εννοω οτι αν ειχε καει τους λες ειναι καμμενο κτλ.οταν εχεις τετοιο θεμα θα σε βαλουν να αλλαξεις καναλι να κανεις hard reset και δεν ξερω τι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, poulinos said:

ο provider που φταιει για το WIFI? απλα εννοω οτι αν ειχε καει τους λες ειναι καμμενο κτλ.οταν εχεις τετοιο θεμα θα σε βαλουν να αλλαξεις καναλι να κανεις hard reset και δεν ξερω τι αλλο.

Ο provider και καλά ότι δεν πήρα το email με το έντυπο. Έκανα hard reset, περασα την beta έκδοση, ξαναγύρισα στην παλιά, τζίφος.. Μέχρι που μια μερα με τρέλανε στις αποσυνδέσεις και τους Σιχτιρισα. Μου ζητούσαν το log file για να δουν το πρόβλημα... Έβαλα το speedport πάλι και ησύχασα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, achilles_g_ said:

Ο provider και καλά ότι δεν πήρα το email με το έντυπο. Έκανα hard reset, περασα την beta έκδοση, ξαναγύρισα στην παλιά, τζίφος.. Μέχρι που μια μερα με τρέλανε στις αποσυνδέσεις και τους Σιχτιρισα. Μου ζητούσαν το log file για να δουν το πρόβλημα... Έβαλα το speedport πάλι και ησύχασα... 

σπανιο μεν αλλα και εγω εχω τσακωθει με ατομο που υποτιθεται ειχε απαντησει με email απο την αρχη αλλα ποτε δεν ελαβα τιποτα. τωρα αν λενε ψεμματα ή το email κοπηκε για χ ψ λογο τι να σου πω.στην δικη μου περιπτωση κιολας ελεγχω ολα τα spam οποτε δυσκολο. καλο ειναι οταν καποιος αργει να στελνεις ενα Kind reminder.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, poulinos said:

σπανιο μεν αλλα και εγω εχω τσακωθει με ατομο που υποτιθεται ειχε απαντησει με email απο την αρχη αλλα ποτε δεν ελαβα τιποτα. τωρα αν λενε ψεμματα ή το email κοπηκε για χ ψ λογο τι να σου πω.στην δικη μου περιπτωση κιολας ελεγχω ολα τα spam οποτε δυσκολο. καλο ειναι οταν καποιος αργει να στελνεις ενα Kind reminder.

Κι εγώ έχω τσεκάρει τα spam..τίποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, achilles_g_ said:

Κι εγώ έχω τσεκάρει τα spam..τίποτε...

δυστυχως δεν θα μαθεις αν απλα ξεχαστηκε ή δεν το ελαβες.οποτε το προχωρας με το καινουριο ticket που ανοιξες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, poulinos είπε

ειχες χασει την εγγυηση? η αμυ θα πρεπε να βλεπει με σειριακο τι γινεται και να το αλλαζει και οχι με αποδειξη.

Έχω χάσει κουτί, απόδειξη κτλ .  Για το serial number έχεις 100% δίκιο αλλά δεν μου πέρασε  από το μυαλό εκείνη τη στιγμή (Είναι η δεύτερη φορά στη ζωή μου που κάνω rma για κάτι που έχω εντός εγγύησης) .  Μου είπαν ότι μπορούν να με εξυπηρετήσουν αλλά χρειάζονται την απόδειξη οπωσδήποτε και το πήρα τοις μετρητοίς oh well 🤗 .  Δεν γ!@# τώρα εφυγε 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, grouspen said:

Έχω χάσει κουτί, απόδειξη κτλ .  Για το serial number έχεις 100% δίκιο αλλά δεν μου πέρασε  από το μυαλό εκείνη τη στιγμή (Είναι η δεύτερη φορά στη ζωή μου που κάνω rma για κάτι που έχω εντός εγγύησης) .  Μου είπαν ότι μπορούν να με εξυπηρετήσουν αλλά χρειάζονται την απόδειξη οπωσδήποτε και το πήρα τοις μετρητοίς oh well 🤗 .  Δεν γ!@# τώρα εφυγε 

 

πηρες την αποδειξη απο τον γερμανο και το εστειλες στην αμυ ή το εστειλες στην γερμανια στην avm?

την αποδειξη ισως να την θελουν για αυτο που αναφερθηκε πιο πανω.οτι αμα το εχεις 2 χρονια το αλλαζουν αυτοι ενω απο τον 3ο χρονο μεχρι τον 5ο το αλλαζει η avm.οποτε με αυτο θα μπορουσαν να δουν αν το εχεις 2 χρονια ή οχι.βεβαια και με τον σειριακο θα μπορουσαν για αρχη να δουν ποτε εφυγε απο την αποθηκη τους. για το κουτι το μονο που θα μπορουσε να γινει θα ηταν απλα να κρατησουν απο το αλλο που θα σου δωσουν. μονο 2 Rma εχεις κανει?μια χαρα εισαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, poulinos είπε

πηρες την αποδειξη απο τον γερμανο και το εστειλες στην αμυ ή το εστειλες στην γερμανια στην avm?

την αποδειξη ισως να την θελουν για αυτο που αναφερθηκε πιο πανω.οτι αμα το εχεις 2 χρονια το αλλαζουν αυτοι ενω απο τον 3ο χρονο μεχρι τον 5ο το αλλαζει η avm.οποτε με αυτο θα μπορουσαν να δουν αν το εχεις 2 χρονια ή οχι.βεβαια και με τον σειριακο θα μπορουσαν για αρχη να δουν ποτε εφυγε απο την αποθηκη τους. για το κουτι το μονο που θα μπορουσε να γινει θα ηταν απλα να κρατησουν απο το αλλο που θα σου δωσουν. μονο 2 Rma εχεις κανει?μια χαρα εισαι.

Πήρα την απόδειξη απο το γερμανό και την έστειλα στην αμυ .

Γενικότερα ήμουν πάντα πολύ τυχερος . Εκτός από μια amd 7950 που έκανα ρμα πριν σχεδόν 10 χρόνια δεν θυμάμαι να έχω στείλει τίποτα άλλο για rma/service κτλ .  Τα έκανα μαζεμένα λόγω κεραυνού 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις ήρθε mail:

Σας ενημερώνουμε όσο αφορά το προιόν: AVM FRITZ!BOX 7530 INTERNATIONAL (20002845)

που αποστείλατε με δελτίο αποστολής: στις:

σειριακό αριθμό: , και αριθμό επισκευής: 

Επιλύθηκε: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ

Έχει αποσταλεί με: ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ , στις: 14/9/2022,

Αμήν . Καρκίνιασα με το h300 της vodafone κοντά ένα μήνα 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, grouspen said:

Μόλις ήρθε mail:

Σας ενημερώνουμε όσο αφορά το προιόν: AVM FRITZ!BOX 7530 INTERNATIONAL (20002845)

που αποστείλατε με δελτίο αποστολής: στις:

σειριακό αριθμό: , και αριθμό επισκευής: 

Επιλύθηκε: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ

Έχει αποσταλεί με: ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ , στις: 14/9/2022,

Αμήν . Καρκίνιασα με το h300 της vodafone κοντά ένα μήνα 

 

 

ολεεεεεε.μια χαραααα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, alexx said:

Εγώ που το έχω αγορασμένο στο όνομα φίλου απο amazon.de, λέτε να δοκιμάσω με την αμυ η θα φάω καμιά πόρτα?

οσο ξερω η αμυ αλλαζει τα δικα της ως επισημος μεταπωλητης στην ελλαδα.οχι του amazon.και λογικο ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...