Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δοκιμαστική συνδρομή σε ένα ξεχασμένο mail και πιο συγκεκριμένα στο amazon prime. Ήμουν συνδεδεμένος σε κινητό, tv με auto login άλλα δυστυχώς μέσω του app δεν έχεις την παραμικρή επιλογή κάποιας αλλαγής. Έκανα ένα κλείσιμο λογαριασμού που έλεγε κάτι για 5 ημέρες άλλα απ`ότι κατάλαβα έρχεται mail επιβεβαίβσης.

Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω την συνδρομή ή να επικοινωνήσω με την amazon; Θα χρεώνομαι κανονικά αν δεν βρω μια λύση.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, d4mage είπε

Δοκιμαστική συνδρομή σε ένα ξεχασμένο mail και πιο συγκεκριμένα στο amazon prime. Ήμουν συνδεδεμένος σε κινητό, tv με auto login άλλα δυστυχώς μέσω του app δεν έχεις την παραμικρή επιλογή κάποιας αλλαγής. Έκανα ένα κλείσιμο λογαριασμού που έλεγε κάτι για 5 ημέρες άλλα απ`ότι κατάλαβα έρχεται mail επιβεβαίβσης.

Υπάρχει τρόπος να ακυρώσω την συνδρομή ή να επικοινωνήσω με την amazon; Θα χρεώνομαι κανονικά αν δεν βρω μια λύση.

Μέσα απο την σελίδα δεν γίνεται;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μέσα απο την σελίδα δεν γίνεται;

Όποια αλλαγή επιθυμείς πρέπει αναγκαστικά μέσα από το amazon.com ή primevideo.com που δεν μπορώ να συνδεθώ λόγο του mail που ήταν δοκιμαστικό και πως ξεχάστηκα και δεν το έβαλα στο password manager... το θυμόμουνα άλλα για αρκετό καιρό δεν είχα παρακολουθήσει κάτι και έγινε η μ@λ@κία.

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.

Μ

6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Θυμάσαι όμως το email? Επικοινώνησε με αμαζον, το πολύ πολύ να ρωτήσουν ον/μο κτλ για επιβεβαίωση και ίσως ακυρώσουν. 

Μίλησα με AMAZON τους εξήγησα πως έκανα δεύτερο λογαριασμό στην ίδια χρεωστική κάρτα και αν μπορούν να μου ακυρώσουν τον πρώτο. Μου απάντησαν πως δεν μπορούν να κλείσουν λογαριασμούς παρά μόνο ο ίδιος ο κάτοχος και πως για να ακυρωθεί η συνδρομή πρέπει απλά να αλλάξω στοιχεία χρέωσης ώστε να μην ανανεώνεται η συνδρομή. Βέβαια τους εξήγησα πως έκανα κλείσιμο λογαριασμού όσο ήμουν  συνδεδεμένος με auto login στο smartphone και μου είπαν πως λογικά θα κλείσει.

 

Μου έστειλαν και απάντηση μέσω mail πως αφού ανήκει στον ίδιο λογαριασμό χρέωσης μπορούν να μου απαντήσουν σε 5 ημέρες εάν τελικά έκλεισε ο πρώτος λογαριασμός διότι μετά το κλείσιμο από spartphone είχα την εντύπωση πως έπρεπε να κάνω επιβεβαίωση μέσω mail.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...