Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν εχω ένα panasonic κλιματιστικό ,που εδώ και ένα μήνα δε λειτουργεί και το σέρβις δεν κάνει απολύτως τιποτα ,απλά με ενημερώνει ότι κάποια στιγμή θα με ενημερώσει .

Η ερώτηση είναι που κάνω καταγγελία Ίνκα ή συνήγορο του καταναλωτή ;

ΥΓ Εννοείται ότι το κλιματιστικό είναι μέσα στην εγγύηση .

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το ΙΝ.ΚΑ. είναι ένας ιδιωτικός φορέας (καταναλωτική ένωση του ν. 2251/1994). 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι κρατικός φορέας που εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης. 

Δεν νομίζω να υπάρχει κάνει σύγκριση. :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...