Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Ποιοι είναι οι λόγοι που αφού έπεσε αυτό, δεν μπορούμε να έχουμε ξανά άλλο υπερηχητικό σκάφος?

Το concord επεσε γιατι τραβηξε πτηνο κατα την απογειωση στην τουρμπινα και επαθε μπιγκ μπανγκ. Λογικα αυτα έχουν σιτα, έξυπνη σίτα. ☝️🧐

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και γω αυτό που λέει εδώ θυμόμουν από παλιά με το λάστιχο που προκάλεσε την βλάβη.

Το θέμα είναι αφενός αυτό που ρώτησα αλλά επίσης ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο αυτό το μεμονωμένο δυστύχημα οδήγησε στην απόσυρση όλων των αεροσκαφών

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και γω αυτό που λέει εδώ θυμόμουν από παλιά με το λάστιχο που προκάλεσε την βλάβη.

Το θέμα είναι αφενός αυτό που ρώτησα αλλά επίσης ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο αυτό το μεμονωμένο δυστύχημα οδήγησε στην απόσυρση όλων των αεροσκαφών

Πάντα υπήρχε κόντρα μέσα στην κοινοπραξία και δεν ήταν όλα ρόδινα. Αλλά το μεγάλο πρόβλημα ήταν το κόστος. Ήταν για επιχειρηματίες που ο χρόνος ήταν όντως χρήμα γι'αυτους. Με τα χρόνια είχες πολλές αεροπορικές εταιρίες που ανταγωνιζονταν η μία την άλλη και τα αεροπορικά εισιτήρια γίνονταν φθηνότερα. Αντίθετα το Concorde είχε μεγάλα κόστη συντήρησης και χρειαζόταν συνέχεια πελάτες (εάν κάθονταν απλά στο έδαφος, ήταν κοστοβορα). Έτσι, με το να μειώνεται συνέχεια το πελατολόγιό της (επειδή αρκετοί προτιμούσαν τις πολύ οικονομικοτερες, αλλά και πιο αργές πτήσεις), αλλά και με τις συγκρούσεις που υπήρχαν στο κόλπους της κοινοπραξίας, μπήκε τέλος στο αεροσκάφος (κουβέντες για λήξη της συνεργασίας και παύση του Concorde, υπήρχαν και πριν το ατύχημα).

Υπήρχε λόγος που ήταν τόσο ακριβό το εισιτήριο. Αλλα ακόμα και εάν υπήρχαν αυτά τα αεροσκάφη σήμερα, όταν σταμάτησαν τα αεροπορικά ταξίδια λόγω covid, τότε σίγουρα θα έμπαινε λουκέτο στα Concorde.

Τώρα, εάν έχουν βρει τρόπους να κρατηθεί το κόστος συντήρησης σε σχετικά χαμηλά επίπεδα (φυσικά καμία σχέση με τα 'απλά' αεροσκάφη), ώστε να συμφέρει τις εταιρίες να συντηρούν έναν τέτοιο στόλο και θεωρούν ότι υπάρχει κοινό που θα μπορεί να οδηγήσει σε κερδοφορία....ο χρόνος θα δείξει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Και γω αυτό που λέει εδώ θυμόμουν από παλιά με το λάστιχο που προκάλεσε την βλάβη.

Το θέμα είναι αφενός αυτό που ρώτησα αλλά επίσης ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο αυτό το μεμονωμένο δυστύχημα οδήγησε στην απόσυρση όλων των αεροσκαφών

Όσον αφορά το ατύχημα, μεταλλικό αντικείμενο που είχε αποκολληθεί από αεροσκάφος τύπου Boeing που είχε απογειωθεί νωρίτερα και είχε πέσει στον διάδρομο απογείωσης διέλυσε έναν τροχό του Concord όταν πέρασε από επάνω με αποτέλεσμα κομμάτια από το ελαστικό να κτυπήσουν το φτερό και να τρυπήσουν μία δεξαμενή καυσίμου.
Τα υπόλοιπα υπάρχουν σε βίντεο μέχρι την στιγμή που κατέπεσε. :(

Όσον αφορά την απόσυρση, βασικά ήταν πολύ μικρό όσων αφορά τους χώρους μεταφοράς επιβατών σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Από ένα σημείο και μετά δεν έβγαιναν τα κόστη συντήρησης και το ατύχημα ήταν το κερασάκι στην τούρτα ώστε να τα αποσύρουν μια ώρα αρχύτερα.

6114851288_3be2657a82_b.jpg

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Black Demis είπε

απο το φαινόμενο sonic boom ειναι το ονομα

Υποθέτω το Sonic τους το είχε βουτήξει η SONY, οπότε έμειναν με το BOOM.

Πολύ λάθος ονομασία για εταιρία που κατασκευάζει αεροπλάνα. Σαν να φτιάχνεις εταιρία κατασκευής πλοίων και να την ονομάζεις "Drown" ή "Sunken". Αν δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον πλήρη ορισμό "SonicBoom", κακώς θεώρησαν ότι υιοθετώντας μόνο το Boom ήταν έξυπνο. Νομίζω ήθελαν να δώσουν μια ιδιαίτερη ονομασία στην εταιρία τους, στα πρότυπα της Nothing ή της The Boring Company και το έκαναν με τον πλέον άκυρο τρόπο. Ας ελπίσουμε ότι τα αεροπλάνα τους, αν ποτέ γίνουν πραγματικότητα, θα είναι απόλυτα αξιόπιστα.

Επεξ/σία από john_dr
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, BrianMolko είπε

Πολιτικα παιχνιδια κρυβονται απο πισω αραγε;

Μπά απολύτως φυσιολογικό μου φαίνεται μια γιγάντια εταιρία να δίνει δισεκατομμύρια σε αέρα κοπανιστό. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, alexis67676767 είπε

Αλλά το μεγάλο πρόβλημα ήταν το κόστος. Ήταν για επιχειρηματίες που ο χρόνος ήταν όντως χρήμα γι'αυτους.

 

μιλάμε για μια εποχή που για να βρεις κάποιον στην άλλη μεριά του Ατλαντικού έπρεπε να τον συναντήσεις από κοντά για να κλείσεις μια συμφωνία ενώ από τη δεκαετία του '90 και μετά όλοι μιλούσαν άνετα (σχετικά) στο κινητό και μετά από αρκετά χρόνια και με βιντεοκλήσεις. Άρα όντως μπορούσες να ταξιδέψεις χωρίς τρελή βιασύνη για υπερηχητική πτήση και να κάνεις και τη δουλειά σου!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις αεροναυπηγικη εταιρεία και απ όλα τα ονόματα του κόμου, την ονομάζεις: BOOM💣

Επεξ/σία από geopapa
Δημοσ.

τι περιλαμβανει ακριβως η "παραγγελια"? στο σαιτ της αμερικαν δε λεει λεπτομερειες. θα αγορασουν οταν και εαν κατασκευαστει πρωτοτυπο? θα τα σκασουν προκαταβολικα? φαινεται ακραιο να ριξει καποιος εστω και ενα σεντ σε ενα 3d σχεδιο απλα, απο μια εταιρια που δεν εχει κατασκευασει ουτε τηλεκατευθυνομενο. εδω εταιριες που κατασκευαζουν αεροσκαφη 70 κ 80 χρονια και που εχουν πληρωσει πολυ ακριβα το τιμημα σε ζωες και χρημα για να βελτιωθουν κ δεν εχουν ασχοληθει...κατι "ζεχνει"..

Δημοσ.

Με λίγο ψάξιμο βρήκα ότι  μαστρομητσος λεγεται αυτος που έχει αναλάβει το τεχνικό τμήμα κατασκευής των αεροπλάνων.   και η ταμπέλα του εργαστηρίου είναι αυτή. 

Superhero-Shower-Curtain-by-Colorful-Comic-Style-Icons-Effects-Boom-Scream-Magazine-Signs-Pop-Art-Fabric.jpg_Q90.jpg_.webp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...