Προς το περιεχόμενο

τι ισχυει αν με τρακαρει ανασφαλιστο κλεμμενο οχημα??


rudigarcia222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν σε τρακάρει ανασφάλιστο σιγά μην κάτσει να περιμένει την τροχαία ή την ασφαλιστική, οπότε φεύγουν. Άντε σε αυτή την περίπτωση να τον κρατήσεις τον άλλον. Γενικά άμα σου τύχει μπλέκεις. Πόσο μάλλον άμα είναι και κλεμμένο.

Πάντως αν όντως ισχύει το 650.000 ανασφάλιστα οχήματα είναι τεράστιο νούμερο και δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί με τόση ψηφιοποίηση δεν γίνεται κάποια ενέργεια για να πάψει το φαινόμενο. Ειδικά οι ασφαλιστικές που έχουν και διαφυγόντα κέρδη, θα έπρεπε να πιέσουν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι θέμα ελέγχων στον δρόμο. Στα σκαριά είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα αυτοκινήτου που θα υλοποιηθεί μετά τα "έξυπνα" φανάρια κάτι που νομίζω πως είναι μια δεκαετία μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, panos_90 είπε

Αν σε τρακάρει ανασφάλιστο σιγά μην κάτσει να περιμένει την τροχαία ή την ασφαλιστική, οπότε φεύγουν. Άντε σε αυτή την περίπτωση να τον κρατήσεις τον άλλον. Γενικά άμα σου τύχει μπλέκεις. Πόσο μάλλον άμα είναι και κλεμμένο.

Πάντως αν όντως ισχύει το 650.000 ανασφάλιστα οχήματα είναι τεράστιο νούμερο και δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί με τόση ψηφιοποίηση δεν γίνεται κάποια ενέργεια για να πάψει το φαινόμενο. Ειδικά οι ασφαλιστικές που έχουν και διαφυγόντα κέρδη, θα έπρεπε να πιέσουν 

γιατι αν ο άλλος εχει καταθέσει και πινακίδες και δεν εχει και ασφάλεια (το ποιο συχνο) στην πράξη 2 τρόποι υπάρχουν να τον ποιασεις
να εχει τροχαια παντού (το κράτος μας δεν ειναι σε θεση να πληρώνει τετοια ποσα)
να εχει κάμερες παντού οπως στο εξωτερικό (παλι δεν μπορει να γινει στην χωρα μας ακομη υπαρχει νομος για τα προσωπικά δεδομενα ακομη και σε αυτο το κομμάτι.... ναι οσο ηλιθιο και να ακουγεται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2022 στις 8:08 ΜΜ, rudigarcia222 είπε

σήμερα είχα το εξής παραλογο,οπως έστριβα στον δρόμο απο φανάρι πετάχτηκε σμαρτ με οδηγο ρομα παραβιάζοντας κοκκινο,ολα γίναν ξαφνικά δεν κατάλαβα πως με απέφυγε με φρενάρισμα και κόψιμο τελευταίας στιγμης,απο πισω φυσικά τον κυνηγούσε περιπολικο,εαν τύχαινε και βρίσκαμε τι ισχυει??στο σεναριο που δεν ειχε ασφάλεια η ηταν κλεμμενο??(δεν εχω μεικτη)

Μην ανησυχείς, ρομά και κλεμμένο είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Δικό του ήταν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα με αυτή την φάρα είναι ότι αν σε τρακάρουν τρέχα ψάξε να βρείς άκρη, αλλά εαν εσύ σουτάρεις κάποιον τέτοιο, θα πέσει όλο τους το σόι πάνω σαν μύγες στο @@@@....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, panos_90 είπε

Πάντως αν όντως ισχύει το 650.000 ανασφάλιστα οχήματα είναι τεράστιο νούμερο και δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί με τόση ψηφιοποίηση δεν γίνεται κάποια ενέργεια για να πάψει το φαινόμενο. Ειδικά οι ασφαλιστικές που έχουν και διαφυγόντα κέρδη, θα έπρεπε να πιέσουν 

Μα έχει γίνει τέτοια "ενέργεια", και μάλιστα πάνω από μία φορά, το 2017 πχ εντοπίστηκαν 1.150.000 πιθανώς ανασφάλιστα οχήματα και επιβλήθηκαν ισάριθμα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τους, έλα όμως που τελικά αναγκάστηκαν να τα ακυρώσουν στο σύνολο τους επειδή η πλειοψηφία αυτών των οχημάτων κακώς είχε συμπεριληφθεί στην λίστα των μη ασφαλισμένων. Η ψηφιοποίηση που υπήρχε τότε αποδείχθηκε ανεπαρκής, για αυτό και τώρα τελευταία για αυτόν ακριβώς το λόγο αναπτύσσουν την εφαρμογή audit car.

Επίσης, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζουν πόσα αυτοκίνητα φαίνονται ως ανασφάλιστα είναι τουλάχιστον αστείος, δες αυτό:

zorbas_fb-400x273.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, spectaculator είπε

Είναι θέμα ελέγχων στον δρόμο. Στα σκαριά είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα αυτοκινήτου που θα υλοποιηθεί μετά τα "έξυπνα" φανάρια κάτι που νομίζω πως είναι μια δεκαετία μακριά.

Κι άλλα ηλεκτρονικά μητρώα; 

Αυτό που έγραφες τον αριθμό της πινακίδας σου και εμφάνιζε στοιχεία του οχήματος ανάμεσα και τα περί ασφαλισμένου η μη, ακινησία η μη κτλ, δεν είναι αρκετό; 

Ας κάνουν τους ελέγχους με διασταύρωση μητρωων μέσα από εκεί. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Κι άλλα ηλεκτρονικά μητρώα; 

Αυτό που έγραφες τον αριθμό της πινακίδας σου και εμφάνιζε στοιχεία του οχήματος ανάμεσα και τα περί ασφαλισμένου η μη, ακινησία η μη κτλ, δεν είναι αρκετό; 

Ας κάνουν τους ελέγχους με διασταύρωση μητρωων μέσα από εκεί. 

Όλα συνέχεια αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν... Υποτίθεται πως η νέα ταυτότητα θα είναι και συσκευή η οποία θα διαβάζετε πέρα από τα όργανα και από έξυπνα φανάρια κλπ. Το βλέπω χλωμό να εφαρμοστεί σύντομα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Κι άλλα ηλεκτρονικά μητρώα; 

Αυτό που έγραφες τον αριθμό της πινακίδας σου και εμφάνιζε στοιχεία του οχήματος ανάμεσα και τα περί ασφαλισμένου η μη, ακινησία η μη κτλ, δεν είναι αρκετό; 

Ας κάνουν τους ελέγχους με διασταύρωση μητρωων μέσα από εκεί. 

Αυτό που λέει ο φίλος είναι ένα σύστημα το οποίο - όταν και αν γίνει - θα κάνει ελέγχους στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους, εκεί είναι το πραγματικό πρόβλημα, σε αυτά που όντως κυκλοφορούν και είναι ανασφάλιστα.

Αντιθέτως αυτό που λες εσύ είναι η αντιπαράθεση της λίστας των οχημάτων που στην ααδε φαίνονται "σε κίνηση" (άσχετα αν κυκλοφορούν ή όχι) με αυτά της λίστας των ασφαλισμένων.

Καμία σχέση το ένα με το άλλο, φαντάσου πως για ΕΙΧ αυτοκίνητο το πρόστιμο στην πρώτη περίπτωση (όταν βρεθεί ανασφάλιστο μετά από έλεγχο στο δρόμο) είναι 500€, ενώ στην δεύτερη περίπτωση (ηλεκτρονικής διασταύρωσης) είναι 250€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...