Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, Candela είπε

Αν δηλαδή καίει αρκετό λάδι η μηχανή αλλά όχι σε σημείο που να λαδώνει τα μπουζί θα είναι εντάξει αν συμπληρώνουμε λάδι?

Το να καεί αρκετό λάδι γενικά δεν είναι καλό για τον κινητήρα ειδικά αν έχουμε σκοπό να κρατήσουμε το αυτοκίνητο για χρόνια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις υπολογίζουμε κόστος αυτοκινήτου, χιλιόμετρα που κάνουμε τον χρόνο, πόσα χρόνια θα το κρατήσουμε, κ.α. και στην συνέχεια αποφασίζουμε αν θα προβούμε σε επισκευή ή αντικατάσταση του κινητήρα, αν θα το πουλήσουμε ή θα το κρατήσουμε έτσι και όσο βγάλει.

Το αυτοκίνητο όμως πρέπει να ελεγχθεί από "καλό" μηχανικό γιατί λάδι μπορεί να καίει και από τουρμπίνα, τσιμουχάκια βαλβίδων ή να έχει κάποια διαρροή.

Προσοχή: Όταν μια αιτία κατανάλωσης λαδιού όπως π.χ. "low tension piston rings" οφείλεται σε εργοστασιακό πρόβλημα τότε το να κάνουμε αντικατάσταση κινητήρα με ίδιο τύπο θα αντιμετωπίσουμε το ίδιο πρόβλημα εκτός και αν έχει γίνει επισκευή ή επιλέξουμε νέο κωδικό κινητήρα που συνήθως η εταιρία εφόσον αντιλαμβανόταν το πρόβλημα το διόρθωνε μετά από καιρό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

Το να καεί αρκετό λάδι γενικά δεν είναι καλό για τον κινητήρα ειδικά αν έχουμε σκοπό να κρατήσουμε το αυτοκίνητο για χρόνια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις υπολογίζουμε κόστος αυτοκινήτου, χιλιόμετρα που κάνουμε τον χρόνο, πόσα χρόνια θα το κρατήσουμε, κ.α. και στην συνέχεια αποφασίζουμε αν θα προβούμε σε επισκευή ή αντικατάσταση του κινητήρα, αν θα το πουλήσουμε ή θα το κρατήσουμε έτσι και όσο βγάλει.

Το αυτοκίνητο όμως πρέπει να ελεγχθεί από "καλό" μηχανικό γιατί λάδι μπορεί να καίει και από τουρμπίνα, τσιμουχάκια βαλβίδων ή να έχει κάποια διαρροή.

Προσοχή: Όταν μια αιτία κατανάλωσης λαδιού όπως π.χ. "low tension piston rings" οφείλεται σε εργοστασιακό πρόβλημα τότε το να κάνουμε αντικατάσταση κινητήρα με ίδιο τύπο θα αντιμετωπίσουμε το ίδιο πρόβλημα εκτός και αν έχει γίνει επισκευή ή επιλέξουμε νέο κωδικό κινητήρα που συνήθως η εταιρία εφόσον αντιλαμβανόταν το πρόβλημα το διόρθωνε μετά από καιρό.

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Candela είπε

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Αυτό συμβαίνει μόνο σε ελάχιστα ατμοσφαιρικά μέχρι 4 κυλίνδρους. Και αυτό σχετικά τις συνθήκες οδήγησης 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Candela είπε

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Μην μπαίνεις σε τέτοια λογική.

Για να πας σε έναν μηχανικό θα πρέπει πρώτα να μετρήσεις την κατανάλωση για να του δώσεις μία πρώτη εικόνα. Ξεκαθάρισε ότι δεν στάζει - χάνει λάδι το αυτοκίνητο και στην συνέχεια μέτρησε την κατανάλωση με βάση τα χλμ. Το σύνηθες είναι να γεμίσουμε με λάδια μέχρι να φτάσουν το πάνω μέρος στην βέργα, να κάνουμε 1000 χλμ και βλέπουμε πόσο έκαψε. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Candela είπε

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Το ότι βλέπεις ίδια ποσότητα όταν το βγάζεις δεν σημαίνει ότι είναι όλο λάδι,συμπυκνώσεις ,καυσιμο, καταλοιπα καυσης συμπληρώνουν την ποσότητα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Candela είπε

Επίσης αν καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή υπάρχει περίπτωση να είναι χαλασμένη η αντλία λαδιού

Φαντάζομαι ρωτάς.Αν δεν δουλευει η αντλία θα κολλήσει η μηχανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Φαντάζομαι ρωτάς.Αν δεν δουλευει η αντλία θα κολλήσει η μηχανή.

Εννοείται ότι θα πάθει ζημιά η μηχανή. Απλώς μέχρι να πάθει ζημιά η μηχανή λόγω χαλασμένης αντλίας λαδιού δεν θα έχει καταναλώσει καθόλου λάδι.

Μπορεί να κάνει και 2000 χιλιόμετρα μέχρι να πάθει ζημιά η μηχανή, μπορεί να πάθει ζημιά η μηχανή και κατευθείαν να κολλήσει ή να αρχίσει να ακούγεται θόρυβος.

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Candela είπε

Εννοείται ότι θα πάθει ζημιά η μηχανή. Απλώς μέχρι να πάθει ζημιά η μηχανή λόγω χαλασμένης αντλίας λαδιού δεν θα έχει καταναλώσει καθόλου λάδι.

Μπορεί να κάνει και 2000 χιλιόμετρα μέχρι να πάθει ζημιά η μηχανή, μπορεί να πάθει ζημιά η μηχανή και κατευθείαν να κολλήσει ή να αρχίσει να ακούγεται θόρυβος.

Τα έχεις κάνει σαλάτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Candela είπε

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Δεν νομίζω υπάρχει σωστό λάθος. Ίσως σε κινητήρα που τα μέταλλα έχουν τις ιδανικές ανοχές να μην καίει καθόλου λάδι (όπως αρκετά δεν καίνε) αλλά δεν νομίζω λέει κάτι σε σχέση με έναν κινητήρα που καίει ας πούμε 500ml στα 8.000km (και η ποσότητα δεν αυξάνεται) που θα αλλάξουμε τα λάδια.

Σκέψου πόσες κινήσεις κάνει το πιστόνι μέσα στον κύλινδρο σε 8.000km. Αυτή η ποσότητα είναι αμελητέα.

Ας έχουμε κάποιες βασικές γνώσεις να ξέρουμε να ελέγξουμε τα λάδια, το υγρό στο ψυγείο και γενικά να παρατηρούμε το αυτοκίνητο έτσι ώστε να αποφύγουμε κάποια μεγαλύτερη ζημιά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

 

Ας έχουμε κάποιες βασικές γνώσεις να ξέρουμε να ελέγξουμε τα λάδια, το υγρό στο ψυγείο και γενικά να παρατηρούμε το αυτοκίνητο έτσι ώστε να αποφύγουμε κάποια μεγαλύτερη ζημιά. 

Το σημαντικότερο. Κάθε κυριακή, 10 λεπτάκια. Κοιτάς στάθμη λαδιών και νερό στο ψυγείο. Και μια φορά τον μήνα και αέρα στα λάστιχα. Δεν είναι τόσο κουραστικό και σε γλιτώνει από έξοδα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Το σημαντικότερο. Κάθε κυριακή, 10 λεπτάκια. Κοιτάς στάθμη λαδιών και νερό στο ψυγείο. Και μια φορά τον μήνα και αέρα στα λάστιχα. Δεν είναι τόσο κουραστικό και σε γλιτώνει από έξοδα.

+πριν από ένα ταξίδι όλα αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Candela είπε

το ποιο σωστό είναι να καίει 0 ml λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή?

Το να κάψει ένα αμάξι 0 ml λαδιού από την μία αλλαγή στην επόμενη, είναι εφικτό μόνο αν κάνεις 0 χλμ και άλλαξες τα λάδια λόγω ... "ηλικίας". Ακόμα και αν το περιεχόμενο του κάρτερ είναι ακριβώς ίδιο σε όγκο, έχει "συμπληρωθεί" από άλλα πράγματα. :)

Όλες οι ΜΕΚ καίνει λάδι, λίγο ή πολύ. Το πρόβλημα είναι όταν καίνε αρκετό ώστε είτε να παρεμβαίνει στις φυσιολογικές λειτουργίες του οχήματος (υγεία καταλυτών κ.λπ) ή όταν γίνεται εφιάλτης στη συντήρηση. 

Αλλά κατά τ' άλλα , δεν γίνεται μία ΜΕΚ να ΜΗΝ κάψει ΚΑΘΟΛΟΥ λάδι. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...