Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σχεδον ολα τα αυτοκινητα οταν κλεισουν 2 δεκαετιες ζωης βγαζουν μικροπροβληματακια πολλες φορες μικρης αξιας αλλα δεν σημαίνει οτι δεν θα ασχοληθουμε γιατι μετα συσσωρεύονται.

πρεπει οσο εχουμε στην κατοχη μας ενα αμαξι να το συντηρουμε τοσο για την δικια μας ασφαλεια οσο και των αλλων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαρροή έχει αποκλειστεί ως μέρος του προβλήματος;

Συμφωνώ με τον έλεγχο, κι αν σου αρέσει το αμάξι τα τσιμουχάκια/ελατήρια βαλβίδων + φλάντζα μπορεί να αξίζει να αλλαχθούν, αφού διαπιστωθεί η αυτή είναι η αιτία και βρεις αξιόπιστο μάστορα.
...για ολικό ρεκτιφιέ κτλ, δε ξέρω, δυσκολεύει το πράγμα από κόστος και ως προς τις συμβουλές...

ΑΛΛΑ σαφώς σε παλιότερο αμάξι, αν το κόστος συσσωρεύεται (πέρα από αναλώσιμα, συμπεριλαμβανομένων φρένων κτλ), καλύτερα να μπουν ως κεφάλαιο για την αγορά του επόμενου.

(για να πια΄σει 2.5Κ σε πώληση μετά από έλεγχο, σημαίνει πως σαλόνι, γενική εικόνα κτλ είναι σε πολύ καλή κατάσταση για την ηλικία του, οπότε κι από ανταλλακτικά, εν ανάγκη, κάτι θα βγει)

Κριτήριο για μένα εν προκειμένω ο έλεγχος καυσαερίων...αν είσαι εκτός (ειδικά αν είσαι πολύ εκτός), το κόστος θα πρέπει να το επωμιστείς και να το προϋπολογίσεις...
..αν καις λάδια αλλά είσαι εντός ή κοντά στο όριο, δούλεψε με λάδια που προτείνονται για μειωμένη κατανάλωση, κι όσο πάει, προσέχοντας το ζόρι στο αμάξι.

(εγώ κατέληξα να δώσω ~500άρι λόγω υψηλών ρύπων, που τελικά διορθώθηκαν - λίγο πριν αλλαχθεί ο καταλύτης - με νέο ECU - και καθάρισμα μπεκ & αλλαγή αισθητήρα λάμδα - λύνοντας και το θέμα του ρελαντί...
...ο ECU είναι πάνω στη πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου και "ψήνεται" από θερμοκρασίες κτλ, οπότε δεν είναι πολύ σπάνιο να παραδώσει πνεύμα..)

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, piiii είπε

Direct injection = άμεσος ψεκασμός.

Θα μας πείς λοιπόν πως ακριβώς θα φτάσει το καθαριστικό από το ντεπόζιτο στις βαλβίδες αφού ψεκάζει πάνω στο κύλινδρο;

 

.. οι βαλβίδες το ξέρεις ότι μπαίνουν στο κενό που δημιουργεί ο κύλινδρος σωστά? Εκεί δημιουργείτε το πρόβλημα

How To Prevent Carbon Buildup Deposits On Direct Injection Engines –  Otosection

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

.. οι βαλβίδες το ξέρεις ότι μπαίνουν στο κενό που δημιουργεί ο κύλινδρος σωστά? Εκεί δημιουργείτε το πρόβλημα

How To Prevent Carbon Buildup Deposits On Direct Injection Engines –  Otosection

Ναι άλλα ο ψεκασμός είναι κάτω απο τις βαλβιδες. Πως θα φτάσει το καύσιμο μέχρι εκεί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αρχικά είμαι κάτοχος Seat cordoba 2003.

Μηχανολονογικα είναι ολόιδια 

Το έχουμε το αυτοκίνητο μαμά, το είχαμε πάρει καινούριο τότε. Το τράκαρα και έκτοτε μου έκαιγε η έχανε λάδια γάμ*τα! 

Από τη τράκα ανέβηκε λέει το λάδι και μου έκαψε τις φλαντσες. 

Επειδή δεν υπάρχουν λεφτά για αλλαγή αυτοκινήτου, έκανα ρεκτιφιέ (750 - 1000€) τη μηχανή και όλα είναι κομπλέ, και σε κατανάλωση και δε καίει λάδια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
16 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

επειδη σκεφτομαι για seat ibiza 2002-2005 στα 1200 cc εχει κανεις καμια εμπειρια;

Όχι. Πάρε το επόμενο, με τον TSI 1.2. Το προηγούμενο (ατμόσφαιρα) είναι επικίνδυνα τάφος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

επειδη σκεφτομαι για seat ibiza 2002-2005 στα 1200 cc εχει κανεις καμια εμπειρια;

Ειναι λιγο ψωφιο φιλε μου βγαζει 65 αλογακια σε σασι λιγο πανω απο τα 1000 κιλα.Καλυτερα να το αποφυγεις,κοιτα κανενα 1.4 101hp καλοσυντηρημενο γιατι πολλα ειναι πιωμενα θελει πολυ προσοχη και καλο μηχανικο-φανοποιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Candela είπε

Αν καίει λάδια ένα αμάξι και το συμπληρώνεις για πάντα και είσαι προσεκτικός να μην ξεμείνει ποτέ από λάδι θα υπάρχει πρόβλημα?

Το πρόβλημά σου είναι ότι αν αρχίσει να καίει λάδι η κατάσταση θα επιδεινωθεί μακρόχρονα(δεν μένει στάσιμο).

Τα λεφτά που θα έχεις δώσει για συμπλήρωμα λαδιού απο ένα σημείο και μετά θα είναι παραπάνω απο το να κάνεις καμιά ρεκτίφα για να εξαλείψεις το φαινόμενο.

 

Σε κάποιο σημείο θα καταλήξεις να κάνεις στάση σε μακρινά ταξίδια να τσεκάρεις εαν υπάρχει λάδι στο κινητήρα. Μην ξεχνάς όσο θα καταπονείς το κινητήρα τόσο θα ανεβαίνει και η κατανάλωση του λαδιού.

Επεξ/σία από piiii
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Candela είπε

Αν καίει λάδια ένα αμάξι και το συμπληρώνεις για πάντα και είσαι προσεκτικός να μην ξεμείνει ποτέ από λάδι θα υπάρχει πρόβλημα?

Εξαρτάται από το πόσο καίει και γιατί το καίει. 

Έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο που καίει λάδι 35 χρόνια (από τον πατέρα μου το πήρα) και δεν έχει πάει συνεργείο για την μηχανή ποτέ. Τραβάει όπως τραβούσε από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου. 

Κατανάλωση περίπου 1 λίτρο στις 5000 χλμ που αλλάζω τα λάδια. Με δεδομένο ότι κάνω κάπου 7500 χλμ τον χρόνο με το συγκεκριμένο αμάξι το κόστος για ένα "καλό" λάδι που του βάζω και το αγοράζω φυσικά από το Skroutz (όχι τοπικό συνεργείο ή κατάστημα) είναι περίπου 15€, οπότε Κλάιν. 

P. S Η κατανάλωση είναι σταθερή εδώ και πολλά χρόνια. Μην πω χαμηλότερη με τα Valvoline max life (κόκκινο μπουκάλι) που βάζω τα τελευταία 5 χρόνια. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Candela είπε

Αν καίει λάδια ένα αμάξι και το συμπληρώνεις για πάντα και είσαι προσεκτικός να μην ξεμείνει ποτέ από λάδι θα υπάρχει πρόβλημα?

Εξαρτάται πόσο λάδι καταναλώνει όπως έγραψαν. Εκτός από το καμένο λάδι που κολλάει και μένει σε χώρο καύσης, βαλβίδες κτλ καταστρέφει και τα μπουζί. Άν δεν το κάψει τελείως μπορεί να φύγει κομμάτι και να μαγκώσει σε βαλβίδα οπότε πας σίγουρα για επισκευή

10 ώρες πριν, liakinen είπε

Εξαρτάται από το πόσο καίει και γιατί το καίει. 

Έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο που καίει λάδι 35 χρόνια (από τον πατέρα μου το πήρα) και δεν έχει πάει συνεργείο για την μηχανή ποτέ. Τραβάει όπως τραβούσε από την πρώτη μέρα που το πήρα στα χέρια μου. 

Κατανάλωση περίπου 1 λίτρο στις 5000 χλμ που αλλάζω τα λάδια. Με δεδομένο ότι κάνω κάπου 7500 χλμ τον χρόνο με το συγκεκριμένο αμάξι το κόστος για ένα "καλό" λάδι που του βάζω και το αγοράζω φυσικά από το Skroutz (όχι τοπικό συνεργείο ή κατάστημα) είναι περίπου 15€, οπότε Κλάιν. 

P. S Η κατανάλωση είναι σταθερή εδώ και πολλά χρόνια. Μην πω χαμηλότερη με τα Valvoline max life (κόκκινο μπουκάλι) που βάζω τα τελευταία 5 χρόνια. 

Είναι αρκετά safe αυτή η κατανάλωση. Εφόσον δεν αυξάνεται δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ronnie79 είπε

Εξαρτάται πόσο λάδι καταναλώνει όπως έγραψαν. Εκτός από το καμένο λάδι που κολλάει και μένει σε χώρο καύσης, βαλβίδες κτλ καταστρέφει και τα μπουζί. Άν δεν το κάψει τελείως μπορεί να φύγει κομμάτι και να μαγκώσει σε βαλβίδα οπότε πας σίγουρα για επισκευή

Αν δηλαδή καίει αρκετό λάδι η μηχανή αλλά όχι σε σημείο που να λαδώνει τα μπουζί θα είναι εντάξει αν συμπληρώνουμε λάδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...