Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το γνωρίζετε θεωρώ ότι αυτοκίνητα που κοστίζουν 50.000€ και άνω (Mercedes, Bmw, Audi) καίνε λάδια από σχεδόν day one. Γιατί πρέπει να νιώθει κόμπλεξ κάποιος με ένα VW, Hyundai ή Opel αν του συμβαίνει; Λες και έχει μικρή τσουτσού ένα πράγμα. Ένα από τα αυτοκίνητα μου έκαιγε 25 χρόνια λάδι και έκανε μια χαρά την δουλειά του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το γνωρίζετε θεωρώ ότι αυτοκίνητα που κοστίζουν 50.000€ και άνω (Mercedes, Bmw, Audi) καίνε λάδια από σχεδόν day one. Γιατί πρέπει να νιώθει κόμπλεξ κάποιος με ένα VW, Hyundai ή Opel αν του συμβαίνει; Λες και έχει μικρή τσουτσού ένα πράγμα. Ένα από τα αυτοκίνητα μου έκαιγε 25 χρόνια λάδι και έκανε μια χαρά την δουλειά του.

 

Την ιδια απορια εχω κι εγω, για το γιατι να νιωθει κομπλεξ ενας με αμαξι του group vag που καιει λαδια. Συνηθισμενο ειναι, γνωστο ειναι, το ξερουν και οι πετρες, αλλα ελα που αμα τολμησει και το θιξει κανεις παιζουμε κρυφτουλι καθε φορα κι ακουει για τογιοτες, μινι και «ποιος εισαι εσυ που θα πεις τετοια ψεματα»? 
 

Το εξηγω μονο με τη λογικη οτι για τον Ελληνα το αμαξι ειναι προεκταση του αναπαραγωγικου του συστηματος. Οποτε αμα νομισει οτι πας να του θιξεις το αμαξι ακομα κι αν λες αληθεια, σε αντιμετωπιζει σαν να του θιγεις τον ανδρισμο. Κι απο εκει αρχιζουν τα συμπλεγματα, λογικα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

έτσι πληροφοριακά, σε direct injection μαζεύει "κάπνα" στις εισαγωγές. Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι συχνή αλλαγή λαδιών (7500-8000~ χιλιόμετρα), να χρησιμοποιείς βενζίνη με καθαριστικά (πχ crystal) και προσθήκη καθαριστικού κάθε 3500-4000 χιλιόμετρα (μια στα 3000+ και μια πριν κάνεις γενική αλλαγή). Αν γίνεται αυτό και ανοίξεις καπάκι θα γυαλίζουν όλα. Φυσικά αυτό μπορούμε να το λέμε τώρα που έχουν 10+ χρόνια που έγιναν must οι GDI

Direct injection = άμεσος ψεκασμός.

Θα μας πείς λοιπόν πως ακριβώς θα φτάσει το καθαριστικό από το ντεπόζιτο στις βαλβίδες αφού ψεκάζει πάνω στο κύλινδρο;

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ALMPANIS είπε

Καλησπέρα παιδιά αγόρασα  ένα seat Ibiza 2003 1.2 και παρατήρησα ότι καίει στα 1000 χλμ ένα λίτρο λάδι στο σέρβις έβαλα 10 40 motul τώρα τι λάδι να πάρω ώστε να συμπληρώνω 

Αρχικά δες μήπως έχεις διαρροές από φλάντζες και γενικά το μοτέρ . 

Έπειτα δες τη κατάσταση των μπουζί , στα λαδωνει τα μπουζί; 

Εννοείται βάζεις ίδιο ιξώδες με ότι έχει τώρα , δε είναι λύση να βάλεις πιο χοντρό.

Εάν θες δοκίμασε με κάποιο καθαριστικό εσωτερικής πλύσης κινητήρα να δεις εάν θα δεις διαφορά . Βέβαια οι απόψεις διστανται.

Το πιο πιθανόν είναι από τσιμουχακια βαλβίδων και ελατήρια . Πόσα χιλιόμετρα έχει ; Είναι τα αληθινά ή έχει γυριστεί ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Υπάρχουν κάποια πρόσθετα που υποτίθεται μειώνουν την κατανάλωση λαδιού, έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο;

liqui molY CERATEC απλα καταπληκτικο.

εχω seat ibiza 1.4 16v 101hp και απο την πρωτη στιγμη παντα τσιμπαγε λιγο λαδι περιπου 1 λιτρο ανα αλλαγη λαδιων και αμα υπηρχει και ταξιδι στην εθνικη 1λ ανα 2000χλμ.

απλα μολις το εβαλα εχω κανει αλλαγη λαδιων και δεν συμπληρωσα πανω απο 100γρ στα 8000χλμ.

τι προτείνω για κινητηρες με πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.

εχω το αμαξι 15 χρονια και μετα απο πολλους τυπους λαδιων κατεληξα στα castrol 10/40 ultraclean

πιστευω εχει την χαμηλότερη καταναλωση στο λαδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τρικυλινδρο αυτό μοτοράκι δεν αξίζει να ασχοληθείς και πολύ. Πας σε σωστό μαστορα και δοκιμάζεις συμπίεση, αν είναι οκ τότε προχωράς σε αλλαγή τσιμουχάκια που είναι ευκολη δουλεια συνήθως και φθηνή. Πολύ πιθανόν να βελτιώσει την κατάσταση. Αν η συμπίεση δεν είναι ΟΚ τότε ανοίγεις μοτέρ για ελατήρια, αν στο άνοιγμα οι κύλινδροι μετρηθούν καλοί πάλι θα την βγάλεις φθηνά. Αν έχουν φθορές ή οβάλ τότε αρχίζει το θέμα να σοβαρεύει γιατί πρέπει να πάει ρεκτιφιέ και το κόστος μεγαλύτερο απο το να είχες αλλάξει μηχανή.
Γενικά αν το αμάξι σε καλύπτει και το υπόλοιπο ειναι σε καλή κατάσταση αξίζει να ρίξεις λίγα χρήματα για να το φτιάξεις, τώρα που τα μεταχειρισμένα εχουν παεί ψηλά. Αν το αφήσεις όπως είναι θα χειροτερεύσει η κατάσταση και κινδυνεύεις να πάρεις τον καταλύτη στα χέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Bitbit είπε

δίχρονο είναι το μοτερ; 😛   Πόσα χιλιόμετρα έχει;

όπως είπαν και οι προηγούμενοι, είναι ασύμφορο. Αν το σκίζεις η κατανάλωση λαδιού θα ανέβει. Πρέπει να κυκλοφορείς με ένα μπουκαλάκι λάδι στο πορτ παγκαζ και κάθε εβδομάδα να το ελέγχεις. Κλάφτα χαράλαμπε...

Αν παίρνουμε αυτοκίνητα 20ετίας αυτά είναι τα αποτελέσματα

Ο προηγουμενος ιδιοκτητης φταίει οχι η ηλικια του αυτοκινητου. 206 ντιζελ του 2003 δεν καιει ουτε σταγονα. Τα ετησια σερβις τηρουνται ευλαβικα βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, zio10 είπε

Πώς μπορείς να το ελέγξεις τόσο γρήγορα αυτό πριν το πάρεις;

Όταν πας να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο απλά ψάχνεις για "σημάδια" αφού δεν μπορείς να είσαι μέσα στην μηχανή.
-Έλεγχο στην στάθμη λαδιού
-Βλέπεις πόσο συχνή χρήση έχει γίνει του δείκτη αν π.χ. από κίτρινος έχει γίνει μαύρος.
-Βλέπεις το ίδιο στην τάπα λαδιού και αν π.χ. έχει πολλά υπολείμματα λαδιού πάνω στο καπάκι γύρω από την τάπα.

Επίσης το βάζεις μπροστά και περιμένεις να ζεσταθεί εκτός αυτοκίνητου παρατηρώντας για καπνό από την εξάτμιση, καλό είναι να το μιζάρει κάποιος φίλος ώστε να δεις και κατά την εκκίνηση αν πετάει από φθαρμένα τσιμουχάκια.


 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι για να καταθέσω και εγώ τον ''πόνο'' μου ,σε Polo 1.4  75ps του 2002 (στρογγυλοφάναρο) 3-4 χρόνια πρίν το  δώσω ,άλλαζα μόνο φίλτρο λαδιού κάθε 7500 χλμ, λάδια δεν υπήρχε λόγος ήταν πάντα καινούργια😂

Υ.Γ Μην ασχολείσαι πέρα από το συμπλήρωμα λαδιών δεν αξίζει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pano είπε

Έτσι για να καταθέσω και εγώ τον ''πόνο'' μου ,σε Polo 1.4  75ps του 2002 (στρογγυλοφάναρο) 3-4 χρόνια πρίν το  δώσω ,άλλαζα μόνο φίλτρο λαδιού κάθε 7500 χλμ, λάδια δεν υπήρχε λόγος ήταν πάντα καινούργια😂

Υ.Γ Μην ασχολείσαι πέρα από το συμπλήρωμα λαδιών δεν αξίζει... 

Τα 1.4 είχαν θέμα απο το εργοστάσιο, 3 περιπτώσεις καρμπόν απο φίλους έχω. Για τα 1.2 όμως δεν είχε ακουστεί κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Τι να σου πώ φίλε  μου ,ή γυναίκα  ενός φίλου μου είχε το 1.2 του 2003 ,τα ίδια και χειρότερα ήταν και όχι μόνο από λάδια αλλά και από άλλα προβλήματα ,ηλεκτρικά κ.τ.λ,τα δώσαμε και οι δύο και ησυχάσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω ένα seat ibiza 1400cc 101hp μοντέλο 2002 . Το αγόρασα το 2009 με 35.000 χλμ και τώρα έχει 208.000 χλμ.

Του κάνω όλα του τα service κανονικά και γενικά δεν το αφήνω χωρίς την στοιχειώδη προσοχή. Τώρα πια μου καίει περίπου 1 λίτρο στα 10.000χλμ δηλαδή μεταξύ των service αλλαγών λαδιού θα χρειαστεί απαραίτητα συμπλήρωμα. 

Κι εγώ βρίσκω το 1 λίτρο ανα 1000 χλμ πολύ. 

Δέν ξέρω γενικά αλλά εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο, το θεωρώ ανέξοδο στη συντήρηση. Δέν ξέρω ποιό άλλο αυτοκίνητο θα μου "ζήταγε" 100-200 ευρώ service κάθε 10.000 χλμ. Να σημειωθεί δεν με έχει αφήσει ποτέ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, werhoz1 είπε

 

Δέν ξέρω γενικά αλλά εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο, το θεωρώ ανέξοδο στη συντήρηση. Δέν ξέρω ποιό άλλο αυτοκίνητο θα μου "ζήταγε" 100-200 ευρώ service κάθε 10.000 χλμ. Να σημειωθεί δεν με έχει αφήσει ποτέ!!

100€ με 200€ για σέρβις κάθε 10000χλμ?

Και αυτό το λες καλό;Τι αλλάζεις κάθε 10000χλμ και χρεώνεσαι τόσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιμερίζω και τα διάφορα μικροέξοδα , πχ αλλαγή αισθητήρα λ ή αλλαγή βαλβίδας κενού του ρεζερβουάρ. Λόγω παλαιότητας όλο και κάτι μικρό χαλάει.

Έχει 2 ειδών service.

Το λιπαντικό service περιέχει:

Αλλαγή λαδιών 
Φίλτρο λαδιού
Ροδέλα κάρτερ
Υγρό υαλοκ/στήρων


Το γενικό service περιέχει:

Αλλαγή λαδιών 
Φίλτρο λαδιού
Ροδέλα κάρτερ
Υγρό υαλοκ/στήρων
Φίλτρο αέρος
Φίλτρο βενζίνης

Μπουζί ανάλογα.

Επεξ/σία από werhoz1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, werhoz1 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα seat ibiza 1400cc 101hp μοντέλο 2002 . Το αγόρασα το 2009 με 35.000 χλμ και τώρα έχει 208.000 χλμ.

Του κάνω όλα του τα service κανονικά και γενικά δεν το αφήνω χωρίς την στοιχειώδη προσοχή. Τώρα πια μου καίει περίπου 1 λίτρο στα 10.000χλμ δηλαδή μεταξύ των service αλλαγών λαδιού θα χρειαστεί απαραίτητα συμπλήρωμα. 

Κι εγώ βρίσκω το 1 λίτρο ανα 1000 χλμ πολύ. 

Δέν ξέρω γενικά αλλά εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο, το θεωρώ ανέξοδο στη συντήρηση. Δέν ξέρω ποιό άλλο αυτοκίνητο θα μου "ζήταγε" 100-200 ευρώ service κάθε 10.000 χλμ. Να σημειωθεί δεν με έχει αφήσει ποτέ!!

Υπαρχει και πιο οικονομικα...😁

To diesel μου στην αντιπροσωπια της BMW για τα 30.000 χλμ (2 ετες) δινω 250 ευρω κατα μεσο ορο. 

Τελευταιο service 26/10/2021 στα 164,808 χλμ και τωρα εχει 188,000 χλμ, σε 2 μηνες θα το παω (10/2022)

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...