Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

150 του 2003? δηλ ~7.900 χλμ το χρόνο. Λίγα δεν είναι? Μήπως είναι γυρισμένο και έχει 250?

Ένας συνάδελφος έχει 75κ σε astra του 2009 που το πήρε καινούργιο. Το χρησιμοποιεί κάθε μέρα για να πάει στην δουλειά + πεθερικα καθε δυο εβδομάδες. Απλά είναι κοντά στην δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαγή ιξώδες λαδιών προτείνει ο ένας. Μόνο το ιξώδες που γράφει το manual βάζουμε.

Αμάξι εικοσαετίας ο άλλος, λογικό να καίει. Δηλαδή κάτι κλασσικά πενηνταετίας πάνε για απόσυρση. Απλά ασυντηρητο ήταν, παραμελημένο από τον προηγούμενο και την πληρώνεις τώρα εσύ. Δεν αποκλείεται να είχε και τίποτα γυρισμένα χιλιόμετρα.

2.5χιλ το αγόρασε μεταχειρισμένο άνθρωπος, τόσα θα είχε τόσα έδωσε, ρεκτιφιέ-γέμισμα δεν συμφέρει ούτε για αστείο. Τρίψιμο βαλβίδες, άνοιγμα κεφαλή κτλ αναλογικά με το κόστος που το αγόρασες θεωρώ δεν συμφέρει (προσωπική γνώμη πάντα από έναν home mechanic).

Το καλύτερο και για εσένα και για την τσέπη σου θα ήταν όπως πρότεινε ένας παραπάνω να έχεις μαζί σου ένα μπιτονάκι με λάδι να συμπληρώνεις. Απλώς σχεδόν κανένας δεν κάνει τα σέρβις στην ώρα τους (τα οποία σχεδόν πάντα είναι αναλώσιμα) είτε γιατί αδιαφορεί είτε γιατί δεν γνωρίζει και μετά το ένα φέρνει το άλλο. Εδώ γνωστός μου κάθε 1000χλμ πάει για αλλαγή μπουζί.

Επεξ/σία από oneiricocelot
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Εσας που σας φαινεται μεγαλη η καταναλωση 1l/1000km μαλλον δεν ξερετε τι παει να πει group vag. Δεν τα λενε τυχαια τηγανιερες, λαδιερες κλπ... Οι καταναλωσεις αυτες ειναι καθιερωμενες στα αμαξια του group και ιδιως σε καποιους κινητηρες.

Τρια πραγματακια.

1. Ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση 1l/1000χλμ. Και σε εγγυηση να ηταν, θα επαιρνες αγαπη, δεν το θεωρει ελλατωμα η VW/Seat.

2. Ibiza 2004 1.4, εκαιγε μισο λιτρο/1000χλμ απο την πρωτη μερα που αγοραστηκε απο την αντιπροσωπεια, ολοκαινουργιο. Ποτε δεν το θεωρησαν προβλημα. Μεχρι σημερα το αμαξι λειτουργει κανονικα, φυσικα εχει αυξηθει περαιτερω η καταναλωση λαδιου και κοντευει κι αυτο το 1l/1000χλμ.

3. Οταν παιρνεις μεταχειρισμενο ενα απο τα πρωτα πραγματα που ελεγχεις ειναι αυτο. Ποσο μαλλον οταν πας να παρεις μεταχειρισμενο group vag, ειναι ο πιο red flag ελεγχος που κανεις. Ειδικα αν καιει τοσο πολυ, μπορουσες με ενα ελεγχο να το εντοπισεις μεσα σε 1 λεπτο.

Σε οτι αφορα το τωρα: Προσεχε να μην ανεβαζεις πολλες στροφες στο κινητηρα και ιδιως για αρκετη ωρα (πχ οδηγηση σε εθνικη οδο). Εκτος απο επικινδυνο για το κινητηρα σου ειναι επικινδυνο και για την ασφαλεια σου, δεδομενου του προβληματος που υπαρχει με την καταναλωση λαδιου. Μεχρι 3.500-4000 το πολυ παιζε, παραπανω ουτε για αστειο, ειδικα για πανω απο 1 λεπτο. Οποτε στις εθνικες μην τελικιαζεις κλπ, ουτε καν μη δοκιμασεις τι τελικη πιανει, ετσι απο περιεργεια.

Εχε παντα στο πορτ παγκαζ 1 μπιτονι με λαδι για να συμπληρωνεις. Με αλλαγη λαδιου μη περιμενεις πολλα. Αυτα, μεχρι να καψει φλατζα και να πας για ρεκτιφιε. Αν εισαι προσεκτικος στην οδηγηση σου, πιθανως να μη χρειαστει .

ΥΓ. ΚΤΕΟ εχει περασει τα τελευταια 2 χρονια; Καρτα καυσαεριων εχει;

Πώς μπορείς να το ελέγξεις τόσο γρήγορα αυτό πριν το πάρεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορεί με μια αλλαγή σε τσιμουχάκια βαλβίδων να ειναι εντάξει.Θέλει μηχανικό.

Καλησπέρα, συμφωνώ απόλυτα με τα τσιμουχακια βαλβίδων.

Παραθέτω την εμπειρία μου: 

Το 2004 αγόρασα καινούριο το ibiza sport 1.4 16v με 101 άλογα .Όλα τα service γίνονταν σε εξουσιοδοτημένο, το αμάξι δεν το ζοριζα και παρόλα αυτά στις 45000 χλμ άρχισε να μου και 1λιτρο λάδι ανά 1000χλμ. Φανταστείτε μου άναψε λαμπάκι λαδιού κινούμενος στην Κατεχάκη. Τα service γίνονταν ανά 7500 χλμ και λίγο πριν την συμπλήρωση των χιλιομέτρων μου άναψε λαμπάκι . Απελπίστηκα διότι το αμάξι είχε βγει εκτός εγγύησης. Αν διαβάσετε στο ibiza club θα βρείτε πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις. Με την καθοδήγηση των παιδιών εκεί επικοινώνησα με την Seat  και μετά από πίεση παρόλο που ήμουν εκτός εγγύησης μου έβαλαν τα ανταλλακτικά και εγώ πλήρωσα μόνο εργασία και το έφτιαξα.

Βέβαια το αμάξι ήταν 7ετιας όταν το επιδιορθωσα και το κράτησα ακόμη 3 χρόνια . Μετά την επισκευή έκαιγε 100ml ανά 7500km.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, zio10 είπε

Πώς μπορείς να το ελέγξεις τόσο γρήγορα αυτό πριν το πάρεις;

Μαντρα εχω δει να το κανει σε καρμπιρατερατο , οποτε δεν ξερω αν ειναι valid/safe κλπ:

Ξεβιδωνεις την ταπα του δοχειου λαδιου και βαζεις μπροστα το αμαξι. Αφου ζεσταθει για κανα 5λεπτο, ανεβαζεις στροφες στο κινητηρα και παρατηρεις αν βγαινουν αναθυμιασεις απο το δοχειο. Αν βγαινουν, καιει.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Εσας που σας φαινεται μεγαλη η καταναλωση 1l/1000km μαλλον δεν ξερετε τι παει να πει group vag. Δεν τα λενε τυχαια τηγανιερες, λαδιερες κλπ... Οι καταναλωσεις αυτες ειναι καθιερωμενες στα αμαξια του group και ιδιως σε καποιους κινητηρες.

Τρια πραγματακια.

1. Ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση 1l/1000χλμ. Και σε εγγυηση να ηταν, θα επαιρνες αγαπη, δεν το θεωρει ελλατωμα η VW/Seat.

2. Ibiza 2004 1.4, εκαιγε μισο λιτρο/1000χλμ απο την πρωτη μερα που αγοραστηκε απο την αντιπροσωπεια, ολοκαινουργιο. Ποτε δεν το θεωρησαν προβλημα. Μεχρι σημερα το αμαξι λειτουργει κανονικα, φυσικα εχει αυξηθει περαιτερω η καταναλωση λαδιου και κοντευει κι αυτο το 1l/1000χλμ.

3. Οταν παιρνεις μεταχειρισμενο ενα απο τα πρωτα πραγματα που ελεγχεις ειναι αυτο. Ποσο μαλλον οταν πας να παρεις μεταχειρισμενο group vag, ειναι ο πιο red flag ελεγχος που κανεις. Ειδικα αν καιει τοσο πολυ, μπορουσες με ενα ελεγχο να το εντοπισεις μεσα σε 1 λεπτο.

Σε οτι αφορα το τωρα: Προσεχε να μην ανεβαζεις πολλες στροφες στο κινητηρα και ιδιως για αρκετη ωρα (πχ οδηγηση σε εθνικη οδο). Εκτος απο επικινδυνο για το κινητηρα σου ειναι επικινδυνο και για την ασφαλεια σου, δεδομενου του προβληματος που υπαρχει με την καταναλωση λαδιου. Μεχρι 3.500-4000 το πολυ παιζε, παραπανω ουτε για αστειο, ειδικα για πανω απο 1 λεπτο. Οποτε στις εθνικες μην τελικιαζεις κλπ, ουτε καν μη δοκιμασεις τι τελικη πιανει, ετσι απο περιεργεια.

Εχε παντα στο πορτ παγκαζ 1 μπιτονι με λαδι για να συμπληρωνεις. Με αλλαγη λαδιου μη περιμενεις πολλα. Αυτα, μεχρι να καψει φλατζα και να πας για ρεκτιφιε. Αν εισαι προσεκτικος στην οδηγηση σου, πιθανως να μη χρειαστει .

ΥΓ. ΚΤΕΟ εχει περασει τα τελευταια 2 χρονια; Καρτα καυσαεριων εχει;

3 έχω πάρει,κανένα δε μου έκαιγε λάδια. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, johnt είπε

Το 2004 αγόρασα καινούριο το ibiza sport 1.4 16v με 101 άλογα .Όλα τα service γίνονταν σε εξουσιοδοτημένο, το αμάξι δεν το ζοριζα και παρόλα αυτά στις 45000 χλμ άρχισε να μου και 1λιτρο λάδι ανά 1000χλμ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν απ' τους προβληματικά σχεδιασμένους (απ' αυτούς που έβγαλαν όνομα στο group). Οπότε οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ σου. Αν είχες είτε τον 1.4 [75 PS] ή τον 1.8 [150 PS] όλα θα 'ταν ρόδινα :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν απ' τους προβληματικά σχεδιασμένους (απ' αυτούς που έβγαλαν όνομα στο group). Οπότε οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ σου. Αν είχες είτε τον 1.4 [75 PS] ή τον 1.8 [150 PS] όλα θα 'ταν ρόδινα :P 

Σχετικά είναι όλα, φίλος μου με golf με τον 1.4 75ps πήρε το μοτέρ στο χέρι σε ταξίδι στην Εθνική αφού στεγνωσε από λάδι και δεν το είχε πάρει χαμπάρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, johnt είπε

Σχετικά είναι όλα, φίλος μου με golf με τον 1.4 75ps πήρε το μοτέρ στο χέρι σε ταξίδι στην Εθνική αφού στεγνωσε από λάδι και δεν το είχε πάρει χαμπάρι...

Προφανώς. Όλα είναι (και) θέμα τύχης. Απλά ο συγκεκριμένος (1.4 - 101 PS) ήταν σταμπαρισμένο ότι καίει σα τηγάνι, σε πάρα πολλές μονάδες. Εννοείται όμως ότι μπορεί να βγουν στραβά κομμάτια σ' οποιοδήποτε μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Μαντρα εχω δει να το κανει σε καρμπιρατερατο , οποτε δεν ξερω αν ειναι valid/safe κλπ:

Ξεβιδωνεις την ταπα του δοχειου λαδιου και βαζεις μπροστα το αμαξι. Αφου ζεσταθει για κανα 5λεπτο, ανεβαζεις στροφες στο κινητηρα και παρατηρεις αν βγαινουν αναθυμιασεις απο το δοχειο. Αν βγαινουν, καιει.

Στα καρμπυρατέρ δεν χρειάζεται να ανοίγεις τάπα λαδιού αλλά βγάζεις το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που πάει στο παπά. Ισχύει ότι αν βγαίνουν αρκετές αναθυμιάσεις καίει ενώ αν βγαίνουν άσπρες τούφες καίει την μάνα του και τον πατέρα του.

Έχω Ascona C 1.6 του 1987 καρμπυρατέρ με χειροκίνητο τσοκ φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εσυ δηλαδή τα λες αυτα εκ πείρας ή καποιος στα είπε;

Εχετε ακούσει κατι και το πιπιλατε συνέχεια, μηπως εχεις ακουσει και για τα toyota, τα μινι κλπ

 

Εντελώς φιλικά,

ο φίλος με τον οποίο αντιδικείς έχει απόλυτο δίκιο.

Όλα τα ibiza, ακόμα και αυτά αυτά μετά το '14, έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Όπως και τα αντίστοιχα leon, fabia, octavia, polo, golf, audi 1/3. TSI κινητήρας, ένα μπάχαλο (τούρμπο/κομπρέσσορας/dsg κιβώτιο) μέσα σε έναν χώρο όπου δεν πέφτει καρφίτσα. Ο κινητήρας φλέγεται όλη την ώρα, απλά δεν υπάρχει τρόπος να ψυχθεί. Έτσι το λάδι δρα εν δυνάμει ως ψυκτικό, μιας και η υδρόψυξη και οι ανεμιστήρες δεν αρκούν. Σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες, εξατμίζεται - μερικό μένει σαν κατακάθι σε διάφορα σημεία και στερεοποιείται (και ενίοτε ξαναυγροποιείται), μερικό κάθεται στον καταλύτη και στις υπερυψηλές θερμοκρασίες δεν γνωρίζω καν σε τί μετατρέπεται. Γι'αυτό δεν βλέπεις συχνά μπλε καπνό στα σύγχρονα αυτοκίνητα, όπως στα παλιά ιταλικά τύπου lancia/alfa.

Το Cupra μου παρέδωσε κιβώτιο 2 εβδομάδες πριν λήξει η εγγύηση της 5ετίας. Το πήγα στο σέρβις και το έστειλαν Ισπανία (μετά από τις γνωστές παπαριές - δεν καλύπτεσαι από εγγύηση κτλ). Να μην τα πολυλογώ, το ξαναπήρα μετά από 3 μήνες  - μιας και κάθε κιβώτιο αντιστοιχούσε σε συγκεκριμένο κινητήρα λόγω του fuzzy logic λογισμικού στον επεξεργστή του αυτοκινήτου. Το πούλησα στο δευτερόλεπτο με καινούργια 2ετή εργοστασική εγγύηση για όλο τον κινητήρα και το DSG.

Πριν το στείλουν στην Ισπανία, ο μηχανικός (φίλος) άνοιξε το καπάκι του κινητήρα. Μιλάμε για το απύθμενο μαύρο. Ήταν όλο μια ατελείωτη μπίχλα. Δεν εντυπωσιάστηκε κανείς. Είχαν ήδη δει μπόλικα Golf GTI των 25000€ σε πολύ χειρότερη κατάσταση.

Κάνε ένα κόπο και κοίτα σε διάφορα φόρουμ για το θέμα. Και κοίτα και το manual αυτών των μοντέλων. Σε ΟΛΑ αναφέρεται ότι η VW δικαιολογεί έως 1λ/1000km. Το οποίο ήταν η πιπίλα όλων των service της εποχής. Τραγική εταιρεία.

Επεξ/σία από this.is.elia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Πριν το στείλουν στην Ισπανία, ο μηχανικός (φίλος) άνοιξε το καπάκι του κινητήρα. Μιλάμε για το απύθμενο μαύρο. Ήταν όλο μια ατελείωτη μπίχλα. Δεν εντυπωσιάστηκε κανείς. Είχαν ήδη δει μπόλικα Golf GTI των 25000€ σε πολύ χειρότερη κατάσταση

έτσι πληροφοριακά, σε direct injection μαζεύει "κάπνα" στις εισαγωγές. Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι συχνή αλλαγή λαδιών (7500-8000~ χιλιόμετρα), να χρησιμοποιείς βενζίνη με καθαριστικά (πχ crystal) και προσθήκη καθαριστικού κάθε 3500-4000 χιλιόμετρα (μια στα 3000+ και μια πριν κάνεις γενική αλλαγή). Αν γίνεται αυτό και ανοίξεις καπάκι θα γυαλίζουν όλα. Φυσικά αυτό μπορούμε να το λέμε τώρα που έχουν 10+ χρόνια που έγιναν must οι GDI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Εντελώς φιλικά,

ο φίλος με τον οποίο αντιδικείς έχει απόλυτο δίκιο.

Όλα τα ibiza, ακόμα και αυτά αυτά μετά το '14, έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Όπως και τα αντίστοιχα leon, fabia, octavia, polo, golf, audi 1/3. TSI κινητήρας, ένα μπάχαλο (τούρμπο/κομπρέσσορας/dsg κιβώτιο) μέσα σε έναν χώρο όπου δεν πέφτει καρφίτσα. Ο κινητήρας φλέγεται όλη την ώρα, απλά δεν υπάρχει τρόπος να ψυχθεί. Έτσι το λάδι δρα εν δυνάμει ως ψυκτικό, μιας και η υδρόψυξη και οι ανεμιστήρες δεν αρκούν. Σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες, εξατμίζεται - μερικό μένει σαν κατακάθι σε διάφορα σημεία και στερεοποιείται (και ενίοτε ξαναυγροποιείται), μερικό κάθεται στον καταλύτη και στις υπερυψηλές θερμοκρασίες δεν γνωρίζω καν σε τί μετατρέπεται. Γι'αυτό δεν βλέπεις συχνά μπλε καπνό στα σύγχρονα αυτοκίνητα, όπως στα παλιά ιταλικά τύπου lancia/alfa.

Το Cupra μου παρέδωσε κιβώτιο 2 εβδομάδες πριν λήξει η εγγύηση της 5ετίας. Το πήγα στο σέρβις και το έστειλαν Ισπανία (μετά από τις γνωστές παπαριές - δεν καλύπτεσαι από εγγύηση κτλ). Να μην τα πολυλογώ, το ξαναπήρα μετά από 3 μήνες  - μιας και κάθε κιβώτιο αντιστοιχούσε σε συγκεκριμένο κινητήρα λόγω του fuzzy logic λογισμικού στον επεξεργστή του αυτοκινήτου. Το πούλησα στο δευτερόλεπτο με καινούργια 2ετή εργοστασική εγγύηση για όλο τον κινητήρα και το DSG.

Πριν το στείλουν στην Ισπανία, ο μηχανικός (φίλος) άνοιξε το καπάκι του κινητήρα. Μιλάμε για το απύθμενο μαύρο. Ήταν όλο μια ατελείωτη μπίχλα. Δεν εντυπωσιάστηκε κανείς. Είχαν ήδη δει μπόλικα Golf GTI των 25000€ σε πολύ χειρότερη κατάσταση.

Κάνε ένα κόπο και κοίτα σε διάφορα φόρουμ για το θέμα. Και κοίτα και το manual αυτών των μοντέλων. Σε ΟΛΑ αναφέρεται ότι η VW δικαιολογεί έως 1λ/1000km. Το οποίο ήταν η πιπίλα όλων των service της εποχής. Τραγική εταιρεία.

Σχεδον σε ολα τα φορα που αφορουν αμαξια του ομιλου, τα θρεντ με τα περισσοτερα ποστ, views κλπ, αφορουν το συγκεκριμενο θεμα.

Εκει μεσα βλεπεις, βαζουν τον οπαδισμο στην ακρη, (τυπου και ποιος εισαι εσυ που θα πεις οτι καινε, πανε πρωτα δες τα τογιοτα και τα μινι, τα καβασακι και τα γιαμαχαα και μετα πιασε στο στομα σου το group vag), και λενε τον πονο τους για τις λαδιερες τους με καθε ειλικρινεια, μπας και καταφερουν και βρουν καμια λυση. 
 

Το πιο χαρακτηρηστικο παραδειγμα: Εχω φιλο με golf tsi 1,4T του 2008. Δεν διακρινεται για την ειλικρινεια του, το γνωριζα απο χρονια αυτο. Ετσι, μια μερα που το εφερε η κουβεντα, του λεω, τσιμπαει λαδι ε; Εκανε οτι δεν ηξερε τιποτα, ταχα μου οτι ηταν ακυρη η ερωτηση που του εκανα , οτι δεν καταλαβαινε τι εννοω και μου λεει, οχι, ουτε σταγονα. Δεν περναει κανα 3μηνο, κανονιζουμε ταξιδι με το αμαξι του κι εκει που βαζω βαλιτσες στο πορτ παγκαζ του, νατο το ανοιχτο μπιτονι με λαδι 😂

Ε, μια απο τα ιδια κι εδω μεσα. Δεν τους ψεγω, κι εγω οσο εβλεπα το ιμπιζα να καιει , ημουν σε φαση αρνησης οποτε εθιγε καποιος το θεμα. Και δεν το εκανα απο κομπλεξ αλλα γιατι οντως ειχα πειστει τοσο απο την αντιπροσωπεια, οσο κι απο τον ιδιο μου τον εαυτο, οτι μισο λιτρο ανα 1000χλμ δεν ειναι τιποτα, ειναι νορμαλ κι ειναι σαν να μην καιει. 

Οταν αλλαξα αμαξι(α), τοτε καταλαβα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...