Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Εσας που σας φαινεται μεγαλη η καταναλωση 1l/1000km μαλλον δεν ξερετε τι παει να πει group vag. Δεν τα λενε τυχαια τηγανιερες, λαδιερες κλπ... Οι καταναλωσεις αυτες ειναι καθιερωμενες στα αμαξια του group και ιδιως σε καποιους κινητηρες.

Τρια πραγματακια.

1. Ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση 1l/1000χλμ. Και σε εγγυηση να ηταν, θα επαιρνες αγαπη, δεν το θεωρει ελλατωμα η VW/Seat.

2. Ibiza 2004 1.4, εκαιγε μισο λιτρο/1000χλμ απο την πρωτη μερα που αγοραστηκε απο την αντιπροσωπεια, ολοκαινουργιο. Ποτε δεν το θεωρησαν προβλημα. Μεχρι σημερα το αμαξι λειτουργει κανονικα, φυσικα εχει αυξηθει περαιτερω η καταναλωση λαδιου και κοντευει κι αυτο το 1l/1000χλμ.

3. Οταν παιρνεις μεταχειρισμενο ενα απο τα πρωτα πραγματα που ελεγχεις ειναι αυτο. Ποσο μαλλον οταν πας να παρεις μεταχειρισμενο group vag, ειναι ο πιο red flag ελεγχος που κανεις. Ειδικα αν καιει τοσο πολυ, μπορουσες με ενα ελεγχο να το εντοπισεις μεσα σε 1 λεπτο.

Σε οτι αφορα το τωρα: Προσεχε να μην ανεβαζεις πολλες στροφες στο κινητηρα και ιδιως για αρκετη ωρα (πχ οδηγηση σε εθνικη οδο). Εκτος απο επικινδυνο για το κινητηρα σου ειναι επικινδυνο και για την ασφαλεια σου, δεδομενου του προβληματος που υπαρχει με την καταναλωση λαδιου. Μεχρι 3.500-4000 το πολυ παιζε, παραπανω ουτε για αστειο, ειδικα για πανω απο 1 λεπτο. Οποτε στις εθνικες μην τελικιαζεις κλπ, ουτε καν μη δοκιμασεις τι τελικη πιανει, ετσι απο περιεργεια.

Εχε παντα στο πορτ παγκαζ 1 μπιτονι με λαδι για να συμπληρωνεις. Με αλλαγη λαδιου μη περιμενεις πολλα. Αυτα, μεχρι να καψει φλατζα και να πας για ρεκτιφιε. Αν εισαι προσεκτικος στην οδηγηση σου, πιθανως να μη χρειαστει .

ΥΓ. ΚΤΕΟ εχει περασει τα τελευταια 2 χρονια; Καρτα καυσαεριων εχει;

Εσυ δηλαδή τα λες αυτα εκ πείρας ή καποιος στα είπε;

Εχετε ακούσει κατι και το πιπιλατε συνέχεια, μηπως εχεις ακουσει και για τα toyota, τα μινι κλπ

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Εσυ δηλαδή τα λες αυτα εκ πείρας ή καποιος στα είπε;

Εχετε ακούσει κατι και το πιπιλατε συνέχεια, μηπως εχεις ακουσει και για τα toyota, τα μινι κλπ

 

Ξαναδιαβασε το point 2 και ξαναελα με το κηδεμονα σου.

Εαν θιξαμε τις τηγανιερες sorry. Επισης δεν μας ενδιαφερουν τα toyota και τα mini , διοτι το topic αφορα Seat.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

Δεν έχει σχέση η 20ετία

Μια χαρά έχει σχέση διότι όσο περνάνε τα χρόνια τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες αυτό που θα πάρεις να είναι για πέταμα. Δε λέμε ότι θα καίει σίγουρα αλλά οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου. όχι μόνο όσον αφορά την κατανάλωση λαδιού αλλά γενικά...

επίσης, με 2500€ παίρνεις παπί, όχι αυτοκίνητο. Πάρε και αυτοκίνητο αν θέλεις αλλά ετοιμάσου για τις (πιθανότατες) συνέπειες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

Τόσα θέλει ο τόρνος για να περάσει κυλίνδρους και καπάκι μηχανής. Για να γίνει σωστή δουλειά θέλει αρκετά περισσότερα χρήματα

 

Για καπάκι τσιμουχάκια και ελατήρια έγραψα και τόσο είναι το κόστος. Σιγά μην πάει για ολικό ρεκτιφιέ σε αυτοκίνητο 20 ετών που στοίχισε 2500€.

Η συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων με κατανάλωση λαδιού διορθώνεται με τα παραπάνω. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ALMPANIS

Πήγαινε σε μηχανικό, δοκιμάστε και άλλο λάδι ίδιου ιξώδες. Μετρήστε μια συμπίεση.

Ψάξε να δεις με βάση τον κινητήρα σου αν ο συγκεκριμένος έκαιγε λάδι λόγω ελατηρίων εμβόλων.

Εάν θέλεις να το κρατήσεις και ξέρεις ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν είχαν κάποιο εργοστασιακό πρόβλημα τότε με δικό σου μηχανικό συμφέρει να βάλεις άλλον κινητήρα παρά να φτιάξεις αυτόν.

3 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά έχει σχέση διότι όσο περνάνε τα χρόνια τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες αυτό που θα πάρεις να είναι για πέταμα.

Δεν ισχύει για όλα

Αν μπορούσε ο άνθρωπος θα αγόραζε καινούργιο

4 λεπτά πριν, liakinen είπε

Για καπάκι τσιμουχάκια και ελατήρια έγραψα και τόσο είναι το κόστος. Σιγά μην πάει για ολικό ρεκτιφιέ σε αυτοκίνητο 20 ετών που στοίχισε 2500€.

Η συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων με κατανάλωση λαδιού διορθώνεται με τα παραπάνω. 

Χωρίς να ανοίξει κινητήρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι ζημιά έχει

Αν δεις γρατσουνιές σε χιτώνια και έμβολα τι κάνεις? Βαλβίδες ξέρεις πως θα είναι με τόση κατανάλωση λαδιού..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Ξαναδιαβασε το point 2 και ξαναελα με το κηδεμονα σου.

Εαν θιξαμε τις τηγανιερες sorry. Επισης δεν μας ενδιαφερουν τα toyota και τα mini , διοτι το topic αφορα Seat.

Και εσυ ενημερώσου λιγο για το group πριν γράψεις την εξυπνάδα σου, γιατι έχεις μείνει πίσω στην ενημέρωση καμία 20ετια, και μετα ελα και με τον κηδεμόνα σου και με όποιο θελεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Και εσυ ενημερώσου λιγο για το group πριν γράψεις την εξυπνάδα σου, γιατι έχεις μείνει πίσω στην ενημέρωση καμία 20ετια, και μετα ελα και με τον κηδεμόνα σου και με όποιο θελεις.

 

Το μοντελο για το οποιο μιλαμε ειναι 2003 οπως λεει και ο ts.

2022-2003 = 19ετια

Μαθε μαθηματικα και ξανα πισω με τον κηδεμονα σου.

Και κυριως μη μου γινεσαι triggered οταν βλεπεις να θιγονται οι σαπιες λαδιερες. Ηρεμα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

ALMPANIS

Πήγαινε σε μηχανικό, δοκιμάστε και άλλο λάδι ίδιου ιξώδες. Μετρήστε μια συμπίεση.

Ψάξε να δεις με βάση τον κινητήρα σου αν ο συγκεκριμένος έκαιγε λάδι λόγω ελατηρίων εμβόλων.

Εάν θέλεις να το κρατήσεις και ξέρεις ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν είχαν κάποιο εργοστασιακό πρόβλημα τότε με δικό σου μηχανικό συμφέρει να βάλεις άλλον κινητήρα παρά να φτιάξεις αυτόν.

Δεν ισχύει για όλα

Αν μπορούσε ο άνθρωπος θα αγόραζε καινούργιο

Χωρίς να ανοίξει κινητήρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι ζημιά έχει

Αν δεις γρατσουνιές σε χιτώνια και έμβολα τι κάνεις? Βαλβίδες ξέρεις πως θα είναι με τόση κατανάλωση λαδιού..

Τρίψιμο βαλβίδες τα παραπάνω που έγραψα και κλείσιμο. Δεν πας για να το κάνεις καινούργιο τέτοιο αυτοκίνητο απλά έχεις πολλές πάρα πολλές πιθανότητες να το φτιάξεις και κάποιες λίγες να καίει και μετά λίγο αλλά σιγά τα αυγά. 

Μέσα σε συνεργείο φίλου πίνουμε καφέ κάθε βδομάδα ακούμε, σχολιάζουμε, μαθαίνουμε. 

5 αυτοκίνητα 3 δικά μου (με πολλά χρόνια και χλμ στην πλάτη τους) και δύο συγγενών ανοίξαμε τα χρόνια του Covid και με κόστος από 300€ - 450€ έγιναν καινούργια. Τα 3 πλέον δεν τσιμπάνε καθόλου και τα δύο πολύ λιγότερο από πρίν. 

Το άνοιγμα που έγινε αφορούσε μόνο αυτά που έγραψα μιας και υπήρχε εντολή να μην ανοίξουν μεγαλύτερες δουλειές και ότι γίνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τι εγινε που ειναι 20ετιας (ή οσο ειναι το αμάξι) ?. Αν ήταν προσεγμένο δεν θα ειχε πρόβλημα. Εγω εχω ενα Peugeot 206Gti του 2004 και δεν καίει σταγόνα λάδι. Kαινουριο το πήρα, και λυπάμαι να το δωσω για ένα κομμάτι ψωμί.. Να ρο παει σε ενα συνεργείο να το δει, γιατι -εκτος αλλων- ρυπαίνει και το περιβάλλον. Σαν κατι τυπους που βλεπω στον δρομο με "τηγανιέρες" και τους κράζω..
 

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Petros Electron είπε

Και τι εγινε που ειναι 20ετιας (ή οσο ειναι το αμάξι) ?. Αν ήταν προσεγμένο δεν θα ειχε πρόβλημα. Εγω εχω ενα Peugeot 206Gti του 2004 και δεν καίει σταγόνα λάδι. Kαινουριο το πήρα, και λυπάμαι να το δωσω για ένα κομμάτι ψωμί..
 

Καιγαν απο τη μανα τους τα συγκεκριμενα μοτερ. Και καιγανε πολυ. Οσο και να τα συντηρησεις, απο τη στιγμη που καινε, θα συνεχισουν να καινε . Και με το περασμα των χρονων απλως θα αυξανεται η καταναλωση μεχρι να ερθει η ωρα να ανοιχτει το μοτερ. Δεν υπαρχει τροπος να το σταματησεις εαν καιει με το που παρεις το κλειδι στο χερι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Καιγαν απο τη μανα τους τα συγκεκριμενα μοτερ. Και καιγανε πολυ. Οσο και να τα συντηρησεις, απο τη στιγμη που καινε, θα συνεχισουν να καινε . Και με το περασμα των χρονων απλως θα αυξανεται η καταναλωση μεχρι να ερθει η ωρα να ανοιχτει το μοτερ. Δεν υπαρχει τροπος να το σταματησεις εαν καιει με το που παρεις το κλειδι στο χερι.

Δεν αντιλεγω, δεν γνωριζω, εσυ θα ξερεις καλύτερα για να το λες. Αλλα 1lt/1000κ πολύ δεν ειναι ?

Επεξ/σία από Petros Electron
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Petros Electron είπε

Δεν αντιλεγω, δεν γνωριζω, εσυ θα ξερεις καλύτερα για να το λες. Αλλα 1lt/100κ πολύ δεν ειναι ?

Πολυ ειναι , εννοειται. Αλλα οπως ειπα πιο πανω ειχα κι εγω ενα ibiza 1.4 του 2004, το πηρα του κουτιου απο την αντιπροσωπεια κι εκαιγε μισο λιτρο/1000χλμ απο το πρωτο χιλιομετρο.

Σημερα, σχεδον 20 χρονια μετα, το αμαξι αυτο το εχει συγγενης και καιει κοντα στο λιτρο πλεον. Οι συντηρησεις γινονταν κανονικα, παντα στην ωρα τους και σε σωστο συνεργειο. Χωρις τσιγκουνιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, liakinen είπε

Τρίψιμο βαλβίδες τα παραπάνω που έγραψα και κλείσιμο. Δεν πας για να το κάνεις καινούργιο τέτοιο αυτοκίνητο απλά έχεις πολλές πάρα πολλές πιθανότητες να το φτιάξεις και κάποιες λίγες να καίει και μετά λίγο αλλά σιγά τα αυγά. 

Μέσα σε συνεργείο φίλου πίνουμε καφέ κάθε βδομάδα ακούμε, σχολιάζουμε, μαθαίνουμε. 

5 αυτοκίνητα 3 δικά μου (με πολλά χρόνια και χλμ στην πλάτη τους) και δύο συγγενών ανοίξαμε τα χρόνια του Covid και με κόστος από 300€ - 450€ έγιναν καινούργια. Τα 3 πλέον δεν τσιμπάνε καθόλου και τα δύο πολύ λιγότερο από πρίν. 

Το άνοιγμα που έγινε αφορούσε μόνο αυτά που έγραψα μιας και υπήρχε εντολή να μην ανοίξουν μεγαλύτερες δουλειές και ότι γίνει. 

Έτσι ναι. Με φίλο και να κάνεις περικοπές σε ανταλλακτικά κάπως μπορεί να μειωθεί το κόστος

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ALMPANIS είπε

150.000  χλμ έχει, κάνω πολύ συνετή οδήγηση

150 του 2003? δηλ ~7.900 χλμ το χρόνο. Λίγα δεν είναι? Μήπως είναι γυρισμένο και έχει 250?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...