Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza καεί λάδια


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, Bitbit είπε

δίχρονο είναι το μοτερ; 😛   Πόσα χιλιόμετρα έχει;

όπως είπαν και οι προηγούμενοι, είναι ασύμφορο. Αν το σκίζεις η κατανάλωση λαδιού θα ανέβει. Πρέπει να κυκλοφορείς με ένα μπουκαλάκι λάδι στο πορτ παγκαζ και κάθε εβδομάδα να το ελέγχεις. Κλάφτα χαράλαμπε...

Αν παίρνουμε αυτοκίνητα 20ετίας αυτά είναι τα αποτελέσματα

150.000  χλμ έχει, κάνω πολύ συνετή οδήγηση

 

10 λεπτά πριν, takoulou είπε

Παντως δεν ειναι κακο που πηρε ενα αυτοκινητο..Αυτα τα χρηματα ειχε.. Απλα θα πρεπει να το προσεξει...Να δει γιατι  τα καιει..

 Σαν αμαξι και οδηγική συμπεριφορά μου αρέσει δεν έχω σκοπό να το δώσω δεν καεί και τπτ από βενζίνη, ξέρεις κανείς ποσό πάει η αντικατάσταση μοτέρ εάν περιμένω να χαλάσει αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

150k ειναι  λιγα για να καιει τοσο λαδι...Ρώτησε τον μηχανικο σου αν συμφερει ρεκτιφιε η αλλαγή μηχανης και το κοστος.

Τωρα 2500 για 20ετιας αυτοκινητο με τέτοιο κινητήρα μαλλον πολλα σου πηρε...1500 θα ηταν οκ και με τα ρεστα εφτιαχνες/ αλλαζες τον κινητηρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα λεφτά όπως είπε ο φίλος παραπάνω είχες αυτό σου έκατσε άγχος δεν χρειάζεται και πάμε στο ζουμί. 

Βγάζει μπλε καπνό από πίσω; με την πόρτα ανοιχτή του οδηγού και αφήνοντας το αμάξι να δουλεύει στο ρελαντί για λίγη ώρα (πχ 5 λεπτά) βγάλε το κεφάλι να βλέπεις πίσω και δώσε μια γκαζιά. 

Το λάδι που καίει είναι πολύ. Βασικότερη αιτία τσιμουχάκια ή ελατήρια ή συνδυασμός και των δύο. 

Θα σε αφήσει άμεσα; όχι δεν είναι σίγουρο. Υπάρχουν αυτοκίνητα που καίνε τόσο για χρόνια.

Να ανοίξει η μηχανή και να επισκευαστεί θέλει από 300€ - 500€ ανάλογα τι έχει και τον μάστορα. 

Σε περίπτωση που δεν κάνεις πολλά χλμ απλά συμπληρώνεις τα ίδια που έχει μέσα και συνεχίζεις την καθημερινότητα σου. 

Όταν λες έκαψε 1 λίτρο εννοείς τα Motul που έβαλες τώρα; 

Στο επόμενο Service (αν έχεις οικονομική δυνατότητα όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να κάνεις την δοκιμή που θα γράψω παρακάτω) θα απαιτήσεις τα Valvoline max life 10w40 το κόκκινο μπουκάλι (αν δεν τα φέρνει να του τα πας εσύ) τα οποία δοκιμασμένα μειώνουν την κατανάλωση σε μεγάλο βαθμό από την πρώτη κιόλας αλλαγή. Σε Hyundai Accent  που έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 χλμ (όπως το δικό σου) μετά από 2 - 3 αλλαγές καίει 350ml - 400ml στα 1000χλμ και όχι στην αρχή που είναι φρέσκα (ξανθά) αλλά όταν περάσουν κάποια χλμ. Στα πρώτα 1000χλμ έκαψε λιγότερο. 

Γνώμη μου σε τέτοιο αυτοκίνητο μην μπαίνεις σε έξοδα (άνοιγμα μηχανής) απλά κάνε την δουλειά σου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω με το παραπάνω, κάνε απλά την δουλειά σου.

Όταν είχα την 147 έκαιγε 400ml στα 1000 χλμ και είχα κανει 165.000 χλμ. Απλά συμπλήρωνα Selenia, μέχρι που την έδωσα και ενημέρωσα τον αγοραστή για την κατανάλωση λαδιού που είχε.

Αυτός δεν ειπε κουβέντα για την κατανάλωση? Δηλαδή έλεος, θα μπορούσε να σου κάψει το μοτέρ.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Όταν είχα την 147 έκαιγε 400ml στα 1000 χλμ και είχα κανει 165.000 χλμ. Απλά συμπλήρωνα Selenia, μέχρι που την έδωσα και ενημέρωσα τον αγοραστή για την κατανάλωση λαδιού που είχε.

μιας και εμενα τόσο καίει με υγραέριο, θα πω ότι ΜΑΛΛΟΝ ολες οι 147 καίνε τόσο από μαμά :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, liakinen είπε

Αυτά τα λεφτά όπως είπε ο φίλος παραπάνω είχες αυτό σου έκατσε άγχος δεν χρειάζεται και πάμε στο ζουμί. 

Βγάζει μπλε καπνό από πίσω; με την πόρτα ανοιχτή του οδηγού και αφήνοντας το αμάξι να δουλεύει στο ρελαντί για λίγη ώρα (πχ 5 λεπτά) βγάλε το κεφάλι να βλέπεις πίσω και δώσε μια γκαζιά. 

Το λάδι που καίει είναι πολύ. Βασικότερη αιτία τσιμουχάκια ή ελατήρια ή συνδυασμός και των δύο. 

Θα σε αφήσει άμεσα; όχι δεν είναι σίγουρο. Υπάρχουν αυτοκίνητα που καίνε τόσο για χρόνια.

Να ανοίξει η μηχανή και να επισκευαστεί θέλει από 300€ - 500€ ανάλογα τι έχει και τον μάστορα. 

Σε περίπτωση που δεν κάνεις πολλά χλμ απλά συμπληρώνεις τα ίδια που έχει μέσα και συνεχίζεις την καθημερινότητα σου. 

Όταν λες έκαψε 1 λίτρο εννοείς τα Motul που έβαλες τώρα; 

Στο επόμενο Service (αν έχεις οικονομική δυνατότητα όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να κάνεις την δοκιμή που θα γράψω παρακάτω) θα απαιτήσεις τα Valvoline max life 10w40 το κόκκινο μπουκάλι (αν δεν τα φέρνει να του τα πας εσύ) τα οποία δοκιμασμένα μειώνουν την κατανάλωση σε μεγάλο βαθμό από την πρώτη κιόλας αλλαγή. Σε Hyundai Accent  που έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 χλμ (όπως το δικό σου) μετά από 2 - 3 αλλαγές καίει 350ml - 400ml στα 1000χλμ και όχι στην αρχή που είναι φρέσκα (ξανθά) αλλά όταν περάσουν κάποια χλμ. Στα πρώτα 1000χλμ έκαψε λιγότερο. 

Γνώμη μου σε τέτοιο αυτοκίνητο μην μπαίνεις σε έξοδα (άνοιγμα μηχανής) απλά κάνε την δουλειά σου. 

Το αμαξι δεν βγάζει καθόλου καπνό από πίσω και αυτό είναι που με παραξενεύει, τα χλμ που κάνω  ετήσιος είναι 6000-7000 χλμ, ναι έκαψε ένα λίτρο μετά το σέρβις που το έκανα 1000 χλμ είχα κάνει, θα τα δοκιμάσω τα λάδια αυτά στο επόμενο σέρβις για να δω μήπως υπάρχει κάποια διαφορά, τώρα δύστυχος δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για επισκευή θα περιμένω να δω όσο με βγάλει 

4 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Θα συμφωνήσω με το παραπάνω, κάνε απλά την δουλειά σου.

Όταν είχα την 147 έκαιγε 400ml στα 1000 χλμ και είχα κανει 165.000 χλμ. Απλά συμπλήρωνα Selenia, μέχρι που την έδωσα και ενημέρωσα τον αγοραστή για την κατανάλωση λαδιού που είχε.

Αυτός δεν ειπε κουβέντα για την κατανάλωση? Δηλαδή έλεος, θα μπορούσε να σου κάψει το μοτέρ.

Όχι δεν μου είπε κάτι και σε έλεγχο που του έκανα γιατί είχα ταξίδι το διαπίστωσα, όταν το πήρα τηλέφωνο να τον ενημερώσω μου είπε με υφάκι πως ούτε καλό μηχανάκι δεν παίρνεις με τόσα χρήματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ALMPANIS είπε

Το αμαξι δεν βγάζει καθόλου καπνό από πίσω και αυτό είναι που με παραξενεύει, τα χλμ που κάνω  ετήσιος είναι 6000-7000 χλμ, ναι έκαψε ένα λίτρο μετά το σέρβις που το έκανα 1000 χλμ είχα κάνει, θα τα δοκιμάσω τα λάδια αυτά στο επόμενο σέρβις για να δω μήπως υπάρχει κάποια διαφορά, τώρα δύστυχος δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για επισκευή θα περιμένω να δω όσο με βγάλει 

Λίγα χλμ κάνεις κανένα άγχος. Το αμάξι τραβάει; λογικά ναι. Συμπληρώνεις και στην επόμενη αλλαγή να θυμηθείς τα λάδια που σου έγραψα. 

Τα Motul μήπως μπήκαν τώρα πρώτη φορά; αν ναι ίσως δεν του ταιριάζουν και έκαψε παραπάνω από ότι έκαιγε. 

Όταν θα θέλεις λάδι για συμπλήρωμα πχ το Motul που έχει τώρα μέσα δεν θα αγοράζεις από τα συνεργεία που τα έχουν πανάκριβα αλλά από το Skroutz και "καλά" μαγαζιά που βγάζουν πολλές φορές προσφορές πχ μπορεί να βρεις το λάδι που έχεις με 6.5€ - 8€ το λίτρο. Στην χειρότερη στα χλμ που κάνεις να σου φεύγει ~ 50€ το χρόνο σε λάδια. 

Αν τα οικονομικά σου είναι δύσκολα το γυρίζεις σε λάδια του Lidl και δεν σκας. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν έχει 150,000 και όχι τα διπλάσια τουλάχιστον.......

η μέτρηση να υποθέσω έγινε σωστά. Γιατί έχω δει να μετράνε σε κατηφορικό έδαφος

14 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Αυτός δεν ειπε κουβέντα για την κατανάλωση? Δηλαδή έλεος, θα μπορούσε να σου κάψει το μοτέρ.

τι να πει; Φιλαράκι ξέρεις καίει 1 λίτρο στα 1000km? Ποιος θα το έλεγε και ποιος θα το αγόραζε μετά από αυτό; Ίσως και γι αυτό το πούλησε.

Για την ιστορία είχα κι εγώ αυτοκίνητο με τα 3πλάσια χιλιόμετρα και έκαιγε λάδια και απλά συμπλήρωνα κάθε τόσο. Είχα το λαδάκι μου πίσω και έλεγχα που και που.

Έβγαλα πάνω από χρόνο έτσι ώσπου το πέταξα γιατί δεν άξιζε η επισκευή του. Κάνε το ίδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakinen είπε

Λίγα χλμ κάνεις κανένα άγχος. Το αμάξι τραβάει; λογικά ναι. Συμπληρώνεις και στην επόμενη αλλαγή να θυμηθείς τα λάδια που σου έγραψα. 

Τα Motul μήπως μπήκαν τώρα πρώτη φορά; αν ναι ίσως δεν του ταιριάζουν και έκαψε παραπάνω από ότι έκαιγε. 

Όταν θα θέλεις λάδι για συμπλήρωμα πχ το Motul που έχει τώρα μέσα δεν θα αγοράζεις από τα συνεργεία που τα έχουν πανάκριβα αλλά από το Skroutz και "καλά" μαγαζιά που βγάζουν πολλές φορές προσφορές πχ μπορεί να βρεις το λάδι που έχεις με 6.5€ - 8€ το λίτρο. Στην χειρότερη στα χλμ που κάνεις να σου φεύγει ~ 50€ το χρόνο σε λάδια. 

Αν τα οικονομικά σου είναι δύσκολα το γυρίζεις σε λάδια του Lidl και δεν σκας. 

 

Το αμαξι τραβάει ναι, δεν ξέρω τι λάδια έβαζε ο παλιός ιδιοκτήτης  θα δοκιμάσω τα λάδια που μου είπες στο επόμενο σέρβις σας ευχαριστώ όλους 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ALMPANIS είπε

Το αμαξι τραβάει ναι, δεν ξέρω τι λάδια έβαζε ο παλιός ιδιοκτήτης  θα δοκιμάσω τα λάδια που μου είπες στο επόμενο σέρβις σας ευχαριστώ όλους 

Πήγαινε και σε έναν τεχνικό να το δεί.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εσας που σας φαινεται μεγαλη η καταναλωση 1l/1000km μαλλον δεν ξερετε τι παει να πει group vag. Δεν τα λενε τυχαια τηγανιερες, λαδιερες κλπ... Οι καταναλωσεις αυτες ειναι καθιερωμενες στα αμαξια του group και ιδιως σε καποιους κινητηρες.

Τρια πραγματακια.

1. Ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση 1l/1000χλμ. Και σε εγγυηση να ηταν, θα επαιρνες αγαπη, δεν το θεωρει ελλατωμα η VW/Seat.

2. Ibiza 2004 1.4, εκαιγε μισο λιτρο/1000χλμ απο την πρωτη μερα που αγοραστηκε απο την αντιπροσωπεια, ολοκαινουργιο. Ποτε δεν το θεωρησαν προβλημα. Μεχρι σημερα το αμαξι λειτουργει κανονικα, φυσικα εχει αυξηθει περαιτερω η καταναλωση λαδιου και κοντευει κι αυτο το 1l/1000χλμ.

3. Οταν παιρνεις μεταχειρισμενο ενα απο τα πρωτα πραγματα που ελεγχεις ειναι αυτο. Ποσο μαλλον οταν πας να παρεις μεταχειρισμενο group vag, ειναι ο πιο red flag ελεγχος που κανεις. Ειδικα αν καιει τοσο πολυ, μπορουσες με ενα ελεγχο να το εντοπισεις μεσα σε 1 λεπτο.

Σε οτι αφορα το τωρα: Προσεχε να μην ανεβαζεις πολλες στροφες στο κινητηρα και ιδιως για αρκετη ωρα (πχ οδηγηση σε εθνικη οδο). Εκτος απο επικινδυνο για το κινητηρα σου ειναι επικινδυνο και για την ασφαλεια σου, δεδομενου του προβληματος που υπαρχει με την καταναλωση λαδιου. Μεχρι 3.500-4000 το πολυ παιζε, παραπανω ουτε για αστειο, ειδικα για πανω απο 1 λεπτο. Οποτε στις εθνικες μην τελικιαζεις κλπ, ουτε καν μη δοκιμασεις τι τελικη πιανει, ετσι απο περιεργεια.

Εχε παντα στο πορτ παγκαζ 1 μπιτονι με λαδι για να συμπληρωνεις. Με αλλαγη λαδιου μη περιμενεις πολλα. Αυτα, μεχρι να καψει φλατζα και να πας για ρεκτιφιε. Αν εισαι προσεκτικος στην οδηγηση σου, πιθανως να μη χρειαστει .

ΥΓ. ΚΤΕΟ εχει περασει τα τελευταια 2 χρονια; Καρτα καυσαεριων εχει;

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Btw σε seat cordoba '96 που εχω, ειδα πριν το service οτι η σταθμη του λαδιου ηταν λιγο πανω απο το κατω οριο στην βελονα. Επειδη ειχα ταξιδι να κανω απλα συμπληρωσα 500μλ και στο service μου τα αλλαξαν παλι. Αν θυμαμαι και σε εμενα, 10 40 παιρνει.

Αυτο που θελω να ρωτησω, ποιες ειναι οι αντιστοιχιες σε ποσοτητες? Δηλαδη οταν ειναι στο πανω οριο, ποσα λιτρα εχει μεσα? Στο κατω? Γιατι μου ειπε οτι εχει κανα 2-3 λιτρα μεσα, παρολο που ειναι στο κατω οριο στην βελονα. Παντως στην δικια μου περιπτωση, απο το πανω οριο, στο κατω, το εκανε σε 8-9κ χλμ, με 280κ συνολικα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά ενός Ibiza του 2014 1200 κυβικά πετρέλαιο το 2019 5ετιας αμάξι δηλαδή. 145 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ο ιδιώτης που το πήραμε μας είπε ότι καίει. Το σκότωσε το πήραμε 4300 ενώ όλα πήγαιναν 6500 και πάνω. Ξέραμε ότι έκαιγε κοντά λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Κάναμε ρεκτιφιέ αλλάξαμε τα πάντα ότι χρειάζονταν στη μηχανή με 2300 ευρώ μας βγήκε δηλαδή 6600 το αμάξι. 3 χρόνια τώρα δεν έκαψε γραμμάριο λάδι η πραγματική μεικτή κατανάλωση πετρελαίου είναι 4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και 4.3 με κλιματιστικό ανοιχτό ότι πιο οικονομικό έχω οδηγήσει. Γενικά είναι λαχείο ο κινητήρας. Ακόμα και από ίδιο εργοστάσιο να βγουν 2 ίδια αμάξια το ένα μπορεί να καίει αρκετά το άλλο γραμμάριο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bitbit είπε

Αν παίρνουμε αυτοκίνητα 20ετίας αυτά είναι τα αποτελέσματα

Δεν έχει σχέση η 20ετία

37 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οταν καει βάζουμε πιο χοντρο οχι πιο ψιλό

Βαλε 20/50

Ετσι και αλλιως ο κινητήρας τα εφαγε τα ψωμιά του

Ποτέ δεν βάζουμε διαφορετικό τύπο λαδιού από αυτό που συστήνει ο κατασκευαστής. Δεν θα λιπαίνει σωστά κάποια σημεία του κινητήρα

36 λεπτά πριν, liakinen είπε

Να ανοίξει η μηχανή και να επισκευαστεί θέλει από 300€ - 500€ ανάλογα τι έχει και τον μάστορα. 

 

Τόσα θέλει ο τόρνος για να περάσει κυλίνδρους και καπάκι μηχανής. Για να γίνει σωστή δουλειά θέλει αρκετά περισσότερα χρήματα

3 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Εσας που σας φαινεται μεγαλη η καταναλωση 1l/1000km μαλλον δεν ξερετε τι παει να πει group vag. Δεν τα λενε τυχαια τηγανια... Οι καταναλωσεις αυτες ειναι καθιερωμενες στα αμαξια του group και ιδιως σε καποιους κινητηρες.

 

Είναι αλήθεια ότι κάποιοι κινητήρες καίνε αρκετό λάδι. Σε αυτούς ήταν εργοστασιακό πρόβλημα και έκαιγαν από καινούργια. Υπάρχουν και κινητήρες τους που δεν καίνε σταγόνα ή μια πολύ μικρή ποσότητα.

Και στην Toyota που και εδώ ήταν εργοστασιακό πρόβλημα (έμβολα και ελατήρια) και όχι από λάθος χρήση - συντήρηση του κατόχου τα avensis, corolla, auris έκαιγαν το λάδι με το κιλό. Απλώς εδώ όσοι πρόλαβαν στην εγγύηση τους έγινε αντικατάσταση ή επισκευή κινητήρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...