Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, billdanos είπε

PS2: Είμαι κι εγώ verified πλέον! :) 

ΟΚ. Για να μην τα ξαναγράφω.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/797306-νέα-εποχή-για-την-ενότητα-των-αγγελιών-με-το-insomnia-marketplace/?do=findComment&comment=59368917

Επεξ/σία από NewGascp
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, NewGascp είπε

Αγοράζεις, παραλαμβάνεις κανονικά, βγάζεις βίντεο μούφα. Το πήρες τζάμπα.

Πουλάς και ο αγοραστής λέει ότι παρέλαβε σανό. Το έδωσες τζάμπα. 

 

Πως θα βγάλεις βίντεο μούφα; Δλδ θα κάτσει ο άλλος να αγοράσει/βρει ίδιο προϊόν (χρώμα, μοντέλο) για να κλέψει (+ότι θα πρέπει να το επιστρέψει); Αντε να το κάνει. Πόσοι θα το κάνουν; Έτσι δουλεύει ο πλανήτης όλος. Το 100% δεν το εχεις. Εκεί είναι και το κόστος της υπηρεσίας. (Δεν δικαιολογώ ποσοστό προμήθειας, αναφέρομαι στο ότι υπάρχει διεθνής πρακτική για σχετικά ασφαλείς συναλλαγές) 

Επίσης το κόστος στο σενάριο που αναφέρθηκα αφορά το insomnia όχι τον πωλητή. Τι χάνεις λοιπόν; 

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Δημοσ.

Καμμία επικοινωνία μεταξύ χρηστών?Μπαίνει μια αγγελία ένα smartphone, και λέει ο πωλητής, " έχει δύο σημαδακια, στο bezel, αλλά είναι πλήρως λειτουργικό"

 

Ο αγοραστής δλδ, δεν μπορεί να ζητήσει επιπλέον φωτογραφίες ή ένα βίντεο με που δείχνει τη συσκευή να ειναι λειτουργική;

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, argimeg είπε

Σε κανέναν χρόνο, άντε δύο, θα μας χαιρετήσει και το παλιό γιατί θα μας πουν ότι υπάρχουν πολλά παράπονα και καταγγελίες εξαπάτησης στο παλιό. Η αρχή του τέλους για το free...

Από την άλλη πάλι μπορεί να το πεις και καλό μέτρο , γιατί κάποιοι το insomnia το χρησιμοποιούσαν μόνο και μόνο για να πουλήσουν τα σφραγισμένα και καινούρια προιόντα τους, ένας Θεός ξέρει που τα βρίσκουν και πως καταφέρνουν να έχουν καινούρια σφραγισμένα χωρίς αποδείξεις και παραστατικά.

που τα βρισκουν; ειλικρινης απορια.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Είναι υποχρεωτικό να γίνω Verified Seller (Πωλητής) ;

Καθόλου. Μπορείς να συνεχίσεις να πουλάς τα πράγματά σου όπως πριν χωρίς καμία διαφορά και με τους όρους που γνωρίζεις όλο αυτό το διάστημα.

Ναι αλλα στη ζωη εχω μαθει ενα πραγμα. Η αλλαγη ξεκιναει σιγα σιγα. Τωρα θα μας πουν οτι οκ δεν υπαρχει θεμα να πουλας οπως πριν. Αλλα σε καποια στιγμη μπορει να κοπει και αυτο και θα πρεπει να εισαι μονο  verified.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

ΟΚ. Για να μην τα ξαναγραφω.

Αναφέρω κάτι συγκεκριμένο σε φορολογική ιστοσελίδα. Θα μας κάνεις όλους σοφότερους αν μας υποδείξεις σε ποιο συγκεκριμένο νόμο ή διάταξη αναφέρεσαι.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, Zergoulini said:

Ναι αλλα στη ζωη εχω μαθει ενα πραγμα. Η αλλαγη ξεκιναει σιγα σιγα. Τωρα θα μας πουν οτι οκ δεν υπαρχει θεμα να πουλας οπως πριν. Αλλα σε καποια στιγμη μπορει να κοπει και αυτο και θα πρεπει να εισαι μονο  verified.

Και να διαφωνήσω δεν νομίζω ότι μπορώ να σε πείσω. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gsarig είπε

Μιας και χρησιμοποιήθηκα ως πειραματόζωο με αρκετές δοκιμαστικές αγορές πριν η υπηρεσία βγει στον αέρα, να πω την εμπειρία μου από την πλευρά του αγοραστή. Η όλη διαδικασία της αγοράς έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ, καθώς, στην ουσία, είναι παρόμοια με αυτή της αγοράς από ένα eshop. Απλά πληρώνεις το προϊόν, συν τα μεταφορικά, και περιμένεις να σταλεί. Δεν υπάρχουν προσωπικά μηνύματα και κανενός είδους επικοινωνία με τον πωλητή, που για μένα τουλάχιστον είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα και ο λόγος που όλα αυτά τα χρόνια είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστα (για να μην πω καθόλου) τις αγγελίες.  

Εάν μένεις εντός Αττικής, το προϊόν έρχεται στην πόρτα σου την επόμενη εργάσιμη (για επαρχία δεν γνωρίζω), ενώ μπορείς να δεις την κατάσταση της παραγγελίας τόσο από το προφιλ σου όσο και με email, αφού υπάρχει σύνδεση με το ΑΡΙ του κούριερ. Ήταν τόσο βολικό που 2-3 φορές το χρησιμοποιήσαμε και σαν ένα είδος "αναλογικού wetransfer", για να ανταλλάξουμε προϊόντα χωρίς να χρειαστεί να κουβαληθούμε ο ένας στην περιοχή του άλλου για χέρι-με-χέρι παραλαβή. 

Κατά τα άλλα, το ότι ο πωλητής έχει δηλώσει τα στοιχεία του με κάνει να τον εμπιστευτώ περισσότερο εάν δεν τον γνωρίζω ήδη απο την συμμετοχή του στο υπόλοιπο φόρουμ, σε σχέση με το να βασιστώ μόνο στις θετικές αξιολογήσεις, που μπορεί να προέρχονται από διπλούς/τριπλούς λογαριασμούς που έχει φτιάξει μόνος του. Ο πωλητής, από την άλλη, θέλω να πιστεύω πως εξασφαλίζεται κι αυτός λίγο παραπάνω, αφού ο αγοραστής πρέπει αναγκαστικά να πληρώσει για να προχωρήσει η συναλλαγή, και θεωρώ πιο δύσκολο κάποιος απατεώνας να ρισκάρει να δεσμεύσει τα λεφτά του με την ελπίδα να διεκδικήσει την επιστροφή και να κρατήσει και το προϊόν.  

Απο εκεί και πέρα οι νέες δυνατότητες είναι προαιρετικές και το παλιό σύστημα δεν πάει πουθενά, ούτε και υπάρχει καν η σκέψη για κάτι άλλο στο μέλλον, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Ήταν από τις πρώτες απορίες που είχα κι εγώ, και έχει ξεκαθαριστεί κατηγορηματικά από την πρώτη στιγμή πως βασικό μέλημα είναι να μην χάσουν οι χρήστες καμία απολύτως από τις δυνατότητες που είχαν μέχρι σήμερα (δηλαδή τις 2 δωρεάν αγγελίες την εβδομάδα). 

Διάβασα προσεκτικά το μήνυμα σου και δε μπορώ να βρω κάτι θετικό στην όλη διαδικασία. Ο πωλητής χρεώνεται 12% , είναι χαμένος,είτε το μετακυλίσει στον αγοραστή είτε όχι . Ο αγοραστής χρεώνεται με το ζόρι κούριερ που μπορεί να μη το χρειάζεται καν για κάποια συναλλαγή .

'Υστερα. Υπάρχει κάποια ασφάλεια, όσον αφορά το προϊόν που πωλείται; Είτε για τον πωλητή είτε για τον αγοραστή; Όχι...

Αναφορά σε κείμενο

Δεν υπάρχουν προσωπικά μηνύματα και κανενός είδους επικοινωνία με τον πωλητή, που για μένα τουλάχιστον είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα και ο λόγος που όλα αυτά τα χρόνια είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστα (για να μην πω καθόλου) τις αγγελίες.

Πραγματικά αυτό είναι είναι ένα τεράστιο μειονέκτημα όχι πλεονέκτημα! Σαν πωλητής έχω στείλει φωτογραφίες, βίντεο έχω μιλήσει στο τηλέφωνο όποτε ο αγοραστής το επιθυμούσε για να δει ότι ότι γράφω στη αγγελία μου είναι 100% σωστό (όταν μιλάμε για αποστολή, για χέρι με χέρι προφανώς δεν υπάρχει σύγκριση.). Σαν αγοραστής ζητάω το ίδιο αν το θεωρήσω απαραίτητο. Ακόμα και κάτι να μη πηγαίνει καλά ή να υπάρχει κάποιος προβληματισμός πάντα βρίσκεται λύση. Η επικοινωνία είναι ένα μεγάλο ατού στις αγοραπωλησίες. Δεν έχεις να κάνεις με ένα απρόσωπο κατάστημα έχεις να κάνεις με έναν "άγνωστο". Μέσα από την επικοινωνία καταλαβαίνεις ακόμα και το ποιόν του ανθρώπου που συνδιαλέγεσαι.

Προσωπικά δεν έχω κάνει ούτε μία συναλλαγή με παιδιά είτε από επαρχεία είτε από τη περιοχή μου, που να μην ήταν άψογη και φιλική. Είναι και αυτό μία ικανοποίηση όταν λαμβάνεις και δίνεις καλά λόγια και σχόλια ακόμα και από/σε έναν "άγνωστο".

Επεξ/σία από mordred
  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/8/2022 στις 12:46 ΠΜ, NewGascp είπε

Αναφέρω κάτι συγκεκριμένο σε φορολογική ιστοσελίδα. Θα μας κάνεις όλους σοφότερους αν μας υποδείξεις σε ποιο συγκεκριμένο νόμο ή διάταξη αναφέρεσαι.

Τα λενε και μεσα αν διαβασεις περα απο το 1ο ποστ :) 

@atom7 βλεπω πολλα weird reactions. Αν θες βοηθεια, ανημερωσε με :) 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Confused 1
Δημοσ.

Λες και μπηκα στο Τουιτερ και το Facebook.
Ολοι κραζουν αδιακριτως, και αυριο αν πουν απο το site το καταργουμε το marketplace, παλι μονο κραξιμο θα πεσει.

Για μενα δεν ειναι καν μια αλλαγη, ειναι μια επιπλεον επιλογη.
Αν θελω μπαινω στο νεο τροπο αν δεν θελω μενω οπως ειμαι.
Για την ελλειψη της επιλογης χερι-με-χερι, δεν εχουμε ολοι το χομπι να τρεχουμε να κανουμε συναντησεις σε παρκα και γενικα σε μερη που βολευουν τον πωλητη, κουριερ και αγιος ο Θεος. 
Τελος, πρεπει ο κοσμος να καταλαβει οτι με καποιο τροπο πρεπει να πληρωνεις τις υπηρεσιες που σου παρεχονται, βοηθαει τους παντες.  


 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

καλα, καταλαβαμε... το "προαιρετικο" του σημερα θα ειναι το υποχρεωτικο του αυριο. τα ξερουμε καλα αυτα.

στην τεχνολογια ξερουμε πως "καινοτομιες" και "νεες εποχες" πανε μονο μπροστα, ποτε δεν ξαναγυρνανε πισω.

  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

12% σου φαίνονται πολλά ; γελάνε και τα τσιμέντα μου, για να σε διαφωτίσω επειδή πουλούσα και στο ebay. Μια καρφίτσα να πουλήσω, με το καλημέρα το ebay 35% (υπολογίζει και τον ΦΠΑ μας και τους δασμούς και την προμήθεια τους μαζί).

ΛΟΓΙΚΌ είναι να πληρώνεις ΦΠΑ + έξοδα διαχείρισης, όπως κάθε σοβαρό σαϊτ, ο διαχειριστής μιας σελίδας σπαταλάει χρόνο και χρήμα στους προγραμματιστές και στο σύστημα εξυπηρέτησης για να σε εξυπηρετήσει. Όπως αντίστοιχα περίπτερο να ανοίξεις και να πουλάς τσιγάρα, πληρώνεις ενοίκια, φως νερό internet, υπάλληλο που κάθεται στο μαγαζί σου για να εξυπηρετήσει το κόσμο, συν ΕΦΚΑ, εισφορές, εφορία κ.α.

Όλα έχουν το κόστος τους για να δουλέψουν σωστά.

FYI Και αυτά που κάνανε σήμερα (επιτέλους) πράξη στο insomnia με το Marketplace, εγώ τα βροντοφώναζα από το 2020.

Άρα τόσα χρόνια τα έβαζαν από την τσέπη τους θες να πεις? 

Δημοσ.

Εδώ μέσα πληρώνατε το παραεμπόριο και τα καραφέσια των GPUδων +1000%. Τώρα σας έπιασε ο πόνος για ένα 12%; Και λίγα είναι, να γίνει +24% παρακαλώ, όσο το ΦΠΑ, μπας και ξεκαθαρίσει το τοπίο.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Thresh είπε

Το έχω κάνει κάνει άλλες 2-3 φορές copy/paste μερικές σελίδες πριν. 😛

Derp...

For what it's worth, είτε ειμαστε πολλοί μαζεμένοι τυφλοι και καθυστερημένοι (πιθανό) ειτε υπάρχει καποιο κενο στην επικοινωνία.

Ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψιν οτι οι περισσότεροι χρηστες θα σκιμαρουν τα εντελώς βασικα. 

Ολο το κείμενο διάβαζει σαν αντικατάσταση, οχι σαν εισαγωγή νεου feature. Ξεκινώντας απο τον τίτλο.

Anw I made my point.

  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...