Επισκέπτης Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα, σήμερα είχα μια τρομερή εμπειρία από την Γενική Ταχ. που μου έδωσε μια εικόνα "κάθε κατάστημα δική του πολιτική". Έχει στείλει ποτέ κάποιος δέμα με Γενική και να έχει ζητήσει έλεγχο δέματος από τον παραλήπτη πριν την αντικαταβολή; Τα κεντρικά σήμερα μου είπαν "20 χρόνια δεν το κάναμε ποτέ". Ωστόσο έχω στείλει laptop έτσι. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
Moderators Λύση Inuyasha Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Moderators Λύση Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Στις 18/8/2022 στις 5:31 ΜΜ, kanasta88 είπε Καλησπέρα, σήμερα είχα μια τρομερή εμπειρία από την Γενική Ταχ. που μου έδωσε μια εικόνα "κάθε κατάστημα δική του πολιτική". Έχει στείλει ποτέ κάποιος δέμα με Γενική και να έχει ζητήσει έλεγχο δέματος από τον παραλήπτη πριν την αντικαταβολή; Τα κεντρικά σήμερα μου είπαν "20 χρόνια δεν το κάναμε ποτέ". Ωστόσο έχω στείλει laptop έτσι. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Έχει γραφτεί πολλές φορές, δεν είναι νόμιμο εσύ ανοίγεις για έλεγχο "καταλαθος" γίνεται ζημιά στο προϊόν ή πέφτει στη τσέπη σου κατι από το πακέτο ποιος βγάζει άκρη με τον αρχικό αποστολέα που μπορεί να τους ζητάει αποζημίωση η ακόμα να τους τρέχει στα δικαστήρια? , κάποια καταστήματα το κάνουν κατ εξαίρεση αλλά λένε ότι ναι θα το γράψουμε αλλά στο τελικό κατάστημα που θα πάει ο παραλήπτης δεν το δέχονται Ωραία εσύ λες ότι έστειλες laptop εγώ πχ αγόρασα κάρτα γραφικών τι θα πω στην εταιρία courier? Αν έρθει ο διανομέας σπίτι, αδερφέ κάτσε μια ωρίτσα να την βάλω πάνω στο pc να περάσω driver να τρέξω και κάνα benchmark? Η θα πας με το pc στο γραφείο της εταιρίας και θα ελέγξεις? Και την ώρα που θα κάνεις τον έλεγχο θα πρέπει να έχεις και έναν υπάλληλο πάνω από το κεφάλι σου να σε κοιτάει αφήνοντας άλλους πελάτες να περιμένουν? Και αν εσύ/εγώ έχουμε και μια gtx 8600 μαζί μας και την αλλάξουμε και πούμε στη κοπελιά εκεί ξες εγώ δεν πήρα αυτό 1ον πως ξέρει η/ο υπάλληλος τι αγόρασες? 2ον αυτός με ποια κριτήρια θα πάρει απόφαση να επιστρέψει πακέτο που έχει ανοίξει πίσω στον αποστολέα? Στη θεωρία μπορείς στο χαρτί μου υπογραφές να γράψεις με επιφύλαξη στη παραλαβή, παρόλα αυτά πρακτικά για να βγάλεις άκρη πάλι πρέπει να πας δικαστικά, η courier αν είναι αντικαταβολή θα στείλει τα λεφτά στον αποστολέα κανονικά μιας και αυτή η δουλειά που πληρώνεται είναι να πάρει ένα σφραγισμένο πακέτο από το σημείο Α και να το πάει στο σημείο Β (και σε περίπτωση αντικαταβολής να εισπράξει τα λεφτά κατά την παράδοση) δεν είναι δουλειά της να ξέρει το περιεχόμενο
kormos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Στις 18/8/2022 στις 5:31 ΜΜ, kanasta88 είπε Καλησπέρα, σήμερα είχα μια τρομερή εμπειρία από την Γενική Ταχ. που μου έδωσε μια εικόνα "κάθε κατάστημα δική του πολιτική". Έχει στείλει ποτέ κάποιος δέμα με Γενική και να έχει ζητήσει έλεγχο δέματος από τον παραλήπτη πριν την αντικαταβολή; Τα κεντρικά σήμερα μου είπαν "20 χρόνια δεν το κάναμε ποτέ". Ωστόσο έχω στείλει laptop έτσι. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Παλιότερα απ όσο θυμάμαι το είχε ως έξτρα υπηρεσία η ACS όπου αν δεν κάνω λάθος έχει καταργηθεί. Σε Γενική Ταχυδρομική δεν θυμάμαι να το είχαν ποτέ.... (όπως ακριβώς τα λένε και από τα κεντρικά) Μφχ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα