Προς το περιεχόμενο

Περίεργο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος


salmp7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Ναι βρε μη σκας απλα ο γραπτος λογος παρεξηγειται.  Πραγματικα τρελη βλαβη , αντε να βγαλεις ακρη πραγματικα.. Και με το μαφ εχω δει 1-2 τρελες βλαβες αλλα εχω δει το βιντεο με το γκολεμη και τρελαθηκαα

μαφ ειναι ενα κλικ ποιο ξεκάθαρα (μεχρι εκεί όμως) γενικός σε ολα αυτα δεν ταιριάζει συμπεριφορά του μηχανικού τα ξέρω ολα δεν εχεις τπτ βαριέμαι να ασχοληθώ........ δεν πρεπει να αποκλει τπτ να ελεγχει ολα να ψυλιαζεται ολα και όρεξη να ακολουθεί και διαγραμματα απο τους σενσορες πέρα απο το κλασσικό check for error

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Διαφωνω οτι ειναι ΙΑΤ καθως θα εκανε προβλημα και ο κλιματισμος. Ο Map εχοντας αποθηκευμενο αερα σε ατμοσφαιρικη πιεση στο θαλαμισκο ειναι πιο πιθανον να παρουσιαζει προβλημα αλλα σπανια χαλαει. Ισως οι ψυχρες κολλησεις πανω στην wheatstone ή τον πιεζοηλεκτρικο κανουν το θεμα

Απορω που δεν ειδε κανεις τπτ , το DTC ειναι πολυ μικρο σε ms να δωσει σφαλμα οκ αλλα…

 

Σε αυτό το seat τπτ δεν θα έκανε ο αισθητήρας εισαγωγής στο aircon. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο αλλα σχετικο. Ιδια συμπεριφορα παρουσιαζαν scooter της Piaggio με ζεστη και χρηση. Ηταν οι αντλιες καυσιμου οι οποιες “φρακαριζαν” και ερχονταν στα καλα τους οταν κρυωναν. Εκανε ανακληση σε χιλιαδες μοντελα. Αυτο το διαστημα εχει παλι ανακληση στις 300αρες βεσπες της για το ιδιο προβλημα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, SaFiS είπε

Ασχετο αλλα σχετικο. Ιδια συμπεριφορα παρουσιαζαν scooter της Piaggio με ζεστη και χρηση. Ηταν οι αντλιες καυσιμου οι οποιες “φρακαριζαν” και ερχονταν στα καλα τους οταν κρυωναν. Εκανε ανακληση σε χιλιαδες μοντελα. Αυτο το διαστημα εχει παλι ανακληση στις 300αρες βεσπες της για το ιδιο προβλημα…

Και γω ειμαι πεπεισμενος για το προβλημα του ts οτι ειναι αντλια!  Αυτο το αποτομο που του κανει θα μπορουσε να ηταν αισθ, στροφαλου αλλα μετα το προβλημα θα επρεπε να συνεχιζεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρολο που εκανα παραθεση πιο πανω το δικο μου τοπικ, και εμεις πριν καποια καλοκαιρια ειχαμε εντονο θεμα πηγαινοντας Χαλκιδικη (οποτε παλι καλοκαιρι και ζεστη) οπου μας εσβηνε πανω στην κινηση. Βεβαια, μετα απο το συνεργειο δεν ξανα εγινε για κανα 3 χρονια και ωσπου τελικα τα εφτυσε η αντλια μια και καλη. Ισως στην 1η φαση, να αλλαξαν τπτ φιλτρα ή κανα καθαρισμο και για αυτο να πηρε μετα χρονια να χαλασει τελειως.

cordoba '96

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα να πας σε ένα καλό συνεργείο, να τους εξηγήσεις τι παίζει και να ζητήσεις να σου βάλει επάνω στο αμάξι διαγνωστικό/καταγραφικό και να το ζορίσεις μια μέρα με ζέστη, μπας και το κάνει και πιάσει κάτι το καταγραφικό, που μπορεί να μην βγάλει σφάλμα αλλά ένας έμπειρος μηχανικός, να διαβάσει στις καταγραφές και βγάλει συμπέρασμα τι είναι. Μου το είχε κάνει κάποτε ένας μηχανικός σε ένα Mercedes Vito, όπου άναβε λαμπάκι κινητήρα και έπεφτε σε safe mode...Τελικά δεν βρήκε ποτέ τι ήταν (ο μπουμπούνας, DPF ήταν!) το πήγα σε άλλο μηχανικό Mercedάκια και το βρήκε σε 1 λεπτό. Και μιας και το θυμήθηκα αυτό, δεν το πας σε έναν groupVAGάκια, να σου το τσεκάρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...