salmp7 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο γιατί τα forums σε παλιά αυτοκίνητα είναι ψιλοπεθαμένα οπότε in insomnia we trust. Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp. Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.
PLACEBO_89 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 12 λεπτά πριν, salmp7 είπε Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα κάπως περίεργο οπότε το γράφω εδώ μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο γιατί τα forums σε παλιά αυτοκίνητα είναι ψιλοπεθαμένα οπότε in insomnia we trust. Έχω ένα seat Ibiza του 2006 1400, 101hp. Λοιπόν το πρόβλημα μου το έχει παρουσιάσει μόνο όταν έχει θερμοκρασία περιβάλλοντος περίπου 39 βαθμούς κελσίου και άνω. Εκεί που πηγαίνω σταθερά για παράδειγμα με 70-80 χλμ και με 3-3μιση χιλιάδες στροφές ξαφνικά το αυτοκίνητο «πνίγεται». Είναι σαν να κόβεται τελείως η παροχή αέρα ή η παροχή καυσίμου, βουτάει. Και τελικά σβήνει, ακόμα και να συμπλεκτάρω ή να κατεβάσω ταχύτητα στο τέλος θα σβήσει. Μετά αν βάλω μποστά παίρνει αλλά και πάλι θα ξανασβήσει δεν παίρνει σωστά είτε αέρα είτε καύσιμο. Αν το αφήσω να πέσει η θερμοκρασία ή είναι σε σκιά μετά από ώρα λειτουργεί κανονικά. Μου το έκανε πέρσι σε μια διαδρομή 2 ωρών που είχε 42 βαθμούς στο περιβάλλον και φέτος ξανά άλλη μία φορά με 39-40 βαθμούς μετά από 1 ώρα. Αν έχει χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώ πως και 10 ώρες διαδρομή να κάνω δεν θα παρουσιαστεί. Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ανάβει κάποιο λαμπάκι και ΔΕΝ ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Στο διαγνωστικό δεν γράφει τίποτα και το πήγα σε 2 διαφορετικούς μαστόρους. Έναν πέρσι μετά που μου το παρουσίασε και φέτος δοκίμασα αλλού μήπως μου βρει ο καινούργιος τί φταίει. Κανένας δεν κατέληξε τί φταίει, ούτε πάει κάπου το μυαλό του και το θέμα είναι πως δεν θα το βγάλει στα χέρια τους εφόσον πρέπει να έχω οδηγήσει αρκετή ώρα και μόνο με θερμοκρασίες στους 40. Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη. Αφου τελικα σβηνει δεν ειναι απο το ηλεκτρογκαζο..! 99.9% πρεπει να ειναι τροφοδοσια καυσιμου! Να ειναι απο αντλια..? Τετοιο πραγμα ομως να μην κανει τιποτα.. Μονο σε μεγαλες θερμοκρασιες και αυτο μετα απο καποιο χρονικο διαστημα..?!?!? Να γινει ελεγχος της αντλιας.. και αν δεν βρεθει ακρη αλλαζεις προληπτικα αντλια και ευελπιστεις οτι δεν θα στο ξανακανει
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 δυο πράγματα στα γρήγορα maf sensor (Η map ανάλογα τι έχει) η καμία αντιλια αυτά ειναι τα κλασσικά μετά πάμε για χίλια δύο
salmp7 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 24 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Αφου τελικα σβηνει δεν ειναι απο το ηλεκτρογκαζο..! 99.9% πρεπει να ειναι τροφοδοσια καυσιμου! Να ειναι απο αντλια..? Τετοιο πραγμα ομως να μην κανει τιποτα.. Μονο σε μεγαλες θερμοκρασιες και αυτο μετα απο καποιο χρονικο διαστημα..?!?!? Να γινει ελεγχος της αντλιας.. και αν δεν βρεθει ακρη αλλαζεις προληπτικα αντλια και ευελπιστεις οτι δεν θα στο ξανακανει Ναι ας πουμε τώρα το 3ήμερο έκανα διαδρομές άνω των 2 ωρών. Αλλά η θερμοκρασία ήταν 32-35 στο περιβάλλον. Δεν ζορίστηκε πουθενά. Επίσης περίεργο ότι ούτε το διαγνωστικό δεν έβγαλε κάτι ούτε οι μάστορες φάνηκαν να καταλήγουν κάπου. Επίσης εκείνη την ώρα δεν βλέπω στο καντράν ανεβασμένη θερμοκρασία. Αν το αφήσω να κρυώσει (το αμάξι; το περιβάλλον;) πχ φτάσω σε παραλία και πω ότι θα φύγω το απόγευμα τότε το αμάξι πάλι λειτουργεί άψογα. Ναι γενικότερα αν δεν έχει 40 βαθμούς κελσίου (με τα μέχρι τώρα δεδομένα) δεν παρουσιάζει τίποτα σε άλλη περίπτωση. Φυσικά δεν είναι λογικό να μην μπορώ να κάνω ταξίδι αν έχει 40 ούτε να έχω συνεχώς αυτό το φόβο μην μείνω πουθενά. 13 λεπτά πριν, Black Demis είπε δυο πράγματα στα γρήγορα maf sensor (Η map ανάλογα τι έχει) η καμία αντιλια αυτά ειναι τα κλασσικά μετά πάμε για χίλια δύο ο ένας μάστορας χωρίς να βρίσκει άμεση σύνδεση απλά σαν πιθανά σενάριο μου είπε ανλία βενζίνης (γιατί σε όλα τα αυτοκίνητα λέει αυτό την ακούει πρώτο με τον καύσωνα ακόμα και σε καινούργιο) και αισθητήρας στροφών. Αυτά τα χίλια δύο είναι που φοβάμαι όπως λες. γιατί και σε παλιό αυτοκίνητο δεν γίνεται να αρχίσω να αλλάζω τα πάντα. Άντε να δούμε.
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 3 λεπτά πριν, salmp7 είπε Ναι ας πουμε τώρα το 3ήμερο έκανα διαδρομές άνω των 2 ωρών. Αλλά η θερμοκρασία ήταν 32-35 στο περιβάλλον. Δεν ζορίστηκε πουθενά. Επίσης περίεργο ότι ούτε το διαγνωστικό δεν έβγαλε κάτι ούτε οι μάστορες φάνηκαν να καταλήγουν κάπου. Επίσης εκείνη την ώρα δεν βλέπω στο καντράν ανεβασμένη θερμοκρασία. Αν το αφήσω να κρυώσει (το αμάξι; το περιβάλλον;) πχ φτάσω σε παραλία και πω ότι θα φύγω το απόγευμα τότε το αμάξι πάλι λειτουργεί άψογα. Ναι γενικότερα αν δεν έχει 40 βαθμούς κελσίου (με τα μέχρι τώρα δεδομένα) δεν παρουσιάζει τίποτα σε άλλη περίπτωση. Φυσικά δεν είναι λογικό να μην μπορώ να κάνω ταξίδι αν έχει 40 ούτε να έχω συνεχώς αυτό το φόβο μην μείνω πουθενά. ο ένας μάστορας χωρίς να βρίσκει άμεση σύνδεση απλά σαν πιθανά σενάριο μου είπε ανλία βενζίνης (γιατί σε όλα τα αυτοκίνητα λέει αυτό την ακούει πρώτο με τον καύσωνα ακόμα και σε καινούργιο) και αισθητήρας στροφών. Αυτά τα χίλια δύο είναι που φοβάμαι όπως λες. γιατί και σε παλιό αυτοκίνητο δεν γίνεται να αρχίσω να αλλάζω τα πάντα. Άντε να δούμε. αντήλια βενζίνης πιθανό οχι τόσο λογο καύσωνα αλλα λόγο νοθευμένης βενζινης που εχουμε (αν και λίγο περίεργο να το κάνει μόνο οταν έχει ζέστη δλδ αν δεν εχει και ανοίξεις τέρμα το γκάζι ολα καλά?) αισθητήρας στροφών ναι μεν πιθανό αλλά πάλι γιατι μόνο με την ζέστη θα το έκανε και κρύο και στην εκκίνηση κλπ (απίθανο δεν ειναι και πάλι βεβαια) οσο για τον map (αν δεν κάνω λάθος το δικό σου εχει map και οχι maf η και τα δυο) ειναι ένα εξάρτημα που βλεπει την θερμορκασια εισαγωγής (αέρα) και πίεση και ανάλογα προσαρμόζει και το μειγμα.... αν δεν βλεπει σωστά την θερμοκρασια η και την πίεση κάνει διαφορα (πχ όπως κάνει σε σένα)
salmp7 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Black Demis είπε αντήλια βενζίνης πιθανό οχι τόσο λογο καύσωνα αλλα λόγο νοθευμένης βενζινης που εχουμε (αν και λίγο περίεργο να το κάνει μόνο οταν έχει ζέστη δλδ αν δεν εχει και ανοίξεις τέρμα το γκάζι ολα καλά?) αισθητήρας στροφών ναι μεν πιθανό αλλά πάλι γιατι μόνο με την ζέστη θα το έκανε και κρύο και στην εκκίνηση κλπ (απίθανο δεν ειναι και πάλι βεβαια) οσο για τον map (αν δεν κάνω λάθος το δικό σου εχει map και οχι maf η και τα δυο) ειναι ένα εξάρτημα που βλεπει την θερμορκασια εισαγωγής (αέρα) και πίεση και ανάλογα προσαρμόζει και το μειγμα.... αν δεν βλεπει σωστά την θερμοκρασια η και την πίεση κάνει διαφορα (πχ όπως κάνει σε σένα) Λοιπόν κάποια παραπάνω στοιχεία μήπως βοηθήσουν. βενζίνη βάζω 95 στις 100 φορές από shell myrtea. Αν νοθεύουν και στα ιδιόκτητα τί να πω. Ναι αν δεν έχει 40 βαθμούς όσο και να ζορίζω το αυτοκίνητο δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα. Στα όρια να το πηγαίνω δεν θα το κάνει. Φαντάζομαι αν ήταν νοθευμένη βενζίνη θα το έκανε και χωρίς τον καύσωνα. Για αυτό έγραψα το θέμα. Μήπως ακούσω καμια άποψη αφού πρώτα πήγα και σε 2 μαστόρους που δεν βρήκαν κάτι. Αυτό με τον αισθητήρα χωρίς να έχω γνώσεις αυτοκινήτων φαίνεται να έχει μια σύνδεση. Ποια θα ήταν η αντίδραση αν έστελνε αυτός ο αισθητήρας την υψηλή θερμοκρασία; Ας πουμε αλλάζει το μείγμα; επηρεάζει την πεταλούδα; τί κάνει σαν αποτέλεσμα; στέλνει πιο λίγο καύσιμο; Δεν θα το έβγαζε το διαγνωστικό όμως αφού είναι αισθητήρας; Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2022 από salmp7
primeragt Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Όχι αν είναι map σε συνδιασμό με iat (αισθητήρας θερμοκρασίας εισαγωγής) δεν βγάζει σφάλμα γιατί δουλεύει απλά υπολειτουργεί (σαν ξεκαλιμπραρισμα φαντάσου). Σπάνια χαλάνε map και iat σε ατμοσφαιρικά συνήθως οι maf την ακούνε συχνότερα είτε τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά. Κάτι από αυτά την έχει ακούσει αν όντως όπως λες σχετίζεται με τη χρήση θερμοκρασία. Τρόμπα θα είχε νόημα σε τέτοιες θερμοκρασίες μόνο αν το είχε είδη ψιλοπαιξει από πριν κ το αφήνεις με πολύ χαμηλή στάθμη κ δεν ψύχεται σωστά.
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Την τρόμπα την ακούς να γεμίζει όταν γυρνάς κλειδί; Ρελες τρόμπας βενζίνης;
Ribopaido Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, primeragt είπε Όχι αν είναι map σε συνδιασμό με iat (αισθητήρας θερμοκρασίας εισαγωγής) δεν βγάζει σφάλμα γιατί δουλεύει απλά υπολειτουργεί (σαν ξεκαλιμπραρισμα φαντάσου). Σπάνια χαλάνε map και iat σε ατμοσφαιρικά συνήθως οι maf την ακούνε συχνότερα είτε τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά. Κάτι από αυτά την έχει ακούσει αν όντως όπως λες σχετίζεται με τη χρήση θερμοκρασία. Τρόμπα θα είχε νόημα σε τέτοιες θερμοκρασίες μόνο αν το είχε είδη ψιλοπαιξει από πριν κ το αφήνεις με πολύ χαμηλή στάθμη κ δεν ψύχεται σωστά. Διαφωνω οτι ειναι ΙΑΤ καθως θα εκανε προβλημα και ο κλιματισμος. Ο Map εχοντας αποθηκευμενο αερα σε ατμοσφαιρικη πιεση στο θαλαμισκο ειναι πιο πιθανον να παρουσιαζει προβλημα αλλα σπανια χαλαει. Ισως οι ψυχρες κολλησεις πανω στην wheatstone ή τον πιεζοηλεκτρικο κανουν το θεμα Απορω που δεν ειδε κανεις τπτ , το DTC ειναι πολυ μικρο σε ms να δωσει σφαλμα οκ αλλα…
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 18 λεπτά πριν, salmp7 είπε Λοιπόν κάποια παραπάνω στοιχεία μήπως βοηθήσουν. βενζίνη βάζω 95 στις 100 φορές από shell myrtea. Αν νοθεύουν και στα ιδιόκτητα τί να πω. Ναι αν δεν έχει 40 βαθμούς όσο και να ζορίζω το αυτοκίνητο δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα. Στα όρια να το πηγαίνω δεν θα το κάνει. Φαντάζομαι αν ήταν νοθευμένη βενζίνη θα το έκανε και χωρίς τον καύσωνα. Για αυτό έγραψα το θέμα. Μήπως ακούσω καμια άποψη αφού πρώτα πήγα και σε 2 μαστόρους που δεν βρήκαν κάτι. Αυτό με τον αισθητήρα χωρίς να έχω γνώσεις αυτοκινήτων φαίνεται να έχει μια σύνδεση. Ποια θα ήταν η αντίδραση αν έστελνε αυτός ο αισθητήρας την υψηλή θερμοκρασία; Ας πουμε αλλάζει το μείγμα; επηρεάζει την πεταλούδα; τί κάνει σαν αποτέλεσμα; στέλνει πιο λίγο καύσιμο; Δεν θα το έβγαζε το διαγνωστικό όμως αφού είναι αισθητήρας; ναι ουσιαστικά ρυθμίσει το μειγμα ανάλογα με την συνθήκες εισαγωγής 8 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Εχει αισθητηρα απολυτης πιεσης ή Μαφ; map και οχι maf έχει στην πράξη το αυτοκίνητο του κατα 99,9% και ναι ειναι ο Αισθητήρας απόλυτης πίεσης μαζί με μετρητή θερμοκρασίας 12 λεπτά πριν, primeragt είπε Όχι αν είναι map σε συνδιασμό με iat (αισθητήρας θερμοκρασίας εισαγωγής) δεν βγάζει σφάλμα γιατί δουλεύει απλά υπολειτουργεί (σαν ξεκαλιμπραρισμα φαντάσου). Σπάνια χαλάνε map και iat σε ατμοσφαιρικά συνήθως οι maf την ακούνε συχνότερα είτε τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά. Κάτι από αυτά την έχει ακούσει αν όντως όπως λες σχετίζεται με τη χρήση θερμοκρασία. Τρόμπα θα είχε νόημα σε τέτοιες θερμοκρασίες μόνο αν το είχε είδη ψιλοπαιξει από πριν κ το αφήνεις με πολύ χαμηλή στάθμη κ δεν ψύχεται σωστά. πολλες φορές απλα βρομίζουν η χανουν την πιστοτητα τους και απλα υπολειτουργούν και πρέπει να είσαι τσακάλι (βασικα να μην βαριέται ο μηχανικός) για να βρει οτι ειναι αυτο το θέμα απο της μετρήσεις γιατι αναλογα τι επαθε και σε τι βαθμό κανει και τα δικά του
Ribopaido Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 10 λεπτά πριν, Black Demis είπε πολλες φορές απλα βρομίζουν η χανουν την πιστοτητα τους και απλα υπολειτουργούν και πρέπει να είσαι τσακάλι (βασικα να μην βαριέται ο μηχανικός) για να βρει οτι ειναι αυτο το θέμα απο της μετρήσεις γιατι αναλογα τι επαθε και σε τι βαθμό κανει και τα δικά του Αρχικα σε ευχαριστω, γνωριζω τι ειναι οι αισθητηρες αυτοι συμφωνω θελει τσακαλι μηχανημα να δει στο report τι γινεται. 1
Black Demis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Ribopaido είπε Αρχικα σε ευχαριστω, γνωριζω τι ειναι οι αισθητηρες αυτοι συμφωνω θελει τσακαλι μηχανημα να δει στο report τι γινεται. sorry αν το ειπα περίεργα και φανικε σαν να ταΐζω παιδάκι 😅 πρόσφατο θέμα με map ενός φίλου (κουλό) το αμάξι του πολλές φορές όταν έκανε καποιο ταξίδι η αρκετή διδρομη οστε να ζεσταθεί και το άφηνε 5 6 λεπτά σβηστό μετά δεν έπαιρνε μπρος (η με παρα πολυ ζόρι) αν περνούσε κανα 20 λεπτό δεν είχε θέμα σε 3 συνεργεία το πήγε όλα μέτρησαν το map ολα...... τπτ δεν βρήκαν κανω και εγω test μετράω πιέσεις θερμοκρασίες κατα την εκκίνηση κλπ κατά την οδήγηση...... τπτ ολα τέλεια........." αφήνω το αμάξι 5 λεπτά σβηστό δίνω μόνο τα ρεύματα να πάρει μπρος obd κλπ βλεπω θερμοκρασια από map 158 βαθμοί 🤣 λέω μπας και όντος? παω το βγάζω..... τπτ χλιαρά εκεί μέσα όλα ε λέω το βρήκαμε 25 ευρώ ένας bosh τελείωσε το θέμα οσο απλος ειναι αυτος ο σενσορας τοσο περίεργα προβλήματα βγάζει
Ribopaido Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 5 ώρες πριν, Black Demis είπε sorry αν το ειπα περίεργα και φανικε σαν να ταΐζω παιδάκι 😅 πρόσφατο θέμα με map ενός φίλου (κουλό) το αμάξι του πολλές φορές όταν έκανε καποιο ταξίδι η αρκετή διδρομη οστε να ζεσταθεί και το άφηνε 5 6 λεπτά σβηστό μετά δεν έπαιρνε μπρος (η με παρα πολυ ζόρι) αν περνούσε κανα 20 λεπτό δεν είχε θέμα σε 3 συνεργεία το πήγε όλα μέτρησαν το map ολα...... τπτ δεν βρήκαν κανω και εγω test μετράω πιέσεις θερμοκρασίες κατα την εκκίνηση κλπ κατά την οδήγηση...... τπτ ολα τέλεια........." αφήνω το αμάξι 5 λεπτά σβηστό δίνω μόνο τα ρεύματα να πάρει μπρος obd κλπ βλεπω θερμοκρασια από map 158 βαθμοί 🤣 λέω μπας και όντος? παω το βγάζω..... τπτ χλιαρά εκεί μέσα όλα ε λέω το βρήκαμε 25 ευρώ ένας bosh τελείωσε το θέμα οσο απλος ειναι αυτος ο σενσορας τοσο περίεργα προβλήματα βγάζει Ναι βρε μη σκας απλα ο γραπτος λογος παρεξηγειται. Πραγματικα τρελη βλαβη , αντε να βγαλεις ακρη πραγματικα.. Και με το μαφ εχω δει 1-2 τρελες βλαβες αλλα εχω δει το βιντεο με το γκολεμη και τρελαθηκαα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα