Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SoCal78 είπε

6 μήνες μου είχαν πει πρόσφατα που ρώτησα στη Suzuki. Στα μεταχειρισμένα ναι είναι γελοία η κατάσταση. Ζητάνε 20 χιλιάρικα για diesel 5ετιας.

Δεν ξαναρωτάς σε παρακαλώ γιατί την τελευταία φορά μου είπαν 7-10 μήνες. Προβλέπεται νέο μοντέλο εντός του 23.ρωτησες αν η τιμή είναι ανοιχτή η κλειστή;λογικά ανοιχτή......!

  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, borealisnor είπε

Δεν ξαναρωτάς σε παρακαλώ γιατί την τελευταία φορά μου είπαν 7-10 μήνες. Προβλέπεται νέο μοντέλο εντός του 23.ρωτησες αν η τιμή είναι ανοιχτή η κλειστή;λογικά ανοιχτή......!

Ετσι μου είχαν πει στον Σφακιανάκη. Θα ξαναρωτησω. Εννοείται ανοιχτή η τιμή. Το ξέρω για το νέο μοντέλο αλλά θα λανσαριστεί την άνοιξη του 23, δηλαδή στις Ελληνικές αντιπροσωπείες θα εμφανιστεί προς το τέλος του χρόνου, καλό 24 δηλαδή μαζί με την παραγγελία...

Επεξ/σία από SoCal78
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tost12 είπε

Εδώ είσαι λάθος φίλε, τι να τα κάνω τα άλογα αν θέλω 300 ευρώ να ανέβω Θεσσαλονίκη, που ο κανόνας εν τέλη είναι ότι όσο και να τρέξεις άντε να γλυτώσεις κανένα μισάωρο. Είχα ένα rallye 106 και πήρα clio dci ακόμη και τώρα που τα καύσιμα έχουν πάει στον Θεό με το clio θέλω περίπου 50 ευρώ καύσιμο με το rallye με τις προ κρίσης τιμές βενζίνης, δηλαδή το πολύ 1,6 ήθελα χαλαρά 70 ευρώ καύσιμο. Εντάξει έφτανα και ένα μισάωρο ποιο νωρίς και τι να λέει δηλαδή;;;

Οσοι παίρνουν αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις σίγουρα βλέπουν την οδήγηση και το αυτοκίνητο διαφορετικά, δεν το παίρνουν με σκοπό να μετακινούνται από το σημειο Α στο Β ένα 20λεπτο γρηγορότερα, σίγουρα όμως πλέον αυτοκίνητα με μεγάλη ιποδυναμη με τις τιμες καυσίμων εκεί που είναι απευθύνονται σε όλο και μικρότερο κοινό.

26 λεπτά πριν, SoCal78 είπε

Να σου πω το σκέφτομαι και εγώ το Swift. Αν όντως βγάζει 4αρια στην εθνική και 5-6 στην καθημερινή οδήγηση, μιλάμε για ασήμαντη διαφορά στο κόστος απο lpg που καίει 8 με 9lt/100km συν την βενζίνη. 

Εγω πάντως εάν δεν το δω με τα μάτια μου δεν πιστεύω ότι αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα κινούμενο με ταχυτητες 120-130km/h στην εθνική καταναλώνει ~4αρια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, GimiDaTa είπε

Αν και θεωρό και εγώ τα πετρέλαια απέραστα σε θέμα οικονομίας η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν πολλές μηχανικές εξελίξεις όπως τα βενζινοκινητα παράδειγμα το swift με τον 1.2 DUALJET που είχα λίγο στη διάθεση μου έπαιζε για πλάκα χαμηλά 4αρια με 120-130 και κάνα άνοιγμα που και που  ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος είχε επιδόσεις περισσοτέρων κυβικών. και αν βάλουμε και την χαμηλότερη συντήρηση που σίγουρα θα έχει πιστεύω σύντομα ίσως κάποιοι βενζινοκινητήρες εκθρονίσουν τους αντίστοιχους diesel

Μιλάς για το υβριδικό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, kawavn800 είπε

 

IMG_20220823_102408.jpg

IMG_20220823_102341.jpg

 

Αν είναι το dci, πρέπει να οδηγείς λάθος. Κινούμαι στην Αθήνα και Κηφισό και δεν είμαι πάνω από 4,7-4,8λ/100, με Clio dci του '14. Και σήμερα που γέμισα, είχα κάνει 880χλμ και σύμφωνα με το trip, είχα άλλα 170χλμ αυτονομία (με χρήση a/c). Και όλα αυτά με νορμάλ προς σβέλτη οδήγηση και χωρίς χρήση του Εco. Η μόνη φορά που έχω δει πάνω από 5λ, όταν είμαι σταμάτα-ξεκίνα στον Κηφισό και του πίνω το αίμα.

Επεξ/σία από purif
Δημοσ.

C4 ehdi 2012, στα τελευταια 5000χλμ έχω 5,4 καταναλωση, 90% εθνικη, φορτωμενο 4 ατομα +μπαγαζιερα. Μετα απο τοσες σελιδες ακομα συζηταμε αν καιει περισσοτερο η βενζινη ή το πετρελαιο......

Οποιος κανει 15Κ+ το χρονο παει σε πετρελαιο , δεν υπαρχει καν debate σε αυτο.

ΥΓ Ως τωρα δεν μου εχει βγαλει καμια απροσμενη βλαβη. Τα ετησια σερβις του, προσοχη στο καυσιμο να μην βαζω απο αμφιβολου ποιοτητας και τελος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μιλάς για το υβριδικό?

Mild hybrid είναι αλλά ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. 

Επεξ/σία από SoCal78
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SoCal78 είπε

Mild hybrid είναι αλλά ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. 

Άλλο βενζινοκίνητο και άλλο (mild) hybrid με βενζίνη.

Να ξέρουμε τι λέμε!

Αν είναι να μπλέξουμε και τα hybrid diesel θα χαθεί η μπάλα...

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SoCal78 είπε

Mild hybrid είναι αλλά έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. 

Δεν νομίζω, mild hybrid λέγονται αυτά που δεν έχουν την ικανότητα να κινηθούν μόνο με ρεύμα, και αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο μπορεί να κινηθεί μόνο με ρεύμα σε ταχύτητες έως 15km/h (full hybrid λέγονται αυτά).

Πάντως ότι και να είναι το υβριδικό σύστημα βοηθάει την κατανάλωση, δεν είναι μόνο θέμα "μηχανικών εξελίξεων" όπως ισχυρίστηκε ο φίλος παραπάνω. Οι πετρελαιοκινητήρες ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να έχουν καλύτερο efficiency από ότι οι βενζινοκινητήρες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Άλλο βενζινοκίνητο και άλλο (mild) hybrid με βενζίνη.

Να ξέρουμε τι λέμε!

Αν είναι να μπλέξουμε και τα hybrid diesel θα χαθεί η μπάλα...

Φίλε μου το mild hybrid από μόνο του δεν κάνει κάποια τρομερή διαφορά. Ένας 12βολτος συσσωρευτής είναι απλά κάτω από το κάθισμα του οδηγού που δίνει ρεύμα στη μίζα και μια πολύ ελαφριά ροπή της τάξης των 2-3 ίππων στις επιταχύνσεις. Χρειάζονται περισσότερα για πραγματική οικονομία, όπως ελαφρύ βάρος, καλή απόδοση του κινητήρα κλπ.

Επεξ/σία από SoCal78
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SoCal78 είπε

Φίλε μου το mild hybrid από μόνο του δεν κάνει κάποια τρομερή διαφορά. Ένας 12βολτος συσσωρευτής είναι απλά κάτω από το κάθισμα του οδηγού που δίνει ρεύμα στη μίζα και μια πολύ ελαφριά ροπή της τάξης των 2-3 ίππων στις επιταχύνσεις. Χρειάζονται περισσότερα για πραγματική οικονομία, όπως ελαφρύ βάρος, καλή απόδοση του κινητήρα κλπ.

Και όμως...μπορεί να μην κόβουν τρομερά τη κατανάλωση αλλά περιορίζουν σημαντικά τις απότομες αυξήσεις της κατανάλωσης που οφείλονται στις απότομες επιταχύνσεις του οδηγού ή σε δρόμους με ανηφορικές κλίσεις.

Σε κάθε περίπτωση το hybrid είναι άλλη κατηγορία από το συμβατικό.

Δημοσ.

Εδώ να θυμίσω τον κανονικό hybrid diesel κινητήρα που είχε το 3008 και το ds5 παλαιότερης γενιάς.  Στην πόλη έσβηνε ο κινητήρας όσο είχαν ενέργεια οι μπαταρίες όπως το yaris πχ και στον αυτοκίνητοδρόμο πήγαινες με κατανάλωση diesel. Άλλη φάση, αλλά το κατάργησαν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kawavn800 είπε

220*2*3=1320 χιλιόμετρα μέ ένα γέμισμα των 45 λίτρων ; να υποθέσω και εσύ με  opel corsa;

Και εσύ με αυγό κάτω απο το πόδι σου ;

Ανέβασε μια φωτογραφία εδώ με τον δείκτη κατανάλωσης να μας πείσεις

50αρι είναι! έχω ανεβασει!

Γερμανική dieselομηχαμη!

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
4 ώρες πριν, purif είπε

 

Αν είναι το dci, πρέπει να οδηγείς λάθος. Κινούμαι στην Αθήνα και Κηφισό και δεν είμαι πάνω από 4,7-4,8λ/100, με Clio dci του '14. Και σήμερα που γέμισα, είχα κάνει 880χλμ και σύμφωνα με το trip, είχα άλλα 170χλμ αυτονομία (με χρήση a/c). Και όλα αυτά με νορμάλ προς σβέλτη οδήγηση και χωρίς χρήση του Εco. Η μόνη φορά που έχω δει πάνω από 5λ, όταν είμαι σταμάτα-ξεκίνα στον Κηφισό και του πίνω το αίμα.

Ότι πεις εσύ αφεντικό 🤣🤣. Κίνηση μέσα στην πόλη  είναι όλα τα χιλιόμετρα  με κλιματισμό.  Και με eco. 

Τώρα τι λέτε όλοι σας άλλο καπέλο. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, gaspappas είπε

Πήγα πριν 2 εβδομάδες Καλαμάτα με Pegeuot 208 Βενζίνη 1200κεκ 100hp φουλ φορτωμένος με γυναίκα και παιδί A/C με 5,2 λτ./100 ταχύτητα 110-120χλμω

Σε εντός πόλης διαδρομές χωρίς πολλά σταματά ξεκίνα (πχ παραλιακή Αθήνας) πόσο περίπου έχει κατανάλωση το συγκεκριμένο μοντέλο; Κάτω από 6 βλέπεις εντός πόλης; Επίσης είσαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...