borealisnor Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 3 λεπτά πριν, SoCal78 είπε 6 μήνες μου είχαν πει πρόσφατα που ρώτησα στη Suzuki. Στα μεταχειρισμένα ναι είναι γελοία η κατάσταση. Ζητάνε 20 χιλιάρικα για diesel 5ετιας. Δεν ξαναρωτάς σε παρακαλώ γιατί την τελευταία φορά μου είπαν 7-10 μήνες. Προβλέπεται νέο μοντέλο εντός του 23.ρωτησες αν η τιμή είναι ανοιχτή η κλειστή;λογικά ανοιχτή......!
SoCal78 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, borealisnor είπε Δεν ξαναρωτάς σε παρακαλώ γιατί την τελευταία φορά μου είπαν 7-10 μήνες. Προβλέπεται νέο μοντέλο εντός του 23.ρωτησες αν η τιμή είναι ανοιχτή η κλειστή;λογικά ανοιχτή......! Ετσι μου είχαν πει στον Σφακιανάκη. Θα ξαναρωτησω. Εννοείται ανοιχτή η τιμή. Το ξέρω για το νέο μοντέλο αλλά θα λανσαριστεί την άνοιξη του 23, δηλαδή στις Ελληνικές αντιπροσωπείες θα εμφανιστεί προς το τέλος του χρόνου, καλό 24 δηλαδή μαζί με την παραγγελία... Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από SoCal78
Pwpwpw Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tost12 είπε Εδώ είσαι λάθος φίλε, τι να τα κάνω τα άλογα αν θέλω 300 ευρώ να ανέβω Θεσσαλονίκη, που ο κανόνας εν τέλη είναι ότι όσο και να τρέξεις άντε να γλυτώσεις κανένα μισάωρο. Είχα ένα rallye 106 και πήρα clio dci ακόμη και τώρα που τα καύσιμα έχουν πάει στον Θεό με το clio θέλω περίπου 50 ευρώ καύσιμο με το rallye με τις προ κρίσης τιμές βενζίνης, δηλαδή το πολύ 1,6 ήθελα χαλαρά 70 ευρώ καύσιμο. Εντάξει έφτανα και ένα μισάωρο ποιο νωρίς και τι να λέει δηλαδή;;; Οσοι παίρνουν αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις σίγουρα βλέπουν την οδήγηση και το αυτοκίνητο διαφορετικά, δεν το παίρνουν με σκοπό να μετακινούνται από το σημειο Α στο Β ένα 20λεπτο γρηγορότερα, σίγουρα όμως πλέον αυτοκίνητα με μεγάλη ιποδυναμη με τις τιμες καυσίμων εκεί που είναι απευθύνονται σε όλο και μικρότερο κοινό. 26 λεπτά πριν, SoCal78 είπε Να σου πω το σκέφτομαι και εγώ το Swift. Αν όντως βγάζει 4αρια στην εθνική και 5-6 στην καθημερινή οδήγηση, μιλάμε για ασήμαντη διαφορά στο κόστος απο lpg που καίει 8 με 9lt/100km συν την βενζίνη. Εγω πάντως εάν δεν το δω με τα μάτια μου δεν πιστεύω ότι αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα κινούμενο με ταχυτητες 120-130km/h στην εθνική καταναλώνει ~4αρια. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από Pwpwpw 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 8 ώρες πριν, GimiDaTa είπε Αν και θεωρό και εγώ τα πετρέλαια απέραστα σε θέμα οικονομίας η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν πολλές μηχανικές εξελίξεις όπως τα βενζινοκινητα παράδειγμα το swift με τον 1.2 DUALJET που είχα λίγο στη διάθεση μου έπαιζε για πλάκα χαμηλά 4αρια με 120-130 και κάνα άνοιγμα που και που ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος είχε επιδόσεις περισσοτέρων κυβικών. και αν βάλουμε και την χαμηλότερη συντήρηση που σίγουρα θα έχει πιστεύω σύντομα ίσως κάποιοι βενζινοκινητήρες εκθρονίσουν τους αντίστοιχους diesel Μιλάς για το υβριδικό?
purif Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, kawavn800 είπε Αν είναι το dci, πρέπει να οδηγείς λάθος. Κινούμαι στην Αθήνα και Κηφισό και δεν είμαι πάνω από 4,7-4,8λ/100, με Clio dci του '14. Και σήμερα που γέμισα, είχα κάνει 880χλμ και σύμφωνα με το trip, είχα άλλα 170χλμ αυτονομία (με χρήση a/c). Και όλα αυτά με νορμάλ προς σβέλτη οδήγηση και χωρίς χρήση του Εco. Η μόνη φορά που έχω δει πάνω από 5λ, όταν είμαι σταμάτα-ξεκίνα στον Κηφισό και του πίνω το αίμα. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από purif
james9tito Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 C4 ehdi 2012, στα τελευταια 5000χλμ έχω 5,4 καταναλωση, 90% εθνικη, φορτωμενο 4 ατομα +μπαγαζιερα. Μετα απο τοσες σελιδες ακομα συζηταμε αν καιει περισσοτερο η βενζινη ή το πετρελαιο...... Οποιος κανει 15Κ+ το χρονο παει σε πετρελαιο , δεν υπαρχει καν debate σε αυτο. ΥΓ Ως τωρα δεν μου εχει βγαλει καμια απροσμενη βλαβη. Τα ετησια σερβις του, προσοχη στο καυσιμο να μην βαζω απο αμφιβολου ποιοτητας και τελος.
SoCal78 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μιλάς για το υβριδικό? Mild hybrid είναι αλλά ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από SoCal78
agnostos13 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 5 λεπτά πριν, SoCal78 είπε Mild hybrid είναι αλλά ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. Άλλο βενζινοκίνητο και άλλο (mild) hybrid με βενζίνη. Να ξέρουμε τι λέμε! Αν είναι να μπλέξουμε και τα hybrid diesel θα χαθεί η μπάλα... 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Μόλις τώρα, SoCal78 είπε Mild hybrid είναι αλλά έχει τρομερή αρχιτεκτονική συμπίεσης καυσίμων και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα, είναι πιστεύω το οικονομικοτερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο της αγοράς. Δεν νομίζω, mild hybrid λέγονται αυτά που δεν έχουν την ικανότητα να κινηθούν μόνο με ρεύμα, και αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο μπορεί να κινηθεί μόνο με ρεύμα σε ταχύτητες έως 15km/h (full hybrid λέγονται αυτά). Πάντως ότι και να είναι το υβριδικό σύστημα βοηθάει την κατανάλωση, δεν είναι μόνο θέμα "μηχανικών εξελίξεων" όπως ισχυρίστηκε ο φίλος παραπάνω. Οι πετρελαιοκινητήρες ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να έχουν καλύτερο efficiency από ότι οι βενζινοκινητήρες. 1
SoCal78 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Άλλο βενζινοκίνητο και άλλο (mild) hybrid με βενζίνη. Να ξέρουμε τι λέμε! Αν είναι να μπλέξουμε και τα hybrid diesel θα χαθεί η μπάλα... Φίλε μου το mild hybrid από μόνο του δεν κάνει κάποια τρομερή διαφορά. Ένας 12βολτος συσσωρευτής είναι απλά κάτω από το κάθισμα του οδηγού που δίνει ρεύμα στη μίζα και μια πολύ ελαφριά ροπή της τάξης των 2-3 ίππων στις επιταχύνσεις. Χρειάζονται περισσότερα για πραγματική οικονομία, όπως ελαφρύ βάρος, καλή απόδοση του κινητήρα κλπ. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από SoCal78
agnostos13 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 7 λεπτά πριν, SoCal78 είπε Φίλε μου το mild hybrid από μόνο του δεν κάνει κάποια τρομερή διαφορά. Ένας 12βολτος συσσωρευτής είναι απλά κάτω από το κάθισμα του οδηγού που δίνει ρεύμα στη μίζα και μια πολύ ελαφριά ροπή της τάξης των 2-3 ίππων στις επιταχύνσεις. Χρειάζονται περισσότερα για πραγματική οικονομία, όπως ελαφρύ βάρος, καλή απόδοση του κινητήρα κλπ. Και όμως...μπορεί να μην κόβουν τρομερά τη κατανάλωση αλλά περιορίζουν σημαντικά τις απότομες αυξήσεις της κατανάλωσης που οφείλονται στις απότομες επιταχύνσεις του οδηγού ή σε δρόμους με ανηφορικές κλίσεις. Σε κάθε περίπτωση το hybrid είναι άλλη κατηγορία από το συμβατικό.
telis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Εδώ να θυμίσω τον κανονικό hybrid diesel κινητήρα που είχε το 3008 και το ds5 παλαιότερης γενιάς. Στην πόλη έσβηνε ο κινητήρας όσο είχαν ενέργεια οι μπαταρίες όπως το yaris πχ και στον αυτοκίνητοδρόμο πήγαινες με κατανάλωση diesel. Άλλη φάση, αλλά το κατάργησαν
SeriesX Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, kawavn800 είπε 220*2*3=1320 χιλιόμετρα μέ ένα γέμισμα των 45 λίτρων ; να υποθέσω και εσύ με opel corsa; Και εσύ με αυγό κάτω απο το πόδι σου ; Ανέβασε μια φωτογραφία εδώ με τον δείκτη κατανάλωσης να μας πείσεις 50αρι είναι! έχω ανεβασει! Γερμανική dieselομηχαμη! Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2022 από SeriesX
kawavn800 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 4 ώρες πριν, purif είπε Αν είναι το dci, πρέπει να οδηγείς λάθος. Κινούμαι στην Αθήνα και Κηφισό και δεν είμαι πάνω από 4,7-4,8λ/100, με Clio dci του '14. Και σήμερα που γέμισα, είχα κάνει 880χλμ και σύμφωνα με το trip, είχα άλλα 170χλμ αυτονομία (με χρήση a/c). Και όλα αυτά με νορμάλ προς σβέλτη οδήγηση και χωρίς χρήση του Εco. Η μόνη φορά που έχω δει πάνω από 5λ, όταν είμαι σταμάτα-ξεκίνα στον Κηφισό και του πίνω το αίμα. Ότι πεις εσύ αφεντικό 🤣🤣. Κίνηση μέσα στην πόλη είναι όλα τα χιλιόμετρα με κλιματισμό. Και με eco. Τώρα τι λέτε όλοι σας άλλο καπέλο.
dimitrissot Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, gaspappas είπε Πήγα πριν 2 εβδομάδες Καλαμάτα με Pegeuot 208 Βενζίνη 1200κεκ 100hp φουλ φορτωμένος με γυναίκα και παιδί A/C με 5,2 λτ./100 ταχύτητα 110-120χλμω Σε εντός πόλης διαδρομές χωρίς πολλά σταματά ξεκίνα (πχ παραλιακή Αθήνας) πόσο περίπου έχει κατανάλωση το συγκεκριμένο μοντέλο; Κάτω από 6 βλέπεις εντός πόλης; Επίσης είσαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα