Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, SeriesX είπε

Τι σου εβγαλε το cng ? Αν και δεν το προτεινω για κανενα λογο το συγκεκριμενο καυσιμο.

 

Σκεψου οτι τα 4,2-4,5 λιτρα καταναλωση γραφω στην διαδρομη Οινοφυτα - Ψυχικο που ανεβαινω ολη την ανηφορα της Γαλατσιου απο τις τρεις γεφυρες της Αθηνων Λαμιας. Συνολικα αρκετη ανηφορα εαν υπολογισεις και την ανηφορα της Μαλάκασας αλλα και των Αφιδνων . Η ιδια διαδρομη αναποδα ειναι στα 3.6-4.0. 

Αναλογα τις συνθηκες παντα. (ανεμος, βροχη και λοιπα)

δε μου εβγαλε κατι απλα με την κατασταση με το φυσικο αεριο δε συμφερει πλεον να κινειται το αμαξι αυτο .. σκεψου οτι καιει 10/100 και ειναι κατα βαση βενζινη

  • Thanks 1
  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παντως για να βαλω και εγω το λιθαράκι μου στο θέμα.....το 2012 πήρα το Citroen C4- ehDI αυτόματο. 10 χρόνια μετα συνεχίζω να απολαμβάνω την ροπή, την αξιοπιστία , την λειτουργία του κλιματισμού την κατανάλωση των 5 λίτρων diesel/100 χιλιόμετρα την απίστευτη ποιοτητα κατασκευής. Παράλληλα κάθε τρια χρόνια παίρνω καινούργιο εταιρικό όχημα. Το 2016 πηρα την F20 BMW 120d, ενα εξίσου και περισσότερο σπορ καταπληκτικό αυτοκίνητο  που κατα ευχαριστήθηκα. Το 2020 η εταιρία μας γύρισε σε βενζίνη και στίς επιλογές μου βρέθηκε ενα τουμπανιασμένο Α200 βενζίνης......καταπληκτικό αυτοκίνητο αλλα η κατανάλωση εντός πόλης δεν πέφτει ΠΟΤΕ κατω απο 10 λίτρα (εκτός πόλης και με ηρεμη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες 120 με 150 χιλιόμετρα , ευκολα θα δείξει και 6 λιτρα). Επίσης στα μειονεκτήματα η πλεονεκτήματα των ντιζελ θα βάλω οτι ειναι πολύ τραχιοί κινητήρες οταν ειναι κρύοι αλλα είναι πραγματικά βελούδινοι όταν ζεσταθούν. Εγω θα έπαιρνα ενα γαλλικό η ιαπωνικό υβριδικό βενζίνης είτε ενα ντιζελ και μαλιστα κατα προτίμηση γαλλικό.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφει ο άνθρωπος με το bmw 116d 4-4,5 κατανάλωση δεν τον πιστεύεται, γράφω και εγώ και μερικοί δεν λένε να το πιστέψουν. Τι άλλο πρέπει να κάνουμε βρε παιδιά;

Μια φωτογραφία  σημερινή, έχω κάνει 500 χλμ εντός αττικής και έχω ακόμα μισό ντεπόζιτο, πάμε δηλαδή για 1000+ χλμ με ένα ντεπόζιτο 48λιτρων και κίνηση εντός Αθηνών. Όλα αυτά με clima μέσα το οποίο δεν κλείνει για κανέναν λόγο, βασικά παίρνει μπροστά μαζί με τον κινητήρα για να πω την αλήθεια. Κίνηση σε Κηφισό, παραλιακή αλλά και Παγκράτι , Ζωγράφου, Ν Ιωνία. Γενικά παντού....

Σε ταξίδι με πολύ οικονομική οδήγηση κάποιοι έχουν καταφέρει και 1400 χλμ με ένα ντεπόζιτο, εγώ δεν το έχω καταφέρει ποτέ δεν είχα την υπομονή. Γύρω στα 1250-1300 είναι το οικονομικό μου.

Αλλά για να πούμε και το σωστό, η κατανάλωση αυτή οφείλεται και στην μειωμένη κίνηση που έχει η Αθήνα τον Αύγουστο.

Πάντως ακόμα και με κίνηση βλέπω γύρω στο 4,2-4,3 μεικτό

image.jpeg.3bcf1e949d4e7cecf9a9ac719752336e.jpeg

 

Επεξ/σία από cliobaccarra
  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, nikos2004dj είπε

φυγε μακρυα απο cng , εχω ενα doblo cng κ δεν εχω μετανιωσει για κανενα αλλο αμαξι απ οσα εχω παρει ..

 

Το θέλω εγώ! Καινούργιο το πήρες;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Το θέλω εγώ! Καινούργιο το πήρες;

ναι καινουριο αλλα ειναι μεσω εσπα αλλιως ειχε πουληθει εδω κ 6μηνες..

6 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Γράφει ο άνθρωπος με το bmw 116d 4-4,5 κατανάλωση δεν τον πιστεύεται, γράφω και εγώ και μερικοί δεν λένε να το πιστέψουν. Τι άλλο πρέπει να κάνουμε βρε παιδιά;

Μια φωτογραφία  σημερινή, έχω κάνει 500 χλμ εντός αττικής και έχω ακόμα μισό ντεπόζιτο, πάμε δηλαδή για 1000+ χλμ με ένα ντεπόζιτο 48λιτρων και κίνηση εντός Αθηνών. Όλα αυτά με clima μέσα το οποίο δεν κλείνει για κανέναν λόγο, βασικά παίρνει μπροστά μαζί με τον κινητήρα για να πω την αλήθεια. Κίνηση σε Κηφισό, παραλιακή αλλά και Παγκράτι , Ζωγράφου, Ν Ιωνία. Γενικά παντού....

Σε ταξίδι με πολύ οικονομική οδήγηση κάποιοι έχουν καταφέρει και 1400 χλμ με ένα ντεπόζιτο, εγώ δεν το έχω καταφέρει ποτέ δεν είχα την υπομονή. Γύρω στα 1250-1300 είναι το οικονομικό μου.

Αλλά για να πούμε και το σωστό, η κατανάλωση αυτή οφείλεται και στην μειωμένη κίνηση που έχει η Αθήνα τον Αύγουστο.

Πάντως ακόμα και με κίνηση βλέπω γύρω στο 4,2-4,3 μεικτό

image.jpeg.3bcf1e949d4e7cecf9a9ac719752336e.jpeg

 

με τα 110 αλογα ειναι λογικα ;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos2004dj είπε

ναι καινουριο αλλα ειναι μεσω εσπα αλλιως ειχε πουληθει εδω κ 6μηνες..

με τα 110 αλογα ειναι λογικα ;

Ναι φίλε μου 1600 με τα 110.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/8/2022 στις 9:50 ΠΜ, dtk-386 είπε

Μια χαρά ροπατοι είναι και οι βενζίνης τούρμπο. Μην αναμασατε παλαιές καταστάσεις. Το μέλλον είναι χωρίς ντίζελ με ότι αυτό σημαίνει. Δηλ αυξημένα τέλη ή τέλος περιβάλλοντος, αυξήσεις στην τιμή λίτρου, έλλειψη ή ακριβά ανταλλακτικά. Η Ευρώπη που ανήκουμε δυστυχώς θέλετε δεν θέλετε έχει αποφασίσει να το καταργήσει. Εδώ σου λένε για ηλεκτροκίνηση κι εσείς λέτε για το ρυπογόνο ντίζελ; Πάει αυτό.

Προφανώς και οι βενζίνη turbo είναι ροπατοι, πρόσθεσε όπως και ότι είναι και κλασεις ανώτεροι στην κατανάλωση. 

Συμφωνώ ότι πλέον το μέλλον ειναι χωρίς diesel, ασε που αγορά ακόμη η ηλεκτρική αγορά δεν είναι καθόλου ώριμη, όμως ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την βενζίνη, και όχι μόνο ισχύει,υπάρχει γενική συμφωνία της ΕΕ μέχρι το 2035 δεν θα πωλείτε κανένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης. 

Όσο για το ρυπογόνο diesel; αν δεν μιλάς για τα παλιά σαράβαλα, δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς από τη στιγμή που όλα είναι πλέον euro 5 6, με απαραίτητο το dpf και μιλώντας σχεδόν όλα κάτω από 90 co2 αντίθετος στην βενζίνη είναι πολύ περισσότεροι. 

Προσωπική μου άποψη εγώ θα ξανά πήγαινα σε πετρέλαιο. 

ΌΧΙ βενζινη

ΌΧΙ υβριδικό

Μιλάω όντας κάτοχος polo tdi 90hp turbo dsg από το 2015 κανένα απόλυτος πρόβλημα.

Το μυστικό;  προσέχεις τα service σου, οδηγάς όπως πρέπει, προσέχεις το καύσιμο που βάζεις και που και που βάζεις κανένα καθαριστικό και προφανώς βγαίνεις λίγο εκτός πόλης για άνοιγμα.  Δεν υπάρχει λόγος να φοβίζουμε τον κόσμο για τα νέα diesel μέσα στην πολη το θεωρώ  λανθασμένο στερεότυπο. 

Μην μπερδεύετε εποχές που ήταν κάρβουνα χωρίς dpf και ψόφια  

Μόνο αν υπήρχαν αρκετά λεφτά ίσως πήγαινα σε ηλεκτρικό, αλλά θεωρώ ειδικά εδώ στη Ρόδο την μετάβαση αυτή πολύ βιαστική, ούτε υποδομές έχουμε ούτε μηχανικούς και γενικά αυτή η τεχνολογία για εμένα δεν έχει ωριμάσει, θα φανεί όταν θα κλείσει ο κύκλος των μπαταριών η υποτιθέμενη οικονομία που έκαναν συνολικά. 

Ίσως το 2030-35 θα είναι ένας καλός λόγος για αγορά αν εχουν πέσει οι τιμές βέβαια. 

Btw: όταν πήγα να το δοκιμάσω πρώτη φορά στη αντιπροσωπεία, είχα πάει με αέρα ότι και καλά έχω hyundai coupe 1.6 και ότι η μετάβαση θα είναι πολύ χάλια και ότι θα είναι ψόφιο και θα ξενέρωνα. 

ΝΟΟΟΟΤ ήταν η ποιο ευχάριστη έκπληξη όταν συνειδητοποιησα το πόσα έτη φωτός  περισσότερη ροπή έχει ειδικά στα χαμηλά που με ενδιαφέρουν σε σχέση με το coupe.. 

 

 

 

Εκπομπές
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ
CO2 (γρ./χλμ
Επεξ/σία από baspax1
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, baspax1 είπε

Προφανώς και οι βενζίνη turbo είναι ροπατοι, πρόσθεσε όπως και ότι είναι και κλασεις ανώτεροι στην κατανάλωση. 

Συμφωνώ ότι πλέον το μέλλον ειναι χωρίς diesel, ασε που αγορά ακόμη η ηλεκτρική αγορά δεν είναι καθόλου ώριμη, όμως ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την βενζίνη, και όχι μόνο ισχύει,υπάρχει γενική συμφωνία της ΕΕ μέχρι το 2035 δεν θα πωλείτε κανένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης. 

Όσο για το ρυπογόνο diesel; αν δεν μιλάς για τα παλιά σαράβαλα, δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς από τη στιγμή που όλα είναι πλέον euro 5 6, με απαραίτητο το dpf και μιλώντας σχεδόν όλα κάτω από 90 co2 αντίθετος στην βενζίνη είναι πολύ περισσότεροι. 

Προσωπική μου άποψη εγώ θα ξανά πήγαινα σε πετρέλαιο. 

ΌΧΙ βενζινη

ΌΧΙ υβριδικό

Μιλάω όντας κάτοχος polo tdi 90hp turbo dsg από το 2015 κανένα απόλυτος πρόβλημα.

Το μυστικό;  προσέχεις τα service σου, οδηγάς όπως πρέπει, προσέχεις το καύσιμο που βάζεις και που και που βάζεις κανένα καθαριστικό και προφανώς βγαίνεις λίγο εκτός πόλης για άνοιγμα.  Δεν υπάρχει λόγος να φοβίζουμε τον κόσμο για τα νέα diesel μέσα στην πολη το θεωρώ  λανθασμένο στερεότυπο. 

Μην μπερδεύετε εποχές που ήταν κάρβουνα χωρίς dpf και ψόφια  

Μόνο αν υπήρχαν αρκετά λεφτά ίσως πήγαινα σε ηλεκτρικό, αλλά θεωρώ ειδικά εδώ στη Ρόδο την μετάβαση αυτή πολύ βιαστική, ούτε υποδομές έχουμε ούτε μηχανικούς και γενικά αυτή η τεχνολογία για εμένα δεν έχει ωριμάσει, θα φανεί όταν θα κλείσει ο κύκλος των μπαταριών η υποτιθέμενη οικονομία που έκαναν συνολικά. 

Ίσως το 2030-35 θα είναι ένας καλός λόγος για αγορά αν εχουν πέσει οι τιμές βέβαια. 

Btw: όταν πήγα να το δοκιμάσω πρώτη φορά στη αντιπροσωπεία, είχα πάει με αέρα ότι και καλά έχω hyundai coupe 1.6 και ότι η μετάβαση θα είναι πολύ χάλια και ότι θα είναι ψόφιο και θα ξενέρωνα. 

ΝΟΟΟΟΤ ήταν η ποιο ευχάριστη έκπληξη όταν συνειδητοποιησα το πόσα έτη φωτός  περισσότερη ροπή έχει ειδικά στα χαμηλά που με ενδιαφέρουν σε σχέση με το coupe.. 

 

 

 

Εκπομπές
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ
CO2 (γρ./χλμ

Είμαι έτοιμος να κάνω παράθεση συμφωνοντας και βλέπω να αναφέρεις ότι είσαι κ εσυ από Ρόδο φίλε μου! :)

Σωστά λες για το 2035, μόνο που βλέπω να πηγαίνει πίσω ο ορίζοντας των ηλεκτρικών λόγω ενεργ. κρίσης, έλλειψης φορτιστών στην περιφέρεια, κλασική καθυστέρηση Ελλάδας στην εφαρμογή οδηγιών κλπ. Ειδικά με τα οικονομικά μας στην Ελλάδα ακόμα πιο χλωμό. 

Κ εγω πήρα πετρέλαιο και οδηγώ κυρίως εντός πόλης με σέρβις στην ωρα τους, καθαριστικό ανά μερικά γεμίσματα και μόνο το premium :) πετρέλαιο. Οδήγηση εκτός 1-2 φορές την εβδομάδα σαν βόλτα κ είναι καλό που με σηκώνει κ με τραβα εκτός πόλης, καλή αφορμή η βόλτα δλδ, ξεφεύγω από το σπίτι - δουλειά - σούπερ κ λοιπά κοντινα. 

Ροπή, απόδοση,  αυτονομία και οικονομία! 4.1-4.2/100km με νορμάλ οδήγηση ΚΑΘΟΛΟΥ επιθετική (δεν είναι του στυλ μου, ειδικά στους εδώ δρόμους καρμανιολες). Έχω κάνει και 3.9-4.0 κατά περιόδους αλλά έπρεπε να έχω το νου μου στο πετάλι και δεν το ήθελα. 

Δυστυχώς ή ευτυχώς το κόστος και την τιμή θα τα βάλεις κάτω πρώτα πλέον. Με τις τιμές κ τους χρόνους (αμφίβολοι κ χρόνος+)  παράδοσης των νέων δες σε μτχ κάτι που θα έχει τις εγγυήσεις που θες TS, οι υπόλοιποι λέμε απλά τη γνώμη μας. Τα δικά σου χρήματα θα δώσεις στην τελική. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Γράφει ο άνθρωπος με το bmw 116d 4-4,5 κατανάλωση δεν τον πιστεύεται, γράφω και εγώ και μερικοί δεν λένε να το πιστέψουν. Τι άλλο πρέπει να κάνουμε βρε παιδιά;

Μια φωτογραφία  σημερινή, έχω κάνει 500 χλμ εντός αττικής και έχω ακόμα μισό ντεπόζιτο, πάμε δηλαδή για 1000+ χλμ με ένα ντεπόζιτο 48λιτρων και κίνηση εντός Αθηνών. Όλα αυτά με clima μέσα το οποίο δεν κλείνει για κανέναν λόγο, βασικά παίρνει μπροστά μαζί με τον κινητήρα για να πω την αλήθεια. Κίνηση σε Κηφισό, παραλιακή αλλά και Παγκράτι , Ζωγράφου, Ν Ιωνία. Γενικά παντού....

Σε ταξίδι με πολύ οικονομική οδήγηση κάποιοι έχουν καταφέρει και 1400 χλμ με ένα ντεπόζιτο, εγώ δεν το έχω καταφέρει ποτέ δεν είχα την υπομονή. Γύρω στα 1250-1300 είναι το οικονομικό μου.

Αλλά για να πούμε και το σωστό, η κατανάλωση αυτή οφείλεται και στην μειωμένη κίνηση που έχει η Αθήνα τον Αύγουστο.

Πάντως ακόμα και με κίνηση βλέπω γύρω στο 4,2-4,3 μεικτό

image.jpeg.3bcf1e949d4e7cecf9a9ac719752336e.jpeg

 

Ειχα 4 χρονια το 136 1.6, μικτο στην αθηνα εκαιγα στο κοντερ 5,8 , πραγματικο ομως μετρημενο με  fuelio ηταν 6.5.
Δεν ειχα ελαφρυ πολυ ποδι ομως.
Τα 110 αν πεφτουν τοσο χαμηλα μικτο θα εμενα εκπληκτος.
Ταξιδι χαλαρα και κατω απο 5 ΑΝ πηγαινα μεχρι 130. Αλλα δεν πηγαινα!!!

Επεξ/σία από leoy
  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, leoy είπε

Ειχα 4 χρονια το 136 1.6, μικτο στην αθηνα εκαιγα στο κοντερ 5,8 , πραγματικο ομως μετρημενο με  fuelio ηταν 6.5.
Δεν ειχα ελαφρυ πολυ ποδι ομως.
Τα 110 αν πεφτουν τοσο χαμηλα μικτο θα εμενα εκπληκτος.
Ταξιδι χαλαρα και κατω απο 5 ΑΝ πηγαινα μεχρι 130. Αλλα δεν πηγαινα!!!

Ε σιγουρα ειναι πιο οικονομικο το 110, αλλα η μεγαλυτερη διαφορα ειναι απο το ποδι σιγουρα. Τα δικα μου νουμερα ειναι με ηρεμη οδηγηση.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, dimitrissot είπε

Σε εντός πόλης διαδρομές χωρίς πολλά σταματά ξεκίνα (πχ παραλιακή Αθήνας) πόσο περίπου έχει κατανάλωση το συγκεκριμένο μοντέλο; Κάτω από 6 βλέπεις εντός πόλης; Επίσης είσαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; 

Κοίτα η μέση κατανάλωση απότην αρχή που το πήρα είναι 8,4 αλλά το οδηγάει η γυναίκα μου για καθημερινά ψώνια! Φάση τώρα καλοκαίρι επειδή έχουμε μωρό το αφήνουμε 5-10 λεπτά με A/C full και μετά μπένουμε μέσα!

Όταν το παίρνω παραλιακή να πάω Πειραιά χωρίς κίνηση είναι 4,9-5,5 με 3-4 φανάρια από Γλυφάδα Πειραιά!

Είναι αστέρι το αμάξι, έχω ένα Α4 1.8Τ 160hp και μου φαίνεται αργό μπροστά στο πεζώ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gaspappas είπε

Κοίτα η μέση κατανάλωση απότην αρχή που το πήρα είναι 8,4 αλλά το οδηγάει η γυναίκα μου για καθημερινά ψώνια! Φάση τώρα καλοκαίρι επειδή έχουμε μωρό το αφήνουμε 5-10 λεπτά με A/C full και μετά μπένουμε μέσα!

Όταν το παίρνω παραλιακή να πάω Πειραιά χωρίς κίνηση είναι 4,9-5,5 με 3-4 φανάρια από Γλυφάδα Πειραιά!

Είναι αστέρι το αμάξι, έχω ένα Α4 1.8Τ 160hp και μου φαίνεται αργό μπροστά στο πεζώ

Λογικό μου ακούγεται όπως το λες από θέμα κατανάλωσης όχι και άσχημα. Πιστεύεις ότι αξίζει το αμάξι; Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το αγοράσω. Από θέμα αξιοπιστίας πως είναι μέχρι στιγμής; Άρα να προχωρήσω σε αγορά λες;

Δημοσ.

Εμένα είναι GT αυτόματο και είναι απόλαυση στην οδήγηση! Το εσωτερικό πολύ ωραίο συγκρίνεται με Α1, είναι και η έκδοση βέβαια! Εσωτερικά σε ποιότητα δεν βλέπω αντίπαλο εκτός απο το Mazda 2 και το Α1, εξωτερικά νομίζω τα ίδια!

Αξιοπιστία 2 χρόνια το έχω οπότε δεν μπορώ να κρίνω!

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gaspappas είπε

Εμένα είναι GT αυτόματο και είναι απόλαυση στην οδήγηση! Το εσωτερικό πολύ ωραίο συγκρίνεται με Α1, είναι και η έκδοση βέβαια! Εσωτερικά σε ποιότητα δεν βλέπω αντίπαλο εκτός απο το Mazda 2 και το Α1, εξωτερικά νομίζω τα ίδια!

Αξιοπιστία 2 χρόνια το έχω οπότε δεν μπορώ να κρίνω!

Οκ σε ευχαριστώ. Άρα γενικά σαν συνολο πιστεύεις αξίζει το αυτοκίνητο;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, gaspappas είπε

Εμένα είναι GT αυτόματο και είναι απόλαυση στην οδήγηση! Το εσωτερικό πολύ ωραίο συγκρίνεται με Α1, είναι και η έκδοση βέβαια! Εσωτερικά σε ποιότητα δεν βλέπω αντίπαλο εκτός απο το Mazda 2 και το Α1, εξωτερικά νομίζω τα ίδια!

Αξιοπιστία 2 χρόνια το έχω οπότε δεν μπορώ να κρίνω!

Το Mazda 2, είναι yaris;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...