Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, tsaltinho είπε

 

Είναι τρομερο οτι προσπαθεις να μας πεισεις οτι οι καταναλωσεις αναμεσα στα tsi και tdi ειναι σχεδον ίδιες ενω ο ίδιος ο Κατασκευστής δίνει 1.6ltrs διαφορα στην μέση κατανάλωση ( 4,3 ο diesel vs 5.9 o  βενζινης ).

Μήπως οδηγεις μονο σε κατηφόρες ?

Έχεις δει φίλε, κατανάλωση 4.3 l/100  σε πετρελαιοκινητήρα;   αυτά είναι θεωρητικά με 90 χιλιόμετρα  ευνοϊκό άνεμο. Ρώτησε κάποιον που να έχει. Μόλις πιέσεις λίγο το πόδι σου βλέπεις  7 +. Έχω renault clio 1.5  και renault clio 1.2 turbo. 

Με 130 χιλιόμετρα Αθήνα Γιάννενα  και τα δύο με 4 άτομα μέσα.  Το diesel 5.4 και το βενζίνη 6.5.

Τωρα το τι λέει ο  καθένας  μας είναι άλλη υπόθεση. 

Μπουζί αλλάζεις κάθε 50000 χιλιόμετρα  όπως και φίλτρο πατρελαίου.  

  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kawavn800 είπε

Έχεις δει φίλε, κατανάλωση 4.3 l/100  σε πετρελαιοκινητήρα;   αυτά είναι θεωρητικά με 90 χιλιόμετρα  ευνοϊκό άνεμο. Ρώτησε κάποιον που να έχει. Μόλις πιέσεις λίγο το πόδι σου βλέπεις  7 +. Έχω renault clio 1.5  και renault clio 1.2 turbo. 

Με 130 χιλιόμετρα Αθήνα Γιάννενα  και τα δύο με 4 άτομα μέσα.  Το diesel 5.4 και το βενζίνη 6.5.

Τωρα το τι λέει ο  καθένας  μας είναι άλλη υπόθεση. 

Μπουζί αλλάζεις κάθε 50000 χιλιόμετρα  όπως και φίλτρο πατρελαίου.  

4.4 λίτρα με κλιματιστικό 140 σταθερή ταχύτητα τέρμα φορτωμένο το αμάξι με 4 ενήλικες και ένα βρέφος + πόσα πράγματα. Αθήνα Κωνσταντινούπολη. Ανηφόρες κατηφόρες δε σταμάταγε πουθενά. Από γέμισμα σε γέμισμα λίτρα δια χιλιόμετρα κλπ κλπ μιας και δεν έχει υπολογιστή ταξιδιού. 

Toyota Yaris D4D 2005 μοντέλο 

Δημοσ.

Θα αγοράσω καινούργιο γιατί εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές των μεταχειρισμένων πραγματικά δεν αξίζει, και μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα το LPG/CNG. Tι μπορώ να αγοράσω με 20 χιλιάρικα μάξιμουμ;

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, SoCal78 είπε

Θα αγοράσω καινούργιο γιατί εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές των μεταχειρισμένων πραγματικά δεν αξίζει, και μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα το LPG/CNG. Tι μπορώ να αγοράσω με 20 χιλιάρικα μάξιμουμ;

Cng πρόσεχε γιατί αναμένονται αυξήσεις και άλλο. Επίσης σε περιορίζει το δίκτυο 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SoCal78 είπε

Θα αγοράσω καινούργιο γιατί εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές των μεταχειρισμένων πραγματικά δεν αξίζει, και μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα το LPG/CNG. Tι μπορώ να αγοράσω με 20 χιλιάρικα μάξιμουμ;

φυγε μακρυα απο cng , εχω ενα doblo cng κ δεν εχω μετανιωσει για κανενα αλλο αμαξι απ οσα εχω παρει ..

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, nikos2004dj είπε

φυγε μακρυα απο cng , εχω ενα doblo cng κ δεν εχω μετανιωσει για κανενα αλλο αμαξι απ οσα εχω παρει ..

 

Τι σου εβγαλε το cng ? Αν και δεν το προτεινω για κανενα λογο το συγκεκριμενο καυσιμο.

 

1 ώρα πριν, kawavn800 είπε

Έχεις δει φίλε, κατανάλωση 4.3 l/100  σε πετρελαιοκινητήρα;   αυτά είναι θεωρητικά με 90 χιλιόμετρα  ευνοϊκό άνεμο. Ρώτησε κάποιον που να έχει. Μόλις πιέσεις λίγο το πόδι σου βλέπεις  7 +. Έχω renault clio 1.5  και renault clio 1.2 turbo. 

Με 130 χιλιόμετρα Αθήνα Γιάννενα  και τα δύο με 4 άτομα μέσα.  Το diesel 5.4 και το βενζίνη 6.5.

Τωρα το τι λέει ο  καθένας  μας είναι άλλη υπόθεση. 

Μπουζί αλλάζεις κάθε 50000 χιλιόμετρα  όπως και φίλτρο πατρελαίου.  

Σκεψου οτι τα 4,2-4,5 λιτρα καταναλωση γραφω στην διαδρομη Οινοφυτα - Ψυχικο που ανεβαινω ολη την ανηφορα της Γαλατσιου απο τις τρεις γεφυρες της Αθηνων Λαμιας. Συνολικα αρκετη ανηφορα εαν υπολογισεις και την ανηφορα της Μαλάκασας αλλα και των Αφιδνων . Η ιδια διαδρομη αναποδα ειναι στα 3.6-4.0. 

Αναλογα τις συνθηκες παντα. (ανεμος, βροχη και λοιπα)

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Τι σου εβγαλε το cng ? Αν και δεν το προτεινω για κανενα λογο το συγκεκριμενο καυσιμο.

 

Σκεψου οτι τα 4,2-4,5 λιτρα καταναλωση γραφω στην διαδρομη Οινοφυτα - Ψυχικο που ανεβαινω ολη την ανηφορα της Γαλατσιου απο τις τρεις γεφυρες της Αθηνων Λαμιας. Συνολικα αρκετη ανηφορα εαν υπολογισεις και την ανηφορα της Μαλάκασας αλλα και των Αφιδνων . Η ιδια διαδρομη αναποδα ειναι στα 3.6-4.0. 

Αναλογα τις συνθηκες παντα. (ανεμος, βροχη και λοιπα)

Και πηγαίνεις με 130 χιλιόμετρα στην εθνική και 4.3 λιτρα και με κλιματισμό να υποθέσω;;;; Μόνος σου μέσα  ή με παρέα τη σκιά σου ;  Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ανέβασε 3 φωτογραφίες με χιλιόμετρα /κατανάλωση και διανυθείσα απόσταση και θα σου πω. πάνω απο 1000 χιλιόμετρα.

Εχω εγώ , έχει ο αδελφός μου C3 καινούριο , έχει ο κολλητός μου clio που κάνει διαδρομη Νεα Ιωνία  Αττική οδό  Υμμητό και επιστροφή κάθε ημέρα . 165000 χιλιόμετρα . Τέτοιες καταναλώσεις μόνο στα έγγραφα. 

Το θέμα είναι να λέτε πραγματικά  στοιχεία και όχι απο γέμισμα σε γέμισμα.

Δημοσ.

Εγώ με το auris 1.4d του 16, δεν κατάφερα ποτέ μα ποτέ να δω κατανάλωση πάνω από 6 ακόμα και αν πήγαινα με 170 στην εθνική ή έκανα ανάβαση σε βουνό στα όρια.

Αντίθετα με βενζίνη το 12 με 14 το βλέπω με ότι αυτοκίνητο και να είχα αν πήγαινα με αντίστοιχους ρυθμούς.

Επιμένω πως όσοι είχαν ντίζελ και βενζίνη,  προτιμούν το ντίζελ

Δημοσ.
12 ώρες πριν, telis είπε

Εξαιρώ τα plug in υβριδικά που όμως είναι πανάκριβα

Τα Plug in καίνε λίγο παραπάνω από τα αντίστοιχα θερμικά στην εθνική λόγω έξτρα βάρους. Αν κάνεις 20-25χλμ μέσα στην πόλη μπορεί να τα βγάλεις όλα με την μπαταρία και κερδίζεις από εκεί. Άντε κι από τα τέλη ταξινόμησης που αξίζει μόνο αν φορτώσεις πολλά έξτρα, αλλιώς δεν κερδίζεις κάτι λόγω αυξημένης τιμής.

Γενικά τώρα για να είναι ένα βενζινοκίνητο πιο οικονομικό από το diesel θα πρέπει να συγκρίνουμε 1000άρι βενζίνη με 2λιτρο diesel που βλέπεις άνετα 8-9 λίτρα στην εθνική αν το πατήσεις λίγο παραπάνω

Δημοσ.
4 ώρες πριν, kawavn800 είπε

Έχεις δει φίλε, κατανάλωση 4.3 l/100  σε πετρελαιοκινητήρα;   αυτά είναι θεωρητικά με 90 χιλιόμετρα  ευνοϊκό άνεμο. Ρώτησε κάποιον που να έχει. Μόλις πιέσεις λίγο το πόδι σου βλέπεις  7 +. Έχω renault clio 1.5  και renault clio 1.2 turbo. 

Με 130 χιλιόμετρα Αθήνα Γιάννενα  και τα δύο με 4 άτομα μέσα.  Το diesel 5.4 και το βενζίνη 6.5.

Τωρα το τι λέει ο  καθένας  μας είναι άλλη υπόθεση. 

Μπουζί αλλάζεις κάθε 50000 χιλιόμετρα  όπως και φίλτρο πατρελαίου.  

Διαβασε απο την αρχη το post και μετα θα καταλαβεις τι εννοω. Δεν μπηκα στην διαδικασια να κρινω αν ισχυει η καταναλωση.

Το παλικαρι λεει οτι το diesel με την βενζινη εχουν κοντα ομοιες καταναλωσεις. Και απανταω, ειναι δυνατον ο κατασκευαστης να σου δινει 1.6 λιτρα διαφορα ( που ειναι το λιγοτερο 2 λιτρα) κι εσυ μα μου λες οτι καινε το ιδιο??? 

Καταλαβες τωρα?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SoCal78 είπε

Θα αγοράσω καινούργιο γιατί εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές των μεταχειρισμένων πραγματικά δεν αξίζει, και μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα το LPG/CNG. Tι μπορώ να αγοράσω με 20 χιλιάρικα μάξιμουμ;

και καινούριο δεν αξίζει με τόση αύξηση που έχουν πάρει

cng το ξεχνάς λόγω τιμών που έρχονται , τώρα είναι στα ίδια με υγραέριο και πάνε για πετρέλαιο ,σε λίγο θα είναι και παραπάνω απο βενζίνη  , απο άνοιξη και μετά βλεπεις

τώρα μόνο lpg ή hybrid και μετατροπή σε lpg

3 ώρες πριν, nikos2004dj είπε

φυγε μακρυα απο cng , εχω ενα doblo cng κ δεν εχω μετανιωσει για κανενα αλλο αμαξι απ οσα εχω παρει ..

πλην της αύξησης , να φανταστώ οτι τρως κίνηση στον ανεφοδιασμό ? γιατί προβλήματα δε βγάζουν (εκτός αν το πήρες μτχ εισαγωγής σε άγνωστη κατάσταση)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kawavn800 είπε

Και πηγαίνεις με 130 χιλιόμετρα στην εθνική και 4.3 λιτρα και με κλιματισμό να υποθέσω;;;; Μόνος σου μέσα  ή με παρέα τη σκιά σου ;  Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ανέβασε 3 φωτογραφίες με χιλιόμετρα /κατανάλωση και διανυθείσα απόσταση και θα σου πω. πάνω απο 1000 χιλιόμετρα.

Εχω εγώ , έχει ο αδελφός μου C3 καινούριο , έχει ο κολλητός μου clio που κάνει διαδρομη Νεα Ιωνία  Αττική οδό  Υμμητό και επιστροφή κάθε ημέρα . 165000 χιλιόμετρα . Τέτοιες καταναλώσεις μόνο στα έγγραφα. 

Το θέμα είναι να λέτε πραγματικά  στοιχεία και όχι απο γέμισμα σε γέμισμα.

Με opel corsa e, diesrl αυτοματο σε εθνικη και με αυγο στο ποδι, εχω κανει Αθηνα Ξυλοκαστρο με 3.8lt.

Εσυ εχεις diesel? Κι αν ναι, τι καταναλωση εχεις με το citroen?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και θεωρό και εγώ τα πετρέλαια απέραστα σε θέμα οικονομίας η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν πολλές μηχανικές εξελίξεις όπως τα βενζινοκινητα παράδειγμα το swift με τον 1.2 DUALJET που είχα λίγο στη διάθεση μου έπαιζε για πλάκα χαμηλά 4αρια με 120-130 και κάνα άνοιγμα που και που  ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος είχε επιδόσεις περισσοτέρων κυβικών. και αν βάλουμε και την χαμηλότερη συντήρηση που σίγουρα θα έχει πιστεύω σύντομα ίσως κάποιοι βενζινοκινητήρες εκθρονίσουν τους αντίστοιχους diesel

Επεξ/σία από GimiDaTa
  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, SeriesX είπε

1866 χλμ με ενα γεμισμα 72 λιτρα

 

Βέβαια και  μπορεί να γίνει. Να οδηγείς με 90 χιλιόμετρα την ώρα,  να μη σταματήσεις σε διόδια,  να οδηγείς στην Ολλανδία. Δηλαδή  με το ίδιο αυτοκίνητο σε έκδοση βενζίνης  πόση πιστεύετε θα ήταν η διαφορά;  

Νομίζω πως  όλοι το έχουν αναφέρει.  Επιλέγεις πετρελαιοκινητήρα όταν υπερβαίνεις τα 20000 χιλιόμετρα ετησίως  για να έχεις απόσβεση των χρημάτων . Εγώ όταν αγόρασα το 2013 το clio diesel  η διαφορά του με ένα βενζίνης ήταν 4500 ευρώ και η τιμή του πετρελαίου κίνησης 0.96. Τεράστια διαφορά. Με 12000 χιλιόμετρα το χρόνο ακόμη δεν έχω κάνει απόσβεση των χρημάτων. 

Πολλά θα δείτε,  θα ακούσετε  για την κατανάλωση. Δεν θα ακούσετε ότι μια τρόμπα πετρελαιου  πόσο κοστίζει η επισκευή της η ή αντικατάσταση της. Ένα φίλτρο dpf  και γενικά ανταλλακτικά των πετρελαιοκινητήρων. 

Φυσικά και  έλλειψη  συνεργείων  πάντα σε σχέση με  τα υπόλοιπα. 

Η συζήτηση μπορεί να γίνει ατέρμονη  για πολλούς λόγους. 

Διότι τα γούστα και ο τρόπος οδήγησης είναι  διαφορετικά  στον καθένα μας. 

IMG_20220823_083229.jpg.0cc0d0e2fa53f6769a393f6eec4a738d.jpg

1 λεπτό πριν, kawavn800 είπε

Βέβαια και  μπορεί να γίνει. Να οδηγείς με 90 χιλιόμετρα την ώρα,  να μη σταματήσεις σε διόδια,  να οδηγείς στην Ολλανδία. Δηλαδή  με το ίδιο αυτοκίνητο σε έκδοση βενζίνης  πόση πιστεύετε θα ήταν η διαφορά;  

Νομίζω πως  όλοι το έχουν αναφέρει.  Επιλέγεις πετρελαιοκινητήρα όταν υπερβαίνεις τα 20000 χιλιόμετρα ετησίως  για να έχεις απόσβεση των χρημάτων . Εγώ όταν αγόρασα το 2013 το clio diesel  η διαφορά του με ένα βενζίνης ήταν 4500 ευρώ και η τιμή του πετρελαίου κίνησης 0.96. Τεράστια διαφορά. Με 12000 χιλιόμετρα το χρόνο ακόμη δεν έχω κάνει απόσβεση των χρημάτων. 

Πολλά θα δείτε,  θα ακούσετε  για την κατανάλωση. Δεν θα ακούσετε ότι μια τρόμπα πετρελαιου  πόσο κοστίζει η επισκευή της η ή αντικατάσταση της. Ένα φίλτρο dpf  και γενικά ανταλλακτικά των πετρελαιοκινητήρων. 

Φυσικά και  έλλειψη  συνεργείων  πάντα σε σχέση με  τα υπόλοιπα. 

Η συζήτηση μπορεί να γίνει ατέρμονη  για πολλούς λόγους. 

Διότι τα γούστα και ο τρόπος οδήγησης είναι  διαφορετικά  στον καθένα μας. 

IMG_20220823_083229.jpg.0cc0d0e2fa53f6769a393f6eec4a738d.jpg

Η κατανάλωση ενός clio 1.2 105 άλογα 

IMG_20220823_085558.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...