Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μα δεν ισχυρίστηκε κανένας πως πέτυχε 3,6 ταξιδεύοντας με 130 :)

Το άφησε να εννοηθεί γιατί το σύγκρινε με το 5.9 το οποίο ήταν υποτίθεται με ταξίδι στα 130.

20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όσο για το δικό σου συμφωνώ πως αν ήταν το αντίστοιχο diesel (Fiesta 1.5 Tdci 120 hp) θα είχες 20% χαμηλότερη κατανάλωση, ακόμα και η ίδια η Ford τόση ακριβώς διαφορά δίνει με βάση τον κύκλο WLTP (3,5 έναντι 4,3), και με βάση τις τρέχουσες τιμές καυσίμων η διαφορά σου στο κόστος θα ήταν 30%.

Τώρα αν εσύ είχες επιλέξει diesel τότε στις 20.000 χλμ που έχεις κάνει θα είχες γλιτώσει κάπου 672€ σε καύσιμο, ε στην περίπτωση σου δεν καταλαβαίνω γιατί στο fiesta "ταιριάζει" πιο πολύ ο βενζινοκινητήρας, ειδικά αν σκεφτείς ότι κάπου το 2017 η βασικές τους εκδόσεις κόστιζαν περίπου τα ίδια χρήματα (17.000€).

Θεωρώ πως "ταιριάζει" καλύτερα διότι είναι ελαφρύ, μικρό αυτοκίνητο για χρήση κυρίως εντός πόλης - γενικά η κατηγορία super mini και mini. Καθαρά απο αυτή τη γωνία το λέω και είναι πολύ γενικό. Εννοείται πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική καθημερινότητα στη μετακίνηση αρα και κριτήρια οπότε φυσικά και δεν σημαίνει οτι εαν το πάρεις diesel θα είναι κακή επιλογή.

Επειδή ζω στην Αθήνα και συγκεκριμένα ζω τον Κηφισό σε καθημερινή βάση, για τη δική μου περίπτωση θα ήταν κακή λύση το diesel. Ή τουλάχιστον θα είχε μεγάλο ρίσκο η επιλογή αυτή. Αν ήταν διαφορετική η καθημερινότητα μου, ίσως είχα πάρει το diesel. 

Φυσικά δεν είναι μόνο η οικονομία ο παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου. Οπότε ήταν και άλλα πράγματα που με έκαναν να πάρω αυτή την απόφαση. Το 2020 που το πήρα btw δεν έβγαζε πλέον Fiesta με τον Ecoblue ούτε σε St-Line ούτε στην Titanium. Οπότε θα έπρεπε να το πάρω στη βασική έκδοση(Trend) και αν θυμάμαι καλά ήταν και ελάχιστα ακριβότερο απο το St-Line που τελικά και πήρα.

  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, papaniki είπε

Το άφησε να εννοηθεί γιατί το σύγκρινε με το 5.9 το οποίο ήταν υποτίθεται με ταξίδι στα 130.

Θεωρώ πως "ταιριάζει" καλύτερα διότι είναι ελαφρύ, μικρό αυτοκίνητο για χρήση κυρίως εντός πόλης - γενικά η κατηγορία super mini και mini. Καθαρά απο αυτή τη γωνία το λέω και είναι πολύ γενικό. Εννοείται πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική καθημερινότητα στη μετακίνηση αρα και κριτήρια οπότε φυσικά και δεν σημαίνει οτι εαν το πάρεις diesel θα είναι κακή επιλογή.

Επειδή ζω στην Αθήνα και συγκεκριμένα ζω τον Κηφισό σε καθημερινή βάση, για τη δική μου περίπτωση θα ήταν κακή λύση το diesel. Ή τουλάχιστον θα είχε μεγάλο ρίσκο η επιλογή αυτή. Αν ήταν διαφορετική η καθημερινότητα μου, ίσως είχα πάρει το diesel. 

Φυσικά δεν είναι μόνο η οικονομία ο παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου. Οπότε ήταν και άλλα πράγματα που με έκαναν να πάρω αυτή την απόφαση. Το 2020 που το πήρα btw δεν έβγαζε πλέον Fiesta με τον Ecoblue ούτε σε St-Line ούτε στην Titanium. Οπότε θα έπρεπε να το πάρω στη βασική έκδοση(Trend) και αν θυμάμαι καλά ήταν και ελάχιστα ακριβότερο απο το St-Line που τελικά και πήρα.

Τι οικονομικη διαφορα είχαν τότε βενζίνη και diesel;

Δημοσ.

...θα έπρεπε να το πάρω στη βασική έκδοση(Trend) και αν θυμάμαι καλά ήταν και ελάχιστα ακριβότερο απο το St-Line...

Δε θυμάμαι ακριβώς, απο 500 εως 1000 ευρώ ήταν. Λόγω έκδοσης το απέρριψα κατευθείαν. Τότε για diesel επιλογή υπήρχαν το 208 (δε με κάλυπτε γενικά) και το Clio (το οποίο και μου ταίριαζε στα υπόλοιπα κριτήρια μου). Στο Clio πάντως η διαφορά diesel με βενζίνη στην αγορά ήταν >2000 ευρώ θυμάμαι. Είχα πάρει προσφορά και για τους 2 κινητήρες θυμάμαι. 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, papaniki είπε

Το άφησε να εννοηθεί γιατί το σύγκρινε με το 5.9 το οποίο ήταν υποτίθεται με ταξίδι στα 130.

Όχι δεν το σύγκρινε με το 5.9, αν προσέξεις καλύτερα το σύγκρινε με το 3.6 που έγραψε κάποιος άλλος με astra diesel.

1 ώρα πριν, papaniki είπε

Θεωρώ πως "ταιριάζει" καλύτερα διότι είναι ελαφρύ, μικρό αυτοκίνητο για χρήση κυρίως εντός πόλης - γενικά η κατηγορία super mini και mini.

Και γιατί στα ελαφριά, μικρά αυτοκίνητα για χρήση κυρίως εντός πόλης ταιριάζει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας? Δεν εξηγείς τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό :)

1 ώρα πριν, papaniki είπε

Φυσικά δεν είναι μόνο η οικονομία ο παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου.

Σαφώς, μόνο που τις τελευταίες σελίδες σε αυτό το θέμα συζητάμε αποκλειστικά για τις καταναλώσεις.

Δημοσ.

Ανάμεσα σε Peugeot 208 1.2 και yaris 1.5 βενζίνη και τα δυο, ποιο θα επιλέγατε και γιατί;

Από κατανάλωση θα είναι το ίδιο περίπου; 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε
17 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Εντομεταξυ:

5,9 x 2ευρω = 11.80 με βενζίνη 

3,6 x 1,70ευρω = 6,12 με πετρέλαιο

Καις περίπου τα διπλά ευρώ,  το ίδιο πράγμα λέμε .

Ξαναλέω δεν υπάρχει βενζίνη να καίει κάτω από 6 λίτρα εκτός αν το πας με 80 και ανοιχτά τα παράθυρα. Καλά ειδικά μέσα στην πόλη με μεικτό κύκλο και κίνηση εγώ έχω 4,2 λίτρα ,  δεν το συζητάμε καν η διαφορά ανοίγει επικίνδυνα.

Όχι δεν το σύγκρινε με το 5.9, αν προσέξεις καλύτερα το σύγκρινε με το 3.6 που έγραψε κάποιος άλλος με astra diesel.

2 σελίδες πίσω. Σε αυτό το σημείο αναφερόμουν.

14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και γιατί στα ελαφριά, μικρά αυτοκίνητα για χρήση κυρίως εντός πόλης ταιριάζει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας? Δεν εξηγείς τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό :)

Για τους λόγους που έχουν συζητηθεί κατα καιρούς. Το ρίσκο με τα DPF φίλτρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες πόλης. Το κόστος κτήσης που είναι συνήθως υψηλότερο (ισχύει κατα περίπτωση). Το μεγαλύτερο ρίσκο στην ποιότητα καυσίμου στα diesel. Η μεγαλύτερη μόλυνση με επιβλαβή σωματίδια πέρα του διοξειδίου ειδικά όταν είσαι στην πόλη.

Τα diesel έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και αντοχή και γιαυτό χρησιμοποιούνται κατα κόρον σε βαριά μηχανήματα/οχήματα. Φυσικά εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα -δηλαδή και βαριά χρήση- το diesel είναι μονόδρομος.

Εαν έχεις άλλη οπτική πάνω σε αυτά, δώστη μας :) Νομίζω τέτοια συζήτηση βοηθάει σίγουρα τον TS καθώς αυτή είναι και η ουσία του θέματος. Και εγώ μπορεί να αναθεωρήσω κάποια πράγματα οπότε να βοηθήσεις και εμένα.

24 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σαφώς, μόνο που τις τελευταίες σελίδες σε αυτό το θέμα συζητάμε αποκλειστικά για τις καταναλώσεις.

Εντάξει απλά εγώ απάντησα πιο γενικά για τη δική μου επιλογή μιας και το ανέφερες σαν σύγκριση. Για κουβέντα πιο πολύ.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dimitrissot είπε

Ανάμεσα σε Peugeot 208 1.2 και yaris 1.5 βενζίνη και τα δυο, ποιο θα επιλέγατε και γιατί;

Από κατανάλωση θα είναι το ίδιο περίπου; 

αν πας σε yaris hybrid εννοείται το yaris

το "πλεονέκτημα" στα βενζινοκίνητα είναι οτι μπορείς να βάλεις υγραέριο

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tounion είπε

Renault Clio 1,5 diesel 2020. .. 4,5lt/100km 860km με ένα γέμισμα..  αυτά δεν γίνονται με βενζίνη ΠΟΤΕ

Για δώσε λεπτομέρειες για το που κινήθηκες σε αυτά τα 860km. Έχεις το μοντέλο που είχα πάρει προσφορά και εγώ και το σκεφτόμουν. Εαν θυμάσαι, πες μας και χοντρικά τιμές για το Clio βενζίνης και πετρελαίου. Θυμάμαι μου είχε δώσει 18.000 για το βενζίνης Dynamic έκδοση και 20500 για το DCI Dynamic. Απίστευτο το πορτοκαλί του χρώμα btw. 

Ποτέ μη λες ΠΟΤΕ.. μια χαρά το κάνεις με οδήγηση μονο σε επαρχιακό δρόμο και μέχρι τα 110χλμ/ω. Εκτιμώ οτι το κάνεις και με το ίδιο μοντέλο με το δικό σου, αλλά βενζίνης το 1.0 100hp :P 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, papaniki είπε
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε
18 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Εντομεταξυ:

5,9 x 2ευρω = 11.80 με βενζίνη 

3,6 x 1,70ευρω = 6,12 με πετρέλαιο

Καις περίπου τα διπλά ευρώ,  το ίδιο πράγμα λέμε .

Ξαναλέω δεν υπάρχει βενζίνη να καίει κάτω από 6 λίτρα εκτός αν το πας με 80 και ανοιχτά τα παράθυρα. Καλά ειδικά μέσα στην πόλη με μεικτό κύκλο και κίνηση εγώ έχω 4,2 λίτρα ,  δεν το συζητάμε καν η διαφορά ανοίγει επικίνδυνα.

Επέκταση  

Όχι δεν το σύγκρινε με το 5.9, αν προσέξεις καλύτερα το σύγκρινε με το 3.6 που έγραψε κάποιος άλλος με astra diesel.

Επέκταση  

2 σελίδες πίσω. Σε αυτό το σημείο αναφερόμουν.

3,6λιτρα/100 έβγαλα με κλίμα, 2 άτομα και αποσκευές ταξιδεύοντας από Αθήνα προς Νότια Εύβοια, που περιλαμβάνει 70-80 χλμ εθνική οδό και άλλα τόσα περίπου επαρχιακό δίκτυο.

Opel astra k 1600 diesel 2016

  • Like 3
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, papaniki είπε

2 σελίδες πίσω. Σε αυτό το σημείο αναφερόμουν.

Ok, τώρα κατάλαβα ποιο post εννοείς, νόμιζα πως αναφερόσουν σε άλλο. Πάντως ούτε αυτός με τα 5,9 πήγαινε με 130, 120 έγραψε πως πήγαινε στο ταξίδι Αθήνα-Κυλλήνη, δλδ παρόμοιες συνθήκες με τα δύο diesel (116d + astra) που έκαψαν μόλις 3,6.

1 ώρα πριν, papaniki είπε

Για τους λόγους που έχουν συζητηθεί κατα καιρούς. Το ρίσκο με τα DPF φίλτρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες πόλης. Το κόστος κτήσης που είναι συνήθως υψηλότερο (ισχύει κατα περίπτωση). Το μεγαλύτερο ρίσκο στην ποιότητα καυσίμου στα diesel. Η μεγαλύτερη μόλυνση με επιβλαβή σωματίδια πέρα του διοξειδίου ειδικά όταν είσαι στην πόλη.

Τα diesel έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και αντοχή και γιαυτό χρησιμοποιούνται κατα κόρον σε βαριά μηχανήματα/οχήματα. Φυσικά εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα -δηλαδή και βαριά χρήση- το diesel είναι μονόδρομος.

Εαν έχεις άλλη οπτική πάνω σε αυτά, δώστη μας :) Νομίζω τέτοια συζήτηση βοηθάει σίγουρα τον TS καθώς αυτή είναι και η ουσία του θέματος. Και εγώ μπορεί να αναθεωρήσω κάποια πράγματα οπότε να βοηθήσεις και εμένα.

 Οδήγηση σε πόλη δεν σημαίνει απαραίτητα και προβλήματα με τα φίλτρα, εκτός και αν κινείσαι αποκλειστικά σε πόλη κάνοντας ελάχιστα χλμ κάθε φορά, τόσο λίγα που ούτε ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία (πόσο μάλλον το φίλτρο), ε όποιος το λειτουργεί έτσι καλύτερα να αποφύγει το diesel. Το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο μόνο αν το συγκρίνεις με "απλά" βενζινοκίνητα, τα οποία όμως έχουν και μεγαλύτερη διαφορά στην κατανάλωση από το 20% που συζητούσαμε πριν, αν το συγκρίνεις με tsi, ecoboost κτλ το κόστος κτήσης είναι σχεδόν ίδιο. Όσο για το ρίσκο σχετικά με την ποιότητα καυσίμου, πιστεύω σχεδόν εκμηδενίζεται αν προσέχεις από που βάζεις.

Εγώ θα έλεγα πως τα diesel χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε βαριά μηχανήματα/οχήματα, στα επιβατικά χρησιμοποιούνται κατά κόρον, ή μάλλον χρησιμοποιούνταν μια και πλέον είναι υπό διωγμό.

Αυτή είναι η οπτική μου.

  • Like 3
Δημοσ.

μια και εχετε πιασει συζητηση για το clio  https://www.renault.com.gr/CountriesData/Greece/images/brochures/Clio_TECHNICAL.pdf

Στην κατανάλωση εχει (μικτή) .Διπλα ΄βαζω και τιμές ,αν και κάπου χαθηκα με τα μοντελα.

βενζίνη 90hp μηχανικο/tiptronic :5.3/5,8 λτρ. 

βενζίνη 65Hp : 5,3λτρ. 17500€  aythentic εκδοση

βενζίνη/lpg: 5,4/7λτρ.  21600€ techno εκδοση

βενζίνη-ηλεκτρικό : 4,4λτρ.  δεν το βρίσκω

πετρέλαιο: 4,1λτρ  23100€  techno εκδοση

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, vasilllis είπε

μια και εχετε πιασει συζητηση για το clio  https://www.renault.com.gr/CountriesData/Greece/images/brochures/Clio_TECHNICAL.pdf

Στην κατανάλωση εχει (μικτή) .Διπλα ΄βαζω και τιμές ,αν και κάπου χαθηκα με τα μοντελα.

βενζίνη 90hp μηχανικο/tiptronic :5.3/5,8 λτρ. 

βενζίνη 65Hp : 5,3λτρ. 17500€  aythentic εκδοση

βενζίνη/lpg: 5,4/7λτρ.  21600€ techno εκδοση

βενζίνη-ηλεκτρικό : 4,4λτρ.  δεν το βρίσκω

πετρέλαιο: 4,1λτρ  23100€  techno εκδοση

22k το clio 100 αλογα και μηχανικό κιόλας...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

109710 - 109015 = 690 χλμ

Με το 52αρι ντεποζιτο βγαζω και 1350 χλμ σε ταξιδι

κοστος 2018 52x1.35=70 ευρω / κοστος 2022 σημερα 52x1.75=91 ευρω για BP Ultimate Diesel

Ξεκιναω γεματος, fullαρισμενος με πετρελαιο! 

Αθηνα Ψυχικο - Πυργος Ηλειας με clima, δυο ατομα και αποσκευες (320 χλμ αποσταση)

image.jpeg.1151f2aa9bda9b898f133bc2d5c77f67.jpegimage.jpeg.629a761b5226aecf33fe607435b81ab4.jpeg

 

Πυργος Ηλειας - Αθηνα Ψυχικο, συνολικα 690 χλμ καλυψα! (πηγαινε ελα και κατι στα περιξ)

image.jpeg.6066f6fbe89de54977be1b794ec30d11.jpeg

 

Πηγα ηρθα και αμα θελω ξανα παω και επιστρεφω....ρε παιδια το tesla που θα ηταν ? Ακομα θα φορτιζε στον Ψαθοπυργο! μπουχαχα! 

Εχω κανει 200.000 χλμ και λογου του μεγαλου range, βαζω μονο απο ενα πρατηριο! BP Ultimate Diesel μονο. 

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

αν πας σε yaris hybrid εννοείται το yaris

το "πλεονέκτημα" στα βενζινοκίνητα είναι οτι μπορείς να βάλεις υγραέριο

Όχι για το απλό βενζίνης εννοούσα. Ποιο θα επιλέγατε? 208 ή Yaris 1.5 βενζίνη μόνο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...