Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ναι με τα 125 είναι 

Τελος πάντων μη παίζουμε με τις λέξεις, το 5.9 στην τελική κάτω από 6 είναι, άρα μια χαρά υπάρχει 

Προφανώς τα diesel είναι πιο οικονομικά σε καύσιμο, δεν αντιλέγω, εγώ είμαι αντίθετος λόγω λίγων χλμ και λόγω θεμάτων αν χρησιμοποιούνται μέσα στην κίνηση 

Και για να σε προλάβω, εσύ μπορεί να μην είχες κάποιο πρόβλημα, πάντως από συναδέλφους στη δουλειά έχω δει ότι  όσοι είχαν / έχουν diesel και τα είχαν πρώτη δευτερα στην κίνηση, κάποια στιγμή βγάλανε θέματα 

Μα δεν υπάρχει καμία διαφωνία με εσένα. Ο από πάνω φίλος στην μια έγραψε 5,2 και την άλλη 5,9.

Εσύ μου αναφέρεις 5,9 σε βενζίνη και εγώ σου έδειξα φωτό με 3,6 πετρέλαιο. Είναι κοντά στο 50% ακόμα και έτσι. 

Αν κάνεις τόσα λίγα χλμ δεν το συζητάμε, αν και προσωπικά πάλι πετρέλαιο θα έπαιρνα γιατί είναι ωραία η αίσθηση της ροπής κτλπ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Πρόβλημα δεν έχω όχι γιατί είμαι τυχερός η αξιόπιστο το αυτοκίνητο αλλά επειδή απλά κάνω τα βασικά τα οποία και εξήγησα παραπάνω. Αν τα αυτοκίνητα που μου περιγράφεις είναι leasing τα service γίνονται οπότε το θυμηθεί ο καθένας η οπότε λέει η αντιπροσωπεία (30χλδς πχ) και δεν υπάρχει η παραμικρή ιδέα πως δουλεύει το φίλτρο μικροσωματίδιων dpf λογικό μου φαίνεται.

Σε μεικτό κύκλο με Αθήνα κτλπ μέσα πόσο σου δείχνει;

Επεξ/σία από cliobaccarra
  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Άν κάνουμε διαγωνισμό καταναλώσεων σας κερδίζω πάντως :P

85χλμ σε αστική και ορεινή διαδρομή ανέβασμα κατέβασμα

 

ds.jpg.f79c10c2f001fe1e0df69869952ac503.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Αν τα αυτοκίνητα που μου περιγράφεις είναι leasing τα service γίνονται οπότε το θυμηθεί ο καθένας η οπότε λέει η αντιπροσωπεία (30χλδς πχ) και δεν υπάρχει η παραμικρή ιδέα πως δουλεύει το φίλτρο μικροσωματίδιων dpf λογικό μου φαίνεται.

Σε μεικτό κύκλο με Αθήνα κτλπ μέσα πόσο σου δείχνει;

Μπα όχι, δεν μιλάω για εταιρικά αυτοκίνητα

Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο μεγάλος ο diesel κινητήρας (σε κυβικά), τόσο λιγότερα θέματα 

Οσοι έχουν μεγάλα τζιπ που τα χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο σε ταξίδια δεν έχουν θέμα, δυο Yaris όμως είχαν θέμα με πετρέλαιο στα λάδια (αγορασμένα καινούργια και τα 2)

Δεν έχω κάνει ποτε φουλ κύκλο σε αστικό περιβάλλον για να σου πω την αλήθεια, σκέψου ότι έχω trip computer από την 1η μέρα που το πήρα και έχει μέση 6.3 

Το υπολογίζω γύρω στα 7, αναλόγως συνθηκών (άλλο να πεις πάω μια βόλτα Πειραιά Κηφισιά μια χαλαρή Κυριακή, άλλο να μπλέξεις καμία Κηφησιάς μπλοκαρισμένη)

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης δεν ξέρω αν ήταν ίδιες οι συνθήκες που μέτρησε ο καθένας από αυτούς, αλλά η ουσία είναι πως σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων (βενζίνη 2,00€ και diesel 1,75€) αυτός με το diesel είχε ακριβώς το μισό κόστος σε καύσιμα.

Σίγουρα τον πρώτο ρόλο παίζουν οι συνθήκες οδήγησης. Είναι πολλές οι μεταβλητές που το επηρεάζουν - ανηφόρες, κατηφόρες, καιρός κτλ κτλ. Απλά το 3.6 μου φάνηκε μικρό με την εμπειρία που έχω για 130χλμ/ω γιαυτό και ήθελα να το ξεκαθαρίσω.

Φυσικά και το diesel στην οικονομία υπερέχει και όσο μεγαλύτερη είναι η χρήση, το βάρος του αυτοκινήτου, δύσκολες συνθήκες, τόσο ανεβαίνει η ψαλίδα υπερ του diesel. 

Για μένα, τα βαριά αυτοκίνητα αξίζει να είναι diesel. Τους ταιριάζει. Στα πιο ελαφριά (σουπερ μινι, μινι), δεν παίζει μεγάλη διαφορά (μπορεί να είναι της τάξης του 20% όπως αναφέρθηκε σε κάποια παραδείγματα πιο πισω).

Στη δική μου περίπτωση με Fiesta 1.0 125hp οπως παρέθεσα πιο πίσω, έχω 4.5 μικρότερη κατανάλωση, 7 χειρότερη και μέση 5.6 μετά απο σχεδόν 20.000 χλμ με χρήση στην Αθήνα(στοιχεία απο Fuelio - Στο trip έχει απόκλιση 0.3λ). Πόση διαφορά θα είχα εαν ήταν diesel? Εκτιμώ θα ήταν στο 20%.

 

20 λεπτά πριν, Burgos είπε

85χλμ σε αστική και ορεινή διαδρομή ανέβασμα κατέβασμα

Plug-in Diesel ή Βενζίνη; Είναι ωραία λύση τα plugin για κάποιον που έχει τις υποδομές. Πολύ ακριβά φυσικά αλλά... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα μικρά diesel της Τογιότα ήταν ριμαδια.

Το 116D 1.5 3c το BMW που είχα για δύο μήνες και 5.000 χλμ (αμαξι αντικατάστασης) ήταν χειρότερο σε κατανάλωση από το 1.600 4c (το δικό μου). Βέβαια η εταιρεία λέει ότι είναι το ίδιο. Δεν ισχύει!

Ειδικά τα 2.0 λίτρα diesel της BMW εκτοξεύουν τις επιδόσεις με τεράστιες ροπές και κατανάλωση ελάχιστα πιο πάνω.

Μην ξεχνάς ο άλλος με 2 τόνους οχημα και 3λιτρο diesel BMW (7αρα) και 270 αλογα εκανε με 75 λίτρα πετρέλαιο 1500 χλμ με 110χλμ μέση ωριαία ταχύτητα διαδρομής.

Τα plug-in είναι μια λύση εφόσον έχεις parking.

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
13 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Μάλλον άλλος δεν ξέρει να διαβάζει 5-5,2 έγραψες και τώρα λες 5,9. Ότι να ναι πραγματικά. Έχουμε βενζίνη και ξέρουμε και έχουμε και φίλους στην οικογένεια και μας λένε. 

Εντομεταξυ:

5,9 x 2ευρω = 11.80 με βενζίνη 

3,6 x 1,70ευρω = 6,12 με πετρέλαιο

Καις περίπου τα διπλά ευρώ,  το ίδιο πράγμα λέμε .

Ξαναλέω δεν υπάρχει βενζίνη να καίει κάτω από 6 λίτρα εκτός αν το πας με 80 και ανοιχτά τα παράθυρα. Καλά ειδικά μέσα στην πόλη με μεικτό κύκλο και κίνηση εγώ έχω 4,2 λίτρα ,  δεν το συζητάμε καν η διαφορά ανοίγει επικίνδυνα.

Ζημιές δεν έχω κάτι να πω, αν προσέχεις από πού βάζεις καύσιμο δεν υπάρχει κάτι παραπάνω που θα χρειαστεί το πετρέλαιο, ότι μπορεί να βγάλει ένα όχημα βενζίνης βγάζει και το πετρέλαιο.

Dpf κτλπ πρέπει να μπορείς να καταλάβεις πότε κάνει το αμάξι καθαρισμό και να μην το σβήσεις. Προσωπικά μια φορά το έπιασα να κάνει καθαρισμό καθώς παρκαρα στο σπίτι και απλά το άφησα 3-4 λεπτά μέχρι να τελειώσει.

Λάδια αλλάζω κάθε 10χλδς όπως έκανα σε όλα τα οχήματα μου, αν και η opel λέει κάθε 30χλδς για το συγκεκριμένο, αλλά τα θεωρώ πολλά για Αθήνα για οποιαδήποτε όχημα.

 

 

 

3 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Ακριβώς, προσωπικά εγώ ήμουν 2 άτομα + αρκετά πράγματα (φουλ Πορτ παγκαζ + χώρος πίσω). Ωστόσο και διαφορετικά να ήμουν είτε με +1 άτομο είτε με λιγότερες αποσκευές το ίδιο θα έκαιγε. Το πετρέλαιο λόγω ροπής δεν πρόκειται να έκαιγε παραπάνω.

Στο πάνω παράδειγμα έβαλα 5,9 vs 3,6 και η διαφορά βγαίνει περίπου στο διπλό. 

 

2 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Αγαπητέ μου γράφω κάτω από 6 δεν υπάρχει. Ξαναδιάβασε το σε παρακαλώ. 

Με τα 125 άλογα είναι;

 

49 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Μα δεν υπάρχει καμία διαφωνία με εσένα. Ο από πάνω φίλος στην μια έγραψε 5,2 και την άλλη 5,9.

Εσύ μου αναφέρεις 5,9 σε βενζίνη και εγώ σου έδειξα φωτό με 3,6 πετρέλαιο. Είναι κοντά στο 50% ακόμα και έτσι. 

Αν κάνεις τόσα λίγα χλμ δεν το συζητάμε, αν και προσωπικά πάλι πετρέλαιο θα έπαιρνα γιατί είναι ωραία η αίσθηση της ροπής κτλπ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Πρόβλημα δεν έχω όχι γιατί είμαι τυχερός η αξιόπιστο το αυτοκίνητο αλλά επειδή απλά κάνω τα βασικά τα οποία και εξήγησα παραπάνω. Αν τα αυτοκίνητα που μου περιγράφεις είναι leasing τα service γίνονται οπότε το θυμηθεί ο καθένας η οπότε λέει η αντιπροσωπεία (30χλδς πχ) και δεν υπάρχει η παραμικρή ιδέα πως δουλεύει το φίλτρο μικροσωματίδιων dpf λογικό μου φαίνεται.

Σε μεικτό κύκλο με Αθήνα κτλπ μέσα πόσο σου δείχνει;

Πρόσεχε τι γράφεις γιατι εκτιθεσαι ανεπανόρθωτα.

Οταν πας ταξιδι , συνήθως επιστρέφεις κάποιες μέρες μετα.Έτσι και εγώ πήγα Κυλλήνη με 5,2 κατανάλωση.Στον γυρισμό το πάτησα λίγο με προσπερασεις κλπ για να προλάβω το βράδυ έτσι η κατανάλωση ανέβηκε λιγο και γύρισα με 5,9(στο πάτημα ειδα και 6+ αλλα μετραει την συνολική κατανάλωση απο τότε που άναψα τον κινητήρα).

Εσενα καιει 3,6 αλλα δεν αναφέρεις τεχνολογία και ηλικία.Εμενα ειναι 15 ετίας αυτοκίνητο.

Σας κρατάω και κατι για το τέλος.

Έχω και προγραμμα (κονσερβα) και φίλτρο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 180-190 αλογα.

Σταματηστε λίγο με τις εμμονές.Μπορούμε πολιτισμένα να συζητήσουμε αν συμφέρει ή οχι γενικά και μεμονωμένα τελικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, vasilllis είπε

 

 

 

Πρόσεχε τι γράφεις γιατι εκτιθεσαι ανεπανόρθωτα.

Οταν πας ταξιδι , συνήθως επιστρέφεις κάποιες μέρες μετα.Έτσι και εγώ πήγα Κυλλήνη με 5,2 κατανάλωση.Στον γυρισμό το πάτησα λίγο με προσπερασεις κλπ για να προλάβω το βράδυ έτσι η κατανάλωση ανέβηκε λιγο και γύρισα με 5,9(στο πάτημα ειδα και 6+ αλλα μετραει την συνολική κατανάλωση απο τότε που άναψα τον κινητήρα).

Εσενα καιει 3,6 αλλα δεν αναφέρεις τεχνολογία και ηλικία.Εμενα ειναι 15 ετίας αυτοκίνητο.

Σας κρατάω και κατι για το τέλος.

Έχω και προγραμμα (κονσερβα) και φίλτρο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 180-190 αλογα.

Σταματηστε λίγο με τις εμμονές.Μπορούμε πολιτισμένα να συζητήσουμε αν συμφέρει ή οχι γενικά και μεμονωμένα τελικά.

Φίλε μου εσύ γράφεις τότε ανακρίβειες, άμα δεν τα γράφεις σωστά κανείς δεν σου φταίει παρά μόνο ο εαυτός σου. Έχεις ποστ που λες 5-5,2 και μετά γράφεις 5,9. Τπτ από αυτά δεν τα ανέφερες πιο πριν το ότι πλακωθηκες στα γκαζια για να προλάβεις.

Επίσης γράφεις σε έμενα ότι δεν διαβάζω τα προηγούμενα μηνύματα αλλά αναφέρω μοντέλο και χρονολογία πιο πριν. Πρέπει να είσαι ο μόνος που δεν το βλέπει.

Στις δοκιμές το αυτοκίνητο σου το δίνουν 7+ τώρα πως εσύ βλέπεις 5,2 μόνο ο ίδιος το ξέρει.

Αν δεν έχετε κάνει δοκιμή και στα 2 αυτοκίνητα καλύτερα θα ήταν να μην εκφέρεται τόσο θερμές γνώμες. 

Έχουμε αλλά δυο οχήματα στην οικογένεια βενζίνη 

Astra g 1.4 2002 

Kia stonic 1.4 2020

Επεξ/σία από cliobaccarra
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, papaniki είπε

Plug-in Diesel ή Βενζίνη; Είναι ωραία λύση τα plugin για κάποιον που έχει τις υποδομές. Πολύ ακριβά φυσικά αλλά... 

Diesel αλλά για να δεις τέτοιες καταναλώσεις πρέπει να προσπαθήσεις. Σε 36Κ χλμ μέση κατανάλωση 9,1/100 έχω

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Burgos είπε

Diesel αλλά για να δεις τέτοιες καταναλώσεις πρέπει να προσπαθήσεις. Σε 36Κ χλμ μέση κατανάλωση 9,1/100 έχω

Ποιο έχεις και έχει 9,1?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, cliobaccarra είπε

Ποιο έχεις και έχει 9,1?

GLC 300de

Λίγο βαρύ πόδι εγώ, λίγο τα 2200 κιλά που είναι ανεβάζει την κατανάλωση.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Burgos είπε

GLC 300de

Λίγο βαρύ πόδι εγώ, λίγο τα 2200 κιλά που είναι ανεβάζει την κατανάλωση.

Αυτό είναι ειδική περίπτωση, χαλάλι του!

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Burgos είπε

Σε 36Κ χλμ μέση κατανάλωση 9,1/100 έχω

GLC 300de

Τρομερό εργαλείο! Καλοτάξιδος να είσαι! Εντάξει με 300 άλογα και 2 λίτρα Diesel, λογική μου φαίνεται για μέση μικτή. Το σημαντικό είναι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ να έχεις οικονομία, και σου τη δίνει το Plug-in :D 

 

26 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Έχουμε αλλά δυο οχήματα στην οικογένεια βενζίνη 

Astra g 1.4 2002 

Kia stonic 1.4 2020

Μια παρατήρηση εδώ πάνω σε αυτό. Εαν είναι αυτά τα 2 αυτοκίνητα το δείγμα σου για την βενζίνη, τότε οκ λογικό να σου φαίνεται τόσο μεγάλη η διαφορά. Μιλάς με δεδομένα ατμοσφαιρικού που σημαίνει αρκετή μείωση στην αποδοτικότητα του κινητήρα συγκριτικά με έναν turbo κινητήρα.

Όποιος έχει οδηγήσει 1000άρι turbo καταλαβαίνει ακριβώς τι θέλω να πω. Έχουν αλλάξει τα δεδομένα λόγω των κινητήρων αυτών. Προφανώς δεν έγιναν πιο οικονομικοί σε καύσιμο απο πετρέλαιο, αλλά έκλεισε αρκετά η ψαλίδα για τον μέσο χρήστη και τα ελαφριά οχήματα.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Φίλε μου εσύ γράφεις τότε ανακρίβειες, άμα δεν τα γράφεις σωστά κανείς δεν σου φταίει παρά μόνο ο εαυτός σου. Έχεις ποστ που λες 5-5,2 και μετά γράφεις 5,9. Τπτ από αυτά δεν τα ανέφερες πιο πριν το ότι πλακωθηκες στα γκαζια για να προλάβεις.

Επίσης γράφεις σε έμενα ότι δεν διαβάζω τα προηγούμενα μηνύματα αλλά αναφέρω μοντέλο και χρονολογία πιο πριν. Πρέπει να είσαι ο μόνος που δεν το βλέπει.

Στις δοκιμές το αυτοκίνητο σου το δίνουν 7+ τώρα πως εσύ βλέπεις 5,2 μόνο ο ίδιος το ξέρει.

Αν δεν έχετε κάνει δοκιμή και στα 2 αυτοκίνητα καλύτερα θα ήταν να μην εκφέρεται τόσο θερμές γνώμες. 

Έχουμε αλλά δυο οχήματα στην οικογένεια βενζίνη 

Astra g 1.4 2002 

Kia stonic 1.4 2020

Επιμένεις ακομα.Δεν αναφερα τίποτα ολα αυτα διοτι δεν αλλαζει η ουσια της απαντησης.Υπάρχουν βενζινοκινητηρες που καινε ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ κάτω απο 6λτ.Προφανως και δεν θελεις να το παραδεχτεις και εξακολουθεις να εκτιθεσαι..

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.Ειναι η γνωμη του trip computer και με μια εκτιμηση των βενζιναδικων που έβαλα βενζινη.

Αμα θελεις να το δεις και ο ιδιος παμε μαζι μια βολτα απο Δευτέρα (αν και ειμαι σίγουρος παλι τα δικα σου θα λες).

Υγ αν θελεις το παμε και σε συνεργειο και για δυναμομετρηση και οπου αλλου θελεις.

Υγ2. Δεν θα σε κλέψω.Μιά βολτα μεχρι την Κορινθο θα σου κοστισει 180χλμ*5,2 (ουτε καν 5,8 δεν δε χρεωνω) + 200€ γιατι εισαι αρκετα επιμονος.

Υγ3 να απαντήσεις ομως στα παιδια εδω

Υγ4 Δεν είναι κακο να παραδεχομαστε τα λαθη μας .Η επιμονή σου να με βγαζεις ψευτη,οτι παραπληροφορω κλπ δεν ειναι προτερημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Επιμένεις ακομα.Δεν αναφερα τίποτα ολα αυτα διοτι δεν αλλαζει η ουσια της απαντησης.Υπάρχουν βενζινοκινητηρες που καινε ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ κάτω απο 6λτ.Προφανως και δεν θελεις να το παραδεχτεις και εξακολουθεις να εκτιθεσαι..

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.Ειναι η γνωμη του trip computer και με μια εκτιμηση των βενζιναδικων που έβαλα βενζινη.

Αμα θελεις να το δεις και ο ιδιος παμε μαζι μια βολτα απο Δευτέρα (αν και ειμαι σίγουρος παλι τα δικα σου θα λες).

Υγ αν θελεις το παμε και σε συνεργειο και για δυναμομετρηση και οπου αλλου θελεις.

Υγ2. Δεν θα σε κλέψω.Μιά βολτα μεχρι την Κορινθο θα σου κοστισει 180χλμ*5,2 (ουτε καν 5,8 δεν δε χρεωνω) + 200€ γιατι εισαι αρκετα επιμονος.

Υγ3 να απαντήσεις ομως στα παιδια εδω

Υγ4 Δεν είναι κακο να παραδεχομαστε τα λαθη μας .Η επιμονή σου να με βγαζεις ψευτη,οτι παραπληροφορω κλπ δεν ειναι προτερημα.

Το ποιος εκτίθεται το διαβάζουν όλοι.

Μόνος σου έγραψες 5-5,2 και μόνος σου έγραψες 5,9.

Μόνος σου τα λες μόνος σου τα ακούς.

Απ1: Τι σχέση έχει η δυναμομετρηση με αυτό που συζητάμε;

Απ2: Δεν έχω καμία όρεξη να κάνω βόλτες με αγνώστους οδηγούς για να δω τα αυτονόητα, όταν έχω κολλητό και συνάδελφο με polo tsi 1.2 turbo και ξέρω πόσο καίει ένα "πιο σύγχρονο μοτέρ βενζίνης" αφού πηγαίναμε μαζί στην δουλειά για αρκετό διάστημα.

Απ3: Στα παιδιά εδώ απάντησα, εσύ ακόμα δεν έχεις διαβάσει καλά καλά τα μηνύματα μου και ακόμα δεν ξέρεις για ποιο αμάξι μιλάμε.

Απ4: Δεν υπάρχει λάθος από πλευράς μου, μίλησα ότι δεν υπάρχει βενζίνη που να πηγαίνει με φυσιολογικές ταχύτητες με κλίμα μέσα φορτωμένο και να καίει ΚΑΤΩ από 6 λίτρα/100 και μου παράθεσες το ταξίδι σου που κατάφερες και έβγαλες 5,9 και μου το παρουσιάζεις με καμάρι και όλας. 

Φυσιολογικές ταχύτητες θεωρώ 120-130

Σιγά μας ετριξες στα δόντια το 0.1λιτρο/100 και πέσαμε έξω. Παραμένει η μετακίνηση σου σχεδόν με δίπλα χρήματα όμως, και όλα αυτά με τα δικά σου στοιχεία γιατί αν ψάξει κάποιος στο ίντερνετ από κατόχους άλλους αναφέρουν 7+ για το μοντέλο σου.

 

 

Επεξ/σία από cliobaccarra
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papaniki είπε

Σίγουρα τον πρώτο ρόλο παίζουν οι συνθήκες οδήγησης. Είναι πολλές οι μεταβλητές που το επηρεάζουν - ανηφόρες, κατηφόρες, καιρός κτλ κτλ. Απλά το 3.6 μου φάνηκε μικρό με την εμπειρία που έχω για 130χλμ/ω γιαυτό και ήθελα να το ξεκαθαρίσω.

Φυσικά και το diesel στην οικονομία υπερέχει και όσο μεγαλύτερη είναι η χρήση, το βάρος του αυτοκινήτου, δύσκολες συνθήκες, τόσο ανεβαίνει η ψαλίδα υπερ του diesel. 

Για μένα, τα βαριά αυτοκίνητα αξίζει να είναι diesel. Τους ταιριάζει. Στα πιο ελαφριά (σουπερ μινι, μινι), δεν παίζει μεγάλη διαφορά (μπορεί να είναι της τάξης του 20% όπως αναφέρθηκε σε κάποια παραδείγματα πιο πισω).

Στη δική μου περίπτωση με Fiesta 1.0 125hp οπως παρέθεσα πιο πίσω, έχω 4.5 μικρότερη κατανάλωση, 7 χειρότερη και μέση 5.6 μετά απο σχεδόν 20.000 χλμ με χρήση στην Αθήνα(στοιχεία απο Fuelio - Στο trip έχει απόκλιση 0.3λ). Πόση διαφορά θα είχα εαν ήταν diesel? Εκτιμώ θα ήταν στο 20%.

Μα δεν ισχυρίστηκε κανένας πως πέτυχε 3,6 ταξιδεύοντας με 130 :)

Όσο για το δικό σου συμφωνώ πως αν ήταν το αντίστοιχο diesel (Fiesta 1.5 Tdci 120 hp) θα είχες 20% χαμηλότερη κατανάλωση, ακόμα και η ίδια η Ford τόση ακριβώς διαφορά δίνει με βάση τον κύκλο WLTP (3,5 έναντι 4,3), και με βάση τις τρέχουσες τιμές καυσίμων η διαφορά σου στο κόστος θα ήταν 30%.

Τώρα αν εσύ είχες επιλέξει diesel τότε στις 20.000 χλμ που έχεις κάνει θα είχες γλιτώσει κάπου 672€ σε καύσιμο, ε στην περίπτωση σου δεν καταλαβαίνω γιατί στο fiesta "ταιριάζει" πιο πολύ ο βενζινοκινητήρας, ειδικά αν σκεφτείς ότι κάπου το 2017 η βασικές τους εκδόσεις κόστιζαν περίπου τα ίδια χρήματα (17.000€).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...