dimitrissot Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα, Κάνω περίπου 11κ χιλιόμετρα τον χρόνο. Αξίζει να πάρω πάλι πετρέλαιο μιας και η τιμές είναι ίδιες στο καύσιμο πλέον; Τα χιλιόμετρα μου είναι εντός πόλης και μια φορά τον μήνα κάποιο ταξίδι 250-300 χιλιόμετρα. Βλέπω όλους τους κινητήρες πλέον να είναι 1.0 κυβικά και μου φαίνονται λίγα. Είναι αξιόπιστοι; Μιλάω για αγορά καινούργιου και όχι μεταχειρισμένου.
gbras Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Η καλυτερη λυση ειναι LPG αλλα επειδη ειναι πολυ περιορισμενα τα υπαρχοντα μοντελα παρε βενζινη και οταν τελειωσει η εγγυηση η λιγο νωριτερα κανε μετατροπη. Με αυτον τον σκοπο ψαξε ποιο απο τα μοντελα που θα επιλεξεις ειναι το πιο συμβατο..
d_gkal Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Που βλέπεις ίδια τιμή καυσίμου πετρελαίου με βενζίνης; Σχεδόν 0.20-0.30€ διαφορά. Αν πας σε νέο όχημα θα πάρεις βενζίνη. Σε μεταχειρισμένο σίγουρα αξίζει το ντίζελ
Maurikycli Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, d_gkal είπε Αν πας σε νέο όχημα θα πάρεις βενζίνη. Γιατί; 1
Bitbit Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, dimitrissot είπε Βλέπω όλους τους κινητήρες πλέον να είναι 1.0 κυβικά και μου φαίνονται λίγα. Είναι αξιόπιστοι; 10+ χρόνια μετά και ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κολλήσει στο θέμα με τα κυβικά; πλέον όλες οι μάρκες έχουν κάποιον κινητήρα 1000/1200 turbo. θέμα αξιοπιστίας δεν υπάρχει. Τώρα αν ένας ατμοσφαιρικός αντέξει 500,000χμ κι ένας 1000αρης turbo 300,000, λίγη σημασία έχει διότι ελάχιστοι θα έχουν κρατήσει το αυτοκινητο τους τόσο. Οπότε ναι, είναι αξιόπιστοι. 3
stelios_2809 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Υπάρχει ακόμα η διαφορά στην τιμή , περίπου στα 0,20-0,30 σεντ ανα λίτρο όπως αναφέρεται παραπάνω. Για εμένα είναι απλά θέμα άσκησης - σύγκρισης του κόστους χρήσης άρα και της διαρκείας απόσβεσης. Και εδώ η σημαντική παράμετρος είναι η χρήση του (χιλιόμετρα το χρόνο) και η επιθυμία αλλαγής (μεταπωλητική αξία. ειχα βενζίνη 1.2 τουρμπο , το αμάξι σβέλτο γενικά αλλά φορτωμένο δεν τράβαγε ιδιαίτερα και είχε μεγαλύτερη κατανάλωση (λογικό). με πετρέλαιο 1.6 euro 6 , έχω κάνει ήδη απόσβεση από το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης. στη περίπτωση μου κάνω και 30-33.000 χλμ ανα έτος. κοστος χρήσης (σέρβις τέλη ασφάλεια) δεν είδα κάποια τρομερή διαφορά. για αέριο δεν έχω εικόνα 1
basilis_k6 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 20 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε Υπάρχει ακόμα η διαφορά στην τιμή , περίπου στα 0,20-0,30 σεντ ανα λίτρο όπως αναφέρεται παραπάνω. Για εμένα είναι απλά θέμα άσκησης - σύγκρισης του κόστους χρήσης άρα και της διαρκείας απόσβεσης. Και εδώ η σημαντική παράμετρος είναι η χρήση του (χιλιόμετρα το χρόνο) και η επιθυμία αλλαγής (μεταπωλητική αξία. ειχα βενζίνη 1.2 τουρμπο , το αμάξι σβέλτο γενικά αλλά φορτωμένο δεν τράβαγε ιδιαίτερα και είχε μεγαλύτερη κατανάλωση (λογικό). με πετρέλαιο 1.6 euro 6 , έχω κάνει ήδη απόσβεση από το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης. στη περίπτωση μου κάνω και 30-33.000 χλμ ανα έτος. κοστος χρήσης (σέρβις τέλη ασφάλεια) δεν είδα κάποια τρομερή διαφορά. για αέριο δεν έχω εικόνα Με 30κ το χρονο δεν νομιζω να ειχε κανενας δίλημμα. Μονο πετρέλαιο θα κοίταγε. 2
Black Demis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 αν εισαι εντος πολη ξεχνάς το πετρέλαιο (θα πληρωνεις για service ποιο πολλά από οτι θα γλυτώσεις ) αν εισαι εντός πολης και έχετε φισικο αεριο και πας για καινουργιο αμαξι........ θα ελεγα cng 48 λεπτά πριν, Bitbit είπε 10+ χρόνια μετά και ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κολλήσει στο θέμα με τα κυβικά; πλέον όλες οι μάρκες έχουν κάποιον κινητήρα 1000/1200 turbo. θέμα αξιοπιστίας δεν υπάρχει. Τώρα αν ένας ατμοσφαιρικός αντέξει 500,000χμ κι ένας 1000αρης turbo 300,000, λίγη σημασία έχει διότι ελάχιστοι θα έχουν κρατήσει το αυτοκινητο τους τόσο. Οπότε ναι, είναι αξιόπιστοι. αν ειναι 1000 cc και 120+ αλογα με max 1100 κιλα ειναι καλα (αρκει να μην το πιέζεις συνέχεια) αν εισαι καμια 90 95 αλογα θες 6 σασμαν και θα εισαι μονημα με τον επηλογεα στο χερι να αλλαζεις ταχυτητες................ 1
korakios Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Black Demis είπε αν εισαι εντός πολης και έχετε φισικο αεριο και πας για καινουργιο αμαξι........ θα ελεγα cng πέρυσι , όχι φέτος . Πλέον είναι στα ίδια με υγραέριο και σε πολύ λίγο θα είναι αρκετά ακριβότερο 3 ώρες πριν, dimitrissot είπε Μιλάω για αγορά καινούργιου και όχι μεταχειρισμένου. απο τη στιγμή που πας για καινούριο μόνο Renault , Dacia παίζει υγραέριο ή τουλάχιστον κάποιο υβριδικό της Toyota με πολύ υπομονή να του βάλεις υγραέριο αργότερα όταn λήξει η εγγύηση πετρέλαιο όχι απο τη στιγμή που το θες για εντός πόλης φυσικά όχι βενζίνη (ούτε mild hybrid)
Black Demis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 4 λεπτά πριν, korakios είπε πέρυσι , όχι φέτος . Πλέον είναι στα ίδια με υγραέριο και σε πολύ λίγο θα είναι αρκετά ακριβότερο απο τη στιγμή που πας για καινούριο μόνο Renault , Dacia παίζει υγραέριο ή τουλάχιστον κάποιο υβριδικό της Toyota με πολύ υπομονή να του βάλεις υγραέριο αργότερα όταn λήξει η εγγύηση πετρέλαιο όχι απο τη στιγμή που το θες για εντός πόλης φυσικά όχι βενζίνη (ούτε mild hybrid) για toyota πρέπει να ρωτήσει........... χρόνοι αναμονής μεχρι πολύ πρόσφατα ήταν διαστημικά
petaw-se-oneiro Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Καλύτερα όχι πετρέλαιο αφού προορίζεται πολύ για εντός πόλης, θα έχεις θέματα. Κάποιο εναλλακτικό καύσιμο (lpg δλδ μόνο πλέον) αλλιώς βενζίνη. 1 1
Joshua21 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 3 ώρες πριν, d_gkal είπε Που βλέπεις ίδια τιμή καυσίμου πετρελαίου με βενζίνης; Σχεδόν 0.20-0.30€ διαφορά. Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν να γράψω και εγώ, το πετρέλαιο με την βενζίνη από τον Μάρτιο 2020 που είχαν πατώσει μέχρι και πριν κανα μήνα που έπιασαν peak η διαφορά μεταξύ τους πάντα ήταν ~0,25€ μια και ο ΕΦΚ από το 2017 είναι σταθερό ποσό και όχι ποσοστό επί της τιμής. Πάντως αυτό που συμφέρει περισσότερο για κίνηση αποκλειστικά μέσα σε πόλη είναι κάποιο υβριδικό, εκτός και αν υπάρχουν κοντά πρατήρια με CNG. 1
d_gkal Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 4 hours ago, Maurikycli said: Γιατί; Φαντάζομαι ότι για αγορά νέου οχήματος με diesel θα πρέπει να δαπανηθεί υψηλότερο ποσό σε αντίθεση με βενζινοκινητήρα. Τουλάχιστον πριν λίγα χρόνια ίσχυε αυτό. Πχ diesel κόστιζε 2000-3000€ παραπάνω απ' τη βενζίνη (ξέρω παράδειγμα φίλου που πήρε seat ibiza και πλήρωσε 2000+€ διαφορά για το πετρέλαιο και μόνο-ιδια έκδοση οχήματος, μόνο κινητήρας άλλαζε) Άρα για νέο και με 10000-12000 χιλιόμετρα το έτος(σε πόλη) πηγαίνεις σε βενζίνη. Το δικό μου το πήρα πετρέλαιο (μεταχειρισμένο) γιατί το έβρισκα ίδια τιμή με της βενζίνης. Έβαλα κάτω κατανάλωση και αγορά καυσίμου και είδα ότι με συμφέρει το ντίζελ και ας κάνω λίγα χιλιόμετρα και εντός πόλης (λόγω covid-οταν το πήρα και για 2 χρόνια έκανα πάνω από 15-17 χιλιάδες το χρόνο) 2
agnostos13 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2022 Το μόνο σίγουρο είναι οτι αν πας από πετρέλαιο σε βενζίνη και κοιτάς τη κατανάλωση θα σου κακοφανεί! Για μένα δες εναλλακτικές με CNG/LPG (εφόσον σε καλύπτουν) αλλιώς πάλι πετρέλαιο με τα απαραίτητα «ξεμπουκώματα» αν κινείσαι κυρίως εντός πόλης.
GodzillaCover Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν να γράψω και εγώ, το πετρέλαιο με την βενζίνη από τον Μάρτιο 2020 που είχαν πατώσει μέχρι και πριν κανα μήνα που έπιασαν peak η διαφορά μεταξύ τους πάντα ήταν ~0,25€ μια και ο ΕΦΚ από το 2017 είναι σταθερό ποσό και όχι ποσοστό επί της τιμής. Περίεργο πράγμα, μιας και υποτίθεται το diesel επιδοτείται 0,15€ στην αντλία εδώ και λίγο καιρό 🧐 Κάποιος πιο πονηρός θα μπορούσε να πει ότι η αύξηση στο diesel λίγο πριν την επιδοτηση, που έφτασε να ξεπεράσει τη βενζίνη, ήταν πλασματική για να τσεπώσουν την επιδοτηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα