Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

διαφωνω καθετα με ολες τις παραπανω λυσεις.

 

για αρχη θελεις ενα station wagon που θα σε καλυψει για τις μεταφορικες αναγκες. 

απο εκει και μετα απο την στιγμη που κανεις χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους, χρειαζεσαι και το αντιστοιχο πλαισιο / αναρτηση ετσι ωστε να μεταφερεσαι με ανεση και με ασφαλεια. 

δυο επιλογες απο εμενα (οχι οτι δεν υπαρχουν και περισσοτερες)

για σοβαρο αυτοκινητο : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324288839-volvo-v60 

για μια κατηγορια κατω : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324304316-renault-megane

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το stonic βγαίνει μόνο βενζίνη.

Έχω το ατμοσφαιρικό 1.2 .

Καίει κοντά στα 5.5 σε επαρχιακό δρόμο.

Οι χώροι του θεωρώ ότι είναι οριακοι για 2 παιδιά. Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι πιο ευρύχωρο.

Ίσως να κοιτάξεις το Dacia stepway. Πιο ευρύχωρο, μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, σαφώς πιο οικονομικό στη μετακίνηση. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν έκανα ορθά που τελικά πήγα στο stonic ενώ ήμουν στο τσακ να πάρω το Dacia.

Καλή λύση και το Dacia Stepway, με LPG για μεγαλύτερη οικονομία, αν εξυπηρετεί, στα 16.800 η βασική έκδοση και η Style έκδοση στα 17.900€ με λίγα παραπάνω καλούδια.
https://www.dacia.gr/cars/allnewsanderostepway/SpecEquip.html

Δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα για την οδηγική συμπεριφορά κ ποιότητα, αλλά μπορεί να μην είναι στη λίστα προτεραιοτήτων έναντι οικονομίας.

Μην έχοντας ρωτήσει σε αντιπροσωπεία, είναι λίγο περίεργο πως ενώ η Dacia εδώ διαφημίζει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, στο φυλλάδιο για το Stepway αναφέρει εδώ (τελευταία σελίδα κάτω) πως η εργοστασιακή εγγύηση είναι 3 έτη με δυνατότητα επέκτασης (επί πληρωμή) σε +2 έτη.

...πιθανώς να ισχύει το πρώτο, εφόσον είναι σε προβεβλημένη και κεντρική θέση, και το έντυπο να είναι παλιότερο.

...

Η Skoda νόμιζα πως έδινε 3 χρόνια, αλλά τελικά μόνο 2...αρνητικό αυτό.

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, definitio είπε

Αν δώσεις τα χρήματα αυτά για μεταχειρισμένο, θα είσαι πιθανότατα εκτός εγγύησης ή θα βρεθείς σύντομα εκτός εγγύησης.

Κι αν κάποιος έχει αρκετά καινούριο και καλοσυντηρημένο diesel οικογενειακό αμάξι, γιατί να το αλλάξει τώρα, που οι τιμές των καινούριων (εφόσον το δίνει για αναβάθμιση) έχουν ανέβει πολύ και η διαθεσιμότητα είναι ακόμη πιο προβληματική;

Θεωρώ ότι οι πραγματικές ευκαιρίες θα είναι πολύ λίγες...κι ό,τι κερδίσεις σε κόστος καυσίμων μπορεί να το πληρώσεις σε επισκευές και συντήρηση την επόμενη 5ετία.

Εκτός αν αναζητάς μεγάλο οικογενειακό, που οι τιμές καινούριου-μεταχειρισμένου μπορεί να διαφέρουν κατα >6-10.000€, δε νομίζω ότι αξίζει να δώσεις 16-17Κ για μεταχειρισμένο, όταν στα ίδια ή με 1-2Κ παραπάνω παίρνεις καινούριο και με 5ετή+ εγγύηση.

Ναι η αρχική μου σκέψη ήταν αυτή. Να πάω δηλαδή σε ένα μεγάλο οικογενειακό μεταχειρισμένο πετρέλαιο. Βέβαια τώρα με προβλημάτισες είναι η αλήθεια και γι' αυτό έθεσα το ζήτημα στο φόρουμ, για να δω μήπως υπάρχουν επιλογές που δεν είχα λάβει υπόψη νωρίτερα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, elise είπε

διαφωνω καθετα με ολες τις παραπανω λυσεις.

 

για αρχη θελεις ενα station wagon που θα σε καλυψει για τις μεταφορικες αναγκες. 

απο εκει και μετα απο την στιγμη που κανεις χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους, χρειαζεσαι και το αντιστοιχο πλαισιο / αναρτηση ετσι ωστε να μεταφερεσαι με ανεση και με ασφαλεια. 

δυο επιλογες απο εμενα (οχι οτι δεν υπαρχουν και περισσοτερες)

για σοβαρο αυτοκινητο : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324288839-volvo-v60 

για μια κατηγορια κατω : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324304316-renault-megane

Πιάσ'τον μαντρά και κούρευ'τον βέβαια...ο έλεγχος και το τρέξιμο σε αυτή τη περίπτωση επίσης θα κοστίσει, αλλά είναι και το θέμα που έθιξε κι ο συμφορουμίτης παραπάνω, ότι δλδ αν δεν υπάρχει μετρητό, το δάνειο για μεταχειρισμένο δεν έχει τόσο ευνοϊκούς όρους, που θα αυξήσει έτι παραπάνω το κόστος.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, elise είπε

διαφωνω καθετα με ολες τις παραπανω λυσεις.

 

για αρχη θελεις ενα station wagon που θα σε καλυψει για τις μεταφορικες αναγκες. 

απο εκει και μετα απο την στιγμη που κανεις χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους, χρειαζεσαι και το αντιστοιχο πλαισιο / αναρτηση ετσι ωστε να μεταφερεσαι με ανεση και με ασφαλεια. 

δυο επιλογες απο εμενα (οχι οτι δεν υπαρχουν και περισσοτερες)

για σοβαρο αυτοκινητο : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324288839-volvo-v60 

για μια κατηγορια κατω : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324304316-renault-megane

Ωραίο το V60. Κάποια στιγμή κοιτούσα το V40 & V40 Cross country αλλά με αποθάρρυναν γνωστοί για προβλήματα και μεγάλη κατανάλωση. Δε γνωρίζω όμως αν και τι από αυτά ισχύουν πραγματικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Gus_14 είπε

Ναι η αρχική μου σκέψη ήταν αυτή. Να πάω δηλαδή σε ένα μεγάλο οικογενειακό μεταχειρισμένο πετρέλαιο. Βέβαια τώρα με προβλημάτισες είναι η αλήθεια και γι' αυτό έθεσα το ζήτημα στο φόρουμ, για να δω μήπως υπάρχουν επιλογές που δεν είχα λάβει υπόψη νωρίτερα.

Σίγουρα θα υπάρχει μια καλή λύση και για τη πρώτη σου σκέψη, αλλά το θέμα είναι να τη βρεις στο χρόνο που ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις...και με τα αυτοκίνητα, εδώ που τα λέμε, δε ξέρεις...μπορείς να κάνεις όλους τους απαραίτητους ελέγχους και μέσα στην επόμενη 5ετία, εκτός εγγύησης, να σου βγάλει θέματα...

...αν έψαχνες για αμάξι από το 2010 κοντά πχ, περισσότερων ετών, με μεγάλη χρηματική διαφορά από κάποιο καινούριο που θα κάλυπτε τις ανάγκες σου, δεν θα υπήρχε θέμα...αλλά όταν δίνεις <20Κ κ υπάρχουν λύσεις με εργ.εγγύηση, το δίλημμα είναι υπαρκτό.

Θέλει κυνήγι και έξοδα για ελέγχους...εφόσον δε παίρνεις αμάξι 20ετίας (όπως έκανα εγώ πέρυσι, στα ~2000€), και δίνεις χρήματα που καλύπτουν καινούριο, δεν χωρούν και τσιγγουνιές στον έλεγχο...

Το θέμα του δανείου, όπως το έθιξε άλλος χρήστης προηγουμένως, επίσης πρέπει να συνυπολογιστεί.

Επίσης είναι το θέμα της μεταπωλητικής αξίας...

Μπορεί δίνοντας 16-17Κ σε ένα μεταχειρισμένο μεγαλυτερο όχημα, να το ευχαριστηθείς περισσότερο τώρα απ' ότι ένα καινούριο όπου έχεις κάνει παραχωρήσεις...(κι αν το επιλέξεις, είθε να το χαρείς κ να σε εξυπηρετήσει)
...αλλά σε 3-5 χρόνια - πέρα από τη πιθανότητα και τα έξοδα βλαβών (ας πούμε ότι και τα δύο δε βγάλουν τίποτα ακριβό) -  ποιά θα είναι η αξία του καλού, αυτή τη στιγμή, μεταχειρισμένου;

...μπορεί να χάσεις τα μισά λεφτά, ενώ με το καινούριο να το δώσεις κοντά στην αρχική τιμή...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, definitio είπε

Σίγουρα θα υπάρχει μια καλή λύση και για τη πρώτη σου σκέψη, αλλά το θέμα είναι να τη βρεις στο χρόνο που ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις...και με τα αυτοκίνητα, εδώ που τα λέμε, δε ξέρεις...μπορείς να κάνεις όλους τους απαραίτητους ελέγχους και μέσα στην επόμενη 5ετία, εκτός εγγύησης, να σου βγάλει θέματα...

...αν έψαχνες για αμάξι από το 2010 κοντά πχ, περισσότερων ετών, με μεγάλη χρηματική διαφορά από κάποιο καινούριο που θα κάλυπτε τις ανάγκες σου, δεν θα υπήρχε θέμα...αλλά όταν δίνεις <20Κ κ υπάρχουν λύσεις με εργ.εγγύηση, το δίλημμα είναι υπαρκτό.

Θέλει κυνήγι και έξοδα για ελέγχους...εφόσον δε παίρνεις αμάξι 20ετίας (όπως έκανα εγώ πέρυσι, στα ~2000€), και δίνεις χρήματα που καλύπτουν καινούριο, δεν χωρούν και τσιγγουνιές στον έλεγχο...

Το θέμα του δανείου, όπως το έθιξε άλλος χρήστης προηγουμένως, επίσης πρέπει να συνυπολογιστεί.

Επίσης είναι το θέμα της μεταπωλητικής αξίας...

Μπορεί δίνοντας 16-17Κ σε ένα μεταχειρισμένο μεγαλυτερο όχημα, να το ευχαριστηθείς περισσότερο τώρα απ' ότι ένα καινούριο όπου έχεις κάνει παραχωρήσεις...(κι αν το επιλέξεις, είθε να το χαρείς κ να σε εξυπηρετήσει)
...αλλά σε 3-5 χρόνια - πέρα από τη πιθανότητα και τα έξοδα βλαβών (ας πούμε ότι και τα δύο δε βγάλουν τίποτα ακριβό) -  ποιά θα είναι η αξία του καλού, αυτή τη στιγμή, μεταχειρισμένου;

...μπορεί να χάσεις τα μισά λεφτά, ενώ με το καινούριο να το δώσεις κοντά στην αρχική τιμή...

Λογικά δε θα μπλέξω με δάνεια καθώς θα έχω πουλήσει το τωρινό συν ότι θα βάλω λίγα χρήματα επιπλέον, γι' αυτό και ο προϋπολογισμός είναι στα 16-17χιλ.

Για το θέμα της μεταπωλητικής αξίας πρέπει να βάλω κάτω τα συν και τα πλην της κάθε επιλογής και ανάλογα να επιλέξω.

Επίσης δεν ξέρω μήπως τελικά αξίζει το ρίσκο να δω και ''premium" αυτοκίνητα 10ετίας. Λογικά θα διαθέσω αρκετά λιγότερα χρήματα γνωρίζοντας όμως ότι θα έχουν ελάχιστη μεταπωλητική αξία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, definitio είπε

 

...μπορεί να χάσεις τα μισά λεφτά, ενώ με το καινούριο να το δώσεις κοντά στην αρχική τιμή...

Αυτό είναι μεγάλο λάθος και συνήθως ισχύει το ακριβώς ανάποδο. Από το πρώτο λεπτό που αγοράζεις ενα καινούριο ήδη έχει χάσει την αρχική του αξία. Πάρε ενα καινούριο 20κ και προσπάθησε να το πουλήσεις την επόμενη μέρα έστω για 19κ, σχεδόν αδύνατο. Αντιθέτως με προσεστική μελέτη και αγορά μεταχειρισμένου μπορείς μέχρι και κέρδος να βγάλεις. Και για παράδειγμα θα χρησιμποιήσω τον εαυτό μου. Το 2013 αγόρασα μια BMW 116 για 11κ. Το 2019 την πούλησα 10κ. Το 2019 αγόρασα ένα Citroen c4 grand picasso 14κ. Η αξία του αυτήν την στιγμή( λόγω συγκυριών βέβαια αλλά δεν έχει σημασία) είναι 15-17κ.

Με κλειστά μάτια αγοράστε μεταχειρισμένο, απλά ψάχτε το πολύ.

 

ΥΓ. Ο τύπος που αγόρασα την BMW την είχε αγοράσει τέλη του 2009, για 24κ. Για να καταλάβετε για πόση χασούρα μιλάμε όταν προσπαθείς να πουλήσεις καινουριο..

Επεξ/σία από zestikios
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Gus_14 είπε

Επίσης δεν ξέρω μήπως τελικά αξίζει το ρίσκο να δω και ''premium" αυτοκίνητα 10ετίας. Λογικά θα διαθέσω αρκετά λιγότερα χρήματα γνωρίζοντας όμως ότι θα έχουν ελάχιστη μεταπωλητική αξία.

Το premium δεκαετίας μετά από δέκα χρόνια θα είναι 20ετίας και ούτε για σκραπ δεν θα το παίρνουν.

Δημοσ.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καλό μεταχειρισμένο. Και αν είσαι νιουμπας θα την πατήσεις. Επίσης το μεταχειρισμένο θέλει πολύ ψάξιμο και βεβαίως δεν θα το πάρεις όπως εσύ επιθυμείς (χρώμα, εξοπλισμό κτλ). Κοινώς καινουργίλα ftw!

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα. Δεν αξίζει να αγοράσεις καινούριο με την καμία, ειδικά με τις υπάρχουσες συνθήκες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, zestikios είπε

Αυτό είναι μεγάλο λάθος και συνήθως ισχύει το ακριβώς ανάποδο. Από το πρώτο λεπτό που αγοράζεις ενα καινούριο ήδη έχει χάσει την αρχική του αξία. Πάρε ενα καινούριο 20κ και προσπάθησε να το πουλήσεις την επόμενη μέρα έστω για 19κ, σχεδόν αδύνατο. Αντιθέτως με προσεστική μελέτη και αγορά μεταχειρισμένου μπορείς μέχρι και κέρδος να βγάλεις. Και για παράδειγμα θα χρησιμποιήσω τον εαυτό μου. Το 2013 αγόρασα μια BMW 116 για 11κ. Το 2019 την πούλησα 10κ. Το 2019 αγόρασα ένα Citroen c4 grand picasso 14κ. Η αξία του αυτήν την στιγμή( λόγω συγκυριών βέβαια αλλά δεν έχει σημασία) είναι 15-17κ.

Με κλειστά μάτια αγοράστε μεταχειρισμένο, απλά ψάχτε το πολύ.

Σε φόρουμ εδώ έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό επανειλημμένα για αγγελίες οχημάτων 2-3+ ετίας που τα δίνουν σε τιμή σχεδόν καινούριου λόγω του προβλήματος διαθεσιμότητας.

Όπως έγραψα παραπάνω, αν μιλάμε για αυτοκίνητο μεγαλύτερης ηλικίας και τιμής έστω γύρω ~10Κ για το συγκεκριμένο παράδειγμα, που δεν πλησιάζει τη τιμή καινούριου που καλύπτει τις ανάγκες σου, τότε ΟΚ...εκεί μειώνεται και το περιθώριο αυξομείωσης της τιμής, εντός συγκεκριμένων χρονικών πλαισίων πάντα...

...άλλο όχημα 8-10ετίας όταν το παίρνεις, άλλο όχημα 15ετίας όταν το δίνεις...

Η μεταπώληση, όμως, αυτοκινήτου εντός εγγύησης, εν καιρώ προβλημάτων διαθεσιμότητας, θεωρώ πως θα είναι πολύ πιο εύκολη, τάχιστη, και με ελάχιστη απώλεια.

Είναι χωριστή περίπτωση επίσης το θέμα της υπάρξης κοινού για ορισμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα μοντέλα (πχ BMW, Alfa Romeo), αλλά οι συγκυρίες είναι πιο απρόβλεπτες

Επίσης μιλάς για τιμή πώλησης-αγοράς, αλ΄λα θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος χρήσης...αν κάποιος κυνηγά συγκεκριμένο μοντέλο, αυτό μπορεί να τον ενδιαφέρει λιγότερο.

Πχ  ένα αυτοκίνητο έστω του 2010-14 μπορεί τώρα να αποκτά πρόσθετη αξία λόγω συγκυριών σε σύγκριση με μερικά χρόνια νωρίτερα, για παράδειγμα τώρα που η AR δε βγάζει πλέον μικρό ή μικρομεσαίο πχ κάποιοι κυνηγούν Giuliettες και οι πωλητές βαρούν κατακέφαλα...και τα Μιτο γίνονται περιζήτητα...
...σε +5-8 χρόνια όταν ζητήματα επιμέρους έλλειψης εργοστασιακών ανταλλακτικών θα γίνονται πιο έντονα - και θα μεταμορφώνουν μια αγορά αυτοκινήτου σε "πρότζεκτ", τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.

Σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να ισχύσει αυτό που λες, αλλά θέλει προσεκτική επιλογή μοντέλου και προδιαγραφών από τον αγοραστή...(ποιά μοντέλα, ποιας χρονιάς, με ποιο συγκεκριμένο κινητήρα ή έκδοσή του, με ποιό επίπεδο εξοπλισμού είναι και αναμένεται να παραμείνουν περιζήτητα, έστω σε ένα κύκλο αγοραστών)

Ως γενκή κατεύθυνση και τοποθέτηση πάντως, θα έλεγα πως αν δίνεις χρήματα για αμάξι και με αυτά σε παίρνει να πάρεις καινούριο, με μικρή αναδιάταξη προτεραιοτήτων, είναι προτιμότερη και πιο συμφέρουσα οικονομικά η δεύτερη λύση...

Αν το θέμα δεν είναι μια λελογισμένη αγορά, αλλα η "κ@υλα", δεν θα σε κακιώσω, γιατί κι εγώ πέρυσι έδωσα 1700€ για μια ΑR 156 κι έδωσα ~3Κ για συνεργεία εντός του έτους, με τα παραπάνω από τα μισά πήγαν σε ζημιες που δεν ήταν στη λίστα των θεμάτων που υπήρχαν τη στιγμή της αγοράς.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, zestikios είπε

Μια χαρά υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα. Δεν αξίζει να αγοράσεις καινούριο με την καμία, ειδικά με τις υπάρχουσες συνθήκες. 

Με τις υπάρχουσες συνθήκες αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη δεν αγοράζεις ούτε καινούργιο ούτε μεταχειρισμένο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zestikios είπε

Μια χαρά υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα. Δεν αξίζει να αγοράσεις καινούριο με την καμία, ειδικά με τις υπάρχουσες συνθήκες. 

Όλα εισαγωγής με άγνωστο ιστορικό. Να μου λείπει το βύσσινο.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Όλα εισαγωγής με άγνωστο ιστορικό. Να μου λείπει το βύσσινο.

Το όλα εισαγωγής από που προκύπτει; πήρα clio station wagon ελληνικό Με τα σέρβις ολα στη Renault κσι το ίδιο ένα C3 για τη γυναίκα με τα σέρβις όλα πάλι στη citroen. 2018 μοντέλο και τα δύο. 9Κ το clio 11K το citroen. Μια χαρά υπάρχουν πολλά ελληνικά αυτοκίνητα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...